Nee, maar blijf gewoon bij alcohol, dat doe ik en het bevalt prima.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:37 schreef Scherbatsky het volgende:
[..]
Want dat is veel beter voor je.
Het lijkt me trouwens raadzaam dat deze dame helemaal niets gebruikt, ze kan duidelijk ook al niet met haar alcohol omgaan. Om er even serieus op in te gaan, aangezien bovenstaande niet gemeend was.
En dit...quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:04 schreef Dimens het volgende:
Wat onvolwassen TS. Ik, als 24 jarige man, vind meisjes van 15 die roken niet interessant. Alleen de echte 15 jarige vrouwen die het roken kunnen weerstaan wil ik hebben.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef Mucha-Girl het volgende:
Jezus Christus, wat een populistisch kut-gedoe van TS. Echt zo'n 'lookatmelookatme'-type.
1. Kijk mij stoer doen en met oudere jongens gaan.
2. Kijk mij stoer doen en relatiedrama's hebben (hij is niet goed voor me, oh boo-fucking-hoo).
3. Kijk mij stoer doen en roken. En het pakje van een puisterige kutpuber losgeweekt hebben met de belofte van een zoen, omdat ik zelf nog te jong ben om überhaupt sigaretten te kunnen kopen.
4. Kijk mij stoer doen en veel drinken en uitgaan en slaapfeestjes houden.
En dan het allerergste: kutreacties krijgen en al je misstappen sneller afzweren dan dat je 't woord 'u' uit kunt spreken, en tot overmaat van ramp jezelf dan een good girl noemen.
Achterlijk wicht, experimenteren ok, maar dit slaat nergens op. Ga godverdomme aa je huiswerk, ga af en toe eens uit, sla een leuke jongen aan de haak, allemaal prima pubergedrag.
Maar kom niet populair doen op een forum op internet door al je misstappen uitgebreid te beschrijven en daarna huilie huilie te lopen doen omdat je een good girl bent en je er zoooo trots op bent dat je ouders van niks weten. Bitch please!
20/gquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
hHoe duur k kan niets krijgen
Net zoals je zou stoppen met FOK!en?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef loveyourlife het volgende:
Dit alles behoort tot het verleden, ik stop met drinken en ik zal nooit meer roken.I'm a good girl.
jatogg je herkent gelijk welke makkelijk zijn in de dancing.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef MichaelScott het volgende:
gewoon door blijven roken TS.![]()
Je weet wat ze zeggen over meisjes die roken.
Aandacht, alsof ze verslaafd is en zo, en dan weer de fout in gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zoals je zou stoppen met FOK!en?
Trouwens, je bent 15 jaar en je gaat stoppen met drinken? For real?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |