quote:[ Bericht 62% gewijzigd door stevenmac26 op 13-11-2012 20:59 ]
Dit is het tweede topic.. En ik weet het niet, het maakt me gewoon boos.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Piye het volgende:
Waarom gaan al jouw topics over mensen die denken dat je verliefd op ze bent?
Zeker niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dit is het tweede topic.. En ik weet het niet, het maakt me gewoon boos.
uit je woede op die roddelfiguren ipv trieste topics te openenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dit is het tweede topic.. En ik weet het niet, het maakt me gewoon boos.
Dat interesseert me niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uit je woede op die roddelfiguren ipv trieste topics te openen
het interesseert je niet dat je triest bent? schattigquote:Op [url=hKLB / Kinderachtig geroddel 13 november 2012 21:58[/url] schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
TS is iemand die haar woord houdt, hou ik van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef loveyourlife het volgende:
Oke. Ik maak geen topics meer aan in klaagbaak.
Gvd happyquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
elke keer wanneer ik jouw topics lees denk ik dat over jou
quote:
Goed om te zien dat er ook nog mensen zijn die de etiquette wel naleven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef Robophatt het volgende:
Wie A zegt moet ook B zeggen. Als je publiekelijk toegeeft dat je die jongen lekker vindt moet je ook seks met hem hebben. Zo zijn de regels TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |