Lieve FOK!ers,
Er is iets dat me al dagen bezighoud en ik weet niet aan wie ik het moet vragen dus dan maar hier.
Mijn vriendin vond twee jaar geleden een jongen heel erg leuk maar hij deed een beetje afstandelijk. In een gekke bui hebben we hem (twee jaar geleden) een gek berichtje gestuurd op fb en daarna nooit meer iets gezegd. Het was namelijk inmiddels wel duidelijk dat ie haar niet leuk vindt.
Dit jaar is ie blijven zitten (ik trouwens ook) en zitten we bij elkaar in de klas. Ik had echt nooit met hem gesproken of wat, ik kende hem alleen van gezicht omdat die vriendin van mij hem leuk vond. Maar hij begon opeens over dat berichtje dat we (op mijn naam) naar hem hadden verzonden. Hij zei dat ie sowieso geen interesse had in mijn vriendin en dat ze een gedrocht is en totaal geen leuk meisje. Ik vond het echt raar dat ie over dat berichtje begon dat ik twee (!) jaar geleden had gestuurd , zelf was ik allang vergeten dat het was gebeurd. En ook dat ie pas na twee jaar op dat berichtje reageert terwijl hij niet eens geïnteresseerd was in mijn vriendin.
Ik vertelde het hele verhaal aan m'n vriendin en ze was nogal van streek, omdat ze hem nog een beetje leuk vind. Ik ben dus op die jongen afgestapt in de pauze om duidelijk te maken dat het echt gemeen is wat ie over mijn vriendin zei en dat hij beter zijn mond kan houden de volgende keer. Hij zij dat het hem 'heel erg speet' en dat hij 'het al heel lang aan me wou vragen'.
Daarna kwam hij naar mij toe om te zeggen dat ik 'lef heb omdat ik op hem was afgestapt' en toen zei ik dat hij diegene is met lef omdat hij echt fucking gemene dingen zegt over mijn vriendin. Hij zei toen iets van wat wil je dat ik zeg het spijt me heel erg blablabla. (mensen denken misschien dat ik zeurderig ben maar hij heeft echt erge dingen over haar gezegd en dat pik ik gewoon niet) Toen negeerde ik hem gewoon maar hij begon irritant te doen in de klas. Hij probeert heel vaak aandacht te trekken door domme opmerkingen te maken en daarna te lachen. Ook heb ik gemerkt dat ie altijd een soort van openingszinnetje (hij zegt bijvoorbeeld eerst 'wil je een woordenboek voor me pakken' en dan 'nee hoeft niet meer' en dan begint ie pas een gesprek heel dom) heeft als ie met me gaat praten en het komt ook uit het niets. Hij heeft me ook een dom berichtje gestuurd op Facebook over wat we moeten leren ofzo terwijl ik nooit met hem praat, hij had het toch aan andere mensen kunnen vragen? En mijn vriendin zegt dat ze hem de hele tijd naar me zag kijken in de klas.
Ik hoop dat jullie mijn nogal chaotisch verhaal begrijpen.. Misschien overdrijf ik wel maar ik heb een beetje het gevoel dat hij mijn aandacht probeert te trekken ofzo , ik kan m'n vinger er niet helemaal op leggen. Vooral omdat hij zo'n jongen is met een enorm ego die iedereen afkraakt.
Wat denken jullie?