Jij klikte ook alleen voor de tetten?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Welke user?
En zet Donkey in de OP dan
Zie ik je ook niet voor aan, hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
ja nu lijk ik weer de ongevoelige hier, maar dat ben ik dus zeker niet.
het is zo gegroeid en zij vind het allemaal ook wel best zo.
Zou nooit zomaar pijn doen
donequote:Op woensdag 14 november 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Welke user?
En zet Donkey in de OP dan
Denk het niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk om dat voor de volle 100% te vinden.
PMquote:
Ja, wie wil er nu geen echte relatiequote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet mee
Jij met je harem
Jazekerquote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij klikte ook alleen voor de tetten?
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie ik je ook niet voor aan, hoor
Ja, nou ja we zien elkaar nog wel regelmatig maar kan ook niet echt van een relatie sprekenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nu geen echte relatie. Maar als je al voelt dat het niets gaat worden, dan houdt het toch wel snel op.
Ja wat, ik hoef me niet te vervelen.
Fuckbuddies?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja we zien elkaar nog wel regelmatig maar kan ook niet echt van een relatie spreken
Respect dat je zo makkelijk bent
Oke, behalve jij dan.quote:
Nu is het wachten op Vaseline_quote:
quote:
Mja dat vind ik dan weer te respectloos eigenlijkquote:
Ja, waar was je?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef Ezio het volgende:
Trouwens toch alweer lang geleden dat ik in de KLB SC actief gepost heb zie ik nu
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja dat vind ik dan weer te respectloos eigenlijk![]()
en zovaak heb ik geen seks helaas.
Je kan vaak zo de frustratie van mijn posts aflezen toch
Niet in de KLB SC.quote:
Hou je bek, ik ben niet makkelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja we zien elkaar nog wel regelmatig maar kan ook niet echt van een relatie spreken
Respect dat je zo makkelijk bent
Ik was op reis om mezelf te vindenquote:
Friends with benefitsquote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja dat vind ik dan weer te respectloos eigenlijk![]()
en zovaak heb ik geen seks helaas.
Je kan vaak zo de frustratie van mijn posts aflezen toch
Nee, daar was ik al achter.quote:
Vertel me allessssquote:
hoi =$quote:Op woensdag 14 november 2012 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je bek, ik ben niet makkelijk.
grapjurkquote:
Ja, ik zat achter de wasmandquote:Op woensdag 14 november 2012 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daar was ik al achter.
[..]
Vertel me allessss
Heb je jezelf gevonden en waar ging de reis naar toe?
Jij woont Finland toch?quote:
Kusjequote:Op woensdag 14 november 2012 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je bek, ik ben niet makkelijk.
Mijn nagel brak zojuist af door deze opmerking.quote:
Spannende reis welquote:
kom hier en ik zal je bh ff afbrekenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn nagel brak zojuist af door deze opmerking.
wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even 2 NutZ -stylo alles schoonmaken
Hoezo mijn bh ?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef wise het volgende:
[..]
kom hier en ik zal je bh ff afbreken
Netjes, grondig en een tikje smetvreesachtigquote:
Omg hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes, grondig en een tikje smetvreesachtig
Ik ben Ezio hè, niet Desmondquote:
Jawel!quote:
Ga je ook zo'n assassin kleren aanschaffen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben Ezio hè, niet Desmond
[..]
Jawel!
Whehe zat er wel aan te denken voor halloween, maar ik was te luiquote:Op woensdag 14 november 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je ook zo'n assassin kleren aanschaffen?
omdat het kanquote:
kopje thee drinken dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het donderdag was vandaag, MAAR NEE
Ik vond zo'n vest best tofquote:Op woensdag 14 november 2012 15:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe zat er wel aan te denken voor halloween, maar ik was te lui
Ja omdat ik gedachten kan lezenquote:
Ja, wie loopt hier niet voor warm.quote:
Ik zeg je dat het niet kanquote:
Zien er inderdaad wel tof uit, maar ik ga daar niet in rondlopen op normale dagenquote:
Damnquote:Op woensdag 14 november 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja omdat ik gedachten kan lezen![]()
nee, maar even serieus.. dat heb je zelf gezegd, toen je me pro tips gaf over het dweilen van de vloer
Haha ja gewoon aan naar werkquote:Op woensdag 14 november 2012 15:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zien er inderdaad wel tof uit, maar ik ga daar niet in rondlopen op normale dagen
Ik heb natuurlijk wel alle beeldjes die bij de special editions zaten, wie unne nerd
Guilty pleasure![]()
Mja, maar af en toe kan jij je dingen herinneren waarbij ik denk: wtfquote:
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, maar af en toe kan jij je dingen herinneren waarbij ik denk: wtf
En dan dreigen dat je 2 hidden blades hebt als je in een gevecht verzeild raakt bij het uitgaanquote:Op woensdag 14 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja gewoon aan naar werken met uitgaan.
Nerdje
Ik onthoud niet zoveel dingenquote:
Eigenlijk best sickie als dat konquote:Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dan dreigen dat je 2 hidden blades hebt als je in een gevecht verzeild raakt bij het uitgaan
Totale chaos? in je hoofdje?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik onthoud niet zoveel dingen![]()
Totale chaos hier atm..
Hoop dat dat over een paar maanden anders is
oh ik wilde het van je af etenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jamaar geen pure chocolade erbij
Ik ken iemand die er echt een heeft gemaakt. Dat ding werkt perfect en je zou er echt mensen mee kunnen neersteken als je wilde.quote:
Ja en om mij heenquote:
Ongehoordquote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oh ik wilde het van je af eten
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en om mij heen![]()
In januari ga ik een winterslaap van twee weken houden![]()
Sowieso.. waren de feestdagen altijd relatief rustig, op 948484 verjaardagen na, maar nu willen mensen ineens allemaal sociale dingen gaan doen.
In DECEMBER![]()
![]()
Gebruik daar dan die rete saaie maand januari voor dan
Ja, erover fantaseren prima maar ook produceren is net een brug te ver.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er echt een heeft gemaakt. Dat ding werkt perfect en je zou er echt mensen mee kunnen neersteken als je wilde.
Gevaarlijk
Hier ookquote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en om mij heen![]()
In januari ga ik een winterslaap van twee weken houden![]()
Sowieso.. waren de feestdagen altijd relatief rustig, op 948484 verjaardagen na, maar nu willen mensen ineens allemaal sociale dingen gaan doen.
In DECEMBER![]()
![]()
Gebruik daar dan die rete saaie maand januari voor dan
Verder niks mis mee als je het alleen voor halloween gebruikt ofzo, maar het is inderdaad een beetje dubieus om er ook echt mee rond te gaan lopen onder je mouwquote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja december is altijd wel hectisch.
Tja, je kan ook dingen afzeggen.
heb je dan vakantie ?
[..]
Ja, erover fantaseren prima maar ook produceren is net een brug te ver.
Ja true, maar dat vind ik lulligquote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja december is altijd wel hectisch.
Tja, je kan ook dingen afzeggen.
heb je dan vakantie ?
Ja, doe dat lekker gewoon het hele jaar door ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hier ook
In december wil iedereen ineens sociaal zijn, dus mag ik mij elke dag een weg banen door 30-50 CM sneeuw.
come and find outquote:Op woensdag 14 november 2012 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg je dat het niet kan
Ik snap het verband niet helemaal tussen de feestdagen en dat ik 1.30m benquote:Op woensdag 14 november 2012 15:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
4ebe waarom kanker jij altijd op drukke winkels met schoolkinderen en zo en feestdagenomdat je zelf like 1.30 bent =$?
Het is:quote:
oh van come in is zeker wel sprake jaquote:Op woensdag 14 november 2012 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is:
Come in and find out.. )
Dombo
Een trucje?quote:
Mja. Fuck peer pressurequote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja true, maar dat vind ik lullig![]()
Sociale druk enzo..
Nou ben dan eindelijk eens klaar met school, hopelijk![]()
Dus dan misschien wel vakantie ja
Ging er meer om dat ik mij nooit echt kan verplaatsen in jouw klachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet helemaal tussen de feestdagen en dat ik 1.30m ben![]()
Maar nee ik hou niet van drukte omdat ik er niet over heen kan kijken en men mij onder de voet loopt
Ja nee, wie wel?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ging er meer om dat ik mij nooit echt kan verplaatsen in jouw klachten.
4ebe is santa's little helperquote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet helemaal tussen de feestdagen en dat ik 1.30m ben![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle klanten zijn kankerklanten.quote:
watskebeurt¿quote:
KLB / Shampoo in mijn oogquote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gayquote:Op woensdag 14 november 2012 15:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
KLB / Shampoo in mijn oog
Jouw topics zijn inderdaad veel klachtwaardiger
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef wise het volgende:
KLB / 'Modellen' van tegenwoordigdie spoiler
Shitquote:Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef wise het volgende:
KLB / 'Modellen' van tegenwoordigdie spoiler
Ze praatte zelf heel onduidelijk en moest ook 10x herhalen want ze verstond mij ook weer niet, vraag ik 1x wat zegt u zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressiefquote:
wtfquote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressief).
VAS SMASH!!quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze praatte zelf heel onduidelijk en moest ook 10x herhalen want ze verstond mij ook weer niet, vraag ik 1x wat zegt u zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressief). Mocht ik iets niet met m'n handen pakken maar alleen met zo'n ijzeren geval, toen was de cappuchino zogenaamd te koud. In 1 minuut koude cappuchino
! Wou ze nieuwe cappuchino en natuurlijk wilde ze ook het bonnetje en ging ze daar commentaar over leveren, en geen bedankt en gedag
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Ezio het volgende:
Die facebook link uit die OP![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, genoegquote:Op woensdag 14 november 2012 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, wie wel?
Heb jij momenteel ergens een klacht over?
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze praatte zelf heel onduidelijk en moest ook 10x herhalen want ze verstond mij ook weer niet, vraag ik 1x wat zegt u zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressief). Mocht ik iets niet met m'n handen pakken maar alleen met zo'n ijzeren geval, toen was de cappuchino zogenaamd te koud. In 1 minuut koude cappuchino
! Wou ze nieuwe cappuchino en natuurlijk wilde ze ook het bonnetje en ging ze daar commentaar over leveren, en geen bedankt en gedag
Die comments daar ookquote:
quote:Ze rockt die extra chromosoom
quote:Waarom stop je nou gewoon niet godverdomme..
Stevenmac staat er zelfs tussen.quote:Kanker
Wil je dat delen? :$quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Onder andere over mijn gestoorde huisgenootje
.
hij heeft haar gesekst en zij doet alles voor hem (koken, wassen, kontje kussen). Nu is ie boos omdat ze hem niet met rust laat XDquote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat delen? :$
Huisgenoten-verhalen
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die comments daar ook
[..]
[..]
[..]
Stevenmac staat er zelfs tussen.
Godver, nu heb ik te ver doorgezocht, er staat een naaktfoto bijquote:
Nee, dat wil ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat delen? :$
Huisgenoten-verhalen
the horror.......the horrorquote:Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik te ver doorgezocht, er staat een naaktfoto bij
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik te ver doorgezocht, er staat een naaktfoto bij
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat hoorde bij albert heijn terwijl ik dan gewoon al tegen die persoon gepraat heb en dan 1x vraag of ze het willen herhalenquote:
Ik haat nietquote:
agreedquote:Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat hoorde bij albert heijn terwijl ik dan gewoon al tegen die persoon gepraat heb en dan 1x vraag of ze het willen herhalenze zijn kankerdom
Bane¿quote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik haat niet
Ik zal nooit ontkennen dat deze foto me intimideert;
[ afbeelding ]
Wtf is this shit, do not want etc.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik haat niet
[ afbeelding ]
Lijkt me meer op een naruto dingquote:
Dayummmquote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik haat niet
[ afbeelding ]
Ze is wel heerlijk zeker van zichzelf zegquote:Mijn Nintendo DSI spelen die op moment heb:D
ja een model speelt ook spelletjes:p
Wilt gebruiken waar dat niet moet staat ook niet zo netjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat een taalnazi topic
KLB / Mensen die overal 'wilt'zeggen :r
Die hele TS is een fucking loser manquote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat een taalnazi topic
KLB / Mensen die overal 'wilt'zeggen :r
ja een model speelt ook spelletjes:pquote:
wat wilt je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilt gebruiken waar dat niet moet staat ook niet zo netjes.
ja nou kijk verder maar eens in dat topicquote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die titels ook die ze daar heeft liggenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja een model speelt ook spelletjes:p
Bohhhhhhhhhhh
Zeg maar gerust zwakzinnig.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh had niet echt gekeken maar idd zegquote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die titels ook die ze daar heeft liggen
De laatste, beloofdquote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh had niet echt gekeken maar idd zeg
Die blik in zijn ogenquote:Met vrind lief <3
tuinslangen aan dr kopquote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
De laatste, beloofd
[..]
Die blik in zijn ogen![]()
Vermakelijk wel hoor. Ze krijgt 100% hate commentsquote:Op woensdag 14 november 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
De tijden dat modellen echt mooi waren is sowieso wel geweest maar dit is gewoon een big fuck you naar heel het universum zeg
Smerig varken.
ja maar jij bent dan ook specialquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind die kleurtjes super mooi.
Ze heeft ook een album vol met haar eigen fotografie, 50 foto's van haar kat, paard en tuinquote:
Ja idd. is het niet obvious dan wel sarcastischquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vermakelijk wel hoor. Ze krijgt 100% hate comments
ik hoef geen linkje hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 15:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze heeft ook een album vol met haar eigen fotografie, 50 foto's van haar kat, paard en tuin
Geef ik toch ook niet mangquote:
en daar ben ik je ook dankbaar voorquote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Ezio het volgende:
FF douchen. Nu is een goed moment, want na het aanschouwen van zie zeug hoef ik ff niet te fappen en ben ik dus snel klaar
[..]
Geef ik toch ook niet mang
Ik wilde het nog netjes zeggenquote:
4ebe en netjesquote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het nog netjes zeggen
Hier, een docu over haar ervaringen met een loverboyquote:Op woensdag 14 november 2012 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar ben ik je ook dankbaar voor
Ik ben soms best netjesquote:
uhuquote:
holy fuckquote:Op woensdag 14 november 2012 16:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
kijk eens wat ik vanavond ga maken
Godverdomme ik kan dat woord hamster niet aanzienquote:Op woensdag 14 november 2012 16:18 schreef wise het volgende:
Turbohamsters
een hamster die 66 kmpu gaat in zn kooi
4ebequote:Op woensdag 14 november 2012 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan dat woord hamster niet aanzien
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
holy fuck![]()
das nice.
Vlam in de pan had ik een keer toen ik eend ging makenKwam door het vet
Het gaat om het woord. Trauma's heb ik er vanquote:
leuk dat erbij staat hoe je het moet maken en wat er allemaal in moetquote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit had ik gister gemaakt, ook erg aan te raden.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat om het woord. Trauma's heb ik er van
Die is echt kei makkelijk hoor, en alle ingrediënten worden gewoon genoemd? En anders even het recept googlen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
leuk dat erbij staat hoe je het moet maken en wat er allemaal in moet![]()
![]()
![]()
quote:
geluid staat uitquote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die is echt kei makkelijk hoor, en alle ingrediënten worden gewoon genoemd? En anders even het recept googlen.
Dan is het wel terecht dat je klaagt over een gebrek aan informatie jaquote:
wtfquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zag het ook alquote:
ROLLADE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1quote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef Ezio het volgende:
Wat stil hier. Meer foto's dus.
[ afbeelding ]
Wat is dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zij een geestelijke achterstand?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Bart.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
In hoe zie je er nu uit; Vas met roze shirt
Zou jij zoiets raken, ivm redelijk kort/pittig kapsel?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft zij een geestelijke achterstand?
Zosk please.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou jij zoiets raken, ivm redelijk kort/pittig kapsel?
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef Zosk het volgende:
Serieus antwoord graag, ik doe een onderzoek.
Waar zit je opgesloten?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
In hoe zie je er nu uit; Vas met roze shirt
Nee.quote:
Een echte man raakt alles dat zich aanbiedt.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, je schaamt je ervoor maak ik hieruit op.
Daarom moet je er ook voor zorgen dat zoiets niet aangeboden wordt.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een echte man raakt alles dat zich aanbiedt.
Ik wilde nog reageren met "kom jij eigenlijk wel uit Nederland?", maar dat is ook zo flauw, he.quote:
Vandaar ook dat we haar zitten te bashen om bij haar afkeer jegens ons op te wekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook voor zorgen dat zoiets niet aangeboden wordt.
Precies.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vandaar ook dat we haar zitten te bashen om bij haar afkeer jegens ons op te wekken.
Kutwijfquote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde nog reageren met "kom jij eigenlijk wel uit Nederland?", maar dat is ook zo flauw, he.
Je had dus liever dat ze het wel gedaan had?quote:
BB! Sowieso.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
It just hit me, Vasje is een serial broodbakster.
Wat is beter, AH of BB?
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen, ik was geen kind meer en 't werd zomer...quote:
Kinky.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen, ik was geen kind meer en 't werd zomer...
Het is sowieso veel persoonlijker, in de supermarkt pak je je brood en shit gewoonquote:Op woensdag 14 november 2012 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah. Ik heb zelf geen ervaring als klant bij BB.
Het doet me een beetje denken aan de vrouwelijke onur torko..quote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Ja iddquote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan de vrouwelijke onur torko..
Maar die vrouw is toch ook niet helemaal Nederlands of wel ?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd
En door dat ding door haar neus lijkt het net of het een snor heeft
Huh is dit serieus?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar mensenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is sowieso veel persoonlijker, in de supermarkt pak je je brood en shit gewoon
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar die vrouw is toch ook niet helemaal Nederlands of wel ?
Deadserious.quote:
True, mensenquote:
quote:
Hoe heette dat topic over hem ook weer? dat was geniaalquote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'advocaatje leef je nog?!'quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik zit carnavalsnummers te luisteren.
Nee, opbokken als ik zit te schijten.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mogen mensen tegen jullie praten als je op de wc zit?
Ja in ONZ toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe heette dat topic over hem ook weer? dat was geniaal
Neen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, opbokken als ik zit te schijten.
Momenteel Annie, Hou Jij Me Tassie Effe Vast.quote:
Nee opdonderenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat was echt fantastisch. Vooral toen hij er achter kwam dat we hem belachelijk zaten te makenquote:
Mijn schoonzus ging mij dingen vragen tijdens kakken.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voel altijd een rem als ik tegen mensen praat die op de wc zitten.quote:
Nee, vet irritant. Raak ik helemaal uit m'n concentratie.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oja dies dood hequote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Momenteel Annie, Hou Jij Me Tassie Effe Vast.
WATquote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fantastisch. Vooral toen hij er achter kwam dat we hem belachelijk zaten te maken
Ik doe ook altijd de deur op slot bij een grote boodschap anders lukt het nietquote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, vet irritant. Raak ik helemaal uit m'n concentratie.
Perfect omschreven.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel altijd een rem als ik tegen mensen praat die op de wc zitten.
Toch goed aangevoeld
Ooit 1 keer niet gedaan, deur stond op een kier. Vriendin van m'n zus kwam langslopen. Trauma.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd de deur op slot bij een grote boodschap anders lukt het nietZelfs in m'n eigen huis als ik helemaal alleen thuis ben
Nee dat vind ik ook minder fijnquote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee opdonderenIk kan ook niet tegen rumoerige wc's
Levensvragen?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn schoonzus ging mij dingen vragen tijdens kakken.
Not a fan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooit 1 keer niet gedaan, deur stond op een kier. Vriendin van m'n zus kwam langslopen. Trauma.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooit 1 keer niet gedaan, deur stond op een kier. Vriendin van m'n zus kwam langslopen. Trauma.
Nee, iemand had hem op MSN toegevoegd en hem toen de topics gelinkt geloof ik. We hadden zijn e-mail van zo'n superdudes websitequote:
Wel bazentopic destijdsquote:Op woensdag 14 november 2012 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, iemand had hem op MSN toegevoegd en hem toen de topics gelinkt geloof ik. We hadden zijn e-mail van zo'n superdudes website
''Veeg je wel goed, 2NutZ?''quote:
quote:
Kan hem niet meer vindenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel bazentopic destijds![]()
Die standaard gezichtuitdrukking joh
"Er is ook vochtig toiletpapierquote:
Hahaquote:
''Wil je die poep doorspoelen of mag ik het hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Er is ook vochtig toiletpapier"
Dat heb ik ook wel eens zonder dat ik op de wc zitquote:Op woensdag 14 november 2012 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ik moest wel nadenken en dat wil ik dan niet
Dat is wel een vraag waar je even over na moet denken ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
''Wil je die poep doorspoelen of mag ik het hebben![]()
''
Welke?quote:
Ja! Daar heb ik een schijthekel aan, ik probeer dan altijd zo goed mogelijk die gaten af te dekken of een beetje opzij zitten zodat je niet door die spleet heen kan kijken enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook minder fijn_
Vooral van die 'doorkijk' wc's waarbij je je afvraagt hoeveel privacy je hebt.
Ochja.quote:
Al die topics bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ochja.
Dit topic KLB / Mensen die niet tegen lowkicks kunnen
YOU DON'T SAY?quote:Die gast moet haast wel een troll geweest zijn trouwens
Wat is een doorkijkWC trouwens?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook minder fijn_
Vooral van die 'doorkijk' wc's waarbij je je afvraagt hoeveel privacy je hebt.
Je weet wel van die openbare wc's waar ze nog teveel ruimte hebben laten zitten tussen de scharnieren en je zo'n spleet van 0,5-1 cm breed ziet.quote:
Ohja, ik ga eigenlijk nooit naar de WC buitenshuisquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet wel van die openbare wc's waar ze nog teveel ruimte hebben laten zitten tussen de scharnieren en je zo'n spleet van 0,5-1 cm breed ziet.
Komt omdat je een zolderkamerautist bent.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja, ik ga eigenlijk nooit naar de WC buitenshuis
Je hebt me doorquote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat je een zolderkamerautist bent.
Verstandigquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef 2NutZ het volgende:
Tortellini carbonara en dan old amsterdam erover en dan oven
Ik weet nog wel dat we met school naar Disneyland waren in Parijs, en toen moest het dus. Die toiletpotten waren tot de rand gevuld met water, drijvende drollen en andere onidentificeerbare substanties.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandig
"The things i've seen."
Dit, tenzij absoluut onvermijdbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik moest laatst echt naar de wc in de trein en die was echt overstroomdquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we met school naar Disneyland waren in Parijs, en toen moest het dus. Die toiletpotten waren tot de rand gevuld met water, drijvende drollen en andere onidentificeerbare substanties.
Wat heb je toen gedaan?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest laatst echt naar de wc in de trein en die was echt overstroomd![]()
Goorrrrrr!
Euh, toch gegaanquote:
De toiletten in Disneyland?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we met school naar Disneyland waren in Parijs, en toen moest het dus. Die toiletpotten waren tot de rand gevuld met water, drijvende drollen en andere onidentificeerbare substanties.
Dit was wel dik 10 jaar geleden hè. En rond middernacht, voor we weer naar huis gingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De toiletten in Disneyland?Wtf. Ik vond die juist heel schoon
Gatsie.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit was wel dik 10 jaar geleden hè. En rond middernacht, voor we weer naar huis gingen.
Ja en, in die 7 jaar kan ie z'n snor niet afgeschoren hebben?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef Ezio het volgende:
Ik zie net een foto van Pierce Brosnan.
[ afbeelding ]
WTF man, ik stelde me hem nog steeds voor zoals hij was in Goldeneye, en deze foto is al 7 jaar oud![]()
Dat bedoelt hij volgens mij niet, shit.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en, in die 7 jaar kan ie z'n snor niet afgeschoren hebben?
Ik bedoel dat hij er oud uit ziet, muts.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en, in die 7 jaar kan ie z'n snor niet afgeschoren hebben?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, toch gegaan![]()
Want ik kon het echt niet meer ophouden...
Dat is wel vies overigensquote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, toch gegaan![]()
Want ik kon het echt niet meer ophouden...
Wat een irritante gast zeg, niet om aan te zienquote:
Ja dat komt door die snor, autist.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij er oud uit ziet, muts.
Nee, dat komt doordat hij een oude kop heeftquote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat komt door die snor, autist.
Je hebt zelf een oude kopquote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat hij een oude kop heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |