elke keer wanneer ik jouw topics lees denk ik dat over jouquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
elke keer wanneer ik jouw topics lees denk ik dat over jou
[..]
Kun jij niet even weg blijven met je kutreacties?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:49 schreef Alborz het volgende:
Kan jij niet in puber&tienertalk blijven? Kuttopics elke keer.
[..]
Blijkbaar niet als hij hier post.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Kun jij niet even weg blijven met je kutreacties?
27* en ging.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
En het is niet zo gek dat ze over je roddelen als je met een vent van 24 gaat
[..]
daarom, je bent gewoon wanhopig op zoek naar aandacht dus vind je roddelen heus wel fijnquote:
Daar gaat het niet over!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom ging je uberhaupt met die gozer? Dan nog zeuren over geroddel.
Je bent vast zon meisje met blackberry, bondkraag, en plamuurlaag van hier tot tokio.
Aan jou de taak om hem terug te zettenquote:
okquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef loveyourlife het volgende:
lieve mensjes,
Ik heb van een vriendin's ex gehoord dat hij denkt dat ik een crush op hem heb omdat iemand dat tegen hem had gezegd. Dat is dus echt niet waar. Ik had een keer gezegd dat ie knap was toen een paar meisjes vroegen wie ik de knapste van de klas vind. En nu kijkt die gast mij altijd aan in de klas en in de pauze, echt onafgebroken alsof hij mentaal gestoord is. Ik ken die gozer niet eens en hij denkt dat ik hem leuk vind, omdat een paar meiden dat zeiden. Hij is echt zo'n zelfingenomen type die denkt dat hij 'the man' is. Het interesseert me niet wie dit heeft verspreid maar het irriteert me dat die gozer nu altijd naar me kijkt alsof ie mentaal gehandicapt is en dat ie zich 'lekker voelt' omdat er weer een meisje is dat hem leuk vindt.
Klacht: Kinderachtig geroddel over mij.
Ik kan niet wachten tot ik van de middelbare school af ben.
Dat moet ik zijn danquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef Pharkus het volgende:
Welke FOK!ker ziet er mentaal gehandicapt uit? Vingers!
Oh en was ook nog de knapste jongen van de klas?
Hij is mooi maar heeft ook een mega eigendunk en dat maakt hem minder mooi.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef Pharkus het volgende:
Welke FOK!ker ziet er mentaal gehandicapt uit? Vingers!
Oh en was ook nog de knapste jongen van de klas?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is mooi maar heeft ook een mega eigendunk en dat maakt hem minder mooi.
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
inmiddels weet ik beterquote:
ninja-editquote:
Ja nevermindquote:
quote:[ Bericht 62% gewijzigd door stevenmac26 op 13-11-2012 20:59 ]
Dit is het tweede topic.. En ik weet het niet, het maakt me gewoon boos.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Piye het volgende:
Waarom gaan al jouw topics over mensen die denken dat je verliefd op ze bent?
Zeker niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dit is het tweede topic.. En ik weet het niet, het maakt me gewoon boos.
uit je woede op die roddelfiguren ipv trieste topics te openenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dit is het tweede topic.. En ik weet het niet, het maakt me gewoon boos.
Dat interesseert me niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uit je woede op die roddelfiguren ipv trieste topics te openen
het interesseert je niet dat je triest bent? schattigquote:Op [url=hKLB / Kinderachtig geroddel 13 november 2012 21:58[/url] schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
TS is iemand die haar woord houdt, hou ik van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef loveyourlife het volgende:
Oke. Ik maak geen topics meer aan in klaagbaak.
Gvd happyquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:
Goed om te zien dat er ook nog mensen zijn die de etiquette wel naleven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef Robophatt het volgende:
Wie A zegt moet ook B zeggen. Als je publiekelijk toegeeft dat je die jongen lekker vindt moet je ook seks met hem hebben. Zo zijn de regels TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |