Zie geen verkoper.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Diablo_GT het volgende:
Weet niet of deze verkoper al is langs geweest, hij heeft ze nog in stock. Je kunt niet meer uit de kleuren kiezen. Wat vorige week wel kon.
Wel goedkoopquote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Diablo_GT het volgende:
Weet niet of deze verkoper al is langs geweest, hij heeft ze nog in stock. Je kunt niet meer uit de kleuren kiezen. Wat vorige week wel kon.
Nu met link http://www.aliexpress.com(...)00195_680605051.html![]()
Netjesquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef dj_ko het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)-Core/625930013.html
Deze verkoper heeft hem ook nog steeds op voorraad (heb ik hem ook besteld XD)
quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Mandéra het volgende:
Voor wie nu een G3 probeert te krijgen via MisterTao, 0% commissie t/m 4 december.
Je moet wel een order voor 20 november hebben geplaatst, weet niet of refunded orders meetellen.
en ik heb hem nog niet binnen. Out for delivery.quote:
en kap nou es met reageren op ELKE post, zonder iets toe te voegen ...quote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk naar je tracking code waar ze zijn
is goed hoorquote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
en kap nou es met reageren op ELKE post, zonder iets toe te voegen ...
Werkdag afgelopen of niet, vorige keer kreeg ik een refund om 18:10 Nederlandse tijd. Ben wel bang dat ik een refund alsnog krijg. Op de pagina van de verkoper staat nu "Do not shoot is temporarily out of stock".quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja klopt, hier een soort zelfde verhaal.
Status nog altijd Purchasing hier en de werkdag is daar voorbij, de hoop wordt steeds groter dat het nu wel een keertje goed komt!
Gezellig toch!quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef AnimeFan het volgende:
WTF heel FOK! is in Comic Sans lettertype bij mij.
Is dit een maatregel tegen adblock ?
Geen paypal denk ik ,quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef davo1979 het volgende:
Even een vraagje als ik bij misterao geld wil toevoegen is er dan geen optie voor paypal? Want ik zie alleen maar visa/mc/jcb en webmoney.
Er is niks aan de hand bij mijquote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef AnimeFan het volgende:
WTF heel FOK! is in Comic Sans lettertype bij mij.
Is dit een maatregel tegen adblock ?
quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op een lumia. Wel jammer dat door die aanbieding de waarde natuurlijk enorm is gedaald
OfftopicJa, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Je zou verkoper moeten worden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt.
Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |