abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2012 @ 22:35:12 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119257745
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef NextTVH het volgende:
Laad hij bij anderen ook zo langzaam op? Ik heb hem nu al een uur aan de oplader liggen maar hij is pas net op 30%.
Ja, soms wel. Maar net lade hij wel snel.
Bijgeleverde lader is maar 0.5A denk dat dat het probleem is ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119257779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, soms wel. Maar net lade hij wel snel.
Bijgeleverde lader is maar 0.5A denk dat dat het probleem is ;)
Ik heb even de oplader van mijn iPhone gepakt en daar de usb kabel ingedaan, gaat gelukkig al een stuk sneller :)
  donderdag 15 november 2012 @ 23:37:23 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119260632
Vanavond even op zoek geweest om het grootste hardwarematige manco van de G3 te verhelpen (voor mij dan).

De achterkant is glad en plastic dus ik wil eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen (zonder case).
Ondertussen gevonden, zonder dat het de telefoon te dik maakt.

Soort skateboard tape
Rubberen grip matjes/stickers (duur!)
Plastidip (wellicht ook een optie? of is dat te glad? Nooit mee gewerkt)
Carbon look sticker

De laatste gekocht, maar het moet ook niet permanent zijn :P (ben bang dat de laatste dat wel is). Iemand nog andere ideeën?

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 15-11-2012 23:43:28 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 23:42:58 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119260874
lekker bezig :')

Ach nu deze post er toch staat:
Batterij test van AnTuTU aan het doen, ik rapporteer vannacht nog wel even de uitkomst (denk ik)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:02:59 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119261724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond even op zoek geweest om het grootste hardwarematige manco van de G3 te verhelpen (voor mij dan).

De achterkant is glad en plastic dus ik wil eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen (zonder case).

Soort skateboard tape
Carbon look sticker

De laatste gekocht, maar het moet ook niet permanent zijn :P (ben bang dat de laatste dat wel is). Iemand nog andere ideeën?
Kinesio-tape. :9 Meteen een mooie reden om eens zo'n rol te proberen. :P Lol.
Nee... geintje. Lekkere budgetoplossing: schuurpapier. :Y)

Was hier trouwens nog ergens een instructional post over het rooten van de G3?
Voor het topic hier .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119263195
Hier ook een automatische refund van LT
Geen alternatieven en goeie reviews tot nutoe dus heb mijn kans gewaagd bij mistertoa dinges :p
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:12:44 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119263602
Antutu batterij test. Score: 938

Om dit even in perspectief te zetten:

Telefoon:
quote:
In the Antutu battery benchmark test, the Galaxy S3 scored 597
bron
quote:
As an alternative, I’ve also started using AnTuTu battery benchmark as an alternative. I’m still benchmarking my various devices so I’ll have more scores in a future review.

AnTuTu Battery test scores (higher is better)
Samsung Galaxy Note (LTE) 580
HTC One S 342
Samsung Galaxy S II HD LTE 332
bron
Tablets:
quote:
Qware tablet
Heb met AnTuTu tester even m'n batterij getest en kom uit op een score van 507 (tussen poor en normal) waarmee ik toch meer bovenaan dan onderaan sta.
bron
quote:
TF300
Autonomy side, it holds the road well, and seems in the upper middle of Android tablets. It provides an average score of 484 AnTuTu benchmark in performance mode, but an excellent 894 in energy saving mode.
bron
quote:
Pipo M3 tablet
Antutu battery test results 829 (I'll run again after a few charges).
bron
pi_119264908
@Krisser & ikbenik: staat jullie order nog steeds op processing (purchasing?) bij Mistertao? Of is deze al weer gerefund?

De mijne heb ik gisteravond pas geplaatst en staat nu op processing.
  vrijdag 16 november 2012 @ 06:14:50 #109
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119264913
Helaas, een paar uur geleden bericht gekregen dat deze niet op voorraad is. Wel kreeg ik een link toegestuurd van een G2 omdat daar voorraad zou zijn. Snap ik nog niet helemaal goed, zal ik straks nog wel even naar kijken als ik mijn koffie op heb :P
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_119264934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:14 schreef ikbenik het volgende:
Helaas, een paar uur geleden bericht gekregen dat deze niet op voorraad is. Wel kreeg ik een link toegestuurd van een G2 omdat daar voorraad zou zijn. Snap ik nog niet helemaal goed, zal ik straks nog wel even naar kijken als ik mijn koffie op heb :P
Balen! Ik zal me refund dan ook wel krijgen in de loop van vandaag :(
pi_119265657
Mijn G3 is aan zijn grote reis begonnen! *O* *O* *O* *O* Niet de beste deal maar hij is inmiddels onderweg. Heb hem besteld bij McBub (had nog een coupon van 10%) en voor 200$ besteld daar. Gisteren mailtje dat ze de zwarte niet konden leveren maar wel de zilveren en of ik 10$ bij wilde dokken. Dus ik mijn order cancelen omdat ik hem dan i snellen via Aliexpress heb en (ii) ik inmiddels ook heb uitgevonden hoe MisterTao werkt en daar een order heb lopen (die als 2 dagen op processing staat). Krijg ik een mailtje terug dat die 10$ niet hoeft en dat ze hem verzonden hebben.... dus ik ok.... :?

Nu afwachten of Mistertao ook goed nieuws voor me heeft en dan heb ik er ineens 2 :?

Nu gok ik dat ik daar wel vanaf kom maar het blijft altijd grappig met die Chinezen

Overigens heb ik van McBub een RF trackingcode gekregen. Dat is toch gewoon Chinapost?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_119265904
Iedereen lijkt aardig succesvol, nu heb ik mijn g3 om laten zetten naar een black neo bij LT, incl dhl shipping omdat ik het wachten zat ben. Vervolgens na betalen LT een mail gestuurd wanneer de neo op de post gaat krijg ik het antwoord:

Hi Hendrik,

We will try our best to send it out early, pls no worries.

Any question pls contact us with freely.

Best regards,

Tina

13 november betaald, en nu nog niet verzonden !!! Klaag klaag..
Iemand rond deze tijd dezelfde bestelling geplaatst ?

[ Bericht 5% gewijzigd door henkieve op 16-11-2012 08:57:31 ]
pi_119266311
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:26 schreef secondant het volgende:
Mijn G3 is aan zijn grote reis begonnen! *O* *O* *O* *O* Niet de beste deal maar hij is inmiddels onderweg. Heb hem besteld bij McBub (had nog een coupon van 10%) en voor 200$ besteld daar.
Was dat een eenmalige coupon of kun je die delen ?
pi_119266349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:11 schreef groninge01 het volgende:
@Krisser & ikbenik: staat jullie order nog steeds op processing (purchasing?) bij Mistertao? Of is deze al weer gerefund?

De mijne heb ik gisteravond pas geplaatst en staat nu op processing.
Hij staat inderdaad nog op 'processing' maar verwacht er niet veel van aangezien ikbenik ook al slecht nieuws kreeg.
pi_119266591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:09 schreef glsf het volgende:

[..]

Was dat een eenmalige coupon of kun je die delen ?
Helaas eenmalig. Was een keer iets niet goed gegaan met een order. Ander had ik hem al lang op Fok gegooid. Moeten elkaar natuurlijk blijven helpen waar mogelijk :D
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_119266603
Zending is onderweg aldus track en trace. Krijg ik vandaag nog de G3? :D
mag het weten
pi_119268451
MisterTao order is versprongen naar 'Purchasing'. Stom weekend nu :( :P
pi_119268497
Goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren een JiaYu G3 (mijn 1e smartphone) in huis (besteld bij http://touch-us.com/catalogsearch/result/?q=G3 ; wel duur) en ik stuit op 2 problemen. 1. Hij blijft op roaming staan, wat ik ook doe. Hij leest mijn simkaart wel, ik kan bij al mijn contacten bijv., maar als ik wil bellen/sms'en krijg ik bericht dat dat via roaming gaat. Dan breek ik maar af. Bij Instellingen, Meer, en Mobiele Netwerken heb ik hem zelf een mobiele provider laten selecteren. Als ik kijk bij simgegevens, noemt hij mijn provider (Telfort), met het juiste nr. Onder het kopje Roaming, heeft hij Telfort staan, met mijn nummer. Als ik dat aanvink, krijg ik een waarschuwing of ik echt wel gegevensroaming wil toestaan. Maar ook als ik het niet aanvink, blijft bij de R-melding geven. Ik heb werkelijk geen idee.
2. Op internet kan ik ook al niet, want er "is een verificatieprobleem". Het wachtwoord klopt, heb het modem gereset, hielp niet. Heb het ook aan de tweakers gevraagd, maar misschien heeft hier ook iemand een tip voor me? Ik baal enorm en zit al uren te prutsen :-(
Alvast bedankt!
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:59:44 #119
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119269070
Ik heb nog eens goed gekeken naar de mail van MisterTao, ze verwezen me daarbij naar een G2. Maar kijk ik wat verder, staat er bij die G2 weer een link naar een G3 en de mededeling dat er een kleine voorraad is. Dus nu heb ik die maar besteld, eens kijken of dat gaat lukken!
pi_119269560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:

Soort skateboard tape
Carbon look sticker

Of een 3D CAD maken van de achterkant en in beter kunststof laten printen? :P
pi_119269571
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb nog eens goed gekeken naar de mail van MisterTao, ze verwezen me daarbij naar een G2. Maar kijk ik wat verder, staat er bij die G2 weer een link naar een G3 en de mededeling dat er een kleine voorraad is. Dus nu heb ik die maar besteld, eens kijken of dat gaat lukken!
Google docs geupdate? Die van mij staat nog steeds op processing. Hoop dat ze em wel nog even refunden voor het weekend alsie niet in stock blijkt te zijn.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:24:01 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119269727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef chinagirl75 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren een JiaYu G3 (mijn 1e smartphone) in huis (besteld bij http://touch-us.com/catalogsearch/result/?q=G3 ; wel duur) en ik stuit op 2 problemen. 1. Hij blijft op roaming staan, wat ik ook doe. Hij leest mijn simkaart wel, ik kan bij al mijn contacten bijv., maar als ik wil bellen/sms'en krijg ik bericht dat dat via roaming gaat. Dan breek ik maar af. Bij Instellingen, Meer, en Mobiele Netwerken heb ik hem zelf een mobiele provider laten selecteren. Als ik kijk bij simgegevens, noemt hij mijn provider (Telfort), met het juiste nr. Onder het kopje Roaming, heeft hij Telfort staan, met mijn nummer. Als ik dat aanvink, krijg ik een waarschuwing of ik echt wel gegevensroaming wil toestaan. Maar ook als ik het niet aanvink, blijft bij de R-melding geven. Ik heb werkelijk geen idee.
2. Op internet kan ik ook al niet, want er "is een verificatieprobleem". Het wachtwoord klopt, heb het modem gereset, hielp niet. Heb het ook aan de tweakers gevraagd, maar misschien heeft hier ook iemand een tip voor me? Ik baal enorm en zit al uren te prutsen :-(
Alvast bedankt!
dat roamen klopt wel, want je roamt op KPN.

Op internet via wifi? Misschien kan je telefoon niet omgaan met de authenticatiemethode van je modem.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:38:12 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119270205
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat roamen klopt wel, want je roamt op KPN.

Op internet via wifi? Misschien kan je telefoon niet omgaan met de authenticatiemethode van je modem.
Dit inderdaad. Zo kon mijn Xperia ook net overweg met het draadloos netwerk van de oude modem.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:42:21 #124
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119270373
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:17 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Google docs geupdate? Die van mij staat nog steeds op processing. Hoop dat ze em wel nog even refunden voor het weekend alsie niet in stock blijkt te zijn.
Soms lijkt het wel heel traag te gaan, er zou bijvoorbeeld een procedure moeten zijn waarin alle gelijke bestellingen tegelijk afgehandeld kunnen worden als er toch geen voorraad is. Dan kan je tenminste snel weer wat anders uitzoeken.

Het document heb ik wel weer bijgewerkt :)
pi_119271322
Alixpress houdt wel woord, het duurt letterlijk 24 uur om je betaling te verifiëren. Hopen dat de verkoper geen 5 dagen nodig heeft om een telefoon op de post te doen. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')