abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:35:42 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119181006
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 21:36:09 #2
22592 crew  Ole
pi_119181022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:33 schreef mootie het volgende:

[..]

9 zaken toch?
Yup. Waarvan minstens één is vastgelegd op beeld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119181044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Yup. Waarvan minstens één is vastgelegd op beeld
Je zat gewoon door het slotje heen te posten, ik zag het wel! :+
pi_119181098
quote:

[..]

9 zaken toch?
:Y

http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)et-getuigen-in-cafe/

Hari, die sinds juli vastzat voor negen geweldsdelicten, kreeg afgelopen vrijdag te horen dat hij zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Hij moest hiervoor wel voldoen aan twee voorwaarden. Zo mocht de kickbokser geen horecagelegenheden bezoeken en was het contacteren van getuigen verboden.

Gisteren zagen diverse getuigen Hari en zijn partner Estelle Cruijff echter een broodje eten in het centrum van Amsterdam. Volgens het OM heeft Hari zondag ook al een horecagelegenheid bezocht, vermoedelijk ook in Amsterdam. Met welke getuigen hij contact zou hebben gehad, wist een woordvoerder van justitie vanmiddag niet.

Vandaag eiste het OM dat Hari’s schorsing werd opgeheven.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:03 #5
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181174
quote:

[..]

9 zaken toch?
Nee hoor, het 15 koppig team rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit is op de zaak gezet nav de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijen in het uitgaansleven.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:04 #6
22592 crew  Ole
pi_119181178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef mootie het volgende:

[..]

:@

meestal stop ik even met posten als het slotje eraan zit te komen
pi_119181181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef JCats het volgende:
Wat ik mis is de vergelijking met andere geweldsdelicten.
Daar springt het OM niet boven op.
En vallen de straffen vaak erg tegen, zelfs bij moord en bij kindermisbruik.
Mwah, ik heb pas een bekende toch gewoon 12 jaar en TBS zien krijgen voor iets wat als crime-passionel zou kunnen worden gezien, dus het valt nog wel mee hoor.
En dat was een vrouw nota bene, als ze die al zo'n pittige straf geven dan is het niet meer zo soft met de straffen.
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:21 #8
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181194
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Eager ;)
pi_119181219
9 zaken?
Dat valt erg tegen als je ziet hoeveel moeite (tijd, mankracht, publiciteit) ze erin gestopt hebben (terwijl ze die 15.000 vrij rond lieten lopen).
Om maar zoveel mogelijk zaken te krijgen.
(alles waar een lange marokkaan bij genoemd werd, is erbij gesleept?)
Life is what happens while planning other things
pi_119181230
9 zaken en de rest wrs...
I´m back.
pi_119181258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:39 schreef JCats het volgende:
9 zaken?
Dat valt erg tegen als je ziet hoeveel moeite (tijd, mankracht, publiciteit) ze erin gestopt hebben (terwijl ze die 15.000 vrij rond lieten lopen).
Ga je nou eerst eens inlezen, en kom dan nog eens terug.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:41:43 #12
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou en ;)
Hij was enstig gewond, maar is heeft nooit in kritische toestand verkeerd, dus stellen dat hij bijna dood was is overdreven toch? ;) ;) ;)
pi_119181312
Ben behoorlijk ingelezen, maar waaraan ontleent u uw arrogantie?
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:42:20 #14
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Ga je nou eerst eens inlezen, en kom dan nog eens terug.
Dat geldt dan net zo goed voor jou :6
pi_119181363
quote:
9 zaken?
Ik zou hem ook vrij spreken van wegen zijn lengte :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119181377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij was enstig gewond, maar is heeft nooit in kritische toestand verkeerd, dus stellen dat hij bijna dood was is overdreven toch? ;) ;) ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef JCats het volgende:
Zeg eens eerlijk, posten jullie soms vanuit de Bajes? :')
pi_119181403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, als je dit aan je broek hebt dan ga je een discussie aan over wat de specifieke rechter precies bedoelt met een HoReCa-gelegenheid... ? Ik weet niet hoor, volgens mij blijf je dan binnen, maak je daar gezellig een broodje klaar, waarvan de ingrediënten van de traiteur komen natuurlijk, bij dat soort wannebe's, maar dat terzijde...
De rechter is een jurist, en gezien zijn leeftijd ook nog eentje van voor de kaalslag op de universiteit en opleiding tot rechter, daar verwacht ik dan een formulering van die onderscheidend is en dat in relatie tot het doel. Dus exact wat betreft wat wel wat niet, niet het nachtleven of het uitgaansleven, maar ook niet in de buurt daarvan. Het lijkt me niet de bedoeling dat Hari met zijn vriendjes rondjes gaat maken in de uitgaansgebieden en dan wel netjes buiten blijft, zeker voor het geval het nog mooi weer wordt voor de rechtszaak is afgelopen. Anderzijds lijkt het me onzin om bij voorbaat een gedoogsituatie te creeeren voor als hij een kopje kofje langs de snelweg drinkt. Hij is immers een BN-er, dus werkt dat niet zoals bij andere verdachten.

Daarom vroeg ik naar hoe de rechter het had geformuleerd, voor een krant is 'horecaverbod' natuurlijk informatief genoeg. Als ik niet weet wat de rechter precies gezegd heeft kan ik niet bepalen of hij de voorwaarde heeft geschonden. En Lavenderr ook niet, alleen die wil dat niet toegeven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef Ole het volgende:

[..]

de 'broodjeszaak' dan nog maar een keer

en de lunchkaart
Broodjeszaak dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef Ole het volgende:

[..]

NOS journaal..
Ik het zonet even het item op de NOS site bekeken, maar ik kwam de uitspraak niet tegen, laat staan de uitspraak van vorige week. Dus wat snap je niet? Of moet ik vragen wat je eigenlijk wél snapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119181404
quote:
9 zaken?
Als ik de hoeveelheid publiciteit die het OM er in heeft gestoken vergelijk met de hoeveelheid publiciteit die Badstelle er in heeft gestoken, dan wint Badstelle de wedstrijd met zes vingers in hun neuzen.
Die van Evert ook :+
pi_119181422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef JCats het volgende:
Zeurdoos. :(
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 21:44:38 #20
22592 crew  Ole
pi_119181446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

:7
pi_119181452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

:D _O-
pi_119181499
quote:

[..]

[..]

:D
pi_119181515
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Ole het volgende:

[..]

:7
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Minette het volgende:

[..]

Ik zweer het je, ik heb zo'n voorgevoel :D (8>
pi_119181543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef Weltschmerz het volgende:

Broodjeszaak dus.

Met een lunchkaart, menukaart en een wijnkaart?
En tot 03.00 uur open op vrijdag en zaterdag? :')
pi_119181554
quote:

[..]

De rechter is een jurist, en gezien zijn leeftijd ook nog eentje van voor de kaalslag op de universiteit en opleiding tot rechter, daar verwacht ik dan een formulering van die onderscheidend is en dat in relatie tot het doel. Dus exact wat betreft wat wel wat niet, niet het nachtleven of het uitgaansleven, maar ook niet in de buurt daarvan. Het lijkt me niet de bedoeling dat Hari met zijn vriendjes rondjes gaat maken in de uitgaansgebieden en dan wel netjes buiten blijft, zeker voor het geval het nog mooi weer wordt voor de rechtszaak is afgelopen. Anderzijds lijkt het me onzin om bij voorbaat een gedoogsituatie te creeeren voor als hij een kopje kofje langs de snelweg drinkt. Hij is immers een BN-er, dus werkt dat niet zoals bij andere verdachten.

Daarom vroeg ik naar hoe de rechter het had geformuleerd, voor een krant is 'horecaverbod' natuurlijk informatief genoeg. Als ik niet weet wat de rechter precies gezegd heeft kan ik niet bepalen of hij de voorwaarde heeft geschonden. En Lavenderr ook niet, alleen die wil dat niet toegeven.

[..]

Broodjeszaak dus.

[..]

Ik het zonet even het item op de NOS site bekeken, maar ik kwam de uitspraak niet tegen, laat staan de uitspraak van vorige week. Dus wat snap je niet? Of moet ik vragen wat je eigenlijk wél snapt.
:6
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:46:40 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119181559
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

gezien de verwondingen is 'bijna dood' een niet meer of minder correcte omschrijving als 'vechtpartijtje' toch? ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:47:42 #27
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181614
Kan een mod alstjeblieft wat doen aan dat irritante getrol B-)
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:48:18 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119181642
je kan toch ook gewoon zelf een beetje minderen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:48:43 #29
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181660
Hoezo :?
pi_119181663
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

gezien de verwondingen is 'bijna dood' een niet meer of minder correcte omschrijving als 'vechtpartijtje' toch? ;)
En dan nog kunnen we links en rechts om lullen, wie "het" gedaan heeft is nog steeds niet duidelijk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119181672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:6
Kunt u ook nog inhoudelijk reageren, met woorden en argumenten en zo?
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:49:34 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119181716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef Soury het volgende:

[..]

En dan nog kunnen we links en rechts om lullen, wie "het" gedaan heeft is nog steeds niet duidelijk
voor mij is het duidelijk maar iemand zal het moeten bewijzen :D
pi_119181723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef JCats het volgende:

[..]

Kunt u ook nog inhoudelijk reageren, met woorden en argumenten en zo?
Mijn god, dat gebeurt al 25 topics lang. Het lijkt me een tikje onnodig om alles nog een keer te herhalen.
pi_119181750
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

voor mij is het duidelijk maar iemand zal het moeten bewijzen :D
Precies. ^O^
pi_119181763
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ik denk dat hij die nacht menigmaal het idee heeft gehad dat hij het niet zou overleven... zijn verwondingen zijn behoorlijk wat meer dan die van een "vechtpartijtje"

Daarbij wek je bij het woord "vechtpartij" de suggestie dat er door het slachtoffer ook gevochten is.
pi_119181777
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn god, dat gebeurt al 25 topics lang. Het lijkt me een tikje onnodig om alles nog een keer te herhalen.
A ha, de rechtszaak moet nog beginnen, maar alles is al klip en klaar!
pi_119181845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef JCats het volgende:

[..]

Wat wilt u nu eigenlijk horen?
Dat Badr onschuldig is en dat het allemaal racisme is dat deze man nu achter de tralies zit?
Dat de miljonairsclub de feitelijke daders zijn?
Wat wilt u horen?
pi_119181870
quote:

[..]

Het gaat vooral om wat er tot nu toe bekend is.... dat wat in het nieuws is, we zitten ook in NWS.
We kunnen of niet meer posten (hint: tip!) of posten over wat er bekendgemaakt is, of wat er nonsens is aan wat er bekendgemaakt is.

Maar het is een beetje bleu om te verwachten dat er niet gepost wordt over nieuws wat de voorpagina's, de nieuws- en de roddelprogramma's haalt.
pi_119181878
Feiten wil ik horen, mijn beste
pi_119181886
quote:

[..]

ja, straf voor die andere 10 zaken die niet zijn aangemeld.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:53:05 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119181895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef schizovreemd het volgende:
Hoezo :?
ik dacht dat je zat te trollen :D
pi_119181903
Nou één bewijs hebben ze al !

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)loede-theedoek.dhtml

De politie heeft nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen nadat hij ervan werd beschuldigd zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Een theedoek blijkt bloedsporen te bevatten van zowel Badr Hari als Everink.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:53:52 #43
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119181937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

Alleen met de reactie over het getrol ;)
pi_119181954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef JCats het volgende:
En die schoffel je dan vervolgens onderuit omdat ze nog geen feit zijn tot het in de rechtzaak bewezen is geacht :')
pi_119182008
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou één bewijs hebben ze al !

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)loede-theedoek.dhtml

De politie heeft nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen nadat hij ervan werd beschuldigd zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Een theedoek blijkt bloedsporen te bevatten van zowel Badr Hari als Everink.
Dit is een heel belangrijk bewijs.
Hier kan zelfs Ficq hem niet meer uit kletsen.
pi_119182015
Maar ik heb wel een feit voor je: De toko waar Badr en Estelle gisteren zaten te lunchen is geen broodjeszaak.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:55:21 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119182019
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Alleen met de reactie over het getrol ;)
oh

nou ok, we houden het topic in de gaten maar ik vind het nog niet ernstig genoeg om in te grijpen maar die discussie is meer iets voor in het feedbacktopic
pi_119182029
quote:
we zitten hier in NWS, niet in JUR
pi_119182038
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dacht ik toch ook ! :7
pi_119182076
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef Minette het volgende:

[..]

En die schoffel je dan vervolgens onderuit omdat ze nog geen feit zijn tot het in de rechtzaak bewezen is geacht :')
Vraag me nu toch echt af wat voor u feiten zijn.
Dat wat John van den Heuvel uitkraamt?
pi_119182080
quote:
Waarom zoek je die feiten hier eigenlijk?
pi_119182101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we zitten hier in NWS, niet in JUR
In JUR zouden we ook nog geen feiten hebben, want nog niet veroordeeld.
En na de veroordeling zou het ook nog niet tellen, want het hoger beroep nog niet behandeld.

Overigens acht de rechtbank zware mishandeling wel bewezen.... daarmee is het dan een feit?
pi_119182104
LOL @TT :D
pi_119182138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef JCats het volgende:

[..]

Hoe is het eten daar in de lik? :Y) zijn de broodjes een beetje te hachelen daar? :+
pi_119182164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef JCats het volgende:

[..]

Nee, die lees ik niet.
Het feit dat ik niet dezelfde mening heb wil niet zeggen dat ik mijn mening op vage bronnen baseer....
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:58:11 #56
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119182183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef Minette het volgende:

[..]

Mensen denken dat ik een foutje maak en ze springen op mijn nek om te zeggen hoe het volgens hun zit, als ik dat dan weer onderuitschoffel, dan reageren ze niet meer op mij, maar op een andere user die een stompzinnig grapje maakt over mij die ze allemaal geweldig vinden :D

Ik weet nu zelf niet meer wie er loopt te trollen _O-
pi_119182210
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoe is het eten daar in de lik? :Y) zijn de broodjes een beetje te hachelen daar? :+
ik vraag me af, een varkensvrij menu voor badr of eten wat de pot schaft?
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:59:06 #58
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119182244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

oh

nou ok, we houden het topic in de gaten maar ik vind het nog niet ernstig genoeg om in te grijpen maar die discussie is meer iets voor in het feedbacktopic
Oh sorry ;)
pi_119182296
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die grap kenden we toch al?
Blijf liever ontopic
pi_119182339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vraag me af, een varkensvrij menu voor badr of eten wat de pot schaft?
http://www.elsevier.nl/we(...)oeten-halal-eten.htm

Hij hoeft zich geen zorgen te maken, hij kan halal eten O+
pi_119182407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef JCats het volgende:

[..]

Die grap kenden we toch al?
Blijf liever ontopic
Volgens mij heb ik gelijk en wil jij Badr liever niet als celmaatje ! :o
pi_119182603
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Mensen denken dat ik een foutje maak en ze springen op mijn nek om te zeggen hoe het volgens hun zit, als ik dat dan weer onderuitschoffel, dan reageren ze niet meer op mij, maar op een andere user die een stompzinnig grapje maakt over mij die ze allemaal geweldig vinden :D

Ik weet nu zelf niet meer wie er loopt te trollen _O-
Ik heb geen flauw idee waar jouw post over gaat, het was ook een reactie op iemand anders.
Of heb je een kloon aangemaakt zodat je niet zo eenzaam en alleen Badr zit te verdedigen? Want aan WS heb je ook niet veel.
pi_119182867
Ik denk dat er niks anders op zit om te wachten tot januari. Best jammer. Of Estelle komt met een nieuwe credit card van iemand langs, dat zou ook nog kunnen :P
pi_119182956
JCats
ondertitel: zakelijk

laatste bezoek: 6 minuten, 32 seconden geleden.
aantal posts: 22 (gemiddeld 22 per dag)

hmmm... meteen op de vlucht geslagen? (8>

strange...........
pi_119183004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
JCats
ondertitel: zakelijk

laatste bezoek: 6 minuten, 32 seconden geleden.
aantal posts: 22 (gemiddeld 22 per dag)

hmmm... meteen op de vlucht geslagen? (8>

strange...........
Goh
pi_119183010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat er niks anders op zit om te wachten tot januari. Best jammer. Of Estelle komt met een nieuwe credit card van iemand langs, dat zou ook nog kunnen :P
Joh, Estelle zit voor de rechtzaak nog 3 keer de Telegraaf vol te huilen over haar enorme leed...
Uiteraard weer allemaal veroorzaakt door Ruud, want als die niet zo vaak buiten de deur had gegeten dan had zij nou niet wekelijks op bezoek in de gevangenis hoeven gaan }:|
pi_119183030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Goh
Ja
pi_119183152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef Minette het volgende:

[..]

Joh, Estelle zit nog 3 keer de Telegraaf vol te huilen over haar enorme leed...
Uiteraard weer allemaal veroorzaakt door Ruud, want als die niet zo vaak buiten de deur had gegeten dan had zij nou niet wekelijks op bezoek in de gevangenis hoeven gaan }:|
De onschuld zelf ja, de broodjes aan smeerder c_/
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:46:25 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119184724
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat eruit kletsen hebben ze al gedaan dacht ik? Is het niet zo dat Badr vanwege de gevonden sporen op die theedoek een 'bekentenis' heeft gedaan? Namelijk: hij heeft dat bewijsstuk toch verklaard met het verhaal van de "corrigerende tik"?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119185282
Oh, ik dacht dat Ficq de waarde van die theedoek afgeserveerd had met het feit de opmerking dat de crimescene niet direct kalltgestellt was.
pi_119185495
Aanstelle. Mooie term.
pi_119185900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:39 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nee hoor, het 15 koppig team rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit is op de zaak gezet nav de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijen in het uitgaansleven.
Revalidatie in het buitenland is opeens zakenreis?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119186046
quote:

[..]

[..]

Broodjeszaak dus.

[..]

Gast, op het nieuws heeft de woordvoerder letterlijk gezegd dat de rechtbank zei dat hij links of rechtsom dat horeca verbod heeft omzeilt. Je maakt jezelf echt steeds belachelijker met je obsessie. Zelden iemand zo'n grote bek zien hebben en hautain zitten doen die zo extreem ongeinformeerd was.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119186206
Badr Hari is als merk gedeponeerd in het merkenregister, was dat al bekend?

https://register.boip.int(...)09285&markID=3015850

Trade mark name : BADR HARI
Trade mark No : 010709285
Trade mark basis: CTM
Date of receipt : 08/03/2012
Number of results: 1 of 1

Misschien een beetje ''of topic'' maar wel een grappig ''weetje'' :P
pi_119186431
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Badr Hari is als merk gedeponeerd in het merkenregister, was dat al bekend?

https://register.boip.int(...)09285&markID=3015850

Trade mark name : BADR HARI
Trade mark No : 010709285
Trade mark basis: CTM
Date of receipt : 08/03/2012
Number of results: 1 of 1

Misschien een beetje ''of topic'' maar wel een grappig ''weetje'' :P
Al een behoorlijke tijd, door Yves Grijrath.
En gezien de kans groot is dat hij via Estelle bij Grijrath terechtkwam, en de datum van die deponering in het merkenregister zo'n 3 maanden voor de bekendmaking van de scheiding van Estelle en Ruud ligt, vermoed ik persoonlijk dat die verkering van Estelle en Badr al een stuk langer gaande is dan ze zelf willen toegeven.
pi_119186463
quote:
9 zaken?
ze lijken allemaal zo op elkaar.
pi_119186472
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Minette het volgende:

[..]

En gezien de kans groot is dat hij via Estelle bij Grijrath terechtkwam, en de datum van die deponering in het merkenregister zo'n 3 maanden voor de bekendmaking van de scheiding van Estelle en Ruud ligt, vermoed ik persoonlijk dat die verkering van Estelle en Badr al een stuk langer gaande is dan ze zelf willen toegeven.
:o
pi_119186553
Grappig; de Grijrath Media Group is ook weer het bedrijf wat het blad JFK uitgeeft... geen wonder, dat "exclusieve interview" een paar maanden geleden :')

http://www.gmg.nl/nl/magazines
  woensdag 14 november 2012 @ 00:02:47 #79
97111 ukga
Siewosie baas
  woensdag 14 november 2012 @ 00:08:08 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119187890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Minette het volgende:

[..]

Ik was laatst in Marokko, waar een bekende van Badr (geen idee hoe close) me op het hart drukte dat Estelle al geruime tijd in the picture was. Ze waren kennelijk ook al eerder samen in Marokko dan de 'bekende' reis en zouden ook al eens samen in de VS zijn geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 november 2012 @ 00:27:36 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119188454
Ze is natuurlijk ook gewoon een trophy-wife, niet om haar uiterlijk, wel om haar achternamen.
Het nichtje van Johan Cruijff afpakken van haar echtgenoot Ruud Gullit.

Gewoon het ultieme rijkeluisspeeltje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 november 2012 @ 00:31:29 #82
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119188554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
Ze is natuurlijk ook gewoon een trophy-wife, niet om haar uiterlijk, wel om haar achternamen.
Het nichtje van Johan Cruijff afpakken van haar echtgenoot Ruud Gullit.

Gewoon het ultieme rijkeluisspeeltje.
Ik vind haar anders wel een hele mooie vrouw :Y
pi_119188748
Wel knap lullig dat de rechter het niet zo eens is met de in deze zaak door fokkers veelgeprezen 'regel is regel' mentaliteit
  woensdag 14 november 2012 @ 00:50:55 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119188956
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef opgebaarde het volgende:
Wel knap lullig dat de rechter het niet zo eens is met de in deze zaak door fokkers veelgeprezen 'regel is regel' mentaliteit
Het is nog maar de vraag wat de rechter werkelijk gedaan zou hebben als het alleen maar om dat ene restaurantbezoek zou zijn gegaan... nu kon hij immers makkelijk stellen dat dat niet doorslaggevend was, hij mocht sowieso wel blijven.

Maar als je even terugleest tot gisteren dan vind je meer dan genoeg posts van mensen die ook niet verwacht hadden dat hij op basis van het restaurantbezoek zou moeten blijven vastzitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119189163
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik was laatst in Marokko, waar een bekende van Badr (geen idee hoe close) me op het hart drukte dat Estelle al geruime tijd in the picture was. Ze waren kennelijk ook al eerder samen in Marokko dan de 'bekende' reis en zouden ook al eens samen in de VS zijn geweest.
Maar hoe close heeft deze bekende jou aan zijn hartje gedrukt dan :D
  woensdag 14 november 2012 @ 01:23:57 #86
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119189378
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag wat de rechter werkelijk gedaan zou hebben als het alleen maar om dat ene restaurantbezoek zou zijn gegaan... nu kon hij immers makkelijk stellen dat dat niet doorslaggevend was, hij mocht sowieso wel blijven.
Redeneer je hier niet een beetje naar jezelf toe?
Als hij 'sowieso' al mag blijven dan heeft de rechter toch juist geen enkele aanleiding om het restaurantbezoek te downplayen, buiten dat het hem echt niet zo heel zwaar aangerekend wordt :?

quote:
Maar als je even terugleest tot gisteren dan vind je meer dan genoeg posts van mensen die ook niet verwacht hadden dat hij op basis van het restaurantbezoek zou moeten blijven vastzitten.
Ik zag vooral veel horeca-is-horeca evangelisten :D
pi_119189502
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

klopt, hij was toen ook nog met die blonde waar hij nu dat kind bij heeft.
pi_119189504
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef Flow3r het volgende:

[..]

die andere was veel leuker en knapper
pi_119189664
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik gelijk en wil jij Badr liever niet als celmaatje ! :o
Volgens mij kan je best met 'm lachen. Met z'n broodje eten. En andre rieu opmerking :') :D
  woensdag 14 november 2012 @ 07:14:28 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119190193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar hoe close heeft deze bekende jou aan zijn hartje gedrukt dan :D
In overdrachtelijke zin hè Bluezz! o|O
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_119190652
quote:

[..]

valt me vaker op dat vrouwen andere vrouwen niet goed kunnen beoordelen ;)

Estelle is echt niet meer mooi, ze ziet eruit als 45.
  woensdag 14 november 2012 @ 08:21:12 #92
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119190697
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:16 schreef freeeman het volgende:

[..]

valt me vaker op dat vrouwen andere vrouwen niet goed kunnen beoordelen ;)

Estelle is echt niet meer mooi, ze ziet eruit als 45.
she has seen better days
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_119190750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:16 schreef freeeman het volgende:

[..]

Estelle is echt niet meer mooi, ze ziet eruit als 145.
  woensdag 14 november 2012 @ 08:27:56 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119190758
quote:
9s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119191821
Nikki Sterkenburg (@QuoteNikki)
14-11-12 08:47
Lees net in Telegraaf dat Badr thuis bespreking had met Evert Santegoeds en getuige Eric Kusters. Wat deed de media-adviseur daar nu weer?

Iemand linkje naar dit artikel?
pi_119192169
dat draaien is al zo slap en irritant, het is gewoon geen echte vent maar wat ze dan zeggen is nog eens een schepje er bovenop, het ene is nog belachelijker dan het andere.

'nee ik was het niet en heb niets gezien, ik was met mijn vingers in het haar van Estelle aan het spelen'
' ik weet niets van een bebloede theedoek, ik heb alleen maar in de vip box afgewassen'
'ik was niet restaurants, het was maar 5 minuten in een broodjeszaak'

djeez, zeg dan niets, hier kan toch werkelijk geen damage control meer plaatsvinden?
hoe dom kunnen deze mensen zijn?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 09:57:33 #97
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119192269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef stoeltafel het volgende:
Nikki Sterkenburg (@QuoteNikki)
14-11-12 08:47
Lees net in Telegraaf dat Badr thuis bespreking had met Evert Santegoeds en getuige Eric Kusters. Wat deed de media-adviseur daar nu weer?

Iemand linkje naar dit artikel?
Ga dat zelf ff opsnorren op de telegraaf site, luie draak.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119192353
van AT5:

woensdag 14 november 2012 08:58

'Hari sprak met Gijrath en Santegoeds'
De getuigen met wie Badr Hari contact had zouden Yves Gijrath, Evert Santegoeds en Eric Kuster zijn.
Dat meldt De Telegraaf. Hari werd maandagavond opgepakt, nadat hij de voorwaarden van zijn vrijlating had overtreden. Hij ging toch naar horecagelegenheden en had contact met getuigen. Volgens de krant waren deze getuigen zijn adviseur Yves Gijrath, roddelkoning Evert Santegoeds en designer Eric Kuster.

De drie mannen zijn allemaal gehoord als getuige in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink."
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119192783
Die drie lijken mij echt vrienden voor het leven om je door moeilijke periodes heen te helpen. in Iedergeval 2 zijn er mega geldwolven die vooral van de ellende van anderen leven.
Die Yves vindt ik echt een eng mannetje met zijn miljonair fair en dubieus dat hij het merk badr hari gedeponeerd heeft.
Evert Santegoeds hoopt op een record oplage van zijn blaadje door een exclusief interview met die 2.

Ik zie Evert steeds verder de hari afgrond in getrokken worden...................
pi_119193037
quote:

[..]

Ik niet, vind dat ze er erg plastic uitziet. Saaie blonde doos.

Overigens lees ik dat Badr er ' kapot' van is dat hij weer naar de bak moet. Tsja, zijn slachtoffer is ook kapot. Had je maar je poten bij je moeten houden dombo :W
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 10:56:05 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119193798
Telegraaf:

quote:
wo 14 nov 2012, 09:34 | 46 reacties

Badr en Estelle in zak en as

AMSTERDAM - Badr Hari en Estelle Cruijff zitten er volledig doorheen nu de vechtsporter opnieuw is opgepakt en voor de komende drie maanden achter slot en grendel zit.

“Badr is erg down dat het zo gelopen is”, zo zegt zijn advocate Benedict Ficq tegen Metro. “Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk.”

Hari werd maandag opnieuw opgepakt, nog geen drie dagen nadat hij onder voorwaarden was vrijgelaten. Tegen de voorwaarden in is hij in die periode in ten minste twee horecagelegenheden geweest. Ook heeft hij contact gezocht met twee getuigen. Zijn mentor Yves Gijrath sprak gisteren tegen De Telegraaf van een ‘triest persoonlijk drama.’ “Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

Volgens Gijrath ligt de schuld ook deels bij de rechtbank. “Het weekeinde was ongelooflijk hectisch. De onduidelijkheid over de schorsingsvoorwaarden had niet mogen ontstaan. Dat is ook de rechtbank te verwijten.”
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119193832
De schuld ligt weer bij iemand anders :')
pi_119193896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:57 schreef FredVleespet het volgende:
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 11:20:39 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119194527
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:57 schreef FredVleespet het volgende:
Dus wat is er nu gebeurd volgens advocate Ficq en die vriend / 'mentor'?

"In de euforie rond de vrijlating" is gesproken met een goede vriend waarbij ze zich "niet realiseerden" dat hij ook getuige is. Dit wordt Badr zwaar aangerekend, en niet "het broodje kaas".
Deze gang van zaken had voorkomen kunnen worden als de schorsingsvoorwaarden duidelijker waren geweest, iets dat "ook de rechtbank valt te verwijten".

Bagatelliseren en met het vingertje naar anderen wijzen. Ja, die Ficq en die mentor zorgen er samen wel voor dat Badr weer op wat sympaty votes mag rekenen. Puik staaltje PR. _O-
pi_119194630
Jezus :{ , hij is 4x in 2dagen in de fout gegaan en nog lullen ze recht wat krom is. Die Evert Santegoeds ook, z'n straatje schoon te vegen bij z'n vriendjes van 538. 'Was niet zo slim en had ik niet moeten doen' en vervolgens met Badr gaan praten zodra hij vrij is 8)7
pi_119194864
Ben ik nu zo dom of is de advocaat van badr gewoon geestelijk gehandicapt. Als die voorwaarden niet duidelijk zijn dan zou zo'n persoon toch om een verduidelijking moeten vragen als ze het niet snappen. Blijkbaar was het klip en klaar.
  woensdag 14 november 2012 @ 11:32:44 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119194881
Evert en Erik hadden toch beter moeten weten, die snappen zelf toch ook wel dat zij niet die Estelle zijn waarvoor de rechter een uitzondering gemaakt had?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 11:33:25 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119194907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:32 schreef Basp1 het volgende:
Ben ik nu zo dom of is de advocaat van badr gewoon geestelijk gehandicapt. Als die voorwaarden niet duidelijk zijn dan zou zo'n persoon toch om een verduidelijking moeten vragen als ze het niet snappen. Blijkbaar was het klip en klaar.
Tuurlijk was het duidelijk, maar ze gaat natuurlijk niet zeggen dat hij het wel wist maar dacht dat de regels niet voor hem golden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 11:41:21 #110
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119195173
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee hoor ik was ook bloedserieus ;)
Ik bagatalliseer de incidenten en noem ze chargerend vechtpartijtjes omdat ik het echt vreemd vind dat er een 15 koppig team recherche van de afdeling zware criminaliteit op de zaak is gezet nav de mogelijke betrokkenheid van Badr bij 2 gevallen van uitgaansgeweld.
Het is vrij uitzonderlijk is dat dit middel word ingezet bij uitgaansgeweld, het heeft wel prioriteit bij de politie en dat is maar goed ook, maar je zou denken dat de 'normale' recherche dit gewoon kan afhandelen.
Ze hebben omdat er over Badr de wildste verhalen rondgaan het van de normale recherche overgeheveld naar team zware criminaliteit.
En ik heb altijd mijn bedenkingen bij wilde verhalen, mensen staan snel klaar met hun oordeel zeker bij Badr, die heeft wat dat betreft als sucesvolle kickboxende Marokkaan met een agressie probleem een soort van driedubbele handicap.
Maar al met al is er m.i. van de aanklachten te weinig overeind gebleven om en groot team recherche zware criminaliteit te rechtvaardigen in zo een uitgebreid en langdurig onderzoek.
Het is zeer uitzonderlijk is dat er in de sensationzaak zo uitgebreid getapt werd, dat komt door de wilde verhalen dat hari 'zijn' slachtoffers zou intimideren of geld zou bieden om maar geen aangifte te doen.
Maar ook dit uitzonderlijk middel heeft hiervoor weer geen enkel bewijs opgelevert, wel veel dirt van de andere kant en dat is dan weer een bijkomend voordeel van Badr en Ficq.
Dus ik hou nog even mijn bedenkingen bij alle wilde verhalen.

En van de andere aanklachten die er zijn is er in de meeste gevallen ook niet echt veel concreet bewijsmateriaal en mensen die er veel verstand van hebben dachten al voor zijn schorsing dat zijn straf waarschijnlijk lager ging uitvallen dan zijn voorarrest, dus misschien is het juist een heel slimme zet van Badr om zich op te laten pakken, na een half jaar voorarrest gaat hij vast een miljoenenclaim schadevergoeding wegens inkomstenderving indienen voor alle dagen die hij onterrecht heeft vastgezeten en blijkt het toch een meesterlijke zet te zijn van Ficq 8-)

En als ik getrollt word dan trol ik een beetje terug trollolololol, het moet wel fok blijven ;)
  woensdag 14 november 2012 @ 11:45:37 #111
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119195311
OMG Badr wilde zijn leven verbeteren en wilde zijn kring om hem heen 'verversen' zodat hij niet steeds weer in de problemen komt.
Maar die nieuwe club mensen om hem heen als Yves Gijrath, Evert Santegoeds en Eric Kuster brengen hem in veel grotere problemen dan hij ooit gehad heeft :')

Puike manager die Yves _O-
  woensdag 14 november 2012 @ 11:45:39 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119195313
Je krijgt alleen een schadevergoeding voor onterecht vastzitten als er bewijs is dat je helemaal niks gedaan hebt. Die optie is dus voor Hari al niet meer open.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119197696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Gert het volgende:
Telegraaf:

[..]

Ik moet bijna kotsen van hun zielo act. Dit is toch enkel en alleen op hem te verwijten? Als het dan al onduidelijk was geweest is hij degene die daarom moet vragen.
pi_119197724
Badr was toch 20 kg afgvallen?

Volgens Ficq was dit de oorzaak:

“Het is een combinatie van training en voeding. Deze mist hij nu beide en daardoor is hij twintig kilo afgevallen,"

http://www.round1network.(...)Kilo-Afgevallen.html

Maar zou dit er ook iets mee te maken kunnen hebben? :o

pi_119198343
De advocaat doet gewoon haar werk.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  woensdag 14 november 2012 @ 14:09:46 #116
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_119199945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef sorcees het volgende:
maar dan wel slecht
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_119200436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

maar dan wel slecht
En ongeloofwaardig.
pi_119200570
Lijkt me ook niet makkelijk om Badr te verdedigen / rustig te houden / te laten gehoorzamen.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 14:32:06 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119200612
Dus doet ze niet "gewoon" haar werk. Wat is het doel van haar uitlatingen in de media? Ik neem aan: de publieke opinie bespelen, en daarmee mogelijk ook degenen die straks de beslissingen gaan nemen over de mogelijke straf(maat).
Met alles maar afzwakken en verdraaien, op het leugenachtige af, handelt ze m.i. niet in het belang van haar client.
Dan kan ze beter helemaal geen commentaar geven.
pi_119200946
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:32 schreef Gert het volgende:
Dus doet ze niet "gewoon" haar werk. Wat is het doel van haar uitlatingen in de media? Ik neem aan: de publieke opinie bespelen, en daarmee mogelijk ook degenen die straks de beslissingen gaan nemen over de mogelijke straf(maat).
Met alles maar afzwakken en verdraaien, op het leugenachtige af, handelt ze m.i. niet in het belang van haar client.
Dan kan ze beter helemaal geen commentaar geven.
Ze draagt iig bij aan 'de hetze' als die er al was voordat ze zelf steeds naar de media stapten..
pi_119201116
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef sorcees het volgende:
Niet zo best. Ik snap wel dat het lastig is zo rond het weekend, maar wat wel en niet kan moet je meteen doorspreken en niet over het weekend heen tillen bij zo'n bekende verdachte. Een onbekende verdachte komt daar misschien gewoon mee weg, Hari ligt onder een vergrootglas alleen al omdat hij herkend wordt. Desnoods vertel je hem dat hij zich maximaal gedeisd moet houden en dan maandag ga je doornemen wat wél kan.

Daarnaast is ze gewoon heel onhandig in de communicatie met niet-juristen. Je moet het uitleggen en dan moet je een beeld hebben van wat het lekenvolk wel en niet begrijpt, met name de hijgerige boulevardkijkers. Zo'n Moskowicz snapt dat veel beter, enerzijds doordat hij zelf dicht bij dat intellectuele niveau zit, anderzijds doordat hij een ontzettende ijdeltuit is en dus alle aandacht heeft voor hoe hij overkomt. Als je dat dan goed doet dan gaan die mensen zelfs denken dat je een briljante advocaat bent.

Ook kiest ze haar woorden niet op citeerbaarheid, de media kunnen overal mee aan de haal. En hoe het in de media overkomt betreft ook het belang van haar cliënt dat ze behartigt middels optredens in het openbaar. Dat is niet haar eigenlijke werk, maar als je een BN-er verdedigt hoort het er wel bij.
  woensdag 14 november 2012 @ 14:53:40 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119201274
Dat van het weekend is niet relevant. 't Hoort bij haar werk om ook af en toe eens in een weekend aan de slag te moeten. Ze krijgt er geld genoeg voor.
Die advocate zou als het goed eea al vantevoren met Badr doorsproken moeten hebben, voordat het slot van de celdeur opengedraaid werd.
How can I make this topic about me?
  woensdag 14 november 2012 @ 14:58:38 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119201418
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet zo best. Ik snap wel dat het lastig is zo rond het weekend, maar wat wel en niet kan moet je meteen doorspreken en niet over het weekend heen tillen bij zo'n bekende verdachte. Een onbekende verdachte komt daar misschien gewoon mee weg, Hari ligt onder een vergrootglas alleen al omdat hij herkend wordt. Desnoods vertel je hem dat hij zich maximaal gedeisd moet houden en dan maandag ga je doornemen wat wél kan.

Daarnaast is ze gewoon heel onhandig in de communicatie met niet-juristen. Je moet het uitleggen en dan moet je een beeld hebben van wat het lekenvolk wel en niet begrijpt, met name de hijgerige boulevardkijkers. Zo'n Moskowicz snapt dat veel beter, enerzijds doordat hij zelf dicht bij dat intellectuele niveau zit, anderzijds doordat hij een ontzettende ijdeltuit is en dus alle aandacht heeft voor hoe hij overkomt. Als je dat dan goed doet dan gaan die mensen zelfs denken dat je een briljante advocaat bent.

Ook kiest ze haar woorden niet op citeerbaarheid, de media kunnen overal mee aan de haal. En hoe het in de media overkomt betreft ook het belang van haar cliënt dat ze behartigt middels optredens in het openbaar. Dat is niet haar eigenlijke werk, maar als je een BN-er verdedigt hoort het er wel bij.
Nog nooit zo'n lol gehad om een post van jou, je moet vaker zo schrijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 november 2012 @ 17:52:08 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119207206
quote:
:Y) _O- _O- _O-
pi_119207290
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119207317
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nee hoor ik was ook bloedserieus ;)
Ik bagatalliseer de incidenten en noem ze chargerend vechtpartijtjes omdat ik het echt vreemd vind dat er een 15 koppig team recherche van de afdeling zware criminaliteit op de zaak is gezet nav de mogelijke betrokkenheid van Badr bij 2 gevallen van uitgaansgeweld.
Het is vrij uitzonderlijk is dat dit middel word ingezet bij uitgaansgeweld, het heeft wel prioriteit bij de politie en dat is maar goed ook, maar je zou denken dat de 'normale' recherche dit gewoon kan afhandelen.
Ze hebben omdat er over Badr de wildste verhalen rondgaan het van de normale recherche overgeheveld naar team zware criminaliteit.
En ik heb altijd mijn bedenkingen bij wilde verhalen, mensen staan snel klaar met hun oordeel zeker bij Badr, die heeft wat dat betreft als sucesvolle kickboxende Marokkaan met een agressie probleem een soort van driedubbele handicap.
Maar al met al is er m.i. van de aanklachten te weinig overeind gebleven om en groot team recherche zware criminaliteit te rechtvaardigen in zo een uitgebreid en langdurig onderzoek.
Het is zeer uitzonderlijk is dat er in de sensationzaak zo uitgebreid getapt werd, dat komt door de wilde verhalen dat hari 'zijn' slachtoffers zou intimideren of geld zou bieden om maar geen aangifte te doen.
Maar ook dit uitzonderlijk middel heeft hiervoor weer geen enkel bewijs opgelevert, wel veel dirt van de andere kant en dat is dan weer een bijkomend voordeel van Badr en Ficq.
Dus ik hou nog even mijn bedenkingen bij alle wilde verhalen.

En van de andere aanklachten die er zijn is er in de meeste gevallen ook niet echt veel concreet bewijsmateriaal en mensen die er veel verstand van hebben dachten al voor zijn schorsing dat zijn straf waarschijnlijk lager ging uitvallen dan zijn voorarrest, dus misschien is het juist een heel slimme zet van Badr om zich op te laten pakken, na een half jaar voorarrest gaat hij vast een miljoenenclaim schadevergoeding wegens inkomstenderving indienen voor alle dagen die hij onterrecht heeft vastgezeten en blijkt het toch een meesterlijke zet te zijn van Ficq 8-)

En als ik getrollt word dan trol ik een beetje terug trollolololol, het moet wel fok blijven ;)
dus jij denkt dat die portier van club Blinq geen geld heeft gekregen?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 november 2012 @ 18:00:06 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119207338
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh thnx, dat wist ik niet. :)
pi_119207370
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oh thnx, dat wist ik niet. :)
geeft niet :D maar misschien vindt je het leuk om hem daar ook neer te zetten :+
pi_119207552
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

“Het is een combinatie van training en voeding. Deze mist hij nu beide en daardoor is hij twintig kilo afgevallen,"

tuurlijk is dat het, maar kickboksen is geen echte sport in NL en er wordt ook nooit een dopingtest afgenomen!
pi_119207597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

tuurlijk is dat het, maar kickboksen is geen echte sport in NL en er wordt ook nooit een dopingtest afgenomen!
Die kuren worden maanden voor de wedstrijden genomen.
pi_119207680
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een nep dan :')
pi_119207824
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

ja en dan?
pi_119207860
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Het is algemeen bekend dat Hari na zijn verlies tegen Overeem is gaan gebruiken. Hij is na die verliespartij ook niet komen opdagen op het beloofde MMA gevecht tegen Overeem.
pi_119207900
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Hari na zijn verlies tegen Overeem is gaan gebruiken. Hij is na die verliespartij ook niet komen opdagen op het beloofde MMA gevecht tegen Overeem.
Waar en bij wie is het 'algemeen' bekend dan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_119207983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat een nep dan :')
Nee ze zijn niet bedoeld om zoals bij wielrennen tijdens de wedstrijd beter te presteren, ze zijn bedoeld om spiermassa aan te komen tijdens de kuur. Daarna is het kwestie dat vast te houden door genoeg trainen en eten.
pi_119207997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja en dan?
Dan is het niet meer meetbaar bij de meting voor de wedstrijd.
pi_119208044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Waar en bij wie is het 'algemeen' bekend dan?
Iedereen die K1 bv volgde.
Doen er een hele hoop hoor, Overeem doet er ook niet ontkennend over. Hij zit nu trouwens een schorsing uit voor te hoge waarden in zijn bloed.
pi_119208127
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan is het niet meer meetbaar bij de meting voor de wedstrijd.
die zijn er niet
pi_119208154
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Iedereen die K1 bv volgde.
Doen er een hele hoop hoor, Overeem doet er ook niet ontkennend over. Hij zit nu trouwens een schorsing uit voor te hoge waarden in zijn bloed.
overeem ontkent het wel hoor
pi_119209077
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die zijn er niet
Overeem is er nb NU voor geschorst man
pi_119209140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

overeem ontkent het wel hoor
Doet ie slecht http://www.fightkings.nl/(...)cle&id=162&Itemid=13
pi_119210479
quote:
hahahhaahha mijn dochter zit mee te kijken en gaat helemaal uit haar dak want: MacDonalds _O-
pi_119214242
quote:
1) dat is voor Overeem in het MMA en dat is een andere sport dan kickboksen
2) het gaat over MMA in amerika, wat onder beheer van de overheid staat.
3) Overeem had alleen een hoge T/E ratio in zijn urine, in de USA wordt niet met bloed getest.
4) als je er niks van af weet, zeg dan ook niks!
pi_119214876
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee ze zijn niet bedoeld om zoals bij wielrennen tijdens de wedstrijd beter te presteren, ze zijn bedoeld om spiermassa aan te komen tijdens de kuur. Daarna is het kwestie dat vast te houden door genoeg trainen en eten.
Meeste doping bij wielrennen wordt ook genomen tijdens trainen, om herstel te bevorderen en de trainingsintensiteit.

Overigens ben ik er van overtuigd dat vrijwel alle topsporters doping gebruiken, dus het zou me niet verbazen als ook Badr gebruikt.
pi_119222599
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar inspuiten met de groeihormonen voor koeien ! Dat kan toch nooit gezond zijn ? :o
pi_119228334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

1) dat is voor Overeem in het MMA en dat is een andere sport dan kickboksen
2) het gaat over MMA in amerika, wat onder beheer van de overheid staat.
3) Overeem had alleen een hoge T/E ratio in zijn urine, in de USA wordt niet met bloed getest.
4) als je er niks van af weet, zeg dan ook niks!
Oh gaat het opeens alleen over de K1?
pi_119229276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar inspuiten met de groeihormonen voor koeien ! Dat kan toch nooit gezond zijn ? :o
Hij wou eerst inspuiten met groeihormoon voor varkens, maar dat mocht niet van de imam.
pi_119229852
quote:
Badr Hari coach Yves Gijrath onder vuur

Vriend en vijand van media-goeroe Yves Gijrath hebben zich afgevraagd waarom hij zo vurig zijn gevallen protegé Badr Hari verdedigt in de nationale media. Waarom Yves Gijrath de entourage van Badr Hari, waarvan bekend is dat deze een ernstig strafrechtelijk verleden hebben, in zijn slipstream laat meevaren. Maandblad de Quote, hèt bijtertje onder de zakenbladen, heeft geheel des Quote daar het subliminale antwoord op. Volgens een artikel met de forse titel “Mr. Miljonair, Yves Gijrath poetste zorgvuldig aan een glanzend imago van succesvol media-ondernemer. En ook bij de opening van zijn rijkenbeurs zal hij weer doen alsof de wereld aan zijn voeten ligt. Maar achter de schermen blijkt dat zijn bedrijf hem door de vingers is geglipt. Aandelen en een berg schulden. Quote schetst een portret van een zonnekoning in barre tijden” heeft Yves Gijrath Badr Hari broodnodig gehad om zijn enorme kapitaal behoefte te spekken. Yves Gijrath heeft inmiddels de redactie van Quote laten weten via de rechter een zaak om dit artikel aan te zullen spannen. De Quote met betreffende artikel over Yves Gijrath en zijdelings Badr hari ligt morgen in de betere winkels.
http://www.camilleri.nl/2(...)-gijrath-onder-vuur/
pi_119229878
Vanmorgen weer een flink stuk van Leon de Winter in de Volkskrant. Toen pas begreep ik wie die twee getuigen waren. Twee mensen die zélf niet eens wisten dat de op de getuigenlijst stonden: die miljonairbeurs man en nog iemand, allebei geen directe getuigen.
Verder weer een flauw stukje over wat horeca is en iets over rotjoden en kutmarokkanen. Geen idee waarm hij zijn eigen etniciteit er weer bij moet slepen.
anonieme razernist
pi_119229983
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef NoCigar het volgende:
Vanmorgen weer een flink stuk van Leon de Winter in de Volkskrant. Toen pas begreep ik wie die twee getuigen waren. Twee mensen die zélf niet eens wisten dat de op de getuigenlijst stonden: die miljonairbeurs man en nog iemand, allebei geen directe getuigen.
Verder weer een flauw stukje over wat horeca is en iets over rotjoden en kutmarokkanen. Geen idee waarm hij zijn eigen etniciteit er weer bij moet slepen.
quote:
Het OM zegt zich bezig te houden met waarheidsvinding, maar wil slechts één smerige dader: Badr Hari. Dat betoogt schrijver Leon de Winter. .

De rotjood heeft sympathie voor de kutmarokkaanVorig jaar raakte ik met Badr Hari in gesprek toen hij aan mij werd voorgesteld door Yves Gijrath, ondernemer en zaakwaarnemer van Badr. Dat er enige ruimte bestond tussen Badrs reputatie en de persoonlijke indruk die hij op mij maakte, wist ik niet - en als ik het wel had geweten, had ik hem vermoedelijk nog steeds sympathiek gevonden. Een klein jaar later, toen ik op reis was in Amerika, las ik op het internet berichten over de vechtpartij waarin Badr was beland. Hij zou op 8 juli in de Arena, ten tijde van het dansfeest White Sensation, een zakenman verschrikkelijk hebben geslagen en getrapt, zonder aanleiding.

Ik had dus iemand sympathiek gevonden die zonder reden een onbekende ernstig had toegetakeld. Ik kon die berichten moeilijk rijmen met de man met wie ik had gesproken.

Kutmarokkaan
Ik schreef een kort stuk voor de site van Elsevier - zonder daarover ook maar één woord met Gijrath te hebben gewisseld (hij was zelfs verbaasd dat ik dat had gedaan) - over mijn indrukken van Badr. Ik kreeg het halve land over mij heen. Want iedereen had zijn oordeel al gevormd: Badr is een beest, een beest dat moet worden afgemaakt. In dat stuk had ik geschreven dat Badr een parel voor de samenleving kon zijn - dat kon werd door de media weggemoffeld. Terug in Nederland zocht ik mensen op die mij het nodige over Badr, de gladiator, konden vertellen. Ook daarna viel het me moeilijk te geloven dat hij zomaar iemand zou mishandelen. Er moest een aanleiding zijn geweest, dacht ik voortdurend. En dat denk ik nog steeds. De rotjood had sympathie voor de kutmarokkaan.

Vorige week vrijdag werd Badr uit voorarrest ontslagen. Hij had me op de eerste zittingsdag, toen hij de rechtszaal binnenkwam, toegeknikt. Ik had terug geknikt. Hij ziet er goed uit. Hij is slim. Hij heeft een prachtige vriendin die Cruijff als achternaam heeft. En in de media wordt hij als een gewetenloze Marokkaanse moordenaar beschreven. Wie de onderbuik van Nederland wil ruiken, dient de commentaren op de grote nieuwssites te lezen.

Badrs vrijlating was conditioneel. Hij mocht geen horecagelegenheden bezoeken en hij mocht geen contact hebben met getuigen. Op zondag al werd duidelijk, zo begrijp ik uit gesprekken met enkele getuigen, dat Badr en Estelle geen precieze omschrijving van deze voorwaarden hadden gekregen. Hun was niet verteld welke horecagelegenheden verboden terrein waren en wie als getuige moest worden gekenmerkt - dat waren er velen, onder wie vrienden. Op zowel zondag als maandag heeft Badr ergens een broodje gegeten. Hij had begrepen dat met horecagelegenheden discotheken, clubs en cafés werden bedoeld - naar nu blijkt een te beperkte definitie, ook snackbars en zelfs de koffietenten op Schiphol vallen eronder. En ook kwam hij meteen in contact met 'getuigen'.

Getuigen?
Wie waren die getuigen? Dat waren Yves Gijrath en de ontwerper Eric Kuster. Wist Badr dat zij getuigen waren? Nee. Maar het is erger: ook de getuigen zelf wisten niet dat zij getuigen waren. Niemand had hun verteld dat zij, doordat zij door de politie waren gehoord en processen-verbaal hadden ondertekend, daarmee in formeel-juridische zin als 'getuige' werden beschouwd. Gijrath en Kuster, beiden intelligente mensen met veel levens, maar zonder enige strafrechtelijke ervaring, hadden het wel uit hun hoofd gelaten Badr op eigen initiatief te bezoeken en te spreken als zij hadden beseft dat zij die juridische status droegen. Zij beseften niet dat zij getuige waren, en Badr wist dat evenmin.

Met name Eric Kuster werd door het OM, dat zich in deze zaak keihard door de letter van de wet laat leiden, als pion gebruikt. Kuster had de afgelopen maanden, wanneer hij in Nederland was, op zondagochtend met Estelle ontbeten. Hij is al lang een huisvriend van haar, en om haar door de zondagen heen te helpen hield hij haar bij het ontbijt gezelschap. Dat deed hij ook afgelopen zondag. De stemming was vrolijk. Kuster wist niet dat hij Badrs vrijheid op het spel zette. Ten tijde van de vechtpartij was hij niet in de beruchte skybox aanwezig geweest, maar hij was eerder die avond met Badr op de foto gegaan. Volgens hem zelf was hij geen getuige, want hij had niets gezien, niets gemerkt, aangezien hij er niet bij was.

Dat geldt ook voor Gijrath. Toen de vechtpartij uitbrak - die duurde 18 seconden - lag hij thuis te slapen. Gijrath had geen idee dat hij, ook al was hij niet getuige van de vechtpartij, in formele zin toch een getuige was. Niemand had hem dat verteld toen hij het proces-verbaal ondertekende, niemand had hem over die status later ingelicht. Gijrath vertelde zelfs bij Pauw & Witteman enkele uren na Badrs vrijlating dat hij hem al had gesproken; de verdachte had al in de rechtszaal meteen na de uitspraak contact gehad met hem, dus met iemand die in juridische zin een getuige was, en deze getuige meldde dat open en bloot live op tv. Waarom? Hij wist niet dat hij als een getuige werd beschouwd door het OM.

Afgelopen maandag werd Kuster onder ede door de rechter-commissaris (rc) gehoord. Hij vertelde in alle onschuld dat hij een dag eerder met Badr had ontbeten en dat hij Badr uit zichzelf had gezegd dat hij door de rc zou worden gehoord. Daarop had Badr zonder enige bijbedoeling geantwoord, zo vertelde Kuster de rc, dat dat kort zou duren aangezien Kuster tijdens het incident niet in de skybox aanwezig was geweest. Daarna werd niet meer over de zaak gesproken. Badr had gelijk: het getuigenverhoor van Kuster duurde slechts 20 minuten.

Opvallende auto's
Enkele uren later werd Badr opgepakt door het OM. Met name op basis van deze ene opmerking van de 'getuige' die niet wist dat hij een getuige was, ging het OM meteen tot actie over. Met opvallende auto's, begeleid door tv-ploegen en tweetende agenten, werd Badr opgehaald. Je kunt alleen maar veronderstellen: gedreven door wraakzucht na de voorwaardelijke vrijlating van Badr.

Alles in deze zaak is niet wat het lijkt, vanaf het begin niet. Kennelijk bestaat er een diepe emotionele behoefte aan een vieze kutmarokkaan die zomaar overal in het land mensen aftuigt en dus het land moet worden uitgegooid. Het OM beweert zich bezig te houden met waarheidsvinding, maar blijkt slechts één smerige dader te willen. Ook de media wensen alleen een monster waar te nemen.
Dit is een tragedie met alleen maar verliezers.

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)t-op-Badr-Hari.dhtml
  donderdag 15 november 2012 @ 09:57:22 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119230266
quote:

Nee, zeker omdat die Yves de volgende dag nog werd gehoord in deze zaak. Dan kan je echt geen flauw idee hebben.

Shifting the blame.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119230329
quote:
Badrs vrijlating was conditioneel. Hij mocht geen horecagelegenheden bezoeken en hij mocht geen contact hebben met getuigen. Op zondag al werd duidelijk, zo begrijp ik uit gesprekken met enkele getuigen, dat Badr en Estelle geen precieze omschrijving van deze voorwaarden hadden gekregen
Zou Leon de Winter begrijpen dat de voorwaarden door de rechters zijn gesteld?
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 10:05:49 #154
22592 crew  Ole
pi_119230440
Ze konden het niet weten want het was hun niet verteld! Lijkt wel of ik hier leerlingen studenten hoor praten. Nooit gehoord van zelf iets opzoeken, navragen?
Eigen initiatief anybody?
  donderdag 15 november 2012 @ 10:07:39 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119230490
Ja, maar u zegt horecaverbod! Hoe onduidelijk is dat dan!
Ja, maar u zegt geen contact met getuigen, dat is nog onduidelijker!

Je moet je maar zo dom willen etaleren,
pi_119231174
quote:
9s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar u zegt horecaverbod! Hoe onduidelijk is dat dan!
Ja, maar u zegt geen contact met getuigen, dat is nog onduidelijker!

Je moet je maar zo dom willen etaleren,
Je moet maar een advocaat willen hebben die je vervolgens, om je te verdedigen, wegzet als een volslagen imbeciel.
  donderdag 15 november 2012 @ 10:36:43 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119231207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef MightyMightyM het volgende:

Je moet maar een advocaat willen hebben die je vervolgens, om je te verdedigen, wegzet als een volslagen imbeciel.
En tegelijkertijd ook zichzelf.
  Moderator donderdag 15 november 2012 @ 10:38:31 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119231268
quote:

Dat doen "BN-joden" wel vaker. Frits Barend was er ook zo eentje: die sleepte ook te pas en te onpas zijn joodse identiteit erbij. Het maakt je toch een beetje bijzonder hè.

Maar goed, inhoudelijk. Als het klopt dat die getuigen nooit is verteld dat ze alleen al door het ondertekenen van een PV aangemerkt worden als getuigen, vind ik dat wel bedenkelijk. Het is heel voorstelbaar dat ze daar niet bij stil hebben gestaan.
Heeft Ficq überhaupt de condities van zijn vrijlating nog wel met Bad besproken eigenlijk? Naar het zich laat aanzien heeft ze echt steken laten vallen.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:20:18 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119234527
Ik geloof er geen barst van dat ze het niet wisten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119234913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat doen "BN-joden" wel vaker. Frits Barend was er ook zo eentje: die sleepte ook te pas en te onpas zijn joodse identiteit erbij. Het maakt je toch een beetje bijzonder hè.
Volgens mij was het hem vooral te doen om een lans te breken voor de onderdrukking van de Palestijnen ten bate van Israel. Daar is De Winter ook niet vies van, om het zacht uit te drukken. Doorgaans laten die mensen dan ook geen kans liggen om moslims in een kwaad daglicht te stellen want Israel is de frontlinie in de strijd tegen die enge mensen. Daarom vertrouw ik De Winters motieven ook niet, al moet ik toegeven dat hij in deze niet zo doorzichtig is als normaal.

quote:
Maar goed, inhoudelijk. Als het klopt dat die getuigen nooit is verteld dat ze alleen al door het ondertekenen van een PV aangemerkt worden als getuigen, vind ik dat wel bedenkelijk. Het is heel voorstelbaar dat ze daar niet bij stil hebben gestaan.
Heeft Ficq überhaupt de condities van zijn vrijlating nog wel met Bad besproken eigenlijk? Naar het zich laat aanzien heeft ze echt steken laten vallen.
Ze hadden voor maandag een afspraak staan. Maar dat was te laat gezien zijn bekendheid en de happigheid van het OM.
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 12:36:00 #161
22592 crew  Ole
pi_119235036
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat. het was gewoon pure arrogantie en denken dat zo boven de wet staan. Nou niet dus. :6
pi_119235096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij was het hem vooral te doen om een lans te breken voor de onderdrukking van de Palestijnen ten bate van Israel. Daar is De Winter ook niet vies van, om het zacht uit te drukken. Doorgaans laten die mensen dan ook geen kans liggen om moslims in een kwaad daglicht te stellen want Israel is de frontlinie in de strijd tegen die enge mensen. Daarom vertrouw ik De Winters motieven ook niet, al moet ik toegeven dat hij in deze niet zo doorzichtig is als normaal.

[..]

Ze hadden voor maandag een afspraak staan. Maar dat was te laat gezien zijn bekendheid en de happigheid van het OM.
Dat is dan een beetje dom van zijn advocate. Waarom niet even alles goed uitgelegd voor hij naar huis, ik bedoel het huis van de belangrijkste getuige in deze zaak, ging?
En het was eigenlijk klip en klaar: geen horeca, geen getuigen spreken.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:40:43 #163
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119235181
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat. het was gewoon pure arrogantie en denken dat zo boven de wet staan. Nou niet dus. :6
Yep, en maar doen alsof men zo naïef is en van geen kwaad bewust is, alles "in the open"is, als de acties/gedragingen consequenties blijken te hebben.

Sommige mensen zijn er goed in om zich van de domme te houden. Ook een vorm van arrogantie.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:42:51 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119235253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is dan een beetje dom van zijn advocate. Waarom niet even alles goed uitgelegd voor hij naar huis, ik bedoel het huis van de belangrijkste getuige in deze zaak, ging?
Ach, Ficq trekt deels het boetekleed aan (volgens mij) want het wordt anders lastig om zo'n mannetje te blijven verdedigen. Het blijft natuurlijk zijn verantwoordelijkheid om te begrijpen/informeren wat hij wel en niet mag.
pi_119235266
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, ik vind haar niet scherp op de bijzonderheden van deze zaak. Zoals ik al eerder aangaf, normaal gesproken zou zoiets voor haar clienten geen probleem zijn, die zijn namelijk niet bekend en worden dus niet herkend als ze een broodje halen, en dan kan dat dus gewoon wel. En dan wil het OM niet zo graag scoren, spreekt het niet van een 'onbegrijpelijke uitspraak', en zal deze wat inschikkelijker zijn.

quote:
Ja? Wat had de rechter eigenlijk precies gezegd?
pi_119235307
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, ik vind haar niet scherp op de bijzonderheden van deze zaak. Zoals ik al eerder aangaf, normaal gesproken zou zoiets voor haar clienten geen probleem zijn, die zijn namelijk niet bekend en worden dus niet herkend als ze een broodje halen, en dan kan dat dus gewoon wel. En dan wil het OM niet zo graag scoren, spreekt het niet van een 'onbegrijpelijke uitspraak', en zal deze wat inschikkelijker zijn.

[..]

Hij zei: Die Weltschmerz kan drammen, daar moet je niet op ingaan hoor :6
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 12:45:55 #167
22592 crew  Ole
pi_119235329
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 12:47:07 #168
341203 3-voud
pi_119235368
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:

Ga je dit geintje nu steeds herhalen?
pi_119235417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ga je dit geintje nu steeds herhalen?
Als Lavenderr herhaalt dat iets klip en klaar is dan wil ik wel weten wat dan zo klip en klaar was. Dat ze dat niet kan aangeven betekent dat dat het helemaal niet klip en klaar was.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 12:50:28 #170
341203 3-voud
pi_119235448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als Lavenderr herhaalt dat iets klip en klaar is dan wil ik wel weten wat dan zo klip en klaar was. Dat ze dat niet kan aangeven betekent dat dat het helemaal niet klip en klaar was.
Heeft weinig met "niet kunnen" te maken. Is meer geen zin om de troll te voeden. Terecht uiteraard.
pi_119235480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Heb je nu eigenlijk een concrete aanwijzing dat de rechter iets anders gezegd heeft dan horecaverbod?
Zelfs de advocaat van Badr bestrijdt dat namelijk niet. En die bestrijdt zo ongeveer alles.

Edit: volgens het NRC zegt ze het zelf namelijk ook:
quote:
Het is niet aan vechtsporter Badr Hari te wijten dat hij gisteren ondanks een horecaverbod een broodje heeft gegeten in een Amsterdamse horecagelegenheid. Dat zegt zijn advocaat Bénédicte Ficq tegen persbureau Novum.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)niet-aan-te-rekenen/

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 12:56:12 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 12:53:13 #172
341203 3-voud
pi_119235514
  donderdag 15 november 2012 @ 12:54:52 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119235556
quote:
Ik zag hem net _O-
Overigens, wat is dat met jouw onderschrift? :@
pi_119235581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heeft weinig met "niet kunnen" te maken. Is meer geen zin om de troll te voeden. Terecht uiteraard.
Ik kon die uitspraak of het relevante citaat eruit niet zo 1-2-3 vinden, maar als Lavenderr stelt dat het klip en klaar is dan heeft zij die kennelijk wel. Anders slaat het immers nergens op om te zeggen dat het klip en klaar is, dat kun je niet zeggen van iets dat je niet eens hebt gezien of gehoord.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 12:56:02 #175
341203 3-voud
pi_119235587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:

Overigens, wat is dat met jouw onderschrift? :@
Wut?
  donderdag 15 november 2012 @ 12:57:07 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119235611
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wut?
quote:
"Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G* "
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 12:57:52 #177
341203 3-voud
pi_119235630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kon die uitspraak of het relevante citaat eruit niet zo 1-2-3 vinden...
Dat heb je al 26 delen lang. En wat je af en toe wel kunt vinden probeer je met veel gezwam in het grijze gebied te trekken.
Vooralsnog heb je niks bereikt anders dat men het er wel mee eens is dat je die Badr blind de hand boven zijn hoofd houd met enorme grote bochten.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 12:58:08 #178
341203 3-voud
pi_119235637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[..]

Sja, klik erop en verbaas.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:58:39 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119235653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, klik erop en verbaas.
Ok.
pi_119235657

Uit het funny-topic.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_119235687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kon die uitspraak of het relevante citaat eruit niet zo 1-2-3 vinden, maar als Lavenderr stelt dat het klip en klaar is dan heeft zij die kennelijk wel. Anders slaat het immers nergens op om te zeggen dat het klip en klaar is, dat kun je niet zeggen van iets dat je niet eens hebt gezien of gehoord.
Nou vooruit dan. Is het dan nu uit met het gezeik?
http://www.at5.nl/artikelen/89833/badr-hari-komt-vrij

en voor alle duidelijkheid:

'Wel krijgt Hari van de rechter voorwaarden mee: zo mag hij zich niet vertonen in horecagelegenheden en mag hij geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers.'
  Moderator donderdag 15 november 2012 @ 13:10:03 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119235927
quote:
Ik denk dat het iets genuanceerder ligt. Dat ze bij "getuigen" dachten aan direct betrokkenen en niet aan vrienden die een verklaring hebben ondertekend, dat geloof ik wel. Ook geloof ik best dat Badr en Estelle werkelijk gedacht hebben dat een lunch niet onder de horeca-beperking viel.

Echter: op het spel stond het in vrijheid mogen afwachten van de uitspraak. Je mag dan m.i. verwachten dat iemand zich:
a) uitvoerig voor laat lichten over de do's en don'ts, en
b) het zekere voor het onzekere neemt.

Dat van die getuigen vind ik een blunder van Ficq, maar ook van Badr omdat hij niet gezorgd heeft dat hij voldoende op de hoogte was. Toch kan ik daar nog wel enisgzins inkomen, dat die fout gemaakt is.

Dat er is geluncht buiten de deur is moeilijker voor te stellen. Zelfs als je in de veronderstelling bent dat de beperking alleen voor clubs e.d. geldt, zou er toch op z'n minst een alarmbelletje moeten gaan rinkelen voordat je een zaak binnenstapt die "bar" heet en waar mensen behalve lunchen en dineren ook dronken kunnen worden.
Toch geloof ik ze ook daarin wel, dat hij het niet wist. Je gaat dat risico namelijk niet bewust lopen als je net een paar maanden in de cel hebt gezeten. Ontzettend dom en onvoorzichtig dus, maar niet omdat hij "lak had aan de regels".
pi_119236097
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou vooruit dan. Is het dan nu uit met het gezeik?
http://www.at5.nl/artikelen/89833/badr-hari-komt-vrij
Ik kan hier niet uit opmaken wat de rechter heeft gezegd. Je snapt het verschil tussen een rechterlijke uitspraak en een journalistiek verslag toch wel hoop ik?

quote:
en voor alle duidelijkheid:

'Wel krijgt Hari van de rechter voorwaarden mee: zo mag hij zich niet vertonen in horecagelegenheden en mag hij geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers.'
Dan krijg je dus dit. Hij mocht geen contact zoeken getuigen, maar zoeken impliceert initiatief en een doel en een zeker bewustzijn. Op basis van deze weergave lijkt me niet waarschijnlijk dat een rechter daar aanleiding voor gevangenneming in zag. Hij zocht immers het contact niet, maar getuigen waarvan hij niet wist dat ze dat waren zochten hem op. Dus waarschijnlijk heeft de rechter het vrijdag anders geformuleerd, bijvoorbeeld dat hij moet zorgen dat hij geen contact met getuigen heeft.

Niks klip en klaar dus.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:18:10 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119236188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets genuanceerder ligt. Dat ze bij "getuigen" dachten aan direct betrokkenen en niet aan vrienden die een verklaring hebben ondertekend, dat geloof ik wel. Ook geloof ik best dat Badr en Estelle werkelijk gedacht hebben dat een lunch niet onder de horeca-beperking viel.

Echter: op het spel stond het in vrijheid mogen afwachten van de uitspraak. Je mag dan m.i. verwachten dat iemand zich:
a) uitvoerig voor laat lichten over de do's en don'ts, en
b) het zekere voor het onzekere neemt.

Dat van die getuigen vind ik een blunder van Ficq, maar ook van Badr omdat hij niet gezorgd heeft dat hij voldoende op de hoogte was. Toch kan ik daar nog wel enisgzins inkomen, dat die fout gemaakt is.

Dat er is geluncht buiten de deur is moeilijker voor te stellen. Zelfs als je in de veronderstelling bent dat de beperking alleen voor clubs e.d. geldt, zou er toch op z'n minst een alarmbelletje moeten gaan rinkelen voordat je een zaak binnenstapt die "bar" heet en waar mensen behalve lunchen en dineren ook dronken kunnen worden.
Toch geloof ik ze ook daarin wel, dat hij het niet wist. Je gaat dat risico namelijk niet bewust lopen als je net een paar maanden in de cel hebt gezeten. Ontzettend dom en onvoorzichtig dus, maar niet omdat hij "lak had aan de regels".
Ik heb het met name over dat verhaal over die getuigen.
Vooral dat zij daar geen gebruik van gemaakt hebben, zoals beweerd. Ik kan me niet voorstellen dat ze niets besproken hebben over de zaak (met Kusters). Als je weet dat iemand nog gehoord moet worden, dan weet je toch dat je er niet mee mag praten, vooral als je vrij bent onder voorwaarden.
Ze doen net alsof ze totaal geen behoefte hebben om over de zaak te praten, dat alles zo onschuldig is. Er zijn vast zaken die te begrijpen zijn, maar het feit dat het trio daar zat op de vroege ochtend, de dag voordat er een naar de rechtbank moest, is op zich al erg verdacht.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 13:20:43 #185
341203 3-voud
pi_119236272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kan hier niet uit opmaken wat de rechter heeft gezegd. Je snapt het verschil tussen een rechterlijke uitspraak en een journalistiek verslag toch wel hoop ik?
Klopt. De media lult maar wat in eigen bewoording. Doen ze om jou te pesten.
Nogmaals: gaat dit stokpaardje nog 26 delen door?
pi_119236371
quote:

[..]

In de media wordt Ficq zelf ook aangehaald terwijl ze het over een horecaverbod heeft. Als de rechter het anders had genoemd, had ze dat echt wel van de daken geschreeuwd, want daarmee had ze meer verwarring kunnen zaaien en Badr geloofwaardige over kunnen laten komen.
pi_119236477
Ficq heeft het gewoon verneukt, klip en klaar. Weltschmerz die haar verdedigt :D
  donderdag 15 november 2012 @ 13:32:38 #188
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_119236616
quote:

[..]

[..]

Dan krijg je dus dit. Hij mocht geen contact zoeken getuigen, maar zoeken impliceert initiatief en een doel en een zeker bewustzijn. Op basis van deze weergave lijkt me niet waarschijnlijk dat een rechter daar aanleiding voor gevangenneming in zag. Hij zocht immers het contact niet, maar getuigen waarvan hij niet wist dat ze dat waren zochten hem op. Dus waarschijnlijk heeft de rechter het vrijdag anders geformuleerd, bijvoorbeeld dat hij moet zorgen dat hij geen contact met getuigen heeft.

Niks klip en klaar dus.
:{
pi_119236687
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 07:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh gaat het opeens alleen over de K1?
Ik wil me eigenlijk niet mengen in jullie discussie maar ik doe het toch even.
Feit is dat elke topsporter, MMA vechter of kickbokser aan de voedingssupplementen zit.
Er zijn van Overeem en Badr heel veel foto's waarin je ziet dat ze vrij snel per jaar gegroeid zijn.
Maar ga even per jaar foto's van Peter Aerts, Ernesto Hoost, Semmy Schilt etc. na, je ziet dat ze stuk voor stuk enorm gegroeid zijn qua fysiek.

Mijn punt, laat deze discussie voor wat het is, elke vechter gebruikt supplementen.
pi_119236804
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Scorpie het volgende:
Ficq heeft het gewoon verneukt, klip en klaar. Weltschmerz die haar verdedigt :D
Jij bent ook niet zo'n heel aandachtig lezer of wel?
pi_119236891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij bent ook niet zo'n heel aandachtig lezer of wel?
Jij gelukkig wel. Je leest alles aandachtig , zoekt bronnen op, luistert en kijkt uitspraken van rechters en geeft dan pas je oordeel.
Toch?
pi_119236917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt. De media lult maar wat in eigen bewoording. Doen ze om jou te pesten.
Ik denk omdat hun publiek niet uit juristen bestaat. Prima, maar juristen hebben andere doelen met hun woordkeus.
quote:
Nogmaals: gaat dit stokpaardje nog 26 delen door?
Als Lavenderr het verschil tussen een rechterlijke uitspraak en een krantenartikeltje niet wil zien dan zal ze vaker denken dat ze iets weet doordat ze niet snapt wat ze niet weet.
pi_119236956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk omdat hun publiek niet uit juristen bestaat. Prima, maar juristen hebben andere doelen met hun woordkeus.

Ficq bijvoorbeeld.
Maar die heeft het dan toch ook weer over een horecaverbod....
  donderdag 15 november 2012 @ 13:43:11 #194
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119236962
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus jij denkt dat die portier van club Blinq geen geld heeft gekregen?
Het betoog daarover van Ficq vond ik niet bijster geloofwaardig :D (Maar dat kan ze tijdens de inhoudelijke behandling vast wel rechtbreien).
Maar aan de andere kant was Badr daar aanvankelijk de hoofdverdachte, heeft in voorarrest gezeten maar is wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken.
Het slachtoffer zelf heeft verklaard dat hij Badr destijds niet kende (ik ken de tijdslijn niet en weet niet of toen dat bedrag al was betaald?).
Badr heeft wel verklaard dat hij erbij aanwezig was, maar wegging na de eerste klap die een kennis uitdeelde.
Er was dan ook sprake van een andere verdachte in die zaak waar de recherche meer dan uitzonderlijke belangstelling voor had.

Badr had in het uitgaansleven vaak een entourage van opgeschoten alfamannetjes en als die een vechtpartij beginnen waar Badr bij aanwezig is dan worden de vingers al snel naar hem gewezen als bekende kickboksende Marokkaan met een agressie-probleem.
Hij heeft zich geprobeerd te ontworstelen uit dat circuit omdat hij dat soort incidenten uit de weg wilde gaan (wat voor hem pleit) maar is daardoor in de handen van de miljonairsclub beland en toen is het van kwaad tot erger gegaan :')

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 15-11-2012 13:48:12 ]
pi_119237067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Als Lavenderr het verschil tussen een rechterlijke uitspraak en een krantenartikeltje niet wil zien dan zal ze vaker denken dat ze iets weet doordat ze niet snapt wat ze niet weet.
Jij hebt die uitspraak gezien noch gelezen en toch weet je het verschil?
pi_119237121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij gelukkig wel. Je leest alles aandachtig , zoekt bronnen op, luistert en kijkt uitspraken van rechters en geeft dan pas je oordeel.
Toch?
Ik geef ook wel eens geen oordeel, in de zin van 'ik weet niet wat er gebeurd is'. Dat schijnt heel erg moeilijk te zijn, maar mij lukt het toch wel eens.

En ja, als het gaat om de betekenis van een rechterlijke uitspraak dan moet je echt een citaat hebben anders kun je niks zinnigs over de consequenties zeggen. Ik lees niet zo onaandachtig dat ik van iemand beweer dat die een advocaat aan het verdedigen is terwijl die vlak daarvoor nog precies heeft aangegeven wat die advocaat allemaal fout heeft gedaan.

Dus nee, ik doe niet net zo dom als jullie, hoe jammer je dat ook vindt.
pi_119237243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik geef ook wel eens geen oordeel, in de zin van 'ik weet niet wat er gebeurd is'. Dat schijnt heel erg moeilijk te zijn, maar mij lukt het toch wel eens.

En ja, als het gaat om de betekenis van een rechterlijke uitspraak dan moet je echt een citaat hebben anders kun je niks zinnigs over de consequenties zeggen. Ik lees niet zo onaandachtig dat ik van iemand beweer dat die een advocaat aan het verdedigen is terwijl die vlak daarvoor nog precies heeft aangegeven wat die advocaat allemaal fout heeft gedaan.

Is goed hoor schatje. Je hebt gelijk *;
En dat letterlijke citaat:

is gewoon bullshit.
pi_119237402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is goed hoor schatje. Je hebt gelijk *;
En dat letterlijke citaat:

is gewoon bullshit.
Jezus, wat snap je nou niet aan het verschil tussen een citaat uit een rechterlijke uitspraak en een citaat uit een krant? Jij denkt dat de rechter dit zo gezegd heeft? 8)7

Dus de rechter heeft gezegd dat hij geen contact mocht zoeken met getuigen? Waarom werd hem dat dan aangerekend en zit hij nu vast? Hij heeft immers geen contact met getuigen gezocht? Die hebben contact met hem gezocht. Klip en klaar?
pi_119237405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ben je er nou inmiddels al wel achter hoe Ficq het verbod de hele tijd continu genoemd heeft?
pi_119237570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ben je er nou inmiddels al wel achter hoe Ficq het verbod de hele tijd continu genoemd heeft?
Een horecaverbod was het toch? Prima, maar wat was de inhoud van dat horecaverbod? Je hebt ook mensen die een verbod hebben om zich in de natte horeca van de gemeente Renswoude te begeven, maar ik neem aan dat Hari een ander horecaverbod had, denk je ook niet?

De persrechter heeft trouwens aangegeven dat dat niet de kwestie was die maakte dat Hari weer werd opgesloten.
pi_119237710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jezus, wat snap je nou niet aan het verschil tussen een citaat uit een rechterlijke uitspraak en een citaat uit een krant? Jij denkt dat de rechter dit zo gezegd heeft? 8)7

Dus de rechter heeft gezegd dat hij geen contact mocht zoeken met getuigen? Waarom werd hem dat dan aangerekend en zit hij nu vast? Hij heeft immers geen contact met getuigen gezocht? Die hebben contact met hem gezocht. Klip en klaar?
Dat denk ik niet alleen, dat heeft heel Nederland kunnen horen en zien. In precies die bewoordingen. Dus jij ook, als je niet zo lui was geweest om niks na te lezen of te kijken.
pi_119237887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een horecaverbod was het toch? Prima, maar wat was de inhoud van dat horecaverbod? Je hebt ook mensen die een verbod hebben om zich in de natte horeca van de gemeente Renswoude te begeven, maar ik neem aan dat Hari een ander horecaverbod had, denk je ook niet?

De persrechter heeft trouwens aangegeven dat dat niet de kwestie was die maakte dat Hari weer werd opgesloten.
Ah, dus je erkent dat het om een horecaverbod ging. Dat is al vooruitgang.
De advocaat betoogde idd dat de defnitie onduidelijk is. Dan had ze dus meteen moeten vragen wat er mee bedoeld wordt en had Badr niet maar op de gok een restaurant binnenlopen in de veronderstelling dat dat niet onder horeca valt. Da's wel bijzonder naïef.

Nu neem je trouwens zelf ook zomaar zaken aan. Waarom zou Renswoude er niet onder vallen? Omdat je aanneemt dat daar geen café is wat tot diep in de nacht open is?

In alle berichten die ik gelezen heb, wordt Badr trouwens weer vastgehouden omdat hij twee voorwaarden heeft overtreden: het horecaverbod en het verbod om met getuigen te spreken.
Dat overtreding van het horecaverbod daarin niet meewoog, daarvan zie ik graag een bron.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 14:11:20 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 14:13:25 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119237957
Die beelden van de uitspraak dóór de rechter, óp camera zijn toch overal te zien geweest?
pi_119237992
quote:

[..]

Deze hele discussie hoeft niet eens meer gevoerd te worden. Het hof heeft al bepaald dat Badr de voorwaarden geschonden heeft. Als deze onduidelijk hadden kunnen zijn, was Badr nu weer een vrij man.

Wie de blaam treft, Ficq die het niet goed heeft uitgelegd of Badr die niet het initiatief heeft getoond om te zien wat hem nu precies verboden werd, boeit me niet zo. Weet niet eens wat ik erger zou vinden: een advocaat die eerst 3 uur lang een medelijden pleidooi voorbereid om haar cliënt vrij te krijgen maar de uitleg over een voorwaardelijke vrijlating overslaat. Of iemand die o zo blij zou zijn als hij vrij was maar niet in de gaten houdt hoe hij zo lang mogelijk vrij kan blijven..
pi_119237999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De advocaat betoogde idd dat de defnitie onduidelijk is. Dan had ze dus meteen moeten vragen wat er mee bedoeld wordt en had Badr niet maar op de gok een restaurant binnenlopen in de veronderstelling dat dat niet onder horeca valt. Da's wel bijzonder naïef.

Nu neem je trouwens zelf ook zomaar zaken aan. Waarom zou Renswoude er niet onder vallen? Omdat je aanneemt dat daar geen café is wat tot diep in de nacht open is?

In alle berichten die ik gelezen heb, wordt Badr trouwens weer vastgehouden omdat hij twee voorwaarden heeft overtreden: het horecaverbod en het verbod om met getuigen te spreken.
Dat overtreding van het horecaverbod daarin niet meewoog, daarvan zie ik graag een bron.
En laten dat nu precies de twee voorwaarden zijn waarop hij vrijgelaten is?
Maar WS gelooft het niet, dus je kunt praten als Brugman, het helpt niet.
pi_119238007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik niet alleen, dat heeft heel Nederland kunnen horen en zien. In precies die bewoordingen. Dus jij ook, als je niet zo lui was geweest om niks na te lezen of te kijken.
Waarom geef je dan een link waar de woorden van de rechter niet in te horen zijn en de tekst de woorden van een journalist betreft, zonder citaat?
pi_119238033
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Copycat het volgende:
Die beelden van de uitspraak dóór de rechter, óp camera zijn toch overal te zien geweest?
Dat wel, maar WS heeft ze niet gezien dus is het niet waar.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:15:51 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_119238035
Hier dus. Rond 2.40 min.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/crime/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/crime/badr_hari_rechter_beslist_over_hechtenis.xml
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_119238078
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef beequeen het volgende:
Hier dus. Rond 2.40 min.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/crime/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/crime/badr_hari_rechter_beslist_over_hechtenis.xml
Dankjewél! Zat al te zoeken.

Nou WS, zeg het eens O+
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:17:58 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_119238113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:

Nou WS, zeg het eens O+
Volgens mij werkt de link niet goed. Nog even zoeken.
― Mark Twain
pi_119238133
Nu gaat WS in 276 regels uitleggen dat RTL geen goeie bron is.
pi_119238151
quote:
9s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat WS in 276 regels uitleggen dat RTL geen goeie bron is.
|:(
pi_119238177
Dus Leon de Winter post hier onder de naam Weltschmerz. :D (moet haast wel) ;)
pi_119238215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef Coos het volgende:
Of Ficq. Eén van de twee.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:21:10 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_119238227
quote:
Je zou het bijna denken,
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:22:37 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_119238274
Gewoon de link even copy/pasten en in nieuw tabblad openen. Daar is de uitspraak van de rechter te zien.
― Mark Twain
  donderdag 15 november 2012 @ 14:26:13 #217
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119238418
quote:

[..]

quote:
In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook en rekent het hem vooral aan dat hij met getuigen heeft gesproken.
Maw het restaurant bezoek rekenen ze hem niet zo zwaar aan :)
  donderdag 15 november 2012 @ 14:27:14 #218
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119238454
quote:
Zo makkelijk dit }:|
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:28:38 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_119238509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef schizovreemd het volgende:

Ja en? Dat is toch al bekend?
― Mark Twain
  donderdag 15 november 2012 @ 14:31:25 #220
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119238607
quote:

[..]

Het was niet nodig om hem hoofd daarover te breken omdat het contact met getuigen reden genoeg was. Het wil niet zeggen dat het mocht wat hij gedaan heeft.
pi_119238793
quote:
Er valt te communiceren met WS en hoewel alles een discussiepunt is, haalt hij wel wat belangrijke punten aan imo
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:36:59 #222
341203 3-voud
pi_119238796
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef beequeen het volgende:
Klip en klaar dus.
pi_119238845
Jammer dat de auto waar Badr in wegreed afgelopen vrijdag niet meteen geflitst werd, de bestuurder trok lekker op :s)
  donderdag 15 november 2012 @ 14:39:07 #224
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119238862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Je mist het woordje "vooral".
pi_119238863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klip en klaar dus.
Dat zou je denken. Maar WS verzint wel weer iets waardoor het niet zo is hoor.
pi_119238879
quote:
3s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Er valt te communiceren met WS en hoewel alles een discussiepunt is, haalt hij wel wat belangrijke punten aan imo
Welk punt dan?
  donderdag 15 november 2012 @ 14:40:24 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119238911
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:22 schreef beequeen het volgende:
Gewoon de link even copy/pasten en in nieuw tabblad openen. Daar is de uitspraak van de rechter te zien.
De url onder een linkje zetten helpt ook wel: Hier de link naar het fragment.

En wie het Boulevardgeblaat niet trekt kan gelijk naar 2 minuut 22 gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 14:40:37 #228
341203 3-voud
pi_119238914
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe meer iedereen op hem hapt, hoe groter zijn podium wordt.
pi_119239048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dat nou meteen even gedaan had, in plaats van er omheen te draaien en mij met linkjes op te zadelen waar het niet in zit.... Ik vroeg er gewoon naar omdat ik het niet had.

Overigens is Boulevard niet 'overal', we zitten hier in NWS, niet in SHO.

quote:
Nou WS, zeg het eens O+
Ik zal het zo even bekijken, als deze link tenminste wel de de uitspraak van de rechter bevat,

quote:

[..]

Nee, dat deed ik immers al. Ik vraag me alleen af wat de inhoud van het verbod is, aangezien er wel vaker een horecaverbod wordt uitgedeeld en die van elkaar verschillen.

quote:
Als een rechter uitspraak doet dan is het niet gebruikelijk dat een advocaat nog het woord krijgt of neemt. De griffier werkt dan het vonnis uit en dat is het dan, daar moet je het mee doen. Dat Ficq niettemin tekort geschoten is had ik al aangegeven.

quote:
Ik probeerde duidelijk te maken dat een verbod een inhoud heeft. En als je misdraagt in de cafes te Renswoude dan krijg je bijvoorbeeld een verbod om de aanwezige cafés daar te bezoeken, terwijl de McDonalds wel mag. Ik neem niet aan dat Hari hetzelfde horecaverbod heeft gekregen als die Renswoudense lastpak.

quote:
Pardon? Volgens de bron van Lavenderr had hij een verbod om contact met getuigen te zoeken. En jij beweert nu dat hij wel met getuigen mag schrijven? Maar dat er als er eentje aanbelt en hij gooit de deur dicht met de woorden 'en nou opgekankerd, je bent getuige' hij wel in overtreding is?

quote:
Moet je even de NOS-site kijken naar het nieuws over die zaak van maandag (?), in het filmpje zegt de persrechter iets van die strekking.

Overigens zeg ik niet dat het niet meewoog. Dat is ook weer wat anders. Het gaat me er echt niet om dat iedereen hier als een jurist gaat denken en formuleren, maar ik geef beargumenteerd aan dat rechters hun woorden zorgvuldig kiezen om juist een heldere grens te trekken tussen wat mag en wat niet mag. Als je dan de vraag is of iemand iets heeft gedaan dat niet mag, dan moet je die zorgvuldig gekozen woorden erbij pakken om het klip en klaar te krijgen.

Doen alsof je eigen dagelijkse taalgebruik en dat van de kranten die je leest de norm is voor rechterlijke uitspraken is nogal misplaatst arrogant. Doorgaans zijn die wel precies. Is het nou zo moeilijk om gewoon te accepteren dat het wel of niet overtreden een juridische kwestie is waarbij de juridisch gekozen woorden van de met autoriteit beklede jurist, de rechter, bepalend zijn?
pi_119239351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

[..]

Ik wil me eigenlijk niet mengen in jullie discussie maar ik doe het toch even.
Feit is dat elke topsporter, MMA vechter of kickbokser aan de voedingssupplementen zit.
Er zijn van Overeem en Badr heel veel foto's waarin je ziet dat ze vrij snel per jaar gegroeid zijn.
Maar ga even per jaar foto's van Peter Aerts, Ernesto Hoost, Semmy Schilt etc. na, je ziet dat ze stuk voor stuk enorm gegroeid zijn qua fysiek.

Mijn punt, laat deze discussie voor wat het is, elke vechter gebruikt supplementen.
Vrijwel elke gebruikt middelen ja.
pi_119239462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Pardon? Volgens de bron van Lavenderr had hij een verbod om contact met getuigen te zoeken. En jij beweert nu dat hij wel met getuigen mag schrijven? Maar dat er als er eentje aanbelt en hij gooit de deur dicht met de woorden 'en nou opgekankerd, je bent getuige' hij wel in overtreding is?
Dit is echt autisme in extrema: niet in staat zijn het woord 'spreken' te interpreteren :')

Nee, voor iemand zoals jij is het idd nodig het verbod tot in den treure te specificeren, want is een Koek en Zopie op het ijs immers ook geen horeca, zal ik jou nog zien betogen.

Mensen die wel in staat zijn zinsverbanden en intenties te begrijpen (en menselijke emoties te lezen, for that matter) zijn een stapje verder dan jou.
pi_119239770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Ik vroeg je gewoon om de woorden van de rechter zodat ik dat zelf kon vaststellen of de rechter inderdaad zo vaag en algemeen was geweest, en dan loop je daar omheen te draaien en mij met linkjes op te zadelen waar ik niet naar vroeg. Het is inderdaad zo vaag en algemeen, en dan heeft hij het dus overtreden met de broodjeszaak. Ik vind dat geen goede uitspraak, niet zozeer omdat hij dan geen kopje koffie in een wegrestaurant of hun big mac mag halen, niemand stelt dat een geschorste voorlopige hechtenis zo leuk mogelijk moet zijn, maar omdat het ook betekent dan wel in het nachtleven zou mogen rondhangen met zijn vriendjes als hij maar niet naar binnen gaat. En dat lijkt me nou ook niet de bedoeling. Ik neem aan dat er in het papieren vonnis niet meer staat, en dan moeten die voorwaarden eventueel dus nog jaren mee tot aan cassatie, dan mag je meer precisie verwachten.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:11:14 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119239871
Dus de rechter had hem ook een stoep-voor-horecaverbod moeten opleggen? Dan was de verwarring er vast stukken minder om geweest.
pi_119239932
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef Copycat het volgende:
Dus de rechter had hem ook een stoep-voor-horecaverbod moeten opleggen? Dan was de verwarring er vast stukken minder om geweest.
Wat te doen trouwens met de lunchroom op het werk dat door een extern bedrijf verzorgt wordt? Dat is de facto ook horeca.
pi_119239980
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit is echt autisme in extrema: niet in staat zijn het woord 'spreken' te interpreteren :')

Nee, voor iemand zoals jij is het idd nodig het verbod tot in den treure te specificeren, want is een Koek en Zopie op het ijs immers ook geen horeca, zal ik jou nog zien betogen.

Mensen die wel in staat zijn zinsverbanden en intenties te begrijpen (en menselijke emoties te lezen, for that matter) zijn een stapje verder dan jou.
Dat jij de kunst van het exact en precies formuleren niet waardeert is open deur voor iedereen die wel eens contact met je heeft gehad. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon als gegeven kunt accepteren dat juristen dat wel belangrijk vinden, ook al snap jij niet waarom.

Nu blijkt dus ook, in tegenspraak met eerdere weergave hier, dat de rechter heeft gezegd dat hij geen contact met aangevers of getuigen mocht zoeken of hebben. Had dat laatste er niet bijgestaan, dan had hij voor het contact met die getuigen niet weer opnieuw de bak in gehoeven. Hij zocht het immers niet. En stel dan dat zo'n Ficq wel vrijdag al gezegd had kom maar helemaal niet meer bij eettentjes enzo, dan stond jij nu beteuterd te kijken omdat er nog een Marokkaan meer vrij rondliep dan nodig.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:15:19 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119239992
Hotel Restaurant Catering.
pi_119240015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat jij de kunst van het exact en precies formuleren niet waardeert is open deur voor iedereen die wel eens contact met je heeft gehad. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon als gegeven kunt accepteren dat juristen dat wel belangrijk vinden, ook al snap jij niet waarom.

Nu blijkt dus ook, in tegenspraak met eerdere weergave hier, dat de rechter heeft gezegd dat hij geen contact met aangevers of getuigen mocht zoeken of hebben. Had dat laatste er niet bijgestaan, dan had hij voor het contact met die getuigen niet weer opnieuw de bak in gehoeven. Hij zocht het immers niet. En stel dan dat zo'n Ficq wel vrijdag al gezegd had kom maar helemaal niet meer bij eettentjes enzo, dan stond jij nu beteuterd te kijken omdat er nog een Marokkaan meer vrij rondliep dan nodig.
Gast, jij miept zelfs over wanneer iemand hier de term 'spreken' gebruikt dat dat dan geen schrijven inhoud :') :') :')
pi_119240053
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Ik vroeg je gewoon om de woorden van de rechter zodat ik dat zelf kon vaststellen of de rechter inderdaad zo vaag en algemeen was geweest, en dan loop je daar omheen te draaien en mij met linkjes op te zadelen waar ik niet naar vroeg. Het is inderdaad zo vaag en algemeen, en dan heeft hij het dus overtreden met de broodjeszaak. Ik vind dat geen goede uitspraak, niet zozeer omdat hij dan geen kopje koffie in een wegrestaurant of hun big mac mag halen, niemand stelt dat een geschorste voorlopige hechtenis zo leuk mogelijk moet zijn, maar omdat het ook betekent dan wel in het nachtleven zou mogen rondhangen met zijn vriendjes als hij maar niet naar binnen gaat. En dat lijkt me nou ook niet de bedoeling. Ik neem aan dat er in het papieren vonnis niet meer staat, en dan moeten die voorwaarden eventueel dus nog jaren mee tot aan cassatie, dan mag je meer precisie verwachten.
Jij neemt aan!!!! Een mijlpaal w/
pi_119240144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ben jij een vriendje van Badr of doe je zelf aan kickboksen of ben je een Marokkaan?
pi_119240194
Of gewoon dom? dat kan ook :')
pi_119240674
pi_119240860
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast, jij miept zelfs over wanneer iemand hier de term 'spreken' gebruikt dat dat dan geen schrijven inhoud :') :') :')
Dat is ook zo, daarom heeft een rechter het ook over contact hebben. Maar goed, ik zal bij mijn uitleg wel weer niet genoeg afgedaald zijn, ver voorbij Jip en Janneketaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ben jij een vriendje van Badr of doe je zelf aan kickboksen of ben je een Marokkaan?
Geen van dat alles.

quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet. En dat werkt twee kanten op en sluit daarmee het antwoord in.
pi_119240926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is ook zo, daarom heeft een rechter het ook over contact hebben. Maar goed, ik zal bij mijn uitleg wel weer niet genoeg afgedaald zijn, ver voorbij Jip en Janneketaal.
Gewoon ECHT niet in staat zijn tot menselijke communicatie jij he? :')
  donderdag 15 november 2012 @ 15:42:23 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119240994
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar hebben we jou voor toch? O-)
pi_119241079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Daar hebben we jou voor toch? O-)
Mwah.
Dan denkt ik toch eerder aan iemand anders in dit draadje.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:49:37 #246
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119241295
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sterker nog, de rechter had het over:
quote:
7u Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari
Maar hij heeft geen contact met ze gezocht, het was andersom 8-)
Het is een gerechtelijke dwaling :P
  donderdag 15 november 2012 @ 15:50:20 #247
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119241321
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah.
Dan denkt ik toch eerder aan iemand anders in dit draadje.
Het is me opgevallen ;)
pi_119241354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Er staat ook dat hij niet naar horecagelegenheden mag. Maar wat nou als de horeca-gelegenheid naar hem komt?
  donderdag 15 november 2012 @ 15:51:54 #249
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119241388
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er staat ook dat hij niet naar horecagelegenheden mag. Maar wat nou als de horeca-gelegenheid naar hem komt?
Dan zou hij Mohammed heten en geen Badr 8-)
  donderdag 15 november 2012 @ 16:04:14 #250
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_119241888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dan zou hij Mohammed heten en geen Badr 8-)
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_119242656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Nee, die zei juist 'contact zoeken of hebben...', die toevoeging maakt dus het verschil, zowel proberen en niet slagen als per ongeluk hebben gelden als overtreding van de voorwaarde. Anders had hij op grond daarvan niet ingesloten kunnen worden.

Maar voor Hofstadtgruppe maakt dat allemaal niks uit.
pi_119243059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

Moet je even de NOS-site kijken naar het nieuws over die zaak van maandag (?), in het filmpje zegt de persrechter iets van die strekking.

Ja, lekker ben jij. Eerst pagina's lang zitten zeiken dat Lavenderr geen duidelijke bron geeft, en als het puntje bij paaltje komt ben je er zelf ook te lui voor.

De rest van je post zijn anderen al op ingegaan.
pi_119243510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:

Maar maar.... rooksignalen worden niet genoemd! Noch morse-code berichten via piepjes die opgenomen zijn op een cassettebandje en dan via een koerier doorgespeeld naar de andere partij.

Iedere jan lul van boven de 7 begrijpt dat er gewoon geen enkel contact mag zijn. 8)7
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 17:14:31 #254
341203 3-voud
pi_119244440
Letterlijke uitspraak Pro Forma

"... en het verbod om direct of indirect contact te zoeken of te hebben met aangevers en getuigen..."

Dat horeca is niet interessant. Deze uitspraak is geschonden en van groter belang.

Nou Weltschmerz, doe je best dit grijs te maken. Ik pak vast popcorn.
pi_119245441
quote:
Die gasten hebben gewoon hun verklaringen op elkaar afgestemd...
I´m back.
  donderdag 15 november 2012 @ 18:20:23 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119246696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die gasten hebben gewoon hun verklaringen op elkaar afgestemd...
Tijdens het ontbijt...
- Mogen we hier eigenlijk wel zijn?
- Nee, maar we zeggen gewoon dat we dat niet wisten.
- Iemand nog een koffiebroodje?
- Hihihi, je zei broodje _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 november 2012 @ 18:52:50 #257
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119247762
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tijdens het ontbijt...
Van bakker Badr?.... want die bakt ze bruin. :P
pi_119247994
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tijdens het ontbijt...
+ de verklaringen straks bij het proces natuurlijk.
Ik bedoel waarom het verbod getuigen op te zoeken?
À charge om te voorkomen dat-ie ze intimideert.
À decharge om te voorkomen dat ze met ze allen en mooi onschuldig verhaaltje verzinnen.
I´m back.
pi_119248357

pi_119248780
Waar zijn die reddings boeien in godsnaam voor
pi_119248827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef Soury het volgende:
Dat is een opgerolde brandslang.
pi_119248858
_O-
  donderdag 15 november 2012 @ 19:21:55 #263
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119248910
Dit onderkomen is in ieder geval inclusief. Hier krijgt hij tenminste een ontbijtje op bed. :+
  donderdag 15 november 2012 @ 19:23:09 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119248956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef Soury het volgende:
Voor als iemand over de reling "valt" *)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119248975
Het was echt grappig :D
Voor als ze aan het rond Badren zijn :P
pi_119248989
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat is een opgerolde brandslang.
Verdomme zeg. Wat ouderwest, maar ja
  donderdag 15 november 2012 @ 19:26:47 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119249108
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Laysa het volgende:
Het was echt grappig :D
Voor als ze aan het rond Badren zijn :P
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 november 2012 @ 19:27:17 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119249141
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Verdomme zeg. Wat ouderwest, maar ja
Ik vermoed dat die dingen nogal eens gebruikt worden op zo'n locatie....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119249220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vermoed dat die dingen nogal eens gebruikt worden op zo'n locatie....
Dat lijkt me een feestje, die blussers zijn niet zo grappig :+
  donderdag 15 november 2012 @ 19:29:46 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119249248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat lijkt me een feestje, die blussers zijn niet zo grappig :+
Is het brandje iig weer snel geblust, ongeacht of er sprake was van vuur.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119249502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is het brandje iig weer snel geblust, ongeacht of er sprake was van vuur.
Ik weet er gelukkig niks van af O-)
  donderdag 15 november 2012 @ 19:40:01 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119249791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet er gelukkig niks van af O-)
Okay, I won't Badr you anymore :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119250045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay, I won't Badr you anymore :+
Oh we zitten in nws, anders kon je een knal krijgen die niet te blussen is :+
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 19:47:32 #275
22592 crew  Ole
pi_119250198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh we zitten in nws, anders kon je een knal krijgen die niet te blussen is :+
Huh :?
pi_119250248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef Ole het volgende:

[..]

Huh :?
Maak je niet druk ;)
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 19:49:41 #277
22592 crew  Ole
pi_119250302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Maak je niet druk ;)
Nee daarvoor is het allemaal té grappig w/ w/ w/
pi_119250344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Nee daarvoor is het allemaal té grappig w/ w/ w/
Ja best wel :D
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 19:53:51 #279
22592 crew  Ole
pi_119250508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja best wel :D
Hij heeft gelukkig nauwelijks de kans gehad om weer een corrigerend tikje uit te delen :P
pi_119250557
quote:
Van Evert zeker?
I´m back.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:57:30 #281
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119250630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, die zei juist 'contact zoeken of hebben...', die toevoeging maakt dus het verschil, zowel proberen en niet slagen als per ongeluk hebben gelden als overtreding van de voorwaarde. Anders had hij op grond daarvan niet ingesloten kunnen worden.

OK ik had de tiepmiep misschien niet gelijk op haar woord moeten geloven ;)
pi_119250656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Hij heeft gelukkig nauwelijks de kans gehad om weer een corrigerend tikje uit te delen :P
Zit je nu een vuurtje te stoken :(
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 november 2012 @ 19:59:31 #283
22592 crew  Ole
pi_119250729
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Zit je nu een vuurtje te stoken :(
Dan was ie helemaal de pineut geweest >:) o|O
pi_119250932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Dan was ie helemaal de pineut geweest >:) o|O
Is een BBQ ook horeca :?
  donderdag 15 november 2012 @ 20:07:17 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119251099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Soury het volgende:

[..]

In de tuin niet, op het terras van de kroeg wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119251255
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

In de tuin niet, op het terras van de kroeg wel.
Brand slang, Thank You, M'am
  donderdag 15 november 2012 @ 20:12:31 #287
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119251345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Voor die horeca-fundamentalisten hier is een poezenhotel nog horeca :{w
pi_119251520
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:12 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Voor die horeca-fundamentalisten hier is een poezenhotel nog horeca :{w
Probleem is natuurlijk dat Badr niet voor niets de toegang tot de horeca werd ontzegd.
In horecagelegenheden lopen mensen rond die misschien wel eens iets tegen Badr zouden kunnen zeggen.
En als iemand iets tegen Badr zegt grote kans dat-ie die iemand in mekaar mept.
I´m back.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:19:50 #289
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119251679
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat Badr niet voor niets de toegang tot de horeca werd ontzegd.
In horecagelegenheden lopen mensen rond die misschien wel eens iets tegen Badr zouden kunnen zeggen.
En als iemand iets tegen Badr zegt grote kans dat-ie iemand in elkaar mept.
Wilde verhalen :{w
Als hij echt zo gevaarlijk zou zijn dan kan dat natuurlijk overal gebeuren, als de rechtbank dat gedacht zou hebben dan hadden ze zijn voorarrest niet eens opgeheven.
pi_119251732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wilde verhalen :{w
Als hij echt zo gevaarlijk zou zijn dan kan dat natuurlijk overal gebeuren, als de rechtbank dat gedacht zou hebben dan hadden ze zijn voorarrest niet eens opgeheven.
Vandaar dat iedereen ook zo geschokt was, dit ongeleide projectiel kan idd overal wel iemand in mekaar meppen...
I´m back.
pi_119251764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En als iemand iets tegen Badr zegt grote kans dat-ie die iemand in mekaar mept.
Ja klopt, maar dat woog niet zwaar, wel die oenen die bij hem aan klopte voor een kopje rooibos met een kerst kransje.
Deze discussie gaat tot januari nergens meer over
pi_119251824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat woog niet zwaar, wel die oenen die bij hem aan klopte voor een kopje rooibos met een kerst kransje.
Deze discussie gaat tot januari nergens meer over
Is maar een interpretatie, het woog niet zo zwaar als contact hebben met getuigen...
I´m back.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:27:24 #293
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119251940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vandaar dat iedereen ook zo geschokt was, dit ongeleide projectiel kan idd overal wel iemand in mekaar meppen...
Hij werd juist vrijgelaten omdat de rechtsorde minder geschokt was....
Je hebt niet goed opgelet of zit me te trollen met wilde verhalen ;)
pi_119252027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij werd juist vrijgelaten omdat de rechtsorde minder geschokt was....
Je hebt niet goed opgelet of zit me te trollen met wilde verhalen ;)
Volgens mij zit jij te trollen, werkelijkwaar niemand die begreep dat je zo'n jongen vrij kon laten hoor.
Het is ook gewoon een tijdbom.
I´m back.
pi_119252134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is maar een interpretatie, het woog niet zo zwaar als contact hebben met getuigen...
Sterker nog, volgens mij is Badr er ingeluisd door een stel St. Maarten zoetigheid liefhebbers die aan de verkeerde bel hebben gedrukt. Het is maar een interpretatie.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:34:31 #296
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119252223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij zit jij te trollen, werkelijkwaar niemand die begreep dat je zo'n jongen vrij kon laten hoor.
Het is ook gewoon een tijdbom.
Dat komt vaak door de wilde verhalen, dan staat men al snel met een oordeel klaar.
Jij zegt werkelijk niemand het begreep, maar de onafhankelijke rechter iig wel.
Mensen die dichtbij hem staan vinden het meestal een heel sympathieke jongen en worden als ze dit in de media kenbaar maken veelal voor gek verklaard :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')