abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119203839
121106_177156_Chinese-telefoons.gif
Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.

121106_177156_ejiayu.gif
Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.
121106_177156_g123.gif

Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.

121106_177156_G3.gif
Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:
121106_177156_Source-images.png
121106_177156_overview.png
121106_177156_dikte.gif
121106_177156_720p.png

Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
SPOILER: Verzenden:
SPOILER: Douane:
Bestellen via MisterTao
SPOILER
Bestellen via AliExpress
SPOILER
121106_177156_info.gif
Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3

[ Bericht 6% gewijzigd door G-NiLES op 14-11-2012 16:26:13 ]
pi_119203994
En ik had net zo'n leuk zinnetje bedacht :o

'Lightake levert niet, maar Taobao/Aliexpress lekker wel' :+
mag het weten
pi_119204049
quote:
18s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:14 schreef Joosie200 het volgende:

ohhwww sorry :) ik heb nog paar minuten gewacht. Gelukkig lijkt deze erop :)
pi_119204087
quote:
18s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:14 schreef Joosie200 het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:15 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ohhwww sorry :) ik heb nog paar minuten gewacht. Gelukkig lijkt deze erop :)
G-NiLES heeft igg netjes gewacht, er zijn er een paar die dat helemaal niet doen -O-
pi_119204282
uredeal heeft voorraad maar $235 is best duur

pi_119204344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:16 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

G-NiLES heeft igg netjes gewacht, er zijn er een paar die dat helemaal niet doen -O-
Dat zal best dat sommigen je meteen te snel af zijn. En het is netjes van G/NiLES. Maar traditie is toch 'laatste poster gooit nieuw topic open'? ;) Ach, lekker belangrijk ook verder :) Toch jammer dat menigeen twee maanden heeft moeten wachten tot Lightake uit zichzelf de boel gaat annuleren. Op een gegeven moment is toch wel bekend of je al dan niet binnen afzienbare tijd uitzicht hebt op levering? :? Ik had in elk geval ook een actievere vorm van communicatie verwacht. Het was nu veeleer communicatie on demand :P Alleen als je e-mails stuurt kreeg je een antwoord en zelfs dan nog werd er niet echt ingegaan op je vraag.

Blij toe dat ik van te voren zelf al de boel liet annuleren, want waar Lightake in twee maanden (voor mij dit weekend) weinig voor elkaar kreeg, heb ik via Aliexpress met twee weken straks gewoon een G3 in handen! Duurt lang (ben al sinds eind september aan het wachten) maar dan heb je ook wat.. :7
mag het weten
pi_119204410
Heb nog twee informatieve regeltjes toegevoegd in de OP.
over aliexpress en mistertao.
nog aanvullingen?
pi_119206031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:22 schreef Majinster het volgende:
uredeal heeft voorraad maar $235 is best duur

[ afbeelding ]
Nou phoe 60 toestellen.
LT had er 1.000 in pre-order staan :')

235 ex shipping? dat is een redelijk bedrag :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119206119
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nou phoe 60 toestellen.
LT had er 1.000 in pre-order staan :')

235 ex shipping? dat is een redelijk bedrag :P
We hadden al gemerkt dat Uredeal duurder is dan de concurrenten toch? :P
Dat is die shop die steeds coupons weggeeft en dan de prijs verhoogt.
  woensdag 14 november 2012 @ 17:28:03 #10
389132 NachtZusterRon
Lach want het leven is mooi.
pi_119206326
Heb een account aangemaakt om hier ook informatie te geven en te krijgen.
Ik kom van tweakers en heb na lang wachten besteld bij AliExpres.

De prijs was in het begin mijn motivatie maar na het niet komen en de verhogingen van de shops besteld op 12 november 22.30 voor 268 dollar inclusief hoesje, 16 gb mm en verzenden met DHL.

Vandaag Full shipment met trackcode ontvangen.
  woensdag 14 november 2012 @ 17:29:22 #11
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119206350
Ik heb toch maar mn LT order geannuleerd, en heb mn zusje een keuze gegeven uit de andere toestellen uit het china phones topic. Prachtig toestel nog steeds, die G3, maar de prijzen lopen uit de hand en levertijden wisselen me gewoon teveel :(

Wel top overigens dat er al een aantal mensen hem hier hebben! :D
Koekje d'r bij?
pi_119206957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:56 schreef RobertNL het volgende:
Al een documentje gemaakt? anders maak ik er wel 1 ;)!
Nope, nog geen tijd gehad. Als jij er ééntje wil maken is dat ook goed hoor. ;)
  woensdag 14 november 2012 @ 17:49:57 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119206967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Nope, nog geen tijd gehad. Als jij er ééntje wil maken is dat ook goed hoor. ;)
Voegt u maar toe, Taobao sellers die wel of geen stock hebben:
https://docs.google.com/s(...)5S3JVRmxkRzFPQ2xPTXc

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 14-11-2012 19:55:24 ]
pi_119211389
quote:
Alleen nog even public maken, zodat je niet in je eentje alles hoeft toe te voegen.
pi_119211669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

misschien ook alieexpress hierin vermelden?
pi_119211985
Mensen vullen m'n naam zelfs al voor me in in het document _O_
pi_119212107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Mandéra het volgende:
Mensen vullen m'n naam zelfs al voor me in in het document _O_
Was vanochtend al begonnen met een lijstje, dus 'k denk zet dat lijstje er ook maar direct in. :P
pi_119212170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Was vanochtend al begonnen met een lijstje, dus 'k denk zet dat lijstje er ook maar direct in. :P
^O^

Ik hoop zo erg dat hij in stock is bij mijn huidige seller. ;(
pi_119212335
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef Mandéra het volgende:

[..]

^O^

Ik hoop zo erg dat hij in stock is bij mijn huidige seller. ;(
$159.84 was toch de prijs exclusief fee etc?
pi_119213448
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Nee ik heb hem aangepast naar de juiste prijs, als je black pakt en dan official standard kom je daar op uit.
pi_119214561
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Heuh, waar haal je dat bedrag vandaan? Voor dat geld heb je misschien een G2 6577 (soms zetten ze de term 'G3' in de advertentie van een andere phone om meer views te krijgen), maar een G3 heb ik daar nog niet voor zien weggaan. I.i.g. niets dat betrouwbaar leek tenminste. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119217711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heuh, waar haal je dat bedrag vandaan? Voor dat geld heb je misschien een G2 6577 (soms zetten ze de term 'G3' in de advertentie van een andere phone om meer views te krijgen), maar een G3 heb ik daar nog niet voor zien weggaan. I.i.g. niets dat betrouwbaar leek tenminste. :o
Ik vond het ook al apart, maar hier staat het. Mandéra zegt een post boven je waarom het niet klopt.
pi_119217776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja er staat zelfs White bij die seller dus... :')
pi_119217945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik vond het ook al apart, maar hier staat het. Mandéra zegt een post boven je waarom het niet klopt.
Als je 'Black' en 'Package III' selecteert kom je op $160.84.
Als je 'Black' en 'Official Standard' selecteert kom je op $193.18.
Terwijl 'Official Standard' het goedkoopst zou moeten zijn.
De advertentie klopt dus niet echt..

Je zou het kunnen proberen voor $160.84 :P
pi_119217958
Altijd leuk, sellers die een onmogelijk lage prijs neerzetten, maar gewoon veel duurder zijn :N
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_119218109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Je zou het kunnen proberen voor $160.84 :P
Package III is volgens de beschrijving zonder accu e.d.
pi_119218122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

De advertentie klopt deels wel. Kijk maar naar de tekst onder Package II, daar staat nog een package (wat dus de derde zou moeten zijn). Dat is een bundel zonder batterij en dergelijke :P
pi_119218222
Oh :').
Dan zou je de accu los kunnen bestellen bij een andere seller.
Ik geloof niet dat de accu 33 dollar kost :P
pi_119218289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef AnimeFan het volgende:
Oh :').
Dan zou je de accu los kunnen bestellen bij een andere seller.
Ik geloof niet dat de accu 33 dollar kost :P
Als ik maar een G3 van hem krijg vind ik het goed. _O_
pi_119223030
Vader belde mij op, dat hij twee chinese smartphones had gekregen van een leverancier. Ik in mijn achterhoofd meteen aan de G3 denken! Ik kom thuis en ja hoor *O* *O*

Zal morgen een kleine reviewtje maken en plaatsen.
pi_119223178
Leg die link met je vader en leverancier eens uit? :P

Wel gaaf! :D Weer iemand met een G3! Ben benieuwd naar je impressie. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119223375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef shiznuts het volgende:
Leg die link met je vader en leverancier eens uit? :P

Wel gaaf! :D Weer iemand met een G3! Ben benieuwd naar je impressie. :Y
Vader heeft een bedrijf die netwerk apparatuur produceert en verkoopt, een van zijn leveranciers heeft schijnbaar contacten met Jiayu :P

Ben ook zeer benieuwd, ga morgen gelijk hele dag testen.
pi_119223492
Kijk is of je wat kan regelen voor je fok maatjes dan :')
pi_119223506
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Vader heeft een bedrijf die netwerk apparatuur produceert en verkoopt, een van zijn leveranciers heeft schijnbaar contacten met Jiayu :P

Ben ook zeer benieuwd, ga morgen gelijk hele dag testen.
En wat was dat tweede toestel? :P
pi_119223620
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

En wat was dat tweede toestel? :P
Lenovo A789 :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Riot- het volgende:
Kijk is of je wat kan regelen voor je fok maatjes dan :')
Ben bang dat ze er niet in trappen, maar proberen kan altijd :)
pi_119223821
Gewoon importeur worden!
pi_119224143
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef G-NiLES het volgende:
Gewoon importeur worden!
idd je hebt dan direct al een paar kopers :P
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_119224431
Hmm. Nu hebben ze hier de jiayu g3 ook. Vorige week ook voor een aantal dagen. Bij de zilveren versie vermelden ze dat de zwarte in voorraad is.

http://www.in4dealz.com/d(...)S-WiFi-Black-600378/
  donderdag 15 november 2012 @ 00:29:28 #39
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_119225134
Hoeveel weegt zo'n pakketje nou, aangezien je dit in moet vullen bij MisterTao...
pi_119225166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef shiznuts het volgende:
2. Je krijgt korting als iemand als recommender opgeeft. Tokko1, RobertNL en nog een paar mensen hebben in hun signature op het forum wel zo'n recommender-nickname staan die je kunt gebruiken. Je kunt ook 'MisterShiz' invullen. Bij de second pay gaat er dan 50% van de MisterTao-commissie af als korting.

3. MisterTao's system kan nu eenmaal niet zien of ruiken hoeveel iets weegt. Vaak weet je dat zelf ook niet omdat je dat niet kunt opmaken uit de advertentie. Voor een smartphone raad ik aan '1100' te nemen, dan zit je boven de kilo-categorie, maar veilig genoeg onder de 2kg. Daarmee kun je schatten wat je bij de 2nd pay aan internationale verzendkosten moet betalen

4. Inderdaad. Betaling kun je doorvoeren met CC.

Klopt. Selecteer economy shipping (of klik gewoon niks aan, laat het staan zoals het staat), dan bepalen zij de voordeligste methode voor je. Dan heb je dus je item aangewezen. Gaat MisterTao onderhandelen met de seller en hopelijk weten ze hem dan te bestellen en hebben ze 'em binnenkort 'in stock' met foto's voor je. :) Dan dus internationale shippingskosten en hun commissie (kun je dus korting op krijgen met recommender) betalen en sturen ze 'em op!
Je moet overigens niks, maar dan kun je voor jezelf een beeld schatten wat de verzendkosten zullen zijn. Een realistische schatting krijg je wel met '1100' is mijn ervaring. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef douwe53 het volgende:
Hmm. Nu hebben ze hier de jiayu g3 ook. Vorige week ook voor een aantal dagen. Bij de zilveren versie vermelden ze dat de zwarte in voorraad is.

http://www.in4dealz.com/d(...)S-WiFi-Black-600378/
Die layout doet het niet en wat is dat voor een site? :P Zou liever bij Aliexpress bestellen voor die prijs.
  donderdag 15 november 2012 @ 00:33:19 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119225230
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je moet overigens niks, maar dan kun je voor jezelf een beeld schatten wat de verzendkosten zullen zijn. Een realistische schatting krijg je wel met '1100' is mijn ervaring. ;)

[..]

Die layout doet het niet en wat is dat voor een site? :P Zou liever bij Aliexpress bestellen voor die prijs.
Mijn Neo was maar 350 gram :P!
pi_119225292
Ik know. Maar voor de schatting qua bedrag kwam het anders aardig overeen. :P
pi_119226002
quote:
Een of andere outlet site. De genoemde prijs is volgens mij inclusief verzendkosten.
pi_119228777
Ik heb de sheet even ge-update

http://www.aliexpress.com(...)P-8MP/625930013.html

Prijs 234,44 inclusief DHL shipping
Vannacht is die van mij verzonden :)
pi_119229265
Ik had mijn G3 sinds 22 augustus bij Pandawill in de bestelling, nu het er naar uit ziet dat geen enkele grote seller ooit de G3 gaat krijgen, verzocht tot omzetten naar de Amoi N821.
Hebben ze daar ook al geen voorraad van.
Nou moet ik nog maar even denken, de Newman N1 komt wat batterij capaciteit te kort.
Of toch maar geld terug vragen en via een andere weg een G3 proberen te krijgen.
pi_119229369
Heb sinds eind september dit topic in mijn favorieten staan en dagelijks kijk ik even. Ik moet toch wel even kwijt dat ondanks de problemen die het bestellen van de Jiayu G3 met zich meebrengt het ook heel erg leuk is om al die onnozele :P opmerkingen te lezen.

Ik heb het lijstje even ge-update met mijn bestelling (die van LT is reeds geannuleerd). Verkoper zegt nog stock te hebben en biedt het aan voor $251.00 (incl DHL), omdat ik er 2 kocht $10.00 per toestel korting. Daarnaast kreeg ik van verschillende Aliexpress verkopers de afgelopen dagen de melding stock te hebben.
pi_119229491
MisterTao order van gisteren weer refunded, geen stock. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_119229922
Deze seller heeft gisteren wat zilveren G3's binnengekregen:

http://www.mistertao.com/(...)tem-17343675125.html

Mijn bestelling staat in ieder geval. :)
pi_119230963
Ik krijg mijn geld terug van LT binnen 1-3 dagen, en dan bestellen maar bij Taobao :D
pi_119230986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef Mandéra het volgende:
Deze seller heeft gisteren wat zilveren G3's binnengekregen:

Mijn bestelling staat in ieder geval. :)
Die heeft nog geen Rating gekregen? Is het wel betrouwbaar? Wel heel goedkoop.
pi_119231078
Ik zie wel een rating hoor, 1 diamant. Je moet wel geduldig zijn met die site, laden gaat heel erg traag.
pi_119231111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef xfxxl het volgende:

[..]

Die heeft nog geen Rating gekregen? Is het wel betrouwbaar? Wel heel goedkoop.
Wilde net zeggen, hij heeft een rating. Alleen site is traag, en als ze iemand oplichten lichten ze MisterTao op en niet mij. :') Wel met mijn geld. :')

Ik vertrouw het wel, genoeg foto's er bij.
pi_119231163
Hoe kun je trouwens zien of die nog in stock zijn bij Mister Tao?

Ik zie het niet, of moet je een account maken en inloggen
pi_119231181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef xfxxl het volgende:
Hoe kun je trouwens zien of die nog in stock zijn bij Mister Tao?

Ik zie het niet, of moet je een account maken en inloggen
Voor de zoveelste keer:

Kun je niet zien, het is gewoon bestellen en afwachten, je krijgt automatisch een refund als hij niet in stock is. Duurt een paar dagen.
pi_119231279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer:

Kun je niet zien, het is gewoon bestellen en afwachten, je krijgt automatisch een refund als hij niet in stock is. Duurt een paar dagen.
Als ik het goed begrijp krijg je dan je geld terug op je account toch ?
Ben je toch wel verplicht om daarna op mistertao te besteden?
pi_119234302
Ik heb gisteren bij deze besteld: http://www.mistertao.com/(...)tem-20566720114.html

Zie dat die al wel in de sheet staat, maar zonder naam erbij, maar nog iemand die daar besteld heeft dus of niet?
pi_119235006
Hoe werkt die 10% korting op MisterTao nou?
Krijg je 10% van het totaalbedrag na de bestelling teruggestort op je account of wordt het er vanaf getrokken?
Heb er niks aan als er 10 euro op m'n account blijft staan aangezien ik het eenmalig wil gebruiken.
pi_119235032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef Helly het volgende:
Ik heb gisteren bij deze besteld: http://www.mistertao.com/(...)tem-20566720114.html

Zie dat die al wel in de sheet staat, maar zonder naam erbij, maar nog iemand die daar besteld heeft dus of niet?
Dat was ik, heb het even gecorrigeerd. Ik wacht nog op MisterTao, dus ik weet nog niet of die op voorraad is...
pi_119235042
Eerste Impressie van de G3

Bouwkwaliteit

Vind de voorkant van de telefoon heel erg mooi, vooral met de metalen afwerking en het grote scherm. Maar ik vind die back cover heel erg jammer, het voelt gewoon echt als heel erg goedkoop plastic en ik vind hem veelste glad. Daardoor vind hem soms niet helemaal fijn om vast te hebben.

De software

Alles loopt soepel en vloeiend, en wat een scherm zeg _O_ Nog niet veel mee kunnen spelen, maar alle basis dingen mee kunnen doen en dat liep allemaal zonder problemen. De camera valt iets tegen qua foto's maar het kan er mee door. De G3 lijkt betere verbinding te hebben dan mijn iPhone 4S, wat ook weer een pluspunt is.

Conclusie
Zeer mooie telefoon voor alle daagse dingen zou hem echter niet aanraden om foto's of video's mee te maken. Ik zou hem in ieder geval zeker aanraden :)
pi_119235078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Riot- het volgende:
Hoe werkt die 10% korting op MisterTao nou?
Krijg je 10% van het totaalbedrag na de bestelling teruggestort op je account of wordt het er vanaf getrokken?
Heb er niks aan als er 10 euro op m'n account blijft staan aangezien ik het eenmalig wil gebruiken.
Als je bijvoorbeeld $200 stort, dan doet MisterTao daar 10%=$20 bij. Dus dan heb je totaal $220, dat kan je dan uitgeven aan iets op TaoBao, maar betaal je dus ook de fee en internationale verzendkosten van.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:01:45 #61
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_119235713
Ok, dit geloven jullie nooit.

Ik werd een uurtje geleden gebeld.

"HELLO YES THIS IS ANTELIFE COMPANY YES HERROOO"

Meest fantastische telefoongesprek dat ik ooit gevoerd heb. Ook al kostte het me waarschijnlijk een ziljoen aan beltegoed. Ze hadden een andere kleur binnen gekregen en vroegen of ik mijn order wilde omruilen, anders moest ik nog 1/2 weken wachten. Ik krijg nu de witte heuj.
pi_119235755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Anatas het volgende:

Meest fantastische telefoongesprek dat ik ooit gevoerd heb. Ook al kostte het me waarschijnlijk een ziljoen aan beltegoed. Ze hadden een andere kleur binnen gekregen en vroegen of ik mijn order wilde omruilen, anders moest ik nog 1/2 weken wachten. Ik krijg nu de witte heuj.
Als het goed is kost het jou toch geen geld? Zij belden jou :)
Ik ben benieuwd hoe de witte eruit ziet.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:04:15 #63
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_119235777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Als het goed is kost het jou toch geen geld? Zij belden jou :)
Geen idee, durf niet te kijken.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:06:39 #64
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_119235824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe de witte eruit ziet.
Zo denk ik :p
http://i01.i.aliimg.com/w(...)4-5-touch-Screen.jpg

Ik plemp er wel een ander backdinky op als het echt heel lelijk blijkt te zijn. Wil er waarschijnlijk toch een hoesje ofzo bij gaan bestellen. Heeft er iemand toevallig een goede plek voor dat soort rommel gevonden?
pi_119236027
Zo G3 is onderweg, heb mn bestelling bij LT trouwens nog steeds open staan...
pi_119236089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef Anatas het volgende:

[..]

Geen idee, durf niet te kijken.
Ben je dan in het buitenland? Zo niet, dan zijn de kosten gewoon voor de beller en niet voor jou. Zou wat zijn, dat je moet betalen voor elk ontvangen telefoongesprek :+
  donderdag 15 november 2012 @ 13:25:42 #67
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_119236421
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Ben je dan in het buitenland? Zo niet, dan zijn de kosten gewoon voor de beller en niet voor jou. Zou wat zijn, dat je moet betalen voor elk ontvangen telefoongesprek :+
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Wel toffe service dan, van Antelife. Die krijgen trouwens dus ook nog gewoon telefoons binnen, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.
pi_119236629
Nou die twee die ik nog bij Lightake had staan zijn net ook gecancelled.
pi_119236847
Gewoon
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef aukemuis het volgende:
Nou die twee die ik nog bij Lightake had staan zijn net ook gecancelled.
Gewoon Tina even mailen hiervoor toch?!
pi_119237374
Sorry voor het off-topic berichtje. Hoe krijg je je balance bij mistertao terug op je paypal? Moet dat via die service e-mail of kan dat gewoon via een berichtje op de site?

[ Bericht 0% gewijzigd door RedVultures op 15-11-2012 14:05:36 ]
pi_119237661
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef RedVultures het volgende:
Sorry voor een off-topic berichtje. Hoe krijg je je balance bij mistertao terug op je paypal? Moet dat via die service e-mail of kan dat gewoon via een berichtje op de site?
Check ff http://www.mistertao.com/help/balance.html
quote:
5. Balance can be only transferred by MisterTao Customer services. If you want to transfer any balance to PayPal, please kindly send request to us
Wat zijn trouwens de ervaringen met DHL shipping vanuit china? hoe lang heeft het bij jullie geduurd (voor de mensen die de g3 al hebben) voordat die binnen was?
pi_119237960
quote:
Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?
Sorry maar ben echt niet bekend hiermee.
pi_119239089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef RedVultures het volgende:

[..]

Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?
Geen idee, er staat vast wel een contactformulier op hun site, of een customer service emailadres.
EDIT:
http://www.mistertao.com/help/contact_us.html

lijkt dus inderdaad wel het juiste adres.
pi_119240551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Geen idee, er staat vast wel een contactformulier op hun site, of een customer service emailadres.
EDIT:
http://www.mistertao.com/help/contact_us.html

lijkt dus inderdaad wel het juiste adres.
Oke, toch bedankt:).
pi_119240700
quote:
Wat zijn trouwens de ervaringen met DHL shipping vanuit china? hoe lang heeft het bij jullie geduurd (voor de mensen die de g3 al hebben) voordat die binnen was?
Maandag opgehaald , woensdag ochtend afgeleverd
pi_119241392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef aukemuis het volgende:

[..]

Maandag opgehaald , woensdag ochtend afgeleverd
hij is dus op maandag verstuurd vanuit china?

bij mij staat er als comment hetvolgende bij: when phone in hk, there will be new code.
gaat die in Hong Kong pas echt op de post ofzo?
pi_119242430
Dinsdag verstuurd met DHL, hoop hem dus morgen binnen te krijgen.. Anders wachten tot dinsdag :{ :{
  donderdag 15 november 2012 @ 16:19:03 #78
389132 NachtZusterRon
pi_119242464
Update:

Thursday, November 15, 2012 at 08:42
Origin Service Area: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area: AMSTERDAM - LELYSTAD - NETHERLANDS, THE

Nog effe dus... btw via AliExpres
  donderdag 15 november 2012 @ 16:23:08 #79
388517 GS88
π raat.
pi_119242607
Mijn order bij LT is zonder dat ik daarom had gevraagd geannuleerd. Heb me geld terug op me Paypal gestort gekregen, maar ik wou eigenlijk nog wachten. |:(
R'dam.
pi_119242809
quote:
18s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef GS88 het volgende:
Mijn order bij LT is zonder dat ik daarom had gevraagd geannuleerd. Heb me geld terug op me Paypal gestort gekregen, maar ik wou eigenlijk nog wachten. |:(
Lighttake kan geen G3's bemachtigen, en heeft dus alle orders geannuleerd. (zover ik correct ben)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef NachtZusterRon het volgende:
Update:

Thursday, November 15, 2012 at 08:42

Nog effe dus... btw via AliExpres
Wanneer heb jij m'n besteld?
pi_119243284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Anatas het volgende:

[..]

Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Wel toffe service dan, van Antelife. Die krijgen trouwens dus ook nog gewoon telefoons binnen, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.
hoe heb jij je telefoon nummer achtergelaten bij hun? gewoon 316-xxxxxxxx?
pi_119243320
quote:
18s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef GS88 het volgende:
Heb je daar een mail over gekregen oid? en zat je al over de 60 dagen?
pi_119243672
Jiayu G3

Hier wat foto's:

SPOILER
pi_119243792
'k Heb in Google Docs ook een lijstje van recommenders toegevoegd.
quote:
Het daadwerkelijk openmaken van de box valt net buiten beeld helaas. :')
  donderdag 15 november 2012 @ 17:06:15 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119244140
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef RedVultures het volgende:

[..]

Via message op de site is sneller.
pi_119245256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Joery34 het volgende:

Lighttake kan geen G3's bemachtigen, en heeft dus alle orders geannuleerd. (zover ik correct ben)
Mijn order is nog niet geannuleerd.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_119245479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef RedVultures het volgende:
Sorry voor het off-topic berichtje. Hoe krijg je je balance bij mistertao terug op je paypal? Moet dat via die service e-mail of kan dat gewoon via een berichtje op de site?
quote:
Hoe betalen jullie met paypal op mistertao? Ik krijg alleen Visa/Mastercard opties en webbank ofso.
pi_119247492
Je kan bij mistertao niet met paypal betalen Riot-
pi_119247686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Anatas het volgende:

Ik heb net mijn geld terug van antelife, heb even een mail gestuurd of ik voor de oude prijs ($202 ipv. $230) de witte jiayu kan kopen, het is het proberen waard ;)
  donderdag 15 november 2012 @ 19:30:04 #90
389132 NachtZusterRon
pi_119249260
@joery34
Besteld 12 November.

Kreeg net een mail van DHL en kreeg een rolberoerte:

AWB Number: 000000000000
Pickup Date: 2012-11-15 08:42:00
Service: P
Pieces: 1
Cust. Ref: 000000000000
Description: MOBILE PHONE NO BATTERY,

Geen battery wtf? Meteen de aardige meneer de chinees via de chat gesproken en bleek dat de battery er niet los bij zit maar al in het toestel, vreemd maar kan hem dan wel gebruiken zonder battery is dat wel erg moeilijk.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:31:05 #91
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119249314
Ik heb bij LT om een refund gevraagd, was al ruim over 60 dagen heen.

Daarop vroegen ze of ik een ander toestel wilde ipv de G3. Mijn antwoord: Nee, wil refund.

Vanochtend nieuwe mail: kunnen niet terugstorten want langer dan 60 dagen geleden.

Ga ze dus nu een betaalverzoek sturen via paypal à hetzelfde bedrag als ik betaald heb.

Ik snap de paypal voorwaarden etc, maar ik snap gewoon niet dat ze bij anderen zo pro-actief gaan refunden, en bij mij ineens moeilijk gaan doen over die 60 dagen termijn! :-(
  donderdag 15 november 2012 @ 19:31:40 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119249346
quote:
12s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef NachtZusterRon het volgende:
@joery34
Besteld 12 November.

Geen battery wtf? Meteen de aardige meneer de chinees via de chat gesproken en bleek dat de battery er niet los bij zit maar al in het toestel, vreemd maar kan hem dan wel gebruiken zonder battery is dat wel erg moeilijk.
Bij mij zat hij er ook in. Dat is omdat er geen losse batterijen meer vervoerd mogen worden (oid).
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef funky_fart het volgende:
Ik heb bij LT om een refund gevraagd, was al ruim over 60 dagen heen.

Daarop vroegen ze of ik een ander toestel wilde ipv de G3. Mijn antwoord: Nee, wil refund.

Vanochtend nieuwe mail: kunnen niet terugstorten want langer dan 60 dagen geleden.

Ga ze dus nu een betaalverzoek sturen via paypal à hetzelfde bedrag als ik betaald heb.

Ik snap de paypal voorwaarden etc, maar ik snap gewoon niet dat ze bij anderen zo pro-actief gaan refunden, en bij mij ineens moeilijk gaan doen over die 60 dagen termijn! :-(
Omdat ze denken dat niemand van die 60 dagen regel weet. Geef aan dat jij die kosten op je neemt dan storten ze het vast graag terug.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:32:59 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119249409
Die gast die hier dubbel post faalt wel hard :')
pi_119250644
als ik het zo zie had ik beter de iron gray kunnen nemen, vind die veel mooier dan de black :(
pi_119250754
Iemand enig idee wat dit betekend:
when phone in hk, there will be new code.

staat bij mijn tracking code.
Sturen ze het in china eerst naar hong kong en daarna pas naar NL ofzo?
pi_119250831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:00 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee wat dit betekend:

staat bij mijn tracking code.
Sturen ze het in china eerst naar hong kong en daarna pas naar NL ofzo?
Dat heb je toch net ook al gevraagd?

Maar idd ja. Je krijgt een aanmeldcode, dan wordt hij naar een DHL depot in HK gestuurd. Daar krijg je een airway/airbill oid nummer, en daarmee kun je de rest tracken.

Zo te zien hebben meerdere mensen vandaag dat airway nummer ontvangen. Dus er is vandaag een heel zwikje processed in HK.
pi_119250926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dat heb je toch net ook al gevraagd?

Maar idd ja. Je krijgt een aanmeldcode, dan wordt hij naar een DHL depot in HK gestuurd. Daar krijg je een airway/airbill oid nummer, en daarmee kun je de rest tracken.

Zo te zien hebben meerdere mensen vandaag dat airway nummer ontvangen. Dus er is vandaag een heel zwikje processed in HK.
klopt :P maar had net nog geen antwoord :@

Maar bedankt voor de info :) :s)
pi_119251043
WAYBILL heet het trouwens.
pi_119256836
Laad hij bij anderen ook zo langzaam op? Ik heb hem nu al een uur aan de oplader liggen maar hij is pas net op 30%.
pi_119257453
quote:
12s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef NachtZusterRon het volgende:
@joery34
Besteld 12 November.

Zelfde dag besteld, 13e verzonden maar nog geen trackingcode beschikbaar :'(
Hoop voor je dat de batterij er gewoon in zit!
  donderdag 15 november 2012 @ 22:35:12 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119257745
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef NextTVH het volgende:
Laad hij bij anderen ook zo langzaam op? Ik heb hem nu al een uur aan de oplader liggen maar hij is pas net op 30%.
Ja, soms wel. Maar net lade hij wel snel.
Bijgeleverde lader is maar 0.5A denk dat dat het probleem is ;)
pi_119257779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, soms wel. Maar net lade hij wel snel.
Bijgeleverde lader is maar 0.5A denk dat dat het probleem is ;)
Ik heb even de oplader van mijn iPhone gepakt en daar de usb kabel ingedaan, gaat gelukkig al een stuk sneller :)
  donderdag 15 november 2012 @ 23:37:23 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119260632
Vanavond even op zoek geweest om het grootste hardwarematige manco van de G3 te verhelpen (voor mij dan).

De achterkant is glad en plastic dus ik wil eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen (zonder case).
Ondertussen gevonden, zonder dat het de telefoon te dik maakt.

Soort skateboard tape
Rubberen grip matjes/stickers (duur!)
Plastidip (wellicht ook een optie? of is dat te glad? Nooit mee gewerkt)
Carbon look sticker

De laatste gekocht, maar het moet ook niet permanent zijn :P (ben bang dat de laatste dat wel is). Iemand nog andere ideeën?

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 15-11-2012 23:43:28 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 23:42:58 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119260874
lekker bezig :')

Ach nu deze post er toch staat:
Batterij test van AnTuTU aan het doen, ik rapporteer vannacht nog wel even de uitkomst (denk ik)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:02:59 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119261724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond even op zoek geweest om het grootste hardwarematige manco van de G3 te verhelpen (voor mij dan).

De achterkant is glad en plastic dus ik wil eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen (zonder case).

Soort skateboard tape
Carbon look sticker

De laatste gekocht, maar het moet ook niet permanent zijn :P (ben bang dat de laatste dat wel is). Iemand nog andere ideeën?
Kinesio-tape. :9 Meteen een mooie reden om eens zo'n rol te proberen. :P Lol.
Nee... geintje. Lekkere budgetoplossing: schuurpapier. :Y)

Was hier trouwens nog ergens een instructional post over het rooten van de G3?
Voor het topic hier .
pi_119263195
Hier ook een automatische refund van LT
Geen alternatieven en goeie reviews tot nutoe dus heb mijn kans gewaagd bij mistertoa dinges :p
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:12:44 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119263602
Antutu batterij test. Score: 938

Om dit even in perspectief te zetten:

Telefoon:
quote:
In the Antutu battery benchmark test, the Galaxy S3 scored 597
bron
quote:
As an alternative, I’ve also started using AnTuTu battery benchmark as an alternative. I’m still benchmarking my various devices so I’ll have more scores in a future review.

AnTuTu Battery test scores (higher is better)
Samsung Galaxy Note (LTE) 580
HTC One S 342
Samsung Galaxy S II HD LTE 332
bron
Tablets:
quote:
Qware tablet
Heb met AnTuTu tester even m'n batterij getest en kom uit op een score van 507 (tussen poor en normal) waarmee ik toch meer bovenaan dan onderaan sta.
bron
quote:
TF300
Autonomy side, it holds the road well, and seems in the upper middle of Android tablets. It provides an average score of 484 AnTuTu benchmark in performance mode, but an excellent 894 in energy saving mode.
bron
quote:
Pipo M3 tablet
Antutu battery test results 829 (I'll run again after a few charges).
bron
pi_119264908
@Krisser & ikbenik: staat jullie order nog steeds op processing (purchasing?) bij Mistertao? Of is deze al weer gerefund?

De mijne heb ik gisteravond pas geplaatst en staat nu op processing.
  vrijdag 16 november 2012 @ 06:14:50 #109
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119264913
Helaas, een paar uur geleden bericht gekregen dat deze niet op voorraad is. Wel kreeg ik een link toegestuurd van een G2 omdat daar voorraad zou zijn. Snap ik nog niet helemaal goed, zal ik straks nog wel even naar kijken als ik mijn koffie op heb :P
pi_119264934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:14 schreef ikbenik het volgende:
Helaas, een paar uur geleden bericht gekregen dat deze niet op voorraad is. Wel kreeg ik een link toegestuurd van een G2 omdat daar voorraad zou zijn. Snap ik nog niet helemaal goed, zal ik straks nog wel even naar kijken als ik mijn koffie op heb :P
Balen! Ik zal me refund dan ook wel krijgen in de loop van vandaag :(
pi_119265657
Mijn G3 is aan zijn grote reis begonnen! *O* *O* *O* *O* Niet de beste deal maar hij is inmiddels onderweg. Heb hem besteld bij McBub (had nog een coupon van 10%) en voor 200$ besteld daar. Gisteren mailtje dat ze de zwarte niet konden leveren maar wel de zilveren en of ik 10$ bij wilde dokken. Dus ik mijn order cancelen omdat ik hem dan i snellen via Aliexpress heb en (ii) ik inmiddels ook heb uitgevonden hoe MisterTao werkt en daar een order heb lopen (die als 2 dagen op processing staat). Krijg ik een mailtje terug dat die 10$ niet hoeft en dat ze hem verzonden hebben.... dus ik ok.... :?

Nu afwachten of Mistertao ook goed nieuws voor me heeft en dan heb ik er ineens 2 :?

Nu gok ik dat ik daar wel vanaf kom maar het blijft altijd grappig met die Chinezen

Overigens heb ik van McBub een RF trackingcode gekregen. Dat is toch gewoon Chinapost?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_119265904
Iedereen lijkt aardig succesvol, nu heb ik mijn g3 om laten zetten naar een black neo bij LT, incl dhl shipping omdat ik het wachten zat ben. Vervolgens na betalen LT een mail gestuurd wanneer de neo op de post gaat krijg ik het antwoord:

Hi Hendrik,

We will try our best to send it out early, pls no worries.

Any question pls contact us with freely.

Best regards,

Tina

13 november betaald, en nu nog niet verzonden !!! Klaag klaag..
Iemand rond deze tijd dezelfde bestelling geplaatst ?

[ Bericht 5% gewijzigd door henkieve op 16-11-2012 08:57:31 ]
pi_119266311
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:26 schreef secondant het volgende:
Mijn G3 is aan zijn grote reis begonnen! *O* *O* *O* *O* Niet de beste deal maar hij is inmiddels onderweg. Heb hem besteld bij McBub (had nog een coupon van 10%) en voor 200$ besteld daar.
Was dat een eenmalige coupon of kun je die delen ?
pi_119266349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:11 schreef groninge01 het volgende:
@Krisser & ikbenik: staat jullie order nog steeds op processing (purchasing?) bij Mistertao? Of is deze al weer gerefund?

De mijne heb ik gisteravond pas geplaatst en staat nu op processing.
Hij staat inderdaad nog op 'processing' maar verwacht er niet veel van aangezien ikbenik ook al slecht nieuws kreeg.
pi_119266591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:09 schreef glsf het volgende:

[..]

Was dat een eenmalige coupon of kun je die delen ?
Helaas eenmalig. Was een keer iets niet goed gegaan met een order. Ander had ik hem al lang op Fok gegooid. Moeten elkaar natuurlijk blijven helpen waar mogelijk :D
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_119266603
Zending is onderweg aldus track en trace. Krijg ik vandaag nog de G3? :D
mag het weten
pi_119268451
MisterTao order is versprongen naar 'Purchasing'. Stom weekend nu :( :P
pi_119268497
Goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren een JiaYu G3 (mijn 1e smartphone) in huis (besteld bij http://touch-us.com/catalogsearch/result/?q=G3 ; wel duur) en ik stuit op 2 problemen. 1. Hij blijft op roaming staan, wat ik ook doe. Hij leest mijn simkaart wel, ik kan bij al mijn contacten bijv., maar als ik wil bellen/sms'en krijg ik bericht dat dat via roaming gaat. Dan breek ik maar af. Bij Instellingen, Meer, en Mobiele Netwerken heb ik hem zelf een mobiele provider laten selecteren. Als ik kijk bij simgegevens, noemt hij mijn provider (Telfort), met het juiste nr. Onder het kopje Roaming, heeft hij Telfort staan, met mijn nummer. Als ik dat aanvink, krijg ik een waarschuwing of ik echt wel gegevensroaming wil toestaan. Maar ook als ik het niet aanvink, blijft bij de R-melding geven. Ik heb werkelijk geen idee.
2. Op internet kan ik ook al niet, want er "is een verificatieprobleem". Het wachtwoord klopt, heb het modem gereset, hielp niet. Heb het ook aan de tweakers gevraagd, maar misschien heeft hier ook iemand een tip voor me? Ik baal enorm en zit al uren te prutsen :-(
Alvast bedankt!
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:59:44 #119
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119269070
Ik heb nog eens goed gekeken naar de mail van MisterTao, ze verwezen me daarbij naar een G2. Maar kijk ik wat verder, staat er bij die G2 weer een link naar een G3 en de mededeling dat er een kleine voorraad is. Dus nu heb ik die maar besteld, eens kijken of dat gaat lukken!
pi_119269560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:

Soort skateboard tape
Carbon look sticker

Of een 3D CAD maken van de achterkant en in beter kunststof laten printen? :P
pi_119269571
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb nog eens goed gekeken naar de mail van MisterTao, ze verwezen me daarbij naar een G2. Maar kijk ik wat verder, staat er bij die G2 weer een link naar een G3 en de mededeling dat er een kleine voorraad is. Dus nu heb ik die maar besteld, eens kijken of dat gaat lukken!
Google docs geupdate? Die van mij staat nog steeds op processing. Hoop dat ze em wel nog even refunden voor het weekend alsie niet in stock blijkt te zijn.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:24:01 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119269727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef chinagirl75 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren een JiaYu G3 (mijn 1e smartphone) in huis (besteld bij http://touch-us.com/catalogsearch/result/?q=G3 ; wel duur) en ik stuit op 2 problemen. 1. Hij blijft op roaming staan, wat ik ook doe. Hij leest mijn simkaart wel, ik kan bij al mijn contacten bijv., maar als ik wil bellen/sms'en krijg ik bericht dat dat via roaming gaat. Dan breek ik maar af. Bij Instellingen, Meer, en Mobiele Netwerken heb ik hem zelf een mobiele provider laten selecteren. Als ik kijk bij simgegevens, noemt hij mijn provider (Telfort), met het juiste nr. Onder het kopje Roaming, heeft hij Telfort staan, met mijn nummer. Als ik dat aanvink, krijg ik een waarschuwing of ik echt wel gegevensroaming wil toestaan. Maar ook als ik het niet aanvink, blijft bij de R-melding geven. Ik heb werkelijk geen idee.
2. Op internet kan ik ook al niet, want er "is een verificatieprobleem". Het wachtwoord klopt, heb het modem gereset, hielp niet. Heb het ook aan de tweakers gevraagd, maar misschien heeft hier ook iemand een tip voor me? Ik baal enorm en zit al uren te prutsen :-(
Alvast bedankt!
dat roamen klopt wel, want je roamt op KPN.

Op internet via wifi? Misschien kan je telefoon niet omgaan met de authenticatiemethode van je modem.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:38:12 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119270205
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat roamen klopt wel, want je roamt op KPN.

Op internet via wifi? Misschien kan je telefoon niet omgaan met de authenticatiemethode van je modem.
Dit inderdaad. Zo kon mijn Xperia ook net overweg met het draadloos netwerk van de oude modem.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:42:21 #124
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119270373
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:17 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Google docs geupdate? Die van mij staat nog steeds op processing. Hoop dat ze em wel nog even refunden voor het weekend alsie niet in stock blijkt te zijn.
Soms lijkt het wel heel traag te gaan, er zou bijvoorbeeld een procedure moeten zijn waarin alle gelijke bestellingen tegelijk afgehandeld kunnen worden als er toch geen voorraad is. Dan kan je tenminste snel weer wat anders uitzoeken.

Het document heb ik wel weer bijgewerkt :)
pi_119271322
Alixpress houdt wel woord, het duurt letterlijk 24 uur om je betaling te verifiëren. Hopen dat de verkoper geen 5 dagen nodig heeft om een telefoon op de post te doen. :s)
pi_119271566
:D Mijn G3 is gearriveerd! *O* 0 euro bijbetalen omgerekend 198 dollar = 155 euro betaald :) Sinds 31 oktober onderweg geweest, dus het heeft 17 dagen geduurd met Singapore post. Besteld op Aliexpress toen Jenny-jenny nog wel kon leveren :P
mag het weten
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:49:38 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119272653
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:26 schreef secondant het volgende:
Mijn G3 is aan zijn grote reis begonnen! *O* *O* *O* *O* Niet de beste deal maar hij is inmiddels onderweg. Heb hem besteld bij McBub (had nog een coupon van 10%) en voor 200$ besteld daar. Gisteren mailtje dat ze de zwarte niet konden leveren maar wel de zilveren en of ik 10$ bij wilde dokken. Dus ik mijn order cancelen omdat ik hem dan i snellen via Aliexpress heb en (ii) ik inmiddels ook heb uitgevonden hoe MisterTao werkt en daar een order heb lopen (die als 2 dagen op processing staat). Krijg ik een mailtje terug dat die 10$ niet hoeft en dat ze hem verzonden hebben.... dus ik ok.... :?

Nu afwachten of Mistertao ook goed nieuws voor me heeft en dan heb ik er ineens 2 :?

Nu gok ik dat ik daar wel vanaf kom maar het blijft altijd grappig met die Chinezen

Overigens heb ik van McBub een RF trackingcode gekregen. Dat is toch gewoon Chinapost?
RF staat voor je nummer, niet achter je nummer.
Dat is bij mijn weten 'Registered Freight', wat niet veel scheelt van 'Registered Airmail'.
Singapore Post wordt aan het einde van je trackcode aangeduid met 'SG'. Hong Kong Post/China Post zijn respectievelijk 'HK' en 'CN', met dus eerder 'RA' ervoor. In ieder geval:
quote:
Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)

[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
't Kan zo snel gaan als 5 dagen (eerder niet), maar ga uit van 2 á 3 weken dat je telefoon onderweg is met Hong Kong Post of China Post. Met Singapore Post zijn eigenlijk goede ervaringen en schommelt het vaak rond de 10 dagen. Dit zijn natuurlijk leuke richtwaardes, maar geen garantie. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
:D Mijn G3 is gearriveerd! *O* 0 euro bijbetalen omgerekend 198 dollar = 155 euro betaald :) Sinds 31 oktober onderweg geweest, dus het heeft 17 dagen geduurd met Singapore post. Besteld op Aliexpress toen Jenny-jenny nog wel kon leveren :P
*O* Let us know more in due time! :D
pi_119272705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

RF staat voor je nummer, niet achter je nummer.
Dat is bij mijn weten 'Registered Freight', wat niet veel scheelt van 'Registered Airmail'.
Singapore Post wordt aan het einde van je trackcode aangeduid met 'SG'. Hong Kong Post/China Post zijn respectievelijk 'HK' en 'CN', met dus eerder 'RA' ervoor. In ieder geval:

[..]

't Kan zo snel gaan als 5 dagen (eerder niet), maar ga uit van 2 á 3 weken dat je telefoon onderweg is met Hong Kong Post of China Post. Met Singapore Post zijn eigenlijk goede ervaringen en schommelt het vaak rond de 10 dagen. Dit zijn natuurlijk leuke richtwaardes, maar geen garantie. ;)
Ja klopt je hebt gelijk. Het is Singapore Post Tracking doet het nu ook. Ik weet dat het lang kan duren dus ga rustig wachten. Sowieso komt ie eraan!
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:50:23 #129
388517 GS88
π raat.
pi_119276412
Deze mail van Tina gekregen als antwoord op mijn vraag waarom er gecanceld is terwijl ik daar niet om vroeg en had aangegeven bereid was te wachten:

quote:
Dear G***,

Thanks for your support.

I haven't cancelled your order, but my supervisor is arranging refund for orders with JIAYU G3.

Since JIAYU G3 company have moved their official office to other cities,
we are suspect if this phone will be supply by lots or not.

Consider inconvenience with paypal(refund should be within 60 days), we are arranging a refund for orders.

We are no sure if this phone will be in stock or not till now.

Your understanding will be highly appreciated.

Best regards,

Tina
R'dam.
pi_119276691
Op tweakers heeft iemand de G3 via Mixeshop binnen 1 week ontvangen. Nu zit ik ook te twijfelen of ik moet wachten op jiayumobileshop/antelife.
pi_119276695
zijn deze betrouwbaar ?

http://www.mistertao.com/(...)tem-20566720114.html

http://www.mistertao.com/(...)tem-16262081005.html

Of kan iemand mij een betrouwbaar link geven van Mister Tao
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:02:38 #132
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119276815
Wij kunnen niet weten hoe betrouwbaar een winkel is, daarom controleert Mistertao voor ons :)
Maar volgens mij staan beide shops al in het document vermeld, beiden geen voorraad.
pi_119276902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef ikbenik het volgende:
Wij kunnen niet weten hoe betrouwbaar een winkel is, daarom controleert Mistertao voor ons :)
Maar volgens mij staan beide shops al in het document vermeld, beiden geen voorraad.
fck geen voorraad <.<

Linkje toevallig naar een één met wel voorraad?
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:05:54 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119276937
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef xfxxl het volgende:
zijn deze betrouwbaar ?

http://www.mistertao.com/(...)tem-20566720114.html

http://www.mistertao.com/(...)tem-16262081005.html

Of kan iemand mij een betrouwbaar link geven van Mister Tao
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En
SPOILER: Taobao & Tmall
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:04 schreef xfxxl het volgende:

[..]

fck geen voorraad <.<

Linkje toevallig naar een één met wel voorraad?
;( Waar denk je dat dat document voor is...
pi_119277009
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
:D Tof. Hopelijk mijne ook binnenkort :)
pi_119278632
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

;( Waar denk je dat dat document voor is...
ah jah just was ik totaal uit oog verloren. DAnk u wel

Purchasing betekent wrs dat die nog moet kopen?

In bestelling dat het al betaald is en nog verzonden moet worden?
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:57:55 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119278693
No problemo. :)

Iedereen edit zelf de inhoud, andere mensen zullen wel andere benamingen hebben voor hetzelfde.
Neem aan dat 'Purchasing' niets anders is dan 'In bestelling' en wachtende op de uitkomst... ;)
pi_119278842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef xfxxl het volgende:

Purchasing betekent wrs dat die nog moet kopen?

Ik denk dat 'in bestelling' hetzelfde is als 'processing'.
pi_119278942
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:57 schreef shiznuts het volgende:
No problemo. :)

Iedereen edit zelf de inhoud, andere mensen zullen wel andere benamingen hebben voor hetzelfde.
Neem aan dat 'Purchasing' niets anders is dan 'In bestelling' en wachtende op de uitkomst... ;)
Haha ok :)

De welke van de 2 is beste:

http://www.mistertao.com/(...)tem-19583008533.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-15975564181.html
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:06:47 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119279032
quote:
Wacht ff, ik zal ff in m'n glazen bol kijken... ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer:

pi_119279085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Lees de OP man. ;(
Het spijt me zeer voor de meervoudige vragen waarvan de antwoord al paar post voor staat of geantwoord was. Ik vergeet nogal snel.

Mijn excusez.
pi_119279149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:08 schreef xfxxl het volgende:

[..]

Het spijt me zeer voor de meervoudige vragen waarvan de antwoord al paar post voor staat of geantwoord was. Ik vergeet nogal snel.

Mijn excusez.
Het loont om hiervoor de tijd te nemen en niet dingen 'even snel' te doen, zeker als je niet bekend bent met de hier genoemde koopwijzen.
pi_119279209
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Het loont om hiervoor de tijd te nemen en niet dingen 'even snel' te doen, zeker als je niet bekend bent met de hier genoemde koopwijzen.
Ik zal deze wijze raad zeker meenemen naar de verdere toekomst.
pi_119280822
Oké, thnx, duidelijk (roaming). Wifi loopt inmiddels ook, dus ik ben blij :-)
pi_119280933
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef chinagirl75 het volgende:
Oké, thnx, duidelijk (roaming). Wifi loopt inmiddels ook, dus ik ben blij :-)
Hey, heb jij toevallig Chinese contacten? :P
pi_119284186
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:37 schreef Mandéra het volgende:
MisterTao order is versprongen naar 'Purchasing'. Stom weekend nu :( :P
Je had toch een G3 besteld ?
In google doc staat nu achter jouw naam een link naar een Neo ?
Ik was namelijk benieuwd of het via die shop wel zou lukken.
pi_119284678
Zijn de orders van lightake gecanceld?
Ja.
pi_119284795
Krisser, waarom bestel je bij de zelfde leverancier als ik? Is het niet een betere strategie om met z'n allen verschillende leveranciers te proberen om te kijken waar stock is, om vervolgens daar te bestellen?
pi_119284831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef Xu het volgende:
Zijn de orders van lightake gecanceld?
Volgens mij annuleren ze de orders die minder dan 60 dagen oud zijn. De orders die ouder zijn moeten er zelf achterna gaan heb ik het idee.
pi_119285733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef glsf het volgende:

[..]

Je had toch een G3 besteld ?
In google doc staat nu achter jouw naam een link naar een Neo ?
Ik was namelijk benieuwd of het via die shop wel zou lukken.
Inderdaad, iemand heeft de link zitten aanpassen ( :') )

Nu kun je weer de juiste link zien. :)
pi_119286017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:06 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Inderdaad, iemand heeft de link zitten aanpassen ( :') )

Nu kun je weer de juiste link zien. :)
Mooi. Die van jouw heeft status purchasing begreep ik. Betekent dit dat deze op stock is af kan het weer een refund worden ?
pi_119286489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef glsf het volgende:

[..]

Mooi. Die van jouw heeft status purchasing begreep ik. Betekent dit dat deze op stock is af kan het weer een refund worden ?
pi_119286923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef glsf het volgende:

[..]

Zie bovenstaand plaatje.

Fastfox hoe vaak moeten we dit nog gaan uitleggen? :')
pi_119286979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat had ik wel gezien maar geeft nog geen antwoord op mijn vraag.
M.a.w. op welk moment wordt is de kans op refund (bij dus geen stock in winkel) niet meer aanwezig ?
pi_119287135
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef glsf het volgende:

[..]

M.a.w. op welk moment wordt is de kans op refund (dus geen stock in winkel niet meer aanwezig ?
MisterTao vraagt aan seller: heb jij G3? want iemand heeft mij geld gegeven om er 1 te kopen.
Seller zegt: Ja, ik stuur hem op

of

seller zegt: nee, ik heb geen stock, geef die jongen zijn geld terug.
pi_119287788
quote:

[..]

M.a.w. op welk moment wordt is de kans op refund (bij dus geen stock in winkel) niet meer aanwezig ?
In stock komt ná purchasing. Als zijn status dus op purchasing staat, is het nog niet bekend of het product in stock is of niet. Antwoord op je vraag, ja het kan weer een refund worden.
quote:

[..]

In stock komt ná purchasing. Als zijn status dus op purchasing staat, is het nog niet bekend of het product in stock is of niet. Antwoord op je vraag, ja het kan weer een refund worden. Tot de second pay kan je refunden, volgens punt zes uit deze uitstekend informatieve spoiler.

@ Mandéra Hopelijk niet meer al te vaak, maar ik hoop dat iemand ook mijn vragen zal beantwoorden als iets niet helemaal duidelijk voor mij is.

Iemand heeft weer een lekker zooitje van het documentje gemaakt. o|O

[ Bericht 20% gewijzigd door FastFox91 op 16-11-2012 20:04:43 ]
pi_119288060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

In stock komt ná purchasing. Als zijn status dus op purchasing staat, is het nog niet bekend of het product in stock is of niet. Antwoord op je vraag, ja het kan weer een refund worden.

Dat zocht ik. bedankt
pi_119288232
Wie zit er nu weer het document te verpesten?
pi_119291127
Hij is vandaag binnengekomen (kleur grijs), ben er nu mee aan het spelen. Hij ziet er mooi uit en heb tot heden niet zo last van de gladde achterkant. Verder reageert hij zeer goed/snel, scherm vind ik ook zeer strak voor een budget phone (geen galaxys SIII). Wat me ook zeker meeviel was de geluidskwaliteit via de earplugs. Ik heb er geen last van gehad maar heb vernomen van een vriend die hem ook vandaag binnen heeft gekregen dat het telefoneren met veel omgevingsgeluid zeer hinderlijk is.
pi_119291560
Ik heb mistertao nu maar gewoon een lijstje gestuurd met sellers die een G3 aanbieden. En daarbij dan gevraagd of ze eerst kunnen navragen offie in stock is. Zo ja dan plaats ik een order bij die seller!

Anders blijf ik bezig....

De lijst:

http://www.mistertao.com/(...)tem-16255318911.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-20648252470.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-21023508909.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-20877196533.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-15975564181.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-16290978257.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-16248534737.html
http://www.mistertao.com/(...)tem-19583008533.html

(zit nu op een tablet en google docs vul ik maar niet aan :) grote kans dat ik em verkloot)
pi_119291725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef sorpio het volgende:
Hij is vandaag binnengekomen (kleur grijs), ben er nu mee aan het spelen. Hij ziet er mooi uit en heb tot heden niet zo last van de gladde achterkant. Verder reageert hij zeer goed/snel, scherm vind ik ook zeer strak voor een budget phone (geen galaxys SIII). Wat me ook zeker meeviel was de geluidskwaliteit via de earplugs. Ik heb er geen last van gehad maar heb vernomen van een vriend die hem ook vandaag binnen heeft gekregen dat het telefoneren met veel omgevingsgeluid zeer hinderlijk is.
Mooi! Foto? Wat heb je betaald en waar besteld?
Love is in the air!
pi_119296463
Goed, G3 volledig opgeladen.. blijft ie steken op 96%. :? Verder een tweetal pogingen ondernomen hem te rooten, drivers willen wel. Maar smartphone flashtool geeft een foutmelding bij de boot.img. (is not correctly loaded) Hoe the heck ik die dan wel correct loaded krijg, beats me. Dus voorlopig maar rootloos door het leven en nee, niet roetloos 8} Heb v/d vier Chinese apps die er op stonden er drie kunnen verwijderen. Alleen de Jiayu shortcut zal wss pas er af kunnen als ik Titanium backup erop krijg. En dat is pas met root. Dus tot die tijd boeit me die ene app niet in mijn app drawer. De rest zijn alle aps uit Google Play zoals ik die ook al draaide op mijn ZTE Blade.

Scherm is fijn, een verademing met browsen i.v.m. mijn ZTE Blade. Kan er veel meer op lezen zonder te hoeven inzoomen. Enig nadeel (wat ik niet had verwacht) dat ik niet meer apps/widgets kwijt kan op het homescreen. En dus dat rooten vertikt te werken. De camera fix heb ik nog niet geprobeerd. Dat zoek ik later wel uit. Verder wen je donderssnel aan de grootte and once you have used it, you can't go back. :+

Edit:

Scratch that.. ik kon mijn G3 niet geroot krijgen via deze wijze op XDA. Maar ik heb vervolgens Root many Android uitgevoerd en nu heb ik ipv superuser.. supersu erop staan :+ Kan alleen niet rebooten in recovery want die optie heb ik er niet bij gekregen, Maar ach.. nu kan ik wel aan de slag met Titanium backup

[ Bericht 18% gewijzigd door Joosie200 op 16-11-2012 22:55:52 ]
mag het weten
pi_119297638
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef sorpio het volgende:
\Ik heb er geen last van gehad maar heb vernomen van een vriend die hem ook vandaag binnen heeft gekregen dat het telefoneren met veel omgevingsgeluid zeer hinderlijk is.
Kunnen anderen dat bevestigen?
pi_119299026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef Joosie200 het volgende:

Scratch that.. ik kon mijn G3 niet geroot krijgen via deze wijze op XDA. Maar ik heb vervolgens Root many Android uitgevoerd en nu heb ik ipv superuser.. supersu erop staan :+ Kan alleen niet rebooten in recovery want die optie heb ik er niet bij gekregen, Maar ach.. nu kan ik wel aan de slag met Titanium backup
Deze had je neem ik aan ook al gezien. Daar wordt ook een (chinese) recovery geflashed.
pi_119300130
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef glsf het volgende:

[..]

Deze had je neem ik aan ook al gezien. Daar wordt ook een (chinese) recovery geflashed.
Jep.. werkt evenmin, die geeft wel een andere foutmelding in smartphone flashtool.
mag het weten
pi_119300172
Voor een Engelstalige recovery moet je dit bestand hebben die op XDA is gepubliceerd.
pi_119300210
Heb ik ook, die gebruik ik ook. Maar het werkt gewoon niet. :(
mag het weten
  zaterdag 17 november 2012 @ 06:52:10 #169
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119304714
Suf van me zeg, ik zie eigenlijk nu pas dat je bij MisterTao veel beter kan zien wat de reden is voor een refund (onder balance history). Daar had ik eerder in moeten kijken, was er heel wat duidelijk geweest.

Mijn tweede bestelling was inderdaad vanwege "no stock", maar de eerste bestelling was niet doorgegaan omdat
quote:
Because the price set by the seller is not real, it is just his disg
De regel eindigt dus bij disg...
pi_119305759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef groninge01 het volgende:
Ik heb mistertao nu maar gewoon een lijstje gestuurd met sellers die een G3 aanbieden. En daarbij dan gevraagd of ze eerst kunnen navragen offie in stock is. Zo ja dan plaats ik een order bij die seller!

Anders blijf ik bezig....
Als Mister Tao zoiets wil doen, kan je dan ook vragen of ze de tweede G3 die ze hebben gevonden naar mij kunnen sturen? :P
pi_119305995
Ik heb aan zarmark gevraagd op ze er 1 kunnen opsporen op taobao.
Zij geven aan dat er vrijwel niemand is die ze op stock heeft.
In hoeverre ze werkelijk gezocht hebben weet ik niet natuurlijk.
pi_119306186
Mail terug van Tina:

quote:
Hi,

Sorry for the inconvenience.

Since JIAYU G3 company have moved their head office to other cities,

Consider inconvenience with paypal(refund should be within 60 days), we are arranging a refund for orders.

Would you mind take other items for an exchange?

here are some links for reference:
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
http://lightake.com/Search.do/Search.AMOI%20N821%20N820
http://lightake.com/Search.do/Search.Newman%20N1

If not, we will arrange a refund for you via transfer.

Looking forward to your reply.

Best regards.

Tina
Amoi en Newman zijn duurder end de NEO vraagt je door hoepels te springen om playstore en NL'se taal aan de praat te krijgen... What should I do?
pi_119306351
springen...
pi_119306578
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:34 schreef FreaZ het volgende:
What should I do?
G3 via Taobao binnen hengelen ofwel via de talloze andere sites die mondjesmaat ook voorraad krijgen (Mixeshop, Uredeal, Jiayumobilewebshop, Tmallbox etc etc) Ben blij dat ik die twee tientjes meer heb betaald t.o.v. een Neo #2. Al was het maar om de accu en scherm :)

Enfin.. ik ga nog geen review maken (deels ook overbodig nu RobertNL en anderen dit al zo mooi hebben gedaan) maar wel mijn bevindingen tot nu toe op een rijtje zetten.

- Chinese recovery of Engelse recovery erop krijgen en zo de G3 rooten lukt niet. De Chinese recovery hapert bij smartphone flashtool en de melding dat er sprake is van 'incorrect scatter file format'. En de Engelse recovery hapert zodra ik in smartphone flashtool op download/F9 klik, de G3 aansluit op de USB/pc en daarbij volume-up ingedrukt hou. Ik zie geen rode lijn kort verschijnen laat staan dat het blauwe balkje begint vol te lopen. Er gebeurt niks
- Via Root many Android lukt het mij wel, maar i.p.v. superuser komt er supersu op te staan (is oorspronkelijk ook voor Sony Androids dus ieder heeft zo eigen variant lijkt me). Ik krijg evenwel geen optie om opnieuw op te starten in recovery. Dus een custom rom kan ik nog niet flashen. Apps die root vereisen werken wèl (zoals Titanium backup)
- De G3 accu laadt niet verder op dan 97% :?
- Nergens bij instellingen kan ik het menuutje vinden om ringtones in te stellen, het volume er van te regelen e.d.
- Via draadloos & netwerken - mobiele netwerken - kon ik roaming in en uitschakelen. Maar omdat de G3 dualsim is, moet je dat roamen in en uitschakelen nu zoeken bij 'sim-beheer'
mag het weten
pi_119308664
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]
Ik krijg evenwel geen optie om opnieuw op te starten in recovery.
https://play.google.com/s(...)ions.quickboot&hl=nl
Je zou deze app kunnen proberen zodat je iig in recovery komt :)

zaterdag 17 november 2012 @ 12:43:13 #176
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_119308935
Heeft iemand enig idee hoeveel het hele pakketje weegt?
pi_119308959
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef MrJLJL het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel het hele pakketje weegt?
Met een kilo zit je wel safe denk ik.
pi_119309014
Ik denk dat je dan nogal safe zit, ik zou van 500 gram uitgaan.
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:49:22 #179
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_119309108
Middenmoot: 750g?

Het verschilt nogal in prijs...

P.S. Weet iemand of die Shipping prijzen zijn alleen voor het verschepen van de seller naar MisterTao, of ook voor het verschepen van MisterTao naar mij?

[ Bericht 85% gewijzigd door MrJLJL op 17-11-2012 13:21:05 ]
pi_119310940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef MrJLJL het volgende:
Weet iemand of die Shipping prijzen zijn alleen voor het verschepen van de seller naar M
Seller naar mistertao is meestal 1,60. Dat zie als je de uitvoering van het artikel kiest. Prijs is dan een klein beetje hoger dat wat er eerst stond.
Bij berekenen shipping costst is verzenden naar jouw toe.
pi_119312736
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:30

7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:35

Woohoo :)
pi_119313576
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef G-NiLES het volgende:
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:30

7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:35

Woohoo :)
Maandag dus!! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 17-11-2012 17:29:23 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:35:21 #183
389132 NachtZusterRon
pi_119315185
ik ren erachter aan :

Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window
Saturday, November 17, 2012 at 15:27
pi_119316833
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef NachtZusterRon het volgende:
ik ren erachter aan :

Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window
Saturday, November 17, 2012 at 15:27
a.s maandag of dinsdag :*

DHL is best wel goed en snel :9
pi_119316919
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

a.s maandag of dinsdag :*

DHL is best wel goed en snel :9
Pfff die van mij is naar HK voor DHL shipping op 14 november verzonden en heb nog steeds geen tracking code....
DAMN I WANNA HAVE MY G3 haha
pi_119316970
Ik lees al een tijd mee en had destijds twee Jiayu G3's besteld bij bij Lightake tijdens de groepsactie.
Inmiddels heb ik er één gecanceld. Dit heeft geleid tot de onderstaande mailwisseling:

Hi BoyB

Thanks for your mail.

You have two order for JIAYU G3--order Q120912130xxx (collecting) and order Q120908239xxx (cancel). For the order which have been cancelled, we cannot refund money to your account directly; Since it have over 60 days after payment, and we will arrange a refund via transfer; but it will take a little longer, almost 7-14 working days,
Pls no worries and wait patiently.
If you ahve any qustion, pls be feel free and contact with us.

Best regards,

Tina

Dear Tina,

Thank you for your reply.
Do you have any idea when you can deliver the JIAYU G3 (order Q120912130xxx)?
Other webshops are already delivering!

With kind regards,

BoyB

Hi BoyB,

Thanks for your mail.

In mainland market, the total quantity for JIAYU G3 no more than 1000 sets and all of them are sell online.
We haven't get it in stock and same situation for other B2C companies in china.
Maybe some stores buy some from the official website.
Besides JIAYU G3 company have moved their head office to other cities,
Any question pls be feel free and contact with us.

Best regards,

Tina

Bij anderen lijkt de bestelling spontaan te zijn gecanceld. Bij mij lijkt het erop kijkend naar de 1e mail dat ze op enig moment toch van plan zijn te leveren. De 2e mail ontkent dit niet, maar laat wel de hopeloosheid van de situatie zien.
pi_119317095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:32 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Pfff die van mij is naar HK voor DHL shipping op 14 november verzonden en heb nog steeds geen tracking code....
DAMN I WANNA HAVE MY G3 haha
Die is er wel,kijk voor een 2e tracking code :P
pi_119317291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Die is er wel,kijk voor een 2e tracking code :P
Ja haha had ik die nou maar :P dan kon ik tenminste zien waar het toestel nu is
pi_119317330
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Ja haha had ik die nou maar :P dan kon ik tenminste zien waar het toestel nu is
Waar heb je het besteld? :+
pi_119317456
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waar heb je het besteld? :+
Aliexpress:

Comment die nou bij mn trackingcode staat is:
pi_119317540
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:51 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Aliexpress:

Comment die nou bij mn trackingcode staat is:
kijk eens bij shipment!!
pi_119317721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

kijk eens bij shipment!!
staat wel een trackingnummer (die niet werkt) maar met als remark dus:
quote:
pi_119317948
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:01 schreef dj_ko het volgende:

[..]

staat wel een trackingnummer (die niet werkt) maar met als remark dus:

[..]

Moet je dus wachten :P
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:44:36 #194
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_119318835
Dusz...
Hoeveel g zal ik invullen bij geschatte gewicht?
pi_119318935
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef shiznuts het volgende:
3. MisterTao's system kan nu eenmaal niet zien of ruiken hoeveel iets weegt. Vaak weet je dat zelf ook niet omdat je dat niet kunt opmaken uit de advertentie. Voor een smartphone raad ik aan '1100' te nemen, dan zit je boven de kilo-categorie, maar veilig genoeg onder de 2kg. Daarmee kun je schatten wat je bij de 2nd pay aan internationale verzendkosten moet betalen
Waar heb je besteld btw, MrJLJL?
pi_119319564
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:44 schreef MrJLJL het volgende:
Dusz...
Hoeveel g zal ik invullen bij geschatte gewicht?
~500 gram :+
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:19:06 #197
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119327093
Niet om jullie nu bang te maken, maar blijkbaar is de populariteit van de G3 zo groot geworden dat er zelfs al de eerste fake producten verschijnen.
Ik hoop in ieder geval dat het bij die ene seller blijft.

Al is het natuurlijk ook wel een eer als je product nagemaakt word, dan moet het wel heel goed/populair zijn :)
pi_119328202
Chinezen die elkaars producten gaan namaken. Het moet niet gekker worden _O-
pi_119328955
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef FreaZ het volgende:
De Xiaomi M2 wordt ook keiveel nagemaakt door Chinezen. :P
pi_119329270
quote:
dan heb je namaak voedsel nog niet gezien :P

een vraagje voor diegene met een G3 kan je 720p mkv video's vloeiend afspelen?
pi_119330000
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef ikbenik het volgende:
Niet om jullie nu bang te maken, maar blijkbaar is de populariteit van de G3 zo groot geworden dat er zelfs al de eerste fake producten verschijnen.
Ik hoop in ieder geval dat het bij die ene seller blijft.

Al is het natuurlijk ook wel een eer als je product nagemaakt word, dan moet het wel heel goed/populair zijn :)
Lelijk :P
quote:
Jiayu G3 is wel van goede kwaliteit :Y)
pi_119332930
Vandaag de jiayu g3 opgehaald bij het postkantoor. Gratis verzending via singpost. Geen inklaringskosten ed. 29/10 besteld bij tmallbox, 16/11 op mijn huisadres aangeboden, maar was een paar dagen weg. Goed verpakt. Gewicht van zending was 440 gram.

Telefoon was rooted bij tmall, mooi meegenomen.

Eerste indruk is, prima toestel voor het geld. Afwerking ook in orde. De gratis meegeleverde hardcover is knal geel dat is wat minder. Alleen mobiel internet via simyo nog niet werkend maar via het simyo forum lukt dat denk ik wel.
pi_119333975
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 01:12 schreef douwe53 het volgende:
Vandaag de jiayu g3 opgehaald bij het postkantoor. Gratis verzending via singpost. Geen inklaringskosten ed. 29/10 besteld bij tmallbox, 16/11 op mijn huisadres aangeboden, maar was een paar dagen weg. Goed verpakt. Gewicht van zending was 440 gram.

Telefoon was rooted bij tmall, mooi meegenomen.

Eerste indruk is, prima toestel voor het geld. Afwerking ook in orde. De gratis meegeleverde hardcover is knal geel dat is wat minder. Alleen mobiel internet via simyo nog niet werkend maar via het simyo forum lukt dat denk ik wel.
Knalgeel hardcover?Had je niet gevraagd voor een andere kleur? :P
pi_119334028
quote:
Knalgeel hardcover?Had je niet gevraagd voor een andere kleur?
Nee. Dom dom. Haha. Maar als ik het erg storend ga vinden bestel ik een pretpakket bij jiayumobileshop.
  zondag 18 november 2012 @ 10:24:21 #205
389132 NachtZusterRon
pi_119336475
Wij hier maar wachten op onze telefoon vind ik deze:

http://vernieuwd.marktpla(...)alcore-telefoon.html
  zondag 18 november 2012 @ 10:29:27 #206
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_119336526
quote:
16s.gif Op zondag 18 november 2012 10:24 schreef NachtZusterRon het volgende:

Tsjah, handelaars die ergens een graantje van mee willen pikken heb je altijd wel. Zal wel een fokker of gotter zijn. Zou ik dus al niet bestellen, uit principe.

Overigens, ik zal niet meer posten in deze topicreeks. Ben het wachten, onduidelijkheid en kneuterigheid/moeilijk doen voor een GSM een beetje moe. Toen kwam ik dit tegen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525995

Ook een leuk toestel. Is voor de vriendin, en zij had na ongeveer een minuut het idee dat de nieuwe Winmo het eigenlijk wel super doet. Voelt lekker vlot aan en zo. Lekker apart ook. ;) Tevens voelt de nokia zelf super degelijk (lees: onverslijtbaar) aan. Misschien een aanrader voor eenieder die het wachten/gedoe op de G3 ook beu is. Just sayin' :) Happy waiting! :+
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_119336851
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46

;( ;(
pi_119338577
Hoezo? Hoeft toch niet per definitie. Als mister Tao mijn order te pakken weet te krijgen zijn er ook twee naar mij onderweg terwijl ik aan een voldoende heb in principe. Kan toch zo zijn dat hij net als ik uit enthousiasme op meerdere plekken heeft geprobeerd te bestellen? Ik lees niet dat hij er twee verkoopt.
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_119339325
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:27 schreef secondant het volgende:
Hoezo? Hoeft toch niet per definitie. Als mister Tao mijn order te pakken weet te krijgen zijn er ook twee naar mij onderweg terwijl ik aan een voldoende heb in principe. Kan toch zo zijn dat hij net als ik uit enthousiasme op meerdere plekken heeft geprobeerd te bestellen? Ik lees niet dat hij er twee verkoopt.
Maar het minimale bod is wel 200 euro ;)
Dus hij probeert er echt aan te verdienen
Hoewel het nog steeds goedkoper is dan retailheaven en THHProducts

[ Bericht 3% gewijzigd door AnimeFan op 18-11-2012 13:05:17 ]
  zondag 18 november 2012 @ 14:39:15 #210
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_119342559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Waar heb je besteld btw, MrJLJL?
Nog geen idee waar ik het beste de G3 moet bestellen...
Ik klik maar wat MisterTao-links in het google doc., en dan kijk ik een beetje naar de prijs en seller...
pi_119344251
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:52 schreef Joery34 het volgende:
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46

;( ;(
Waarom sadface?
Je pakket moet altijd worden ingeklaard hoor. Of er kosten aan verbonden zitten hoor je later pas ;)
Wees blij dat het zo snel gaat ;)
pi_119344847
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Waarom sadface?
Je pakket moet altijd worden ingeklaard hoor. Of er kosten aan verbonden zitten hoor je later pas ;)
Wees blij dat het zo snel gaat ;)
Ahhh oke, dacht dat ik moest betalen vanwege inklaring ofiets. Hoop dat ik hem dan morgen heb en alsnog niks hoef te betalen! Zal wel wat foto's plaatsen als ik de telefoon heb.
  zondag 18 november 2012 @ 18:48:13 #213
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119351460
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:52 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Maar het minimale bod is wel 200 euro ;)
Dus hij probeert er echt aan te verdienen
Hoewel het nog steeds goedkoper is dan retailheaven en THHProducts
Hoeft nog niet eens, als hij de pech heeft gehad BTW te moeten betalen en dat toestel + verzendkosten kostte iets van $210, dan kom je wel rond de ¤200 uit. Niet zo vreemd bedrag dus, zeker omdat hij er 2 heeft gekocht is het risico van BTW best hoog.
pi_119354083
quote:
16s.gif Op zondag 18 november 2012 10:24 schreef NachtZusterRon het volgende:

Geen marktplaats a.u.b :r

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:52 schreef Joery34 het volgende:

;( ;(
rustig maar,het komt wel aan de deur :Y
pi_119354351
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef Joery34 het volgende:

[..]

Ahhh oke, dacht dat ik moest betalen vanwege inklaring ofiets. Hoop dat ik hem dan morgen heb en alsnog niks hoef te betalen! Zal wel wat foto's plaatsen als ik de telefoon heb.
Ga dr maar vanuit van wel ;)
pi_119357043
sanmaz31
¤ 450,00 18 nov. '12

Wtf die is goed gek XD

zal wel naar nigeria voor een oom of tante willen versturen haha
pi_119357260
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef ebayaccountje het volgende:
sanmaz31
¤ 450,00 18 nov. '12

Wtf die is goed gek XD

zal wel naar nigeria voor een oom of tante willen versturen haha
Vast een FOK!ker :P
'Postal Gold stuurde me 450 euro'
pi_119360391
Iemand die via DHL import/douane kosten heeft betaald en me kan vertellen hoeveel dit is?
pi_119362228
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef Joery34 het volgende:
Iemand die via DHL import/douane kosten heeft betaald en me kan vertellen hoeveel dit is?
Volgens mij was het rond de 25 euro.

Vannacht gaan ze weer aan het werk in China, ben zeer benieuwd naar mijn status op MisterTao morgenochtend. :)
pi_119363413
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Volgens mij was het rond de 25 euro.

Vannacht gaan ze weer aan het werk in China, ben zeer benieuwd naar mijn status op MisterTao morgenochtend. :)
Idem hier :)
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_119366408
Een vraag aan de huidige jiayu g3 bezitters.

Ik heb 1 simkaart bellen plus internet. Waar deze te plaatsen in de simkaarthouder g (GPRS) of w (WCDMA) ? Of maakt dat helemaal niets uit?
pi_119367143
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef douwe53 het volgende:
Een vraag aan de huidige jiayu g3 bezitters.

Ik heb 1 simkaart bellen plus internet. Waar deze te plaatsen in de simkaarthouder g (GPRS) of w (WCDMA) ? Of maakt dat helemaal niets uit?
WCDMA betekent dat het 3G ondersteunt, dus daarin plaatsen :P
pi_119367212
O.k. Dat was me even onduidelijk. Bedankt AnimeFan
pi_119370673
quote:
Ik heb ¤25.62 moeten betalen voor mijn 7" tablet :Y

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef AnimeFan het volgende:
WCDMA betekent dat het 3G ondersteunt, dus daarin plaatsen :P
Duidelijk dus :9
  maandag 19 november 2012 @ 08:04:22 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119373847
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah, handelaars die ergens een graantje van mee willen pikken heb je altijd wel. Zal wel een fokker of gotter zijn. Zou ik dus al niet bestellen, uit principe.

Overigens, ik zal niet meer posten in deze topicreeks. Ben het wachten, onduidelijkheid en kneuterigheid/moeilijk doen voor een GSM een beetje moe. Toen kwam ik dit tegen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525995

Ook een leuk toestel. Is voor de vriendin, en zij had na ongeveer een minuut het idee dat de nieuwe Winmo het eigenlijk wel super doet. Voelt lekker vlot aan en zo. Lekker apart ook. ;) Tevens voelt de nokia zelf super degelijk (lees: onverslijtbaar) aan. Misschien een aanrader voor eenieder die het wachten/gedoe op de G3 ook beu is. Just sayin' :) Happy waiting! :+
Tot je je gaat storen aan

ONWIJS trage whatsapp
Matige appaanbod
Alle nonnative apps die traag zijn
Geen rotation lock hebben
Een browser zonder back en forward knop

Been there. Blij dat mijn note t weer doet
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119373897
Zo mijn G3 is inmiddels ook eindelijk aan zijn lange reis begonnen :)
Vanmorgen mn DHL Tracking ontvangen :D
pi_119374069
13-11 met de post meegegaan, 17-11 despatched to NL!!

Item No.--------------------Posting Date-----Status Date-------Status Description
RF108001000SG-------17-11-2012--------17-11-2012------Despatched to overseas (Country code: NL)
pi_119374536
Dit is ook wel apart:

14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:04

13 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:51

12 Transferred through BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:50

Sunday, November 18, 2012 Location Time
11 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:01

10 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46

9 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:45

Saturday, November 17, 2012 Location Time

Amsterdam - brussel - terug naar amsterdam ...
pi_119374628
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 08:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Tot je je gaat storen aan

ONWIJS trage whatsapp
Matige appaanbod
Alle nonnative apps die traag zijn
Geen rotation lock hebben
Een browser zonder back en forward knop

Been there. Blij dat mijn note t weer doet
Ik zit nu ook op een lumia. Wel jammer dat door die aanbieding de waarde natuurlijk enorm is gedaald ;)
Offtopic
SPOILER
  maandag 19 november 2012 @ 09:36:59 #230
389132 NachtZusterRon
pi_119375080
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef G-NiLES het volgende:
Dit is ook wel apart:

14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:04

11 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:01

9 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:45

LoL Gelukkig ging die van Brussel niet terug naar Hongkong... Vandaag binnen denk?
De mijne is ook in Amsterdam, na een telefoontje aan DHL vandaag afleveren zonder invoerkosten! yes..das mooi meegenomen..
pi_119375185
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

Nog geen idee waar ik het beste de G3 moet bestellen...
Ik klik maar wat MisterTao-links in het google doc., en dan kijk ik een beetje naar de prijs en seller...
Ah ok. Ik dacht dat je al besteld had.
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Mandéra het volgende:
Mijn eerste refund was al 26 uur na de first paid. 2012-11-15 19:47:50 heb ik de volgende order gedaan, dus ik hoop vandaag ook op wat positief nieuws. :)
pi_119375268
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:36 schreef NachtZusterRon het volgende:

[..]

LoL Gelukkig ging die van Brussel niet terug naar Hongkong... Vandaag binnen denk?
De mijne is ook in Amsterdam, na een telefoontje aan DHL vandaag afleveren zonder invoerkosten! yes..das mooi meegenomen..
Na het telefoontje geen kosten meer? Dat heet afpersing he ;)
pi_119375806
quote:
¤ 26,88,- BTW en/of invoerrechten. Als het goed is krijg je een SMS met wat je moet betalen.
pi_119377088
Ugoodbuy op AliExpress heeft op dit moment de zilvere G3 in stock ;)
http://www.aliexpress.com(...)12403_608978018.html

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 09:46 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

_O-
  maandag 19 november 2012 @ 11:11:38 #235
389132 NachtZusterRon
pi_119377263
Maar ik gebruikte wel een hele zwoele stem :-)
pi_119377558
Hoe communiceren jullie met LT om je bestelling te annuleren? Vorige week berichtje gestuurd via de site, maar daar geen reactie op gehad.

En dan maar hopen dat er vandaag nieuws komt van FastFox91, Mandéra, ikbenik of Secondant over hun MisterTao bestellingen.
pi_119378708
Krijg net een berichtje van m`n vriendin dat m`n G3 binnen is! En niets hoeven te betalen via DHL...
  maandag 19 november 2012 @ 12:02:27 #238
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119378742
Ik heb nog geen bericht gekregen van LT, daar wacht ik nog even op. Zeker nu de berichten van dat bedrijf nogal wisselend zijn, wil ik even aanzien of er toch nog actie door wordt ondernomen (een tweede toestel zou ook niet verkeerd zijn :P ).

En ik ben al de hele dag aan het F5-en op MisterTao, maar ik kom nog niet verder dan Product Status: Purchasing. Het blijft nog even afwachten, ik hoop morgen toch wel te kunnen zien of de G3 daar is aangekomen.
pi_119379445
Telefoon is ook hier binnen, gelukkig ook niks hoeven te betalen!
pi_119379652
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:42 schreef FastFox91 het volgende:

Mijn eerste refund was al 26 uur na de first paid. 2012-11-15 19:47:50 heb ik de volgende order gedaan, dus ik hoop vandaag ook op wat positief nieuws. :)
Ja klopt, hier een soort zelfde verhaal.

Status nog altijd Purchasing hier en de werkdag is daar voorbij, de hoop wordt steeds groter dat het nu wel een keertje goed komt!
pi_119379895
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef G-NiLES het volgende:
Dit is ook wel apart:

Nooit gehad bij DHL :P

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:36 schreef NachtZusterRon het volgende:

[..]

Netjes :Y

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 09:46 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Nou nou o|O

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef Diablo_GT het volgende:

[..]

¤ 26,88,- BTW en/of invoerrechten. Als het goed is krijg je een SMS met wat je moet betalen.
Meestal invoerrechten :+

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef AnimeFan het volgende:
Even nachecken
pi_119380277
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even nachecken
Inderdaad, want er staat wel "Processing Time:Ships out within 30 days"

En voor $10 minder heeft uredeal het ook in stock volgens hun site.
pi_119380486
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef glsf het volgende:

[..]

Inderdaad, want er staat wel "Processing Time:Ships out within 30 days"

En voor $10 minder heeft uredeal het ook in stock volgens hun site.
Met coupons :+
pi_119380520
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef AnimeFan het volgende:
Duur
pi_119380767
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Duur
Goed zoeken!! :P
pi_119380794
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Goed zoeken!! :P
Mij hoor je niet klagen, order bij MisterTao voor een zilveren G3 a 178 dollar.
pi_119380801
mijn G3 bij lightake maar laten cancellen :(

ben daarin tegen tevreden gebruiker van de neo dus, z'n strop vind ik het niet :)

sorry jongens, dat de deal niet zo heeft kunnen lopen zoals geplannend was!
hoop dat jullie wel je G3s op welke manier dan ook snel zullen ontvangen :D!
pi_119381001
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Downstar het volgende:
mijn G3 bij lightake maar laten cancellen :(

ben daarin tegen tevreden gebruiker van de neo dus, z'n strop vind ik het niet :)

sorry jongens, dat de deal niet zo heeft kunnen lopen zoals geplannend was!
hoop dat jullie wel je G3s op welke manier dan ook snel zullen ontvangen :D!
Je hebt het al gelezen,er zijn namaak G3 :+
pi_119381107
quote:
Die heb ik een week geleden al een bericht gestuurd en reageert niet. Is ook pre-orde volgens mij.
pi_119381118
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef glsf het volgende:

[..]

Die heb ik een week geleden al een bericht gestuurd en reageert niet. Is ook pre-orde volgens mij.
Oh,haha :@
pi_119381155
Weet niet of deze verkoper al is langs geweest, hij heeft ze nog in stock. Je kunt niet meer uit de kleuren kiezen. Wat vorige week wel kon.

Nu met link http://www.aliexpress.com(...)00195_680605051.html :P
pi_119381228
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Diablo_GT het volgende:
Weet niet of deze verkoper al is langs geweest, hij heeft ze nog in stock. Je kunt niet meer uit de kleuren kiezen. Wat vorige week wel kon.
Zie geen verkoper.
pi_119381340
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Diablo_GT het volgende:

Nu met link http://www.aliexpress.com(...)00195_680605051.html :P
Wel goedkoop *O*
pi_119382635
http://www.aliexpress.com(...)-Core/625930013.html

Deze verkoper heeft hem ook nog steeds op voorraad (heb ik hem ook besteld XD)
  maandag 19 november 2012 @ 14:50:01 #255
389132 NachtZusterRon
pi_119384452
Update:

Net binnen, zonder invoerkosten en met presentje.
Siliconen cover in zwart.
Totaal incl 16 gb mc, verzendosten DHL 211 euro

Eerste indruk wouw (in vergelijking met me Nokia E72) geen Doa want hij startte op pfff.
Nu verder spelen ;-)
pi_119384741
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef dj_ko het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)-Core/625930013.html

Deze verkoper heeft hem ook nog steeds op voorraad (heb ik hem ook besteld XD)
Netjes :Y
pi_119385189
Voor wie nu een G3 probeert te krijgen via MisterTao, 0% commissie t/m 4 december.

Je moet wel een order voor 20 november hebben geplaatst, weet niet of refunded orders meetellen.
pi_119385282
Dus vandaag of morgen :P
pi_119385341
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef G-NiLES het volgende:
Kijk naar je tracking code waar ze zijn o|O
pi_119386209
quote:
Jij hebt de G3 nog niet binnen??
pi_119386389
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Mandéra het volgende:
Voor wie nu een G3 probeert te krijgen via MisterTao, 0% commissie t/m 4 december.

Je moet wel een order voor 20 november hebben geplaatst, weet niet of refunded orders meetellen.
quote:
en ik heb hem nog niet binnen. Out for delivery.
Maarja ik heb hem natuurlijk laten bezorgen in een uithoek van het land. (delft... :P )
pi_119386540
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Kijk naar je tracking code waar ze zijn o|O
en kap nou es met reageren op ELKE post, zonder iets toe te voegen ... :P
pi_119386679
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

en kap nou es met reageren op ELKE post, zonder iets toe te voegen ... :P
is goed hoor :P

*verbergt zich*

DHL komt dus morgen? :+
pi_119387230
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ja klopt, hier een soort zelfde verhaal.

Status nog altijd Purchasing hier en de werkdag is daar voorbij, de hoop wordt steeds groter dat het nu wel een keertje goed komt!
Werkdag afgelopen of niet, vorige keer kreeg ik een refund om 18:10 Nederlandse tijd. Ben wel bang dat ik een refund alsnog krijg. Op de pagina van de verkoper staat nu "Do not shoot is temporarily out of stock".

Shiznuts had maandag 4 nov. besteld en vrijdag 9 nov ging die van purchasing naar in stock. Binnen 5 werkdagen. Woensdag belangrijke dag. :P
pi_119388661
WTF heel FOK! is in Comic Sans lettertype bij mij.
Is dit een maatregel tegen adblock ?
pi_119388895
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef AnimeFan het volgende:
Gezellig toch!
pi_119389409
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag ontvangen een zwarte Jiayu g3.
Zoals vele eerst besteld bij lightake, maar afgelopen donderdag toch maar besloten om te annuleren. Kreeg een dag later al een bericht van paypal dat ze het geld hadden ontvangen.
En wat nu, een neo of een andere telefoon? Neeh, ik wil een Jiayu g3. Dan maar meer betalen.
Heb afgelopen donderdag dus weer een bestelling gedaan, en nu bij mixeshop, die hadden hem op voorraad. Helaas wel duurder, met DHL shipping 226 dollar.
Mijn order bleef op processing staan, en ik was benieuwd of ik ooit de telefoon zou ontvangen. Tot er zojuist een busje van DHL voor de deur stond met een pakketje, met daarin: Jiayu g3.
En om mijn dag nog beter te maken, geen douanekosten.
Toch snel, donderdag bestellen, maandag ontvangen.

Eerste indruk, erg mooie telefoon!
pi_119389836
edit. heb hem

[ Bericht 92% gewijzigd door G-NiLES op 19-11-2012 17:05:46 ]
pi_119391086
Oke: mijn eerste indruk. Niet zo mooi :D

Ik vind hem onvergelijkbaar qua design met m'n Lumia 800 die ik vele malen mooier vind.
En groot/dik. Voelt echt als een log apparaat. Heb hem net ook naast een Galaxy s2 en iPhone 5 gelegd en dan istie toch wel flink wat lomper.

Over het gebruik kom ik nog wel terug ;)

Edit1: Het scherm maakt veel goed. Heel mooi. Met screenprotector eraf wordt het design ook wel wat beter. Hopelijk gewenning dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door G-NiLES op 19-11-2012 17:34:48 ]
pi_119391960
Even een vraagje als ik bij misterao geld wil toevoegen is er dan geen optie voor paypal? Want ik zie alleen maar visa/mc/jcb en webmoney.
pi_119392034
offtopic vraagje: Refund terug krijgen op VISA van Lightake

Op 16/11 heb ik email gekregen van LT : we just send a full refund back on your VISA ....

Vandaag is het al 19/11, ben naar mijn rekening gaan kijken en nog steeds niks.

Hoe lang duurt dat ongeveer die transactie?
pi_119392039
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef davo1979 het volgende:
Even een vraagje als ik bij misterao geld wil toevoegen is er dan geen optie voor paypal? Want ik zie alleen maar visa/mc/jcb en webmoney.
Geen paypal denk ik ,
pi_119393905
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef AnimeFan het volgende:
Er is niks aan de hand bij mij :+
  maandag 19 november 2012 @ 18:41:37 #274
48067 neo2000
pi_119394415
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik zit nu ook op een lumia. Wel jammer dat door die aanbieding de waarde natuurlijk enorm is gedaald ;)
Offtopic
SPOILER
Ja, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt. :')

Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_119394602
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt. :')

Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt. ;)
Je zou verkoper moeten worden.
pi_119395409
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zijn dat Lumia smartphones gezeik? _O-
pi_119395889
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef ikkemarcel het volgende:
en ik was benieuwd of ik ooit de telefoon zou ontvangen. Tot er zojuist een busje van DHL voor de deur stond met een pakketje, met daarin: Jiayu g3.
En om mijn dag nog beter te maken, geen douanekos
Had je nog iets qua waarde op de factuur of pakje laten zetten ?
pi_119396384
Was er nou al wél of geen manier om de laatste android erop te krijgen?
pi_119396576
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef G-NiLES het volgende:
Rooten en dan custom ROM :+
  maandag 19 november 2012 @ 19:27:27 #280
48067 neo2000
pi_119396941
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Je zou verkoper moeten worden.
Relativeren kan je leren. :P
Tsjah, de Jiayu was ook best leuk geweest voor d'r, alleen moet ie op een gegeven moment wel een keer leverbaar worden natuurlijk. _O-
  maandag 19 november 2012 @ 19:41:47 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119397873
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef G-NiLES het volgende:
Oke: mijn eerste indruk. Niet zo mooi :D

Ik vind hem onvergelijkbaar qua design met m'n Lumia 800 die ik vele malen mooier vind.
En groot/dik. Voelt echt als een log apparaat. Heb hem net ook naast een Galaxy s2 en iPhone 5 gelegd en dan istie toch wel flink wat lomper.

Over het gebruik kom ik nog wel terug ;)

Edit1: Het scherm maakt veel goed. Heel mooi. Met screenprotector eraf wordt het design ook wel wat beter. Hopelijk gewenning dus.
Niet zo mooi :P? dat had je dan toch ook wel op de foto's kunnen zien.
In vergelijking met de foto's vind ik hem juist een stuk beter ogen. Zoveel groter dan mijn Xperia S is hij ook niet.

Daarnaast zit er natuurlijk ook een enorme batterij in ;)

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef G-NiLES het volgende:
(nog) niet.

Heb je hem blind besteld ;)?
pi_119397971
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet zo mooi :P? dat had je dan toch ook wel op de foto's kunnen zien.
In vergelijking met de foto's vind ik hem juist een stuk beter ogen. Zoveel groter dan mijn Xperia S is hij ook niet.

[..]

(nog) niet.

Heb je hem blind besteld ;)?
Nee :P
Ik zie hem nu naast m'n Lumia en die vind ik mooier. Moet zeggen dat de lompheid nu al wat went....
pi_119398038
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Nee :P
Ik zie hem nu naast m'n Lumia en die vind ik mooier. Moet zeggen dat de lompheid nu al wat went....
Welke Lumia dan? 8)7
pi_119398187
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke Lumia dan? 8)7
Lumia 800.
Heel FOK! heeft er een paar gekocht.
Ik 3.
pi_119398213
Ik hád al een Lumia. (800) zie 3 posts hierboven.
pi_119398234
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Lumia 800.
Heel FOK! heeft er een paar gekocht.
Ik 3.
Wat zijn ze lelijk :+
pi_119398506
Ik heb nu ondertussen ook de Lumia 800

ik zoek nu een Jiayu voor maximaal $200 dollar en anders word het denk ik toch een Nexus 4 halen in duitsland denk ik, half uurtje rijden na kleve voor mij.

valt me wel op dat nu de jiayu's te krijgen zijn de prijzen echt met $20 a $30 dollar om hoog gaan.
pi_119399265
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef xfxxl het volgende:
offtopic vraagje: Refund terug krijgen op VISA van Lightake

Op 16/11 heb ik email gekregen van LT : we just send a full refund back on your VISA ....

Vandaag is het al 19/11, ben naar mijn rekening gaan kijken en nog steeds niks.

Hoe lang duurt dat ongeveer die transactie?
iemand die mijn vraag snel kan helpen? :D

kan ik ook vlug mijn Jiayu g3 bestellen
pi_119399789
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb nu ondertussen ook de Lumia 800

ik zoek nu een Jiayu voor maximaal $200 dollar en anders word het denk ik toch een Nexus 4 halen in duitsland denk ik, half uurtje rijden na kleve voor mij.

valt me wel op dat nu de jiayu's te krijgen zijn de prijzen echt met $20 a $30 dollar om hoog gaan.
Schaarste :P
pi_119399833
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Giel_gssl het volgende:

Denk dat ze daar ook iets weten van het principe vraag en aanbod
  maandag 19 november 2012 @ 20:27:09 #291
389132 NachtZusterRon
pi_119400554
Even een mini review van iemand die nog nooit een android toestel in zijn handen had.

Instellingen lastig te vinden maar de doorzetter wint, tele2 werkt nu incl internet.
Foto's niet om aan te zien maar dat ligt meer aan mijn gebrek aan interesse met instellingen en de donkere huiskamer dan aan de telefoon morgen met daglicht buiten.
Appz zeer makkelijk te installeren en te gebruiken maar kon geen sms ontvangen, de standaard icoon berichten weg en zie geen mogelijkheid die terug te vinden laat staan te verplaatsten.
Met Handcent sms hopelijk dit weer mogelijk, iemand een idee hoe de standaard berichten weer terug getoverd kunnen worden?

Geen last van de gladde achterkant heb namelijk silliconen hoesje erom heen werkt prima en ziet er ook goed uit. Geluid met bellen prima en de ringtone erg luid en goed te horen,zelfs zachter gezet.
pi_119401332
Ook maar een mail naar LT gestuurd om de order te cancelen.
Hopelijk krijg ik mijn geld terug, want heb langer dan 60 dagen geleden besteld.
En kan geen andere telefoon vinden in de shop daar. De G3 was de enigste met 1280*720 resolutie.
En de UMI X1 hebben ze helaas niet in het assortiment.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_119401472
weet niet of iemand het al was gelukt:

nu nog even een leuke custom rom zoeken.
Vast wel een werkende Cyanogenmod..
pi_119403170
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef G-NiLES het volgende:
weet niet of iemand het al was gelukt:

[ afbeelding ]

nu nog even een leuke custom rom zoeken.
Vast wel een werkende Cyanogenmod..
Hoe heb je dat gedaan?
pi_119403437
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef lamjanus het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan?
Niet zo moeilijk zodra je èn ADB drivers geinstalleerd hebt en voor de preloader de MTK6577 drivers op zijn plek hebt :+ Zo ja? Volg dan dit document ;) Ik zat nogal er tegen aan te hikken omdat ik wel de ADB drivers had, maar de drivers voor de preloader niet. Dus zodra ik de G3 zonder accu verbond met USB, zag ik in apparaatbeheer de preloader met een geel uitroepteken = no go voor flashen van Engelse recovery :P
mag het weten
pi_119403741
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk zodra je èn ADB drivers geinstalleerd hebt en voor de preloader de MTK6577 drivers op zijn plek hebt :+ Zo ja? Volg dan dit document ;) Ik zat nogal er tegen aan te hikken omdat ik wel de ADB drivers had, maar de drivers voor de preloader niet. Dus zodra ik de G3 zonder accu verbond met USB, zag ik in apparaatbeheer de preloader met een geel uitroepteken = no go voor flashen van Engelse recovery :P
heey dat document zie ik voor het eerst. Maar het was inderdaad niet moeilijk.
Heb het op een WXP machine gedaan, windows 7x64 vond die preloader modus niet zo fijn.

De truuc zit hem ook in het de batterij ERIN doen met kabel erin, terwijl hij op 'searching' staat.
Heb overigeens eerst geroot met de root many android methode, en net nog een of andere patched bootimage die ook in dezelfde zip zat als de recoverymod image ook geflasht met die flashtool. Het zal wel. Alles start nog op :P
pi_119404242
Haha.. mijn stappenplan stap 1: flashen via Google docs.. #fail want preloader bokt door geen goede drivers.
Stap 2: flashen via Root many, gelukt: maar geen reboot in recovery.
Stap 3: flashen via UncleMobiletools van recovery.img > geen succes
Stap 4: MTK65xx.zip als driver handmatig geinstalleerd voor preloader > geen geel uitroepteken meer!
Stap 5: flashen via Google docs #succes

Oftewel: get your drivers straight and it's easy as dell :z Kreeg om de haverklap een dode android elke keer dat ik de drivers voor de preloader niet goed had :P En toch na elke keer de accu eruit bleef het Jiayu splashscreen terug komen *O* Brick-proof I say *O*
mag het weten
pi_119404347
Hmmm, zover ben ik nog niet. Krijg rpc meldingen als ik vanuit playstore wil downloaden..
  maandag 19 november 2012 @ 21:30:11 #299
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119404411
Ik ook op mijn note ;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119404462
Flashen via Google docs... volgens mij mis ik iets..haha.
pi_119404508
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef lamjanus het volgende:
Flashen via Google docs... volgens mij mis ik iets..haha.
De handleiding ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')