Zijn dat Lumia smartphones gezeik?quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ach, geen onoverkomelijkheden. Vooralnog beter dan een telefoon die je kan blijven bestellen en in 99 vd 100 gevallen niet aankomt.
Twitter aandachtshoerderij wordt niet gebruikt, whatsapp is niet echt zo traag meer na recente updates.. Mailen doet ze er niet op, voor de ringtones heb je schijnbaar tooltjes tegenwoordig, filteren adresboek, tsjah.. Google maps zuigt sowieso kont en daarvoor in de plek Nokia drive. Matig aanbod apps valt wel mee op zich. Tis wat anders ja, dan de 100000 kookwekker apps uit de android store, ben ik met je eens. Maar of die dan mist, neuh..
Blijft browser minpunt en de rotation lock over. Best mee te leven voor 't aanschafbedrag me dunkt.
Had je nog iets qua waarde op de factuur of pakje laten zetten ?quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef ikkemarcel het volgende:
en ik was benieuwd of ik ooit de telefoon zou ontvangen. Tot er zojuist een busje van DHL voor de deur stond met een pakketje, met daarin: Jiayu g3.
En om mijn dag nog beter te maken, geen douanekos
Rooten en dan custom ROMquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef G-NiLES het volgende:
Was er nou al wél of geen manier om de laatste android erop te krijgen?
Relativeren kan je leren.quote:
Niet zo mooiquote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef G-NiLES het volgende:
Oke: mijn eerste indruk. Niet zo mooi
Ik vind hem onvergelijkbaar qua design met m'n Lumia 800 die ik vele malen mooier vind.
En groot/dik. Voelt echt als een log apparaat. Heb hem net ook naast een Galaxy s2 en iPhone 5 gelegd en dan istie toch wel flink wat lomper.
Over het gebruik kom ik nog wel terug
Edit1: Het scherm maakt veel goed. Heel mooi. Met screenprotector eraf wordt het design ook wel wat beter. Hopelijk gewenning dus.
(nog) niet.quote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef G-NiLES het volgende:
Was er nou al wél of geen manier om de laatste android erop te krijgen?
Neequote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet zo mooi? dat had je dan toch ook wel op de foto's kunnen zien.
In vergelijking met de foto's vind ik hem juist een stuk beter ogen. Zoveel groter dan mijn Xperia S is hij ook niet.
[..]
(nog) niet.
Heb je hem blind besteld?
Welke Lumia dan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Nee
Ik zie hem nu naast m'n Lumia en die vind ik mooier. Moet zeggen dat de lompheid nu al wat went....
Wat zijn ze lelijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Lumia 800.
Heel FOK! heeft er een paar gekocht.
Ik 3.
iemand die mijn vraag snel kan helpen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef xfxxl het volgende:
offtopic vraagje: Refund terug krijgen op VISA van Lightake
Op 16/11 heb ik email gekregen van LT : we just send a full refund back on your VISA ....
Vandaag is het al 19/11, ben naar mijn rekening gaan kijken en nog steeds niks.
Hoe lang duurt dat ongeveer die transactie?
Schaarstequote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb nu ondertussen ook de Lumia 800
ik zoek nu een Jiayu voor maximaal $200 dollar en anders word het denk ik toch een Nexus 4 halen in duitsland denk ik, half uurtje rijden na kleve voor mij.
valt me wel op dat nu de jiayu's te krijgen zijn de prijzen echt met $20 a $30 dollar om hoog gaan.
Denk dat ze daar ook iets weten van het principe vraag en aanbodquote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Giel_gssl het volgende:
valt me wel op dat nu de jiayu's te krijgen zijn de prijzen echt met $20 a $30 dollar om hoog gaan.
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef G-NiLES het volgende:
weet niet of iemand het al was gelukt:
[ afbeelding ]
nu nog even een leuke custom rom zoeken.
Vast wel een werkende Cyanogenmod..
Niet zo moeilijk zodra je èn ADB drivers geinstalleerd hebt en voor de preloader de MTK6577 drivers op zijn plek hebtquote:
heey dat document zie ik voor het eerst. Maar het was inderdaad niet moeilijk.quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk zodra je èn ADB drivers geinstalleerd hebt en voor de preloader de MTK6577 drivers op zijn plek hebtZo ja? Volg dan dit document
Ik zat nogal er tegen aan te hikken omdat ik wel de ADB drivers had, maar de drivers voor de preloader niet. Dus zodra ik de G3 zonder accu verbond met USB, zag ik in apparaatbeheer de preloader met een geel uitroepteken = no go voor flashen van Engelse recovery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |