Wilde net zeggen, hij heeft een rating. Alleen site is traag, en als ze iemand oplichten lichten ze MisterTao op en niet mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef xfxxl het volgende:
[..]
Die heeft nog geen Rating gekregen? Is het wel betrouwbaar? Wel heel goedkoop.
Voor de zoveelste keer:quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef xfxxl het volgende:
Hoe kun je trouwens zien of die nog in stock zijn bij Mister Tao?
Ik zie het niet, of moet je een account maken en inloggen
Als ik het goed begrijp krijg je dan je geld terug op je account toch ?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer:
Kun je niet zien, het is gewoon bestellen en afwachten, je krijgt automatisch een refund als hij niet in stock is. Duurt een paar dagen.
Dat was ik, heb het even gecorrigeerd. Ik wacht nog op MisterTao, dus ik weet nog niet of die op voorraad is...quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef Helly het volgende:
Ik heb gisteren bij deze besteld: http://www.mistertao.com/(...)tem-20566720114.html
Zie dat die al wel in de sheet staat, maar zonder naam erbij, maar nog iemand die daar besteld heeft dus of niet?
Als je bijvoorbeeld $200 stort, dan doet MisterTao daar 10%=$20 bij. Dus dan heb je totaal $220, dat kan je dan uitgeven aan iets op TaoBao, maar betaal je dus ook de fee en internationale verzendkosten van.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Riot- het volgende:
Hoe werkt die 10% korting op MisterTao nou?
Krijg je 10% van het totaalbedrag na de bestelling teruggestort op je account of wordt het er vanaf getrokken?
Heb er niks aan als er 10 euro op m'n account blijft staan aangezien ik het eenmalig wil gebruiken.
Als het goed is kost het jou toch geen geld? Zij belden jouquote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Anatas het volgende:
Ok, dit geloven jullie nooit.
Ik werd een uurtje geleden gebeld.
"HELLO YES THIS IS ANTELIFE COMPANY YES HERROOO"
Meest fantastische telefoongesprek dat ik ooit gevoerd heb. Ook al kostte het me waarschijnlijk een ziljoen aan beltegoed. Ze hadden een andere kleur binnen gekregen en vroegen of ik mijn order wilde omruilen, anders moest ik nog 1/2 weken wachten. Ik krijg nu de witte heuj.
Geen idee, durf niet te kijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als het goed is kost het jou toch geen geld? Zij belden jou
Zo denk ik :pquote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de witte eruit ziet.
Ben je dan in het buitenland? Zo niet, dan zijn de kosten gewoon voor de beller en niet voor jou. Zou wat zijn, dat je moet betalen voor elk ontvangen telefoongesprekquote:
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Wel toffe service dan, van Antelife. Die krijgen trouwens dus ook nog gewoon telefoons binnen, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ben je dan in het buitenland? Zo niet, dan zijn de kosten gewoon voor de beller en niet voor jou. Zou wat zijn, dat je moet betalen voor elk ontvangen telefoongesprek
Gewoon Tina even mailen hiervoor toch?!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef aukemuis het volgende:
Nou die twee die ik nog bij Lightake had staan zijn net ook gecancelled.
Check ff http://www.mistertao.com/help/balance.htmlquote:Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef RedVultures het volgende:
Sorry voor een off-topic berichtje. Hoe krijg je je balance bij mistertao terug op je paypal? Moet dat via die service e-mail of kan dat gewoon via een berichtje op de site?
Wat zijn trouwens de ervaringen met DHL shipping vanuit china? hoe lang heeft het bij jullie geduurd (voor de mensen die de g3 al hebben) voordat die binnen was?quote:5. Balance can be only transferred by MisterTao Customer services. If you want to transfer any balance to PayPal, please kindly send request to us
Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Check ff http://www.mistertao.com/help/balance.html
Geen idee, er staat vast wel een contactformulier op hun site, of een customer service emailadres.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?
Sorry maar ben echt niet bekend hiermee.
Oke, toch bedankt:).quote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Geen idee, er staat vast wel een contactformulier op hun site, of een customer service emailadres.
EDIT:
http://www.mistertao.com/help/contact_us.html
lijkt dus inderdaad wel het juiste adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |