Lelijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef ikbenik het volgende:
Niet om jullie nu bang te maken, maar blijkbaar is de populariteit van de G3 zo groot geworden dat er zelfs al de eerste fake producten verschijnen.
Ik hoop in ieder geval dat het bij die ene seller blijft.
Al is het natuurlijk ook wel een eer als je product nagemaakt word, dan moet het wel heel goed/populair zijn
Jiayu G3 is wel van goede kwaliteitquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef FreaZ het volgende:
Chinezen die elkaars producten gaan namaken. Het moet niet gekker worden
Knalgeel hardcover?Had je niet gevraagd voor een andere kleur?quote:Op zondag 18 november 2012 01:12 schreef douwe53 het volgende:
Vandaag de jiayu g3 opgehaald bij het postkantoor. Gratis verzending via singpost. Geen inklaringskosten ed. 29/10 besteld bij tmallbox, 16/11 op mijn huisadres aangeboden, maar was een paar dagen weg. Goed verpakt. Gewicht van zending was 440 gram.
Telefoon was rooted bij tmall, mooi meegenomen.
Eerste indruk is, prima toestel voor het geld. Afwerking ook in orde. De gratis meegeleverde hardcover is knal geel dat is wat minder. Alleen mobiel internet via simyo nog niet werkend maar via het simyo forum lukt dat denk ik wel.
Nee. Dom dom. Haha. Maar als ik het erg storend ga vinden bestel ik een pretpakket bij jiayumobileshop.quote:Knalgeel hardcover?Had je niet gevraagd voor een andere kleur?
Tsjah, handelaars die ergens een graantje van mee willen pikken heb je altijd wel. Zal wel een fokker of gotter zijn. Zou ik dus al niet bestellen, uit principe.quote:Op zondag 18 november 2012 10:24 schreef NachtZusterRon het volgende:
Wij hier maar wachten op onze telefoon vind ik deze:
http://vernieuwd.marktpla(...)alcore-telefoon.html
Maar het minimale bod is wel 200 euroquote:Op zondag 18 november 2012 12:27 schreef secondant het volgende:
Hoezo? Hoeft toch niet per definitie. Als mister Tao mijn order te pakken weet te krijgen zijn er ook twee naar mij onderweg terwijl ik aan een voldoende heb in principe. Kan toch zo zijn dat hij net als ik uit enthousiasme op meerdere plekken heeft geprobeerd te bestellen? Ik lees niet dat hij er twee verkoopt.
Nog geen idee waar ik het beste de G3 moet bestellen...quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Waar heb je besteld btw, MrJLJL?
Waarom sadface?quote:Op zondag 18 november 2012 10:52 schreef Joery34 het volgende:
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46
![]()
Ahhh oke, dacht dat ik moest betalen vanwege inklaring ofiets. Hoop dat ik hem dan morgen heb en alsnog niks hoef te betalen! Zal wel wat foto's plaatsen als ik de telefoon heb.quote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Waarom sadface?
Je pakket moet altijd worden ingeklaard hoor. Of er kosten aan verbonden zitten hoor je later pas
Wees blij dat het zo snel gaat
Hoeft nog niet eens, als hij de pech heeft gehad BTW te moeten betalen en dat toestel + verzendkosten kostte iets van $210, dan kom je wel rond de ¤200 uit. Niet zo vreemd bedrag dus, zeker omdat hij er 2 heeft gekocht is het risico van BTW best hoog.quote:Op zondag 18 november 2012 12:52 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Maar het minimale bod is wel 200 euro
Dus hij probeert er echt aan te verdienen
Hoewel het nog steeds goedkoper is dan retailheaven en THHProducts
Geen marktplaats a.u.bquote:Op zondag 18 november 2012 10:24 schreef NachtZusterRon het volgende:
Wij hier maar wachten op onze telefoon vind ik deze:
http://vernieuwd.marktpla(...)alcore-telefoon.html
rustig maar,het komt wel aan de deurquote:Op zondag 18 november 2012 10:52 schreef Joery34 het volgende:
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46
![]()
Ga dr maar vanuit van welquote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Ahhh oke, dacht dat ik moest betalen vanwege inklaring ofiets. Hoop dat ik hem dan morgen heb en alsnog niks hoef te betalen! Zal wel wat foto's plaatsen als ik de telefoon heb.
Vast een FOK!kerquote:Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef ebayaccountje het volgende:
sanmaz31
¤ 450,00 18 nov. '12
Wtf die is goed gek XD
zal wel naar nigeria voor een oom of tante willen versturen haha
Volgens mij was het rond de 25 euro.quote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef Joery34 het volgende:
Iemand die via DHL import/douane kosten heeft betaald en me kan vertellen hoeveel dit is?
Idem hierquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Volgens mij was het rond de 25 euro.
Vannacht gaan ze weer aan het werk in China, ben zeer benieuwd naar mijn status op MisterTao morgenochtend.
WCDMA betekent dat het 3G ondersteunt, dus daarin plaatsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef douwe53 het volgende:
Een vraag aan de huidige jiayu g3 bezitters.
Ik heb 1 simkaart bellen plus internet. Waar deze te plaatsen in de simkaarthouder g (GPRS) of w (WCDMA) ? Of maakt dat helemaal niets uit?
Ik heb ¤25.62 moeten betalen voor mijn 7" tabletquote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef Joery34 het volgende:
Iemand die via DHL import/douane kosten heeft betaald en me kan vertellen hoeveel dit is?
Duidelijk dusquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef AnimeFan het volgende:
WCDMA betekent dat het 3G ondersteunt, dus daarin plaatsen
Tot je je gaat storen aanquote:Op zondag 18 november 2012 10:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, handelaars die ergens een graantje van mee willen pikken heb je altijd wel. Zal wel een fokker of gotter zijn. Zou ik dus al niet bestellen, uit principe.
Overigens, ik zal niet meer posten in deze topicreeks. Ben het wachten, onduidelijkheid en kneuterigheid/moeilijk doen voor een GSM een beetje moe. Toen kwam ik dit tegen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525995
Ook een leuk toestel. Is voor de vriendin, en zij had na ongeveer een minuut het idee dat de nieuwe Winmo het eigenlijk wel super doet. Voelt lekker vlot aan en zo. Lekker apart ook.Tevens voelt de nokia zelf super degelijk (lees: onverslijtbaar) aan. Misschien een aanrader voor eenieder die het wachten/gedoe op de G3 ook beu is. Just sayin'
Happy waiting!
Ik zit nu ook op een lumia. Wel jammer dat door die aanbieding de waarde natuurlijk enorm is gedaaldquote:Op maandag 19 november 2012 08:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tot je je gaat storen aan
ONWIJS trage whatsapp
Matige appaanbod
Alle nonnative apps die traag zijn
Geen rotation lock hebben
Een browser zonder back en forward knop
Been there. Blij dat mijn note t weer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LoL Gelukkig ging die van Brussel niet terug naar Hongkong... Vandaag binnen denk?quote:Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef G-NiLES het volgende:
Dit is ook wel apart:
14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:04
13 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:51
12 Transferred through BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:50
Sunday, November 18, 2012 Location Time
11 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:01
10 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46
9 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:45
Saturday, November 17, 2012 Location Time
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:30
Amsterdam - brussel - terug naar amsterdam ...
Ah ok. Ik dacht dat je al besteld had.quote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Nog geen idee waar ik het beste de G3 moet bestellen...
Ik klik maar wat MisterTao-links in het google doc., en dan kijk ik een beetje naar de prijs en seller...
Mijn eerste refund was al 26 uur na de first paid. 2012-11-15 19:47:50 heb ik de volgende order gedaan, dus ik hoop vandaag ook op wat positief nieuws.quote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Mandéra het volgende:
Vannacht gaan ze weer aan het werk in China, ben zeer benieuwd naar mijn status op MisterTao morgenochtend.
Na het telefoontje geen kosten meer? Dat heet afpersing hequote:Op maandag 19 november 2012 09:36 schreef NachtZusterRon het volgende:
[..]
LoL Gelukkig ging die van Brussel niet terug naar Hongkong... Vandaag binnen denk?
De mijne is ook in Amsterdam, na een telefoontje aan DHL vandaag afleveren zonder invoerkosten! yes..das mooi meegenomen..
¤ 26,88,- BTW en/of invoerrechten. Als het goed is krijg je een SMS met wat je moet betalen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef Joery34 het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 09:46 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Na het telefoontje geen kosten meer? Dat heet afpersing he
Ja klopt, hier een soort zelfde verhaal.quote:Op maandag 19 november 2012 09:42 schreef FastFox91 het volgende:
Mijn eerste refund was al 26 uur na de first paid. 2012-11-15 19:47:50 heb ik de volgende order gedaan, dus ik hoop vandaag ook op wat positief nieuws.
Nooit gehad bij DHLquote:Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef G-NiLES het volgende:
Dit is ook wel apart:
14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:04
13 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:51
12 Transferred through BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:50
Sunday, November 18, 2012 Location Time
11 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:01
10 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46
9 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:45
Saturday, November 17, 2012 Location Time
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:30
Amsterdam - brussel - terug naar amsterdam ...
Netjesquote:Op maandag 19 november 2012 09:36 schreef NachtZusterRon het volgende:
[..]
LoL Gelukkig ging die van Brussel niet terug naar Hongkong... Vandaag binnen denk?
De mijne is ook in Amsterdam, na een telefoontje aan DHL vandaag afleveren zonder invoerkosten! yes..das mooi meegenomen..
Nou nouquote:Op maandag 19 november 2012 09:46 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Na het telefoontje geen kosten meer? Dat heet afpersing he
Meestal invoerrechtenquote:Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
¤ 26,88,- BTW en/of invoerrechten. Als het goed is krijg je een SMS met wat je moet betalen.
Even nacheckenquote:Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef AnimeFan het volgende:
Ugoodbuy op AliExpress heeft op dit moment de zilvere G3 in stock
http://www.aliexpress.com(...)12403_608978018.html
Inderdaad, want er staat wel "Processing Time:Ships out within 30 days"quote:
Met couponsquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef glsf het volgende:
[..]
Inderdaad, want er staat wel "Processing Time:Ships out within 30 days"
En voor $10 minder heeft uredeal het ook in stock volgens hun site.
Duurquote:Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef AnimeFan het volgende:
Ugoodbuy op AliExpress heeft op dit moment de zilvere G3 in stock
http://www.aliexpress.com(...)12403_608978018.html
Je hebt het al gelezen,er zijn namaak G3quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Downstar het volgende:
mijn G3 bij lightake maar laten cancellen
ben daarin tegen tevreden gebruiker van de neo dus, z'n strop vind ik het niet
sorry jongens, dat de deal niet zo heeft kunnen lopen zoals geplannend was!
hoop dat jullie wel je G3s op welke manier dan ook snel zullen ontvangen!
Die heb ik een week geleden al een bericht gestuurd en reageert niet. Is ook pre-orde volgens mij.quote:
Oh,hahaquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef glsf het volgende:
[..]
Die heb ik een week geleden al een bericht gestuurd en reageert niet. Is ook pre-orde volgens mij.
Zie geen verkoper.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Diablo_GT het volgende:
Weet niet of deze verkoper al is langs geweest, hij heeft ze nog in stock. Je kunt niet meer uit de kleuren kiezen. Wat vorige week wel kon.
Wel goedkoopquote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Diablo_GT het volgende:
Weet niet of deze verkoper al is langs geweest, hij heeft ze nog in stock. Je kunt niet meer uit de kleuren kiezen. Wat vorige week wel kon.
Nu met link http://www.aliexpress.com(...)00195_680605051.html![]()
Netjesquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef dj_ko het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)-Core/625930013.html
Deze verkoper heeft hem ook nog steeds op voorraad (heb ik hem ook besteld XD)
quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Mandéra het volgende:
Voor wie nu een G3 probeert te krijgen via MisterTao, 0% commissie t/m 4 december.
Je moet wel een order voor 20 november hebben geplaatst, weet niet of refunded orders meetellen.
en ik heb hem nog niet binnen. Out for delivery.quote:
en kap nou es met reageren op ELKE post, zonder iets toe te voegen ...quote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk naar je tracking code waar ze zijn
is goed hoorquote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
en kap nou es met reageren op ELKE post, zonder iets toe te voegen ...
Werkdag afgelopen of niet, vorige keer kreeg ik een refund om 18:10 Nederlandse tijd. Ben wel bang dat ik een refund alsnog krijg. Op de pagina van de verkoper staat nu "Do not shoot is temporarily out of stock".quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja klopt, hier een soort zelfde verhaal.
Status nog altijd Purchasing hier en de werkdag is daar voorbij, de hoop wordt steeds groter dat het nu wel een keertje goed komt!
Gezellig toch!quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef AnimeFan het volgende:
WTF heel FOK! is in Comic Sans lettertype bij mij.
Is dit een maatregel tegen adblock ?
Geen paypal denk ik ,quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef davo1979 het volgende:
Even een vraagje als ik bij misterao geld wil toevoegen is er dan geen optie voor paypal? Want ik zie alleen maar visa/mc/jcb en webmoney.
Er is niks aan de hand bij mijquote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef AnimeFan het volgende:
WTF heel FOK! is in Comic Sans lettertype bij mij.
Is dit een maatregel tegen adblock ?
quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op een lumia. Wel jammer dat door die aanbieding de waarde natuurlijk enorm is gedaald
OfftopicJa, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Je zou verkoper moeten worden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt.
Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt.
Zijn dat Lumia smartphones gezeik?quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt.
Had je nog iets qua waarde op de factuur of pakje laten zetten ?quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef ikkemarcel het volgende:
en ik was benieuwd of ik ooit de telefoon zou ontvangen. Tot er zojuist een busje van DHL voor de deur stond met een pakketje, met daarin: Jiayu g3.
En om mijn dag nog beter te maken, geen douanekos
Rooten en dan custom ROMquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef G-NiLES het volgende:
Was er nou al wél of geen manier om de laatste android erop te krijgen?
Relativeren kan je leren.quote:
Niet zo mooiquote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef G-NiLES het volgende:
Oke: mijn eerste indruk. Niet zo mooi
Ik vind hem onvergelijkbaar qua design met m'n Lumia 800 die ik vele malen mooier vind.
En groot/dik. Voelt echt als een log apparaat. Heb hem net ook naast een Galaxy s2 en iPhone 5 gelegd en dan istie toch wel flink wat lomper.
Over het gebruik kom ik nog wel terug
Edit1: Het scherm maakt veel goed. Heel mooi. Met screenprotector eraf wordt het design ook wel wat beter. Hopelijk gewenning dus.
(nog) niet.quote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef G-NiLES het volgende:
Was er nou al wél of geen manier om de laatste android erop te krijgen?
Neequote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet zo mooi? dat had je dan toch ook wel op de foto's kunnen zien.
In vergelijking met de foto's vind ik hem juist een stuk beter ogen. Zoveel groter dan mijn Xperia S is hij ook niet.
[..]
(nog) niet.
Heb je hem blind besteld?
Welke Lumia dan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Nee
Ik zie hem nu naast m'n Lumia en die vind ik mooier. Moet zeggen dat de lompheid nu al wat went....
Wat zijn ze lelijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Lumia 800.
Heel FOK! heeft er een paar gekocht.
Ik 3.
iemand die mijn vraag snel kan helpen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef xfxxl het volgende:
offtopic vraagje: Refund terug krijgen op VISA van Lightake
Op 16/11 heb ik email gekregen van LT : we just send a full refund back on your VISA ....
Vandaag is het al 19/11, ben naar mijn rekening gaan kijken en nog steeds niks.
Hoe lang duurt dat ongeveer die transactie?
Schaarstequote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb nu ondertussen ook de Lumia 800
ik zoek nu een Jiayu voor maximaal $200 dollar en anders word het denk ik toch een Nexus 4 halen in duitsland denk ik, half uurtje rijden na kleve voor mij.
valt me wel op dat nu de jiayu's te krijgen zijn de prijzen echt met $20 a $30 dollar om hoog gaan.
Denk dat ze daar ook iets weten van het principe vraag en aanbodquote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Giel_gssl het volgende:
valt me wel op dat nu de jiayu's te krijgen zijn de prijzen echt met $20 a $30 dollar om hoog gaan.
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef G-NiLES het volgende:
weet niet of iemand het al was gelukt:
[ afbeelding ]
nu nog even een leuke custom rom zoeken.
Vast wel een werkende Cyanogenmod..
Niet zo moeilijk zodra je èn ADB drivers geinstalleerd hebt en voor de preloader de MTK6577 drivers op zijn plek hebtquote:
heey dat document zie ik voor het eerst. Maar het was inderdaad niet moeilijk.quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk zodra je èn ADB drivers geinstalleerd hebt en voor de preloader de MTK6577 drivers op zijn plek hebtZo ja? Volg dan dit document
Ik zat nogal er tegen aan te hikken omdat ik wel de ADB drivers had, maar de drivers voor de preloader niet. Dus zodra ik de G3 zonder accu verbond met USB, zag ik in apparaatbeheer de preloader met een geel uitroepteken = no go voor flashen van Engelse recovery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |