Serieus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef loveyourlife het volgende:
Je kunt er ook nog eens kanker van krijgen
Uh, een hijsje ja. Als je een hele peuk de eerste keer weg rookt mag je blij zijn als je daarna niet ligt te kotsen van de misselijkheidquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef haan33 het volgende:
Als je de eerste paar keer rookt word je een beetje licht in je kop. Je hebt gewoon niet over je longen gerookt
Volgensmij heb ik het wel goed gedaan maar er was gewoon niets aan. Ik word ook niet zo snel dronken, misschien daarom..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef haan33 het volgende:
Als je de eerste paar keer rookt word je een beetje licht in je kop. Je hebt gewoon niet over je longen gerookt
na 3 bacardi's sta jij toch al in je bh op de bar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik het wel goed gedaan maar er was gewoon niets aan. Ik word ook niet zo snel dronken, misschien daarom..
Een meisje van 14 dat niet snel dronken is? Kijk meid, van breezer kun je een heel 5L vat drinken. Als jij 0.5L rum wegtankt dan ben jij doodquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik het wel goed gedaan maar er was gewoon niets aan. Ik word ook niet zo snel dronken, misschien daarom..
Jep.. Een man op straat sprak me aan en vertelde dat ie kon zien dat ik voor de eerste keer had gerookt en dat ik het nooit meer moet doen.quote:
MIETJE!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Jep.. Een man op straat sprak me aan en vertelde dat ie kon zien dat ik voor de eerste keer had gerookt en dat ik het nooit meer moet doen.
Die mensen moet je negeren, morgen aan de speed TS!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Jep.. Een man op straat sprak me aan en vertelde dat ie kon zien dat ik voor de eerste keer had gerookt en dat ik het nooit meer moet doen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een meisje van 14 dat niet snel dronken is? Kijk meid, van breezer kun je een heel 5L vat drinken. Als jij 0.5L rum wegtankt dan ben jij dood
Ik ben 15.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een meisje van 14 dat niet snel dronken is? Kijk meid, van breezer kun je een heel 5L vat drinken. Als jij 0.5L rum wegtankt dan ben jij dood
Smirnoff Ice zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 15.Ik kan best veel op , laatst nog een halve fles wodka gedronken. Wel steeds gemixt met cola natuurlijk.
Weet je hoe slecht alcohol wel niet voor je is? Beter rook je dat hele pakje op, en laat je alcohol links liggen.quote:
L&M. ik rook niet andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef james211 het volgende:
Roken is lekker tenzij het L&M is. Probeer luckies, Zware van Nelle, of gwn Zilver Zwaar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:33 schreef vinnieboy het volgende:
Koop een nieuw pakje ts![]()
wel even doorzetten
Voor na het eten en tijdens je koffie of je bierquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef Thomas B. het volgende:
Blijf het gewoon nog even proberen. Na een tijdje wordt het vanzelf verrukkelijk!
Pakje zware van Nelle met rizlaquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat schuift Stivoro eigenlijk voor zo'n topic op een forum vol jongeren?
Goede keuze.quote:Ik probeer de volgende keer wiet ofzo uit
Ik doe het alleen tijdens het uitgaan maar daar ga ik volgensmij mee stoppen omdat ik de dag daarna he-le-maal niets kan en de hele dag op bed lig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht alcohol wel niet voor je is? Beter rook je dat hele pakje op, en laat je alcohol links liggen.
Het. Is. Niet. Stoer!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik doe het alleen tijdens het uitgaan maar daar ga ik volgensmij mee stoppen omdat ik de dag daarna he-le-maal niets kan en de hele dag op bed lig.
Dan kan je er zo te horen sowieso niet mee omgaan. Met drugs is er één regel:quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik doe het alleen tijdens het uitgaan maar daar ga ik volgensmij mee stoppen omdat ik de dag daarna he-le-maal niets kan en de hele dag op bed lig.
Mietje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |