Jij klikte ook alleen voor de tetten?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Welke user?
En zet Donkey in de OP dan
Zie ik je ook niet voor aan, hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
ja nu lijk ik weer de ongevoelige hier, maar dat ben ik dus zeker niet.
het is zo gegroeid en zij vind het allemaal ook wel best zo.
Zou nooit zomaar pijn doen
donequote:Op woensdag 14 november 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Welke user?
En zet Donkey in de OP dan
Denk het niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk om dat voor de volle 100% te vinden.
PMquote:
Ja, wie wil er nu geen echte relatiequote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet mee
Jij met je harem
Jazekerquote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij klikte ook alleen voor de tetten?
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie ik je ook niet voor aan, hoor
Ja, nou ja we zien elkaar nog wel regelmatig maar kan ook niet echt van een relatie sprekenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nu geen echte relatie. Maar als je al voelt dat het niets gaat worden, dan houdt het toch wel snel op.
Ja wat, ik hoef me niet te vervelen.
Fuckbuddies?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja we zien elkaar nog wel regelmatig maar kan ook niet echt van een relatie spreken
Respect dat je zo makkelijk bent
Oke, behalve jij dan.quote:
Nu is het wachten op Vaseline_quote:
quote:
Mja dat vind ik dan weer te respectloos eigenlijkquote:
Ja, waar was je?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef Ezio het volgende:
Trouwens toch alweer lang geleden dat ik in de KLB SC actief gepost heb zie ik nu
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja dat vind ik dan weer te respectloos eigenlijk![]()
en zovaak heb ik geen seks helaas.
Je kan vaak zo de frustratie van mijn posts aflezen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |