quote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar die vrouw is toch ook niet helemaal Nederlands of wel ?
Deadserious.quote:
True, mensenquote:
quote:
Hoe heette dat topic over hem ook weer? dat was geniaalquote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan de vrouwelijke onur torko..
'advocaatje leef je nog?!'quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik zit carnavalsnummers te luisteren.
Nee, opbokken als ik zit te schijten.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mogen mensen tegen jullie praten als je op de wc zit?
Ja in ONZ toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe heette dat topic over hem ook weer? dat was geniaal
Neen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, opbokken als ik zit te schijten.
Momenteel Annie, Hou Jij Me Tassie Effe Vast.quote:
Nee opdonderenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat was echt fantastisch. Vooral toen hij er achter kwam dat we hem belachelijk zaten te makenquote:
Mijn schoonzus ging mij dingen vragen tijdens kakken.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voel altijd een rem als ik tegen mensen praat die op de wc zitten.quote:
Nee, vet irritant. Raak ik helemaal uit m'n concentratie.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oja dies dood hequote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Momenteel Annie, Hou Jij Me Tassie Effe Vast.
WATquote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fantastisch. Vooral toen hij er achter kwam dat we hem belachelijk zaten te maken
Ik doe ook altijd de deur op slot bij een grote boodschap anders lukt het nietquote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, vet irritant. Raak ik helemaal uit m'n concentratie.
Perfect omschreven.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel altijd een rem als ik tegen mensen praat die op de wc zitten.
Toch goed aangevoeld
Ooit 1 keer niet gedaan, deur stond op een kier. Vriendin van m'n zus kwam langslopen. Trauma.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd de deur op slot bij een grote boodschap anders lukt het nietZelfs in m'n eigen huis als ik helemaal alleen thuis ben
Nee dat vind ik ook minder fijnquote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee opdonderenIk kan ook niet tegen rumoerige wc's
Levensvragen?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn schoonzus ging mij dingen vragen tijdens kakken.
Not a fan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooit 1 keer niet gedaan, deur stond op een kier. Vriendin van m'n zus kwam langslopen. Trauma.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooit 1 keer niet gedaan, deur stond op een kier. Vriendin van m'n zus kwam langslopen. Trauma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |