Inderdaad, volgens mij moet je gewoon ophouden met topics maken. Scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom wordt dit steeds ophoog gehaald?
Omdat die geile fokkertjes niet weten dat je een 50 jarige bouwvakker bent uit Almere Haven en heel graag je broekje in willen. Het is echt niet zo dat jouw topics boeiend zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom wordt dit steeds ophoog gehaald?
Daarvoor is nou juist een dagboek uitgevonden. Opgerot kutteef, uch. En weer een note erbijquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:12 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie zijn zo gemeen.. Ik vraag jullie niet eens om advies, ik wilde het alleen kwijt.
Helpt het als je moeder tijdens de zwangerschap ook heeft gerookt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Uh, een hijsje ja. Als je een hele peuk de eerste keer weg rookt mag je blij zijn als je daarna niet ligt te kotsen van de misselijkheid
Goede ouwe tijd
De kwaliteit van de dingen die jij kwijt moet zou ik me zelfs op plee voor schamen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:12 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie zijn zo gemeen.. Ik vraag jullie niet eens om advies, ik wilde het alleen kwijt.
Godzijdank.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef loveyourlife het volgende:
Oke. Ik maak geen topics meer aan in klaagbaak.
Ik neem aan dat ik ook niet in je broekje mag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef loveyourlife het volgende:
Oke. Ik maak geen topics meer aan in klaagbaak.
De praktijk zegt dan van wel, voor zover ik weet heeft mijn moeder niet gerookt terwijl ze zwanger was van mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpt het als je moeder tijdens de zwangerschap ook heeft gerookt?
Ben daar echt nooit misselijk van geweest.
"Ja ik heb echt te veel slechte ervaringen."quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Aandacht, alsof ze verslaafd is en zo, en dan weer de fout in gaat.
wat een dom grietje.
Moet je doen, kan je lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik word echt een beetje moe van die topics van jou (en ik had de rest van de reacties nog niet eens gelezen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |