Dan lees jij een ander religieus boek dan ik. Ik ben blij dat ik niet met moslims als jou omga. Gatverdamme.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee de haat komt van vroeger, de Joden stonden namelijk bekend om het feit dat zij de Profeten van God vermoorden en verraden. Kijk hoe zij bijv. met Jezus omgingen, zelfs vandaag de dag noemen de joden; Maria een "hoer" en Jezus was een "tovenaar". Religeus gezien zijn er genoeg redenen geweest om de joden te haten.
Mein Gott.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anti-semitisme in de Islamitische wereld vindt haar grondslag in de politiek. In tegenstelling tot het anti-semitisme in Europa. Daar komt het van onderaf. De echte ordinaire jodenhaters vindt je dus met name onder de autochtone bevolking van Europa. Uiteindelijk heet dat ook geleid tot de gebeurtenissen van amper 70 jaar terug.
De anti-Joodse passages hangen samen met de vervolging van de profeet Mohammed door de Joodse stammen. Niettemin blijven Joden onderdeel van de volkeren van het Boek en hebben derhalve een goede kans om in de hemel te belanden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verklaart dat al die anti-Joodse passages in de Koran? Ik heb er toevallig een paar doorgelezen vanwege mijn interesse in religie en dat viel mij toch wel sterk op.
Ja, wat ik alleen een probleem vind is wat er moet gebeuren met onschuldige bewoners van dorpjes in Palestina die helemaal niet beslist hebben dat Hamas Israël moet aanvallen, Hamas is dan ook gewoon tuig. Ik zie soms Israëlische soldaten die dorpjes binnenvallen om ze te verbouwen tot nederzettingen maar ik heb het idee dat zowel Israëliërs als Hamas (aangezien ze voor agressie kiezen) niet zoveel geven om die Palestijnen, die Palestijnen zie ik echter ook vredig demonstreren en desondanks niet naar geluisterd worden. Ik vraag me af wat hiervoor een oplossing is want dit kan zo niet doorgaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anti-semitisme in de Islamitische wereld vindt haar grondslag in de politiek. In tegenstelling tot het anti-semitisme in Europa. Daar komt het van onderaf. De echte ordinaire jodenhaters vindt je dus met name onder de autochtone bevolking van Europa. Uiteindelijk heet dat ook geleid tot de gebeurtenissen van amper 70 jaar terug.
Who cares, die kerel heeft toch nooit bestaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De anti-Joodse passages hangen samen met de vervolging van de profeet Mohammed door de Joodse stammen.
Verklaart u nader...quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan lees jij een ander religieus boek dan ik. Ik ben blij dat ik niet met moslims als jou omga. Gatverdamme.
Dat doet me aan Maarten Luther denken. Die schreef zijn "meesterwerk" Over de Joden en hun Leugens nadat hij ze niet kon bekeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De anti-Joodse passages hangen samen met de vervolging van de profeet Mohammed door de Joodse stammen. Niettemin blijven Joden onderdeel van de volkeren van het Boek en hebben derhalve een goede kans om in de hemel te belanden.
Je klinkt als christen-fundamentalisten, die zeggen ook de hele tijd dat je dwaalt.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar moge God je vergeven voor je dwalingen.
Welke dwalingen heb jij het over? Je doet erg vaag.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar moge God je vergeven voor je dwalingen.
Dat is dus niet zeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Who cares, die kerel heeft toch nooit bestaan.
Ach al dat geloof in die fantasiefiguurtjes, over 2000 jaar vereren we Harry Potter.quote:
Ik ben niet Christelijk, noch fundamentalistisch. Dwalen is ook een vrij normaal woord. Zeker in dit geval, nu De_Ilias hier even tal van zaken 'vergeet' te vermelden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je klinkt als christen-fundamentalisten, die zeggen ook de hele tijd dat je dwaalt.
Deze hou ik erin als ik weer een keer met Muttie wil lachen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je klinkt als christen-fundamentalisten, die zeggen ook de hele tijd dat je dwaalt.
Naar ik heb gehoord is het pas met de komst van westerlingen die Joods zijn daar helemaal misgegaan. De Palestijnse Joden zouden perfect samengeleefd hebben met de Islamitische Palestijnen.. Maar daar moet ik nog eens onderzoek naar doen want ik weet niet of dat klopt. Het maakt helemaal niks uit dat het Joden zijn, als het Amerikanen of Grieken waren was het net zo goed verkeerd geweest want westerlingen horen niet in zo'n gebied naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al stelde, ze kunnen daar perfect wonen. Het is niet voor niets dat ze die kant op zijn gevlucht. Maar een kunstmatige staat, en dan ook nog eens ten koste van grondgebied van anderen...
Welke?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verklaart dat al die anti-Joodse passages in de Koran? Ik heb er toevallig een paar doorgelezen vanwege mijn interesse in religie en dat viel mij toch wel sterk op.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Who cares, die kerel heeft toch nooit bestaan.
Ik ken deze nog uit mijn hoofd:quote:
De kiemen van het conflict liggen in WW I. Bijna alles is tot die gebeurtenis te herleiden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Naar ik heb gehoord is het pas met de komst van westerlingen die Joods zijn daar helemaal misgegaan. De Palestijnse Joden zouden perfect samengeleefd hebben met de Islamitische Palestijnen.. Maar daar moet ik nog eens onderzoek naar doen want ik weet niet of dat klopt. Het maakt helemaal niks uit dat het Joden zijn, als het Amerikanen of Grieken waren was het net zo goed verkeerd geweest want westerlingen horen niet in zo'n gebied naar mijn mening.
Het is in het Arabisch, قاتلهم الله een juiste vertaling hiervan is (Moge Allaah hen bestrijden). Want doden is het niet, dan moet het zijn قتلهم الله en dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ken deze nog uit mijn hoofd:
De Christenen zeggen, Jezus is Gods zoon. De Joden zeggen: Esra is Gods zoon. Wat een dwaling (of iets dergelijks). Moge Allah hen doden.
Heel veel kolonisten zijn toch niet bepaald westers.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Naar ik heb gehoord is het pas met de komst van westerlingen die Joods zijn daar helemaal misgegaan. De Palestijnse Joden zouden perfect samengeleefd hebben met de Islamitische Palestijnen.. Maar daar moet ik nog eens onderzoek naar doen want ik weet niet of dat klopt. Het maakt helemaal niks uit dat het Joden zijn, als het Amerikanen of Grieken waren was het net zo goed verkeerd geweest want westerlingen horen niet in zo'n gebied naar mijn mening.
Ik moet nog steeds Arabisch leren, dat ben ik nog van plan in de toekomst gezien mijn talen-obsessie, wat ik lees is: ta tafm anfm, klopt dat? Dat Arabisch is zo moeilijk te lezen, volgensmij lijkt dat er niet eens op.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is in het Arabisch, قاتلهم الله een juiste vertaling hiervan is (Moge Allaah hen bestrijden). Want doden is het niet, dan moet het zijn قتلهم الله en dat is dus niet het geval.
Waar komen veel kolonisten dan vandaan? En bestaan daar ook bronnen voor?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heel veel kolonisten zijn toch niet bepaald westers.
Klopt. Een zeer groot deel heeft de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heel veel kolonisten zijn toch niet bepaald westers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |