abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118763704
Lieve FOK!ers,

Er is iets dat me al dagen bezighoud en ik weet niet aan wie ik het moet vragen dus dan maar hier. :)

Mijn vriendin vond twee jaar geleden een jongen heel erg leuk maar hij deed een beetje afstandelijk. In een gekke bui hebben we hem (twee jaar geleden) een gek berichtje gestuurd op fb en daarna nooit meer iets gezegd. Het was namelijk inmiddels wel duidelijk dat ie haar niet leuk vindt.

Dit jaar is ie blijven zitten (ik trouwens ook) en zitten we bij elkaar in de klas. Ik had echt nooit met hem gesproken of wat, ik kende hem alleen van gezicht omdat die vriendin van mij hem leuk vond. Maar hij begon opeens over dat berichtje dat we (op mijn naam) naar hem hadden verzonden. Hij zei dat ie sowieso geen interesse had in mijn vriendin en dat ze een gedrocht is en totaal geen leuk meisje. Ik vond het echt raar dat ie over dat berichtje begon dat ik twee (!) jaar geleden had gestuurd , zelf was ik allang vergeten dat het was gebeurd. En ook dat ie pas na twee jaar op dat berichtje reageert terwijl hij niet eens geïnteresseerd was in mijn vriendin.

Ik vertelde het hele verhaal aan m'n vriendin en ze was nogal van streek, omdat ze hem nog een beetje leuk vind. Ik ben dus op die jongen afgestapt in de pauze om duidelijk te maken dat het echt gemeen is wat ie over mijn vriendin zei en dat hij beter zijn mond kan houden de volgende keer. Hij zij dat het hem 'heel erg speet' en dat hij 'het al heel lang aan me wou vragen'.

Daarna kwam hij naar mij toe om te zeggen dat ik 'lef heb omdat ik op hem was afgestapt' en toen zei ik dat hij diegene is met lef omdat hij echt fucking gemene dingen zegt over mijn vriendin. Hij zei toen iets van wat wil je dat ik zeg het spijt me heel erg blablabla. (mensen denken misschien dat ik zeurderig ben maar hij heeft echt erge dingen over haar gezegd en dat pik ik gewoon niet) Toen negeerde ik hem gewoon maar hij begon irritant te doen in de klas. Hij probeert heel vaak aandacht te trekken door domme opmerkingen te maken en daarna te lachen. Ook heb ik gemerkt dat ie altijd een soort van openingszinnetje (hij zegt bijvoorbeeld eerst 'wil je een woordenboek voor me pakken' en dan 'nee hoeft niet meer' en dan begint ie pas een gesprek heel dom) heeft als ie met me gaat praten en het komt ook uit het niets. Hij heeft me ook een dom berichtje gestuurd op Facebook over wat we moeten leren ofzo terwijl ik nooit met hem praat, hij had het toch aan andere mensen kunnen vragen? En mijn vriendin zegt dat ze hem de hele tijd naar me zag kijken in de klas.

Ik hoop dat jullie mijn nogal chaotisch verhaal begrijpen.. Misschien overdrijf ik wel maar ik heb een beetje het gevoel dat hij mijn aandacht probeert te trekken ofzo , ik kan m'n vinger er niet helemaal op leggen. Vooral omdat hij zo'n jongen is met een enorm ego die iedereen afkraakt.

Wat denken jullie?
pi_118763791
Ik snap het niet helemaal.

Verkorte versie?
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_118763831
Wat voor jongen is het verder? Zo iemand die eigenlijk bij alle chicks tegelijk populair doet en dan hoopt dat ze om hem gaan vechten? Of gedraagt hij zich echt anders tegen jou dan tegen de rest?
pi_118763834
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:42 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik snap het niet helemaal.

Verkorte versie?
Kom op, lees het nog eens. Ik kan echt geen duidelijkere versie typen op dit tijdstip. :)
pi_118763859
Wat een drama joh, wow. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:44:40 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_118763866
hier hebben we R&P voor

ach wie hou ik voor de gek, daar is het niveau ook niet hoger.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_118763881
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:44 schreef Rezania het volgende:
Wat een drama joh, wow. :')

Gewoon wachten tot de volgende aflevering dan maar
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:45:25 #8
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_118763890
Ik ga dit dus echt niet allemaal lezen.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_118763891
Boeiend, iedereen heeft een persoonlijkheid, zelfs je moeder en je vader... :')
En ja het ene persoon heeft een lelijk persoonlijkheid en de ander een mooie, shit happens.
Rustig aan.
pi_118763936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:43 schreef CytiseChromatique het volgende:
Wat voor jongen is het verder? Zo iemand die eigenlijk bij alle chicks tegelijk populair doet en dan hoopt dat ze om hem gaan vechten? Of gedraagt hij zich echt anders tegen jou dan tegen de rest?
Hij is best wel populair en hij heeft heel veel aanbidsters , echt niet normaal. Hij maakt meestal alleen maar gemene opmerkingen over meisjes en wil altijd laten zien hoe geweldig hij is, discussting.
pi_118763945
Gelezen.

Hij wilt je keihard nemen op een schooltafel, dat is wel duidelijk.
pi_118763974
Ik zou verkering vragen
Liefs,
Frank
pi_118763990
Mijn vriendin zegt dat ze denkt dat hij me leuk vind.. Ik vind het best wel erg voor haar als dat waar is, want ze heeft nog gevoelens voor hem, al wil ze dat niet toegeven.
pi_118763999
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef LompeHork het volgende:
Gelezen.

Hij wilt je keihard nemen op een schooltafel, dat is wel duidelijk.
Serieus? :')
pi_118764008
Gewoon een homo die aan het compenseren is. Sluit hem eens samen met een grote neger en een stuk zeep in een kast op.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_118764023
Maar vind je hém wel leuk? Daar gaat het om.
pi_118764028
Een vriendin die een kutverhaal door verteld, over wat iemand anders over die vriendin heeft verteld.
Wie is er hier nu gemeen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_118764035
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:

[..]

Serieus? :')
Ja, als ik z'n reacties naar jou toe lees wel. Hij wilt je, anders had hij dat berichtje ook niet onthouden en probeert hij niet elke keer contact te zoeken.
pi_118764061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Een vriendin die een kutverhaal door verteld, over wat iemand anders over die vriendin heeft verteld.
Wie is er hier nu gemeen?
Ze is zelf de vriendin
Liefs,
Frank
pi_118764131
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef CytiseChromatique het volgende:
Maar vind je hém wel leuk? Daar gaat het om.
Ik ken hem niet zo goed.. Als blijkt dat hij ook een aardige kant heeft en dat ie niet altijd even gemeen en egocentrisch is dan wil ik het wel proberen. Denk ik.
pi_118764139
Jeuj hier gaat geneukt worden
pi_118764185
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja, als ik z'n reacties naar jou toe lees wel. Hij wilt je, anders had hij dat berichtje ook niet onthouden en probeert hij niet elke keer contact te zoeken.
Oh maar mijn vriendin dan, zou ik hem moeten laten gaan vanwege haar?
pi_118764202
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef loveyourlife het volgende:

[..]

Nee, gewoon nemen voor "erbij", geen nadelen.
pi_118764208
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef loveyourlife het volgende:

[..]

nee joh gewoon stiekem.. toe, je wil hem O-)
pi_118764222
Ik wil het zeker weten! Is er een truc ofzo zonder dat ik hoef te vragen of hij me leuk vind? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')