Het is ook wel een beetje een obsessie waar andere mensen zich aan kunnen irriteren. Als ik bij iemand televisie kom kijken, moet ik met de instellingen gaan spelen en het beeld eerst kalibreren wil ik er met plezier naar kunnen kijken.quote:
Oe dan moet je maar nooit bij mij tv komen kijken, ik kijk nog op een ouderwetse CRTquote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een obsessie waar andere mensen zich aan kunnen irriteren. Als ik bij iemand televisie kom kijken, moet ik met de instellingen gaan spelen en het beeld eerst kalibreren wil ik er met plezier naar kunnen kijken.
Serieus?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een obsessie waar andere mensen zich aan kunnen irriteren. Als ik bij iemand televisie kom kijken, moet ik met de instellingen gaan spelen en het beeld eerst kalibreren wil ik er met plezier naar kunnen kijken.
Waarschijnlijk zal ik mij irriteren aan het kleine formaat maar verder is er niet ontzettend veel mis met CRT hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dan moet je maar nooit bij mij tv komen kijken, ik kijk nog op een ouderwetse CRT
quote:
Ja. Vrienden en kennissen van mij hebben nu wel allemaal een door mij gekalibreerde televisie helemaal gratis en ze snappen er helemaal niets van wat ik doe. Maar uiteindelijk zijn sommigen er wel tevreden mee. Vooral de mensen die gamen want niemand weet dat de televisie ook een game-modus heeft waardoor het beeld veel sneller is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:33 schreef Oerbeer het volgende:
Is dat niet iets autistisch eigenlijk?
Nog onthouden ook. Ik weet al niet eens meer hoe de huiskamer eruit ziet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:41 schreef Dimens het volgende:
Er staat trouwens een C20 serie Panasonic in de huiskamer van de ouders van Monopoly. Een van de weinige televisies waar ik niets mee gedaan heb.
Ik weet alleen niet het formaat maar ik schat dat het een 37" is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nog onthouden ook. Ik weet al niet eens meer hoe de huiskamer eruit ziet.
66 cm geloof ik. Sony Trinitron. Ik vind het beeld nog prima, waarom een andere kopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik mij irriteren aan het kleine formaat maar verder is er niet ontzettend veel mis met CRT hoor.
Voor een groter beeld? Met de tijd meegaan?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
66 cm geloof ik. Sony Trinitron. Ik vind het beeld nog prima, waarom een andere kopen.
Groter beeld heeft niet zo veel zin, ik zit er namelijk vrij dicht op, anderhalve meter denk ik? Dan krijg je dus denk ik dat het beeld minder scherp is omdat je er te dicht op zit.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een groter beeld? Met de tijd meegaan?
Gewoon 42" met een resolutie van 1920x1080 en een goede bron zoals Ziggo of UPC HD.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Groter beeld heeft niet zo veel zin, ik zit er namelijk vrij dicht op, anderhalve meter denk ik? Dan krijg je dus denk ik dat het beeld minder scherp is omdat je er te dicht op zit.
Geld groeit helaas niet op mijn rug... ik wacht tot deze kapot gaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon 42" met een resolutie van 1920x1080 en een goede bron zoals Ziggo of UPC HD.
Met zo'n Sony Trinitron kun je lang gaan wachten. Tegen de tijd dat die kapot is, zijn OLED televisies betaalbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld groeit helaas niet op mijn rug... ik wacht tot deze kapot gaat.
Nou dan komt het mooi uit tochquote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met zo'n Sony Trinitron kun je lang gaan wachten. Tegen de tijd dat die kapot is, zijn OLED televisies betaalbaar.
Ik kom binnenkort wel even langs om hem te slopen. Met een hamer.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan komt het mooi uit tochEn ik ben ook zo iemand die het zonde vindt iets nieuws te kopen als de oude het nog doet.
Mooi zo'n volle bankrekening als je dood bentquote:Op woensdag 14 november 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan komt het mooi uit tochEn ik ben ook zo iemand die het zonde vindt iets nieuws te kopen als de oude het nog doet.
Haha koop je dan ook een nieuwe voor me?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel even langs om hem te slopen. Met een hamer.
Nou soms ben je blij dat je zuinig bentquote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo'n volle bankrekening als je dood bent.
Welke vind je mooier? De LG of de Sony Trinitron?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha koop je dan ook een nieuwe voor me?
Ik heb trouwens wel nog een 22 inch tv/monitor combi in de computerkamer staan. LG.
Eigenlijk vind ik het beeld van de Sony prettiger, niet echt beter misschien, zachter is denk ik het goede woord.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke vind je mooier? De LG of de Sony Trinitron?
Juist geantwoord.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het beeld van de Sony prettiger, niet echt beter misschien, zachter is denk ik het goede woord.
In ieder geval GEEN 3D, dan word ik toch alleen maar misselijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan plasma uiteraard.
Dat is elke televisie van tegenwoordig. Al hoef je er geen gebruik van te maken als je het niet wilt. Het zit erop maar bij de meeste televisies moet je er toch nog een bril bij kopen voordat je er überhaupt iets mee kunt.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval GEEN 3D, dan word ik toch alleen maar misselijk.
Dat wist ik niet eens, dat het tegenwoordig al op alle tv's zit... vraag me nog steeds af of het gaat inslaan, hoeveel 3D uitzendingen zijn er nou? Volgens mij amper.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is elke televisie van tegenwoordig. Al hoef je er geen gebruik van te maken als je het niet wilt. Het zit erop maar bij de meeste televisies moet je er toch nog een bril bij kopen voordat je er überhaupt iets mee kunt.
Je wilt niet weten hoe vaak ik klanten heb gehad die perse een LED televisie moesten kopen maar niet eens wisten waarom. Je kon ze van alles wijs maken en geloven doen ze je toch wel en kopen dan ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef diomedes het volgende:
Vergeet niet dat we LED willen vanwege:
A energie besparend en veel minder warmte ontwikkeling.
B LED langer meegaat dan die verschikkelijke tl buisjes die aan de zeikant zaten.
Jammer dat LCD televisies met Full LED ontzettend duur zijn en je met Full LED ook nadelen tegenkomt zoals Blooming. Heb je met plasma en OLED geen last van, daar de pixels self luminated zijn.quote:Verder vind ik het beeld van echte full led fijner naar te kijken dan edge led
Als het geen marketing was, hadden ze het wel LCD met LED technologie genoemd. Deden ze ook, maar dat verkocht niet goed. Toen hebben ze het LED genoemd en toen vlogen de televisies over de toonbank. En de meeste mensen met zo'n televisie thuis, weet niet dat ze eigenlijk gewoon nog steeds naar LCD aan het kijken zijn.quote:Dus helemaal marketing is het niet.
Uitzendingen? 0.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, dat het tegenwoordig al op alle tv's zit... vraag me nog steeds af of het gaat inslaan, hoeveel 3D uitzendingen zijn er nou? Volgens mij amper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |