Ik heb wat vertalingen van de Koran maar hij heeft er wel gelijk in dat er op een erg negatieve wijze over Joden in wordt gesproken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een domme en incorrecte opmerking is dit weer, maar ik zie dat je niet op me reageert, spijtig.
Ik heb het over de Amerikaanse defensieve en financiele steun naast de zaak dat Egypte overeind wordt gehouden door Amerika. Zonder Amerika stort Egypte dus bijna helemaal in.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zie dat je het vaak hebt over economische steun vanuit Amerika naar Egypte. Over welke steun heb jij het over? Dat miezerige 2 miljard dollar per jaar?
Het gaat inderdaad wel verder terug. Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Romeinen... als die de Joden nooit tot een diaspora hadden gedwongen was dit allemaal nooit gebeurd en had je geen verwesterlijkte Joden die massaal naar een niet-westers gebied toetrekken.quote:
Als alle volken de situatie van vóór de Romeinen zouden terug willen, zouden we mooi in de aap gelogeerd zijn...quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel verder terug. Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Romeinen... als die de Joden nooit tot een diaspora hadden gedwongen was dit allemaal nooit gebeurd en had je geen verwesterlijkte Joden die massaal naar een niet-westers gebied toetrekken.
Daar heb ik het niet over. Ik heb het erover dat we al die ellende aan hen te danken hebben en verder aan nazi's en dergelijke.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als alle volken de situatie van vóór de Romeinen zouden terug willen, zouden we mooi in de aap gelogeerd zijn...
twitter:AP twitterde op donderdag 15-11-2012 om 19:54:35BREAKING: Israeli defense minister orders call-up of reservists to ready broader operation in Gaza. -BW reageer retweet
Je bent me voor. Ik vraag me af wanneer ze via de grond binnen vallen en weer een pak slaag krijgen zoals de afgelopen paar keer. Israel is alleen via de lucht superieur.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef Perrin het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 15-11-2012 om 19:54:35BREAKING: Israeli defense minister orders call-up of reservists to ready broader operation in Gaza. -BW reageer retweet
Israel's Barak okays call-up of 30,000 reservists: Spokesmanquote:BREAKING- Hamas media says they will broadcast in few minutes video of #Hamas military shooting down #Israeli drone
quote:Israeli Defence Minister Ehud Barak on Thursday approved the call-up of 30,000 reserve soldiers, who can be called into action by the military at any point, the army's official spokesman said.
"We are in the process of expanding the campaign," Brigadier General Yoav Mordechai told Channel 2 television as Israel pressed a massive air campaign against Gaza militants.
"The defence minister approved a few minutes ago, based on the army's request, the recruitment of another 30,000 soldiers. We will determine how many of them will be called in," he said. "All options are on the table."
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je bent me voor. Ik vraag me af wanneer ze via de grond binnen vallen en weer een pak slaag krijgen zoals de afgelopen paar keer. Israel is alleen via de lucht superieur.
Ja, maar de quote-knop deed ff raar.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je hebt het over rakotto neem ik aan?
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel verder terug. Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Romeinen... als die de Joden nooit tot een diaspora hadden gedwongen was dit allemaal nooit gebeurd en had je geen verwesterlijkte Joden die massaal naar een niet-westers gebied toetrekken.
ah okquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ja, maar de quote-knop deed ff raar.
Door luchtaanvallen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah ok
Even voor hem dan.
Gaza 2008
Doden Israel: 13
Palestijnen: 1417
gewond Israel: 518
Palestijnen: 5303
Duidelijk pak slaag voor Israel...:|
WO IIquote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah ok
Even voor hem dan.
Gaza 2008
Doden Israel: 13
Palestijnen: 1417
gewond Israel: 518
Palestijnen: 5303
Duidelijk pak slaag voor Israel...:|
Maakt mij eigenlijk geen fuck uit wie er nou schuld heeft. Elke partij claimt de regerende macht te zijn over het gebied en geeft geen fuck om hun verantwoordelijkheid om te beschermen.twitter:AJELive twitterde op donderdag 15-11-2012 om 21:28:03Israeli airstrike killed #UN school teacher in #Gaza, UN says http://t.co/nDSuk3Xz reageer retweet
Ja, behalve dat we wel elke keer menselijkheid verwachten van het IDF.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef rakotto het volgende:
Zulke jankende personen horen toch niet in het leger te zitten.
En wat probeer je nu precies duidelijk te maken dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef rakotto het volgende:
Zulke jankende personen horen toch niet in het leger te zitten.
Zeg dat tegen de 750+ miljoen jongeren in Gaza die getraumatiseerd zijn door de terroristische aanvallen door Israel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, behalve dat we wel elke keer menselijkheid verwachten van het IDF.
Sorry dat ik het zeg, maar dat lijkt me duidelijk Israelische propaganda. Zulk "gedetailleerd" rapport kan enkel geschreven worden door "insiders".quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_War#Ground_invasion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |