quote:Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef wise het volgende:
KLB / 'Modellen' van tegenwoordigdie spoiler
Shitquote:Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef wise het volgende:
KLB / 'Modellen' van tegenwoordigdie spoiler
Ze praatte zelf heel onduidelijk en moest ook 10x herhalen want ze verstond mij ook weer niet, vraag ik 1x wat zegt u zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressiefquote:
wtfquote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressief).
VAS SMASH!!quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze praatte zelf heel onduidelijk en moest ook 10x herhalen want ze verstond mij ook weer niet, vraag ik 1x wat zegt u zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressief). Mocht ik iets niet met m'n handen pakken maar alleen met zo'n ijzeren geval, toen was de cappuchino zogenaamd te koud. In 1 minuut koude cappuchino
! Wou ze nieuwe cappuchino en natuurlijk wilde ze ook het bonnetje en ging ze daar commentaar over leveren, en geen bedankt en gedag
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Ezio het volgende:
Die facebook link uit die OP![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, genoegquote:Op woensdag 14 november 2012 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, wie wel?
Heb jij momenteel ergens een klacht over?
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze praatte zelf heel onduidelijk en moest ook 10x herhalen want ze verstond mij ook weer niet, vraag ik 1x wat zegt u zegt ze gelijk kom je wel uit nederland (die vraag maakt me kei agressief). Mocht ik iets niet met m'n handen pakken maar alleen met zo'n ijzeren geval, toen was de cappuchino zogenaamd te koud. In 1 minuut koude cappuchino
! Wou ze nieuwe cappuchino en natuurlijk wilde ze ook het bonnetje en ging ze daar commentaar over leveren, en geen bedankt en gedag
Die comments daar ookquote:
quote:Ze rockt die extra chromosoom
quote:Waarom stop je nou gewoon niet godverdomme..
Stevenmac staat er zelfs tussen.quote:Kanker
Wil je dat delen? :$quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Onder andere over mijn gestoorde huisgenootje
.
hij heeft haar gesekst en zij doet alles voor hem (koken, wassen, kontje kussen). Nu is ie boos omdat ze hem niet met rust laat XDquote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat delen? :$
Huisgenoten-verhalen
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die comments daar ook
[..]
[..]
[..]
Stevenmac staat er zelfs tussen.
Godver, nu heb ik te ver doorgezocht, er staat een naaktfoto bijquote:
Nee, dat wil ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat delen? :$
Huisgenoten-verhalen
the horror.......the horrorquote:Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik te ver doorgezocht, er staat een naaktfoto bij
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik te ver doorgezocht, er staat een naaktfoto bij
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat hoorde bij albert heijn terwijl ik dan gewoon al tegen die persoon gepraat heb en dan 1x vraag of ze het willen herhalenquote:
Ik haat nietquote:
agreedquote:Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat hoorde bij albert heijn terwijl ik dan gewoon al tegen die persoon gepraat heb en dan 1x vraag of ze het willen herhalenze zijn kankerdom
Bane¿quote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik haat niet
Ik zal nooit ontkennen dat deze foto me intimideert;
[ afbeelding ]
Wtf is this shit, do not want etc.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik haat niet
[ afbeelding ]
Lijkt me meer op een naruto dingquote:
Dayummmquote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik haat niet
[ afbeelding ]
Ze is wel heerlijk zeker van zichzelf zegquote:Mijn Nintendo DSI spelen die op moment heb:D
ja een model speelt ook spelletjes:p
Wilt gebruiken waar dat niet moet staat ook niet zo netjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat een taalnazi topic
KLB / Mensen die overal 'wilt'zeggen :r
Die hele TS is een fucking loser manquote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat een taalnazi topic
KLB / Mensen die overal 'wilt'zeggen :r
ja een model speelt ook spelletjes:pquote:
wat wilt je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilt gebruiken waar dat niet moet staat ook niet zo netjes.
ja nou kijk verder maar eens in dat topicquote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die titels ook die ze daar heeft liggenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja een model speelt ook spelletjes:p
Bohhhhhhhhhhh
Zeg maar gerust zwakzinnig.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh had niet echt gekeken maar idd zegquote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die titels ook die ze daar heeft liggen
De laatste, beloofdquote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh had niet echt gekeken maar idd zeg
Die blik in zijn ogenquote:Met vrind lief <3
tuinslangen aan dr kopquote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
De laatste, beloofd
[..]
Die blik in zijn ogen![]()
Vermakelijk wel hoor. Ze krijgt 100% hate commentsquote:Op woensdag 14 november 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
De tijden dat modellen echt mooi waren is sowieso wel geweest maar dit is gewoon een big fuck you naar heel het universum zeg
Smerig varken.
ja maar jij bent dan ook specialquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind die kleurtjes super mooi.
Ze heeft ook een album vol met haar eigen fotografie, 50 foto's van haar kat, paard en tuinquote:
Ja idd. is het niet obvious dan wel sarcastischquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vermakelijk wel hoor. Ze krijgt 100% hate comments
ik hoef geen linkje hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 15:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze heeft ook een album vol met haar eigen fotografie, 50 foto's van haar kat, paard en tuin
Geef ik toch ook niet mangquote:
en daar ben ik je ook dankbaar voorquote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Ezio het volgende:
FF douchen. Nu is een goed moment, want na het aanschouwen van zie zeug hoef ik ff niet te fappen en ben ik dus snel klaar
[..]
Geef ik toch ook niet mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |