Nee, iemand had hem op MSN toegevoegd en hem toen de topics gelinkt geloof ik. We hadden zijn e-mail van zo'n superdudes websitequote:
Wel bazentopic destijdsquote:Op woensdag 14 november 2012 18:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, iemand had hem op MSN toegevoegd en hem toen de topics gelinkt geloof ik. We hadden zijn e-mail van zo'n superdudes website
''Veeg je wel goed, 2NutZ?''quote:
quote:
Kan hem niet meer vindenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel bazentopic destijds![]()
Die standaard gezichtuitdrukking joh
"Er is ook vochtig toiletpapierquote:
Hahaquote:
''Wil je die poep doorspoelen of mag ik het hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Er is ook vochtig toiletpapier"
Dat heb ik ook wel eens zonder dat ik op de wc zitquote:Op woensdag 14 november 2012 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ik moest wel nadenken en dat wil ik dan niet
Dat is wel een vraag waar je even over na moet denken ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
''Wil je die poep doorspoelen of mag ik het hebben![]()
''
Welke?quote:
Ja! Daar heb ik een schijthekel aan, ik probeer dan altijd zo goed mogelijk die gaten af te dekken of een beetje opzij zitten zodat je niet door die spleet heen kan kijken enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook minder fijn_
Vooral van die 'doorkijk' wc's waarbij je je afvraagt hoeveel privacy je hebt.
Ochja.quote:
Al die topics bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ochja.
Dit topic KLB / Mensen die niet tegen lowkicks kunnen
YOU DON'T SAY?quote:Die gast moet haast wel een troll geweest zijn trouwens
Wat is een doorkijkWC trouwens?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook minder fijn_
Vooral van die 'doorkijk' wc's waarbij je je afvraagt hoeveel privacy je hebt.
Je weet wel van die openbare wc's waar ze nog teveel ruimte hebben laten zitten tussen de scharnieren en je zo'n spleet van 0,5-1 cm breed ziet.quote:
Ohja, ik ga eigenlijk nooit naar de WC buitenshuisquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet wel van die openbare wc's waar ze nog teveel ruimte hebben laten zitten tussen de scharnieren en je zo'n spleet van 0,5-1 cm breed ziet.
Komt omdat je een zolderkamerautist bent.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja, ik ga eigenlijk nooit naar de WC buitenshuis
Je hebt me doorquote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat je een zolderkamerautist bent.
Verstandigquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef 2NutZ het volgende:
Tortellini carbonara en dan old amsterdam erover en dan oven
Ik weet nog wel dat we met school naar Disneyland waren in Parijs, en toen moest het dus. Die toiletpotten waren tot de rand gevuld met water, drijvende drollen en andere onidentificeerbare substanties.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandig
"The things i've seen."
Dit, tenzij absoluut onvermijdbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik moest laatst echt naar de wc in de trein en die was echt overstroomdquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we met school naar Disneyland waren in Parijs, en toen moest het dus. Die toiletpotten waren tot de rand gevuld met water, drijvende drollen en andere onidentificeerbare substanties.
Wat heb je toen gedaan?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest laatst echt naar de wc in de trein en die was echt overstroomd![]()
Goorrrrrr!
Euh, toch gegaanquote:
De toiletten in Disneyland?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we met school naar Disneyland waren in Parijs, en toen moest het dus. Die toiletpotten waren tot de rand gevuld met water, drijvende drollen en andere onidentificeerbare substanties.
Dit was wel dik 10 jaar geleden hè. En rond middernacht, voor we weer naar huis gingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De toiletten in Disneyland?Wtf. Ik vond die juist heel schoon
Gatsie.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit was wel dik 10 jaar geleden hè. En rond middernacht, voor we weer naar huis gingen.
Ja en, in die 7 jaar kan ie z'n snor niet afgeschoren hebben?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef Ezio het volgende:
Ik zie net een foto van Pierce Brosnan.
[ afbeelding ]
WTF man, ik stelde me hem nog steeds voor zoals hij was in Goldeneye, en deze foto is al 7 jaar oud![]()
Dat bedoelt hij volgens mij niet, shit.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en, in die 7 jaar kan ie z'n snor niet afgeschoren hebben?
Ik bedoel dat hij er oud uit ziet, muts.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en, in die 7 jaar kan ie z'n snor niet afgeschoren hebben?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, toch gegaan![]()
Want ik kon het echt niet meer ophouden...
Dat is wel vies overigensquote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, toch gegaan![]()
Want ik kon het echt niet meer ophouden...
Wat een irritante gast zeg, niet om aan te zienquote:
Ja dat komt door die snor, autist.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij er oud uit ziet, muts.
Nee, dat komt doordat hij een oude kop heeftquote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat komt door die snor, autist.
Je hebt zelf een oude kopquote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat hij een oude kop heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |