Nee prima oplossingquote:
Alsof die homo's dat erg vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had een gevangenisstraf verwacht van minstens 5 jaar.
Dus dat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef Tijn het volgende:
Waarom vindt 'ie 1000 euro opeens "te doen"? Als er echt huur was betaald voor januari en februari, dan is dit dus meer dan een maand huur wat ze extra moeten betalen, terwijl ze er niet eens gewoond hebben. Waarom zou je dat ok vinden als je echt betaald hebt?
De homo's niet, de echte criminelen die gevangen zitten, wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof die homo's dat erg vinden.
Precies, valse nichten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:00 schreef Tijn het volgende:
Kortom: ze hebben helemaal niet betaald. Dan is 1000 euro wel te doen, ja. Dan is het een schikking. Maar wel erg makkelijk om zo onder je huur uit te komen
Stelletje rattenquote:De rijdende rechter mag ook wel meer naar de achtergrond van mensen informeren die daar in de uitzending komen, want als ze dat hadden gedaan dan hadden ze kunnen zien dat ze bij meerdere wooncorporatie's huurachterstand hebben en ook zo op deze manier weg gaan, dus rijdende rechter beter jullie werk doen..
lachwekkend (geen profiel) op 13-11-2012 om 23:20
Mooi, hopelijk krijgt dit nog een vies bruin staartje.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:37 schreef kastanova het volgende:
Van de reeds eerder genoemde link:
[..]
Stelletje ratten.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:57 schreef Maanvis het volgende:
ik ben net thuis en heb alleen de laaste zinnen van de uitspraak gezien, heeft iemand een samenvatting?
Inderdaad. Blijkbaar hebben ze inderdaad niet betaald.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef Tijn het volgende:
Waarom vindt 'ie 1000 euro opeens "te doen"? Als er echt huur was betaald voor januari en februari, dan is dit dus meer dan een maand huur wat ze extra moeten betalen, terwijl ze er niet eens gewoond hebben. Waarom zou je dat ok vinden als je echt betaald hebt?
Hij nog een reactie geplaatst.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:37 schreef kastanova het volgende:
Van de reeds eerder genoemde link:
[..]
Stelletje ratten.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:07 schreef T-Rocker het volgende:
"Jij wil toch ook graag je kont schoon elke dag of nie?"
Ah je verwacht een: Echter....quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Tenzij de gemeente de boom heeft verwaarloosd. Ik gok 50/50.
Staan ja, niet liggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Tja, woont de man in de buurt? En rijdt hij elke dag op dezelfde weg? Dan weet hij dat er bomen staan.
Afwachten.
Dat dus. Ik verwacht dat dit wel meespeelt in de uitspraak. Want wat als het geen boom was die daar lag, maar een kind met een fiets ofzo? (Ja oke, misschien niet heel waarschijnlijk, maar het gaat even om het idee.)quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als meneer Keur geen hand voor ogen ziet, is het erg dom om te gaan rijden
Ja of een meisje van 18 die naar huis fietst. Of een vader en moeder op weg naar huis waar hun kind is met de oppas. Dat kind had meneer Keur in 1 klap wees kunnen maken met z'n onverantwoordelijke gedragquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verwacht dat dit wel meespeelt in de uitspraak. Want wat als het geen boom was die daar lag, maar een kind met een fiets ofzo? (Ja oke, misschien niet heel waarschijnlijk, maar het gaat even om het idee.)
En als je dan onderweg bent naar huis of naar je moeder die hulp nodig heeft of naar de dokterspostquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Sja, als je echt geen hand voor ogen ziet moet je natuurlijk op dat moment stoppen met rijden.
Heel langzaam rijden, zodat je niet op een boom klapt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als je dan onderweg bent naar huis of naar je moeder die hulp nodig heeft of naar de dokterspost
Je bedoelt het waarschijnlijk precies andersomquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of een vader en moeder op weg naar huis waar hun kind is met de oppas. Dat kind had meneer Keur in 1 klap wees kunnen maken met z'n onverantwoordelijke gedrag
Ligt eraan hoe je het leest. 'Dát kind had meneer Keur wees kunnen maken'. Vergelijk: 'Die fiets had Henk kunnen kopen'. Dat gaat waarschijnlijk ook niet over een fiets met een portemonnee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je bedoelt het waarschijnlijk precies andersomWant nu wordt meneer Keur in één klap wees.
Ja maar meneer Keur was gewoon onderweg naar huis om aan te schuiven voor de piepers en de doperwtjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als je dan onderweg bent naar huis of naar je moeder die hulp nodig heeft of naar de dokterspost
Beter voor ons tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan ook nog met zulks een dommigheid op tv willen komen
jammer dat ze niet aan reconstructies doen..quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter voor ons toch![]()
"Ik zag geen hand voor ogen, ik ging toch de auto in en reed naar huis, oeps een boom, niet gezien, stoute Gemeente!"
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jammer dat ze niet aan reconstructies doen..
als ik door de ramen kijk heeft hij aardig wat zichtquote:
Owja, damn, een storm natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als ik door de ramen kijk heeft hij aardig wat zicht
Zo hehe.Wat een weertje. Potverdriedubbeltjes, ik zie geen hand voor ogen. Nou ja dan gaan we maar. Op goed geluk naar moeder de vrouw tuffen. Ik hoop niet dat ik op m'n falie krijg omdat ik 5 minuutjes later ben...nou poepoe...even een sjekkie draaien.....hoho toch maar niet......2 handjes aan het stuur. wat een wind! ...boem...ai...ik hoop maar dat dat een drempel was......hmmm nog 1...he? getoeter..ow wacht eens even hier staan stoplichten....en wat is dit nou? spookrijders....of rij ik nu op de verkeerde baan??..en hee wat is dat....een boom??? wat doet die hier.....die dekselse gemeente. Die krijge vandeweek wa te heurequote:
Hopen dat de gemeente verliest. Gebeurt in het echt niet zo vaak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb niet al te hoge verwachtingen voor vanavond...afleveringen waarin de gemeente partij is, zijn namelijk vaak saai.
Ook Frankie laat gemeentes vaak winnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopen dat de gemeente verliest. Gebeurt in het echt niet zo vaak.
Precies, helemaal als het code oranje is gewoon uitkijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Gewoon uit je doppen kijken als je autorijdt.
Inderdaad, gaat nergens over dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus het gaat nu in totaal om 200 euro? Dat is toch nauwelijks een zaak te noemen?
Ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Als je oplet zie je toch wel een boom op de weg liggen? En als het zicht zo slecht is dat je dat niet kunt zien, dan kun je maar beter niet de weg op gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |