Nee, orgy, slimmerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
OH!
Misschien bedoelde ze gangbang?
Deal! Als je dat niet volhoud dan organiseert FOK! een slaapfeestje voor je... met 10 negersquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef loveyourlife het volgende:
Dit alles behoort tot het verleden, ik stop met drinken en ik zal nooit meer roken.I'm a good girl.
Ghehe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Deal! Als je dat niet volhoud dan organiseert FOK! een slaapfeestje voor je... met 10 negers
Mah, daar zal ze weinig van voelen als ze stomdronken is van haar cola-vodka'squote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Deal! Als je dat niet volhoud dan organiseert FOK! een slaapfeestje voor je... met 10 negers
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Rokende vrouwenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef loveyourlife het volgende:
Dit alles behoort tot het verleden, ik stop met drinken en ik zal nooit meer roken.I'm a good girl.
Dus jij wil ook nog eens alcohol in dat minderjarige lichaampje gaan gieten? Belonen met drank als ze niet stopt met drank werkt niet hé!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mah, daar zal ze weinig van voelen als ze stomdronken is van haar cola-vodka's
Trouwens je bent echt een populist zeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef loveyourlife het volgende:
Zo dan, wat heb je die gegeven?? Een doppie teveel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Trouwens je bent echt een populist zeg.
Eerst lekker dronken doen effe tegen de jongen met de lekkere 6pack die rookt zeggen "Paas mij een ciggi" en nu je ziet dat mensen hier dit niet echt OK vinden, zeg je:"Ja ik stop hoor I'm a good girl"
Er was zo een wijf als jij bij mij op school... Die was K.O. terug gevonden in de WC pot (je herinnerde mij net eraan :3).
Oh nee die was in elkaar geslagen door random negers LOLquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Zo dan, wat heb je die gegeven?? Een doppie teveel?
Het lijkt erop dat ik het niet snap en jij wel. Waarom dan? En wat heeft dat precies met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh nee die was in elkaar geslagen door random negers LOL
Niks. Ik moest er aan denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik het niet snap en jij wel. Waarom dan? En wat heeft dat precies met dit topic te maken?
Nee al die dingen die ik zei waren dingen die ik vroeger deed , ik heb laatst besloten minder te drinken maar roken stond nog op mijn lijst van dingen die ik gedaan moet hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Trouwens je bent echt een populist zeg.
Eerst lekker dronken doen effe tegen de jongen met de lekkere 6pack die rookt zeggen "Paas mij een ciggi" en nu je ziet dat mensen hier dit niet echt OK vinden, zeg je:"Ja ik stop hoor I'm a good girl"
Er was zo een wijf als jij bij mij op school... Die was K.O. terug gevonden in de WC pot (je herinnerde mij net eraan :3).
VROEGÂH!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee al die dingen die ik zei waren dingen die ik vroeger deed , ik heb laatst besloten minder te drinken maar roken stond nog op mijn lijst van dingen die ik gedaan moet hebben.
Cool story bro..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef Liberteh het volgende:
[..]
VROEGÂH!
Meid, ik ben 22 en als ik bij "volwassenen" begin over "vroeger" dan beginnen ze me spontaan uit te lachen.
Ik zei al dat ze onvolwassen was en dacht volwassener te zijn door bad-girl dingen uit te voerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef Liberteh het volgende:
[..]
VROEGÂH!
Meid, ik ben 22 en als ik bij "volwassenen" begin over "vroeger" dan beginnen ze me spontaan uit te lachen.
Weet ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |