Serieus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef loveyourlife het volgende:
Je kunt er ook nog eens kanker van krijgen
Uh, een hijsje ja. Als je een hele peuk de eerste keer weg rookt mag je blij zijn als je daarna niet ligt te kotsen van de misselijkheidquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef haan33 het volgende:
Als je de eerste paar keer rookt word je een beetje licht in je kop. Je hebt gewoon niet over je longen gerookt
Volgensmij heb ik het wel goed gedaan maar er was gewoon niets aan. Ik word ook niet zo snel dronken, misschien daarom..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef haan33 het volgende:
Als je de eerste paar keer rookt word je een beetje licht in je kop. Je hebt gewoon niet over je longen gerookt
na 3 bacardi's sta jij toch al in je bh op de bar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik het wel goed gedaan maar er was gewoon niets aan. Ik word ook niet zo snel dronken, misschien daarom..
Een meisje van 14 dat niet snel dronken is? Kijk meid, van breezer kun je een heel 5L vat drinken. Als jij 0.5L rum wegtankt dan ben jij doodquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik het wel goed gedaan maar er was gewoon niets aan. Ik word ook niet zo snel dronken, misschien daarom..
Jep.. Een man op straat sprak me aan en vertelde dat ie kon zien dat ik voor de eerste keer had gerookt en dat ik het nooit meer moet doen.quote:
MIETJE!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Jep.. Een man op straat sprak me aan en vertelde dat ie kon zien dat ik voor de eerste keer had gerookt en dat ik het nooit meer moet doen.
Die mensen moet je negeren, morgen aan de speed TS!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Jep.. Een man op straat sprak me aan en vertelde dat ie kon zien dat ik voor de eerste keer had gerookt en dat ik het nooit meer moet doen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een meisje van 14 dat niet snel dronken is? Kijk meid, van breezer kun je een heel 5L vat drinken. Als jij 0.5L rum wegtankt dan ben jij dood
Ik ben 15.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een meisje van 14 dat niet snel dronken is? Kijk meid, van breezer kun je een heel 5L vat drinken. Als jij 0.5L rum wegtankt dan ben jij dood
Smirnoff Ice zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 15.Ik kan best veel op , laatst nog een halve fles wodka gedronken. Wel steeds gemixt met cola natuurlijk.
Weet je hoe slecht alcohol wel niet voor je is? Beter rook je dat hele pakje op, en laat je alcohol links liggen.quote:
L&M. ik rook niet andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef james211 het volgende:
Roken is lekker tenzij het L&M is. Probeer luckies, Zware van Nelle, of gwn Zilver Zwaar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:33 schreef vinnieboy het volgende:
Koop een nieuw pakje ts![]()
wel even doorzetten
Voor na het eten en tijdens je koffie of je bierquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef Thomas B. het volgende:
Blijf het gewoon nog even proberen. Na een tijdje wordt het vanzelf verrukkelijk!
Pakje zware van Nelle met rizlaquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat schuift Stivoro eigenlijk voor zo'n topic op een forum vol jongeren?
Goede keuze.quote:Ik probeer de volgende keer wiet ofzo uit
Ik doe het alleen tijdens het uitgaan maar daar ga ik volgensmij mee stoppen omdat ik de dag daarna he-le-maal niets kan en de hele dag op bed lig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht alcohol wel niet voor je is? Beter rook je dat hele pakje op, en laat je alcohol links liggen.
Het. Is. Niet. Stoer!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik doe het alleen tijdens het uitgaan maar daar ga ik volgensmij mee stoppen omdat ik de dag daarna he-le-maal niets kan en de hele dag op bed lig.
Dan kan je er zo te horen sowieso niet mee omgaan. Met drugs is er één regel:quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik doe het alleen tijdens het uitgaan maar daar ga ik volgensmij mee stoppen omdat ik de dag daarna he-le-maal niets kan en de hele dag op bed lig.
Mietje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb TS al aangeboden voor d'r naar de coffeeshop te gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef Capslockie het volgende:
Je moet ook geen sigaretten roken, maar gelijk beginnen met jointjes
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n kaars. Die roken ook alleen als ze uitgaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Volgens Google alsnog Smirnoff
https://www.google.nl/web(...)qf.&biw=1920&bih=979
Ze rookte op straat, even de posts lezen voordat je ongefundeerd gaat reageren, ja!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n kaars. Die roken ook alleen als ze uitgaan.
Denk je nou echt dat ik dit soort topics ga lezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Ze rookte op straat, even de posts lezen voordat je ongefundeerd gaat reageren, ja!
Je reageert er zelfs op. Is dat dan niet meer dan logisch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dit soort topics ga lezen
In KLB? nee...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Je reageert er zelfs op. Is dat dan niet meer dan logisch?
Coke heeft geen fuck te maken met roken.quote:
Nee vodka als ik uitga, bacardi cola bij normale gelegenheden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n kaars. Die roken ook alleen als ze uitgaan.
Ben jij de grappenmaker van de dag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Coke heeft geen fuck te maken met roken.
Het inname niet, de effecten niet en het resultaat niet.
Schijt aan gewoon doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Coke heeft geen fuck te maken met roken.
Het inname niet, de effecten niet en het resultaat niet.
Dat is weer een ander verhaal, namelijk... YOLOquote:
Smirnoff Ice*quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef haan33 het volgende:
TS is echt dat type dat in de ochtend wakker wordt met zaad druipend uit haar grot en zich niks meer herinnerd, ze heeft immers wel een 'halve fles' bacardi breezer op!
Juist YOLOOOOOOOOOOOOO!!111!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal, namelijk... YOLO
Neem er een peukie bij!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee vodka als ik uitga, bacardi cola bij normale gelegenheden.
Aaaah, wat schattig. Jullie hebben iets gemeen met elkaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef haan33 het volgende:
TS is echt dat type dat in de ochtend wakker wordt met zaad druipend uit haar grot en zich niks meer herinnerd, ze heeft immers wel een 'halve fles' bacardi breezer op!
krokodil!!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wauw jij bent een stoere chick. zin om een keer ghb te proberen? xxx
Je kan beter experimenteren met andere mensenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef loveyourlife het volgende:
Guys ik ben alleen maar aan het experimenteren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vinden je ouders van je experimenteer gedrag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef loveyourlife het volgende:
Guys ik ben alleen maar aan het experimenteren..
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan beter experimenteren met andere mensenSorry maar ik heb een beetje genoeg gehad van mannen, ik kan mijn vorige vriend niet vergeten terwijl ik weet dat hij niet goed voor me is. En toch blijf ik hrm missen, ik haat mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 15.Ik kan best veel op , laatst nog een halve fles wodka gedronken. Wel steeds gemixt met cola natuurlijk.
Kutloverboys verpesten ook alles voor onsquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb een beetje genoeg gehad van mannen, ik kan mijn vorige vriend niet vergeten terwijl ik weet dat hij niet goed voor me is. En toch blijf ik hrm missen, ik haat mezelf.
Spring van een brugquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb een beetje genoeg gehad van mannen, ik kan mijn vorige vriend niet vergeten terwijl ik weet dat hij niet goed voor me is. En toch blijf ik hrm missen, ik haat mezelf.
Het feit is al dat het "Vodka gewoon" is wat pubertaal is voor "Smirnoff", you do the math.quote:
Ze weten het niet. Ze werken best veel dus ik hoef me niet zo'n zorgen te maken dat ze erachterkomen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:17 schreef Liberteh het volgende:
[..]
En wat vinden je ouders van je experimenteer gedrag?
normale gelegenheden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee vodka als ik uitga, bacardi cola bij normale gelegenheden.
Deze man weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
ik rook alleen crystal. waarom voor het halve werk gaan?
Hij was geen loverboy, hij was te oud voor mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:19 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Kutloverboys verpesten ook alles voor ons
Het punt is dat minderjarige hun eigen grenzen niet kennen, daarom is het ook 18+quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze weten het niet. Ze werken best veel dus ik hoef me niet zo'n zorgen te maken dat ze erachterkomen.
Je spreekt jezelf nu tegen in dezelfde zin. Je hebt het alleen op tijd aan zien komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij was geen loverboy, hij was te oud voor mij.
Ze is een onvolwassen onzekere wanna-be-slet die naar feesten toegaat en alcohol drinkt om erbij te horen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:23 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu tegen in dezelfde zin. Je hebt het alleen op tijd aan zien komen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Het feit is al dat het "Vodka gewoon" is wat pubertaal is voor "Smirnoff", you do the math.
https://www.google.nl/web(...)0&bih=979&ion=1&bs=1
Nee als ik in de stad wat ga drinken of op een slaapfeestje ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
normale gelegenheden?![]()
Tijdens het eten? als je je huiswerk aan het maken bent?
Drinken op slaapfeesten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee als ik in de stad wat ga drinken of op een slaapfeestje ofzo.
Oh, heet dat tegenwoordig zo.... Slaapfeestje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee als ik in de stad wat ga drinken of op een slaapfeestje ofzo.
OH!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Oh, heet dat tegenwoordig zo.... Slaapfeestje...
Die moet ik onthouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |