*Hardop meelacht*quote:
In het middenstuk, iets naar beneden scrollen, daar zie je twee plaatjes, eentje met een topic over Ministeck en daarnaast over jullie projectquote:
Kun je zien hoeveel clicks hij heeft gehad?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
daar staan is altijd heel goed voor de views
mooi zo haha nu nog stemmen hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
daar staan is altijd heel goed voor de views
Gelukkig heb je je humor nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef angelo1982 het volgende:
thanks voor alles iedereen .
we zijn ver gekomen maar helaas nu moeten we weer verder kijken .
wil fok ons niet sponsoren whahaha
komt er op het shirtje FOK waar is me poot
Fok, waar is mijn pootquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef angelo1982 het volgende:
thanks voor alles iedereen .
we zijn ver gekomen maar helaas nu moeten we weer verder kijken .
Angelo is leukquote:
Als FOK! jullie wel wil sponsoren, wat komt er dan te staan? We hebben FOK! een poot uitgedraaidquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef angelo1982 het volgende:
haha ook een goede !quote:Op zondag 23 december 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het niet is gelukt
[..]
Als FOK! jullie wel wil sponsoren, wat komt er dan te staan? We hebben FOK! een poot uitgedraaid
En wat rubbereend zegt: om hoeveel geld gaat het eigenlijk?
idd volgende keer beterquote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig Angelo![]()
Jammer maar volgende keer beter vent. Succes
Als jullie aan een andere actie meedoen of zelf een actie organiseren, gewoon hier spammenquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
haha ook een goede !
We proberen geld bij elkaar te krijgen om mee te kunnen doen met de wereld kampioenschapen in de VS
Dat doe ik zeker hahaquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jullie aan een andere actie meedoen of zelf een actie organiseren, gewoon hier spammen
VBL / Zo Fokker Angelo met zijn amputatieteam in het Sportjournaalquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
haha ook een goede !
We proberen geld bij elkaar te krijgen om mee te kunnen doen met de wereld kampioenschapen in de VS
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:41 schreef rubbereend het volgende:
Nou waar kunnen we tientjeslid worden?
nicequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef Droopie het volgende:
Morgen in de Voetbal International :-) goed bezig
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef Droopie het volgende:
Morgen in de Voetbal International :-) goed bezig
quote:
Morgen naar de brievenbus. Hij was al een heldquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Droopie het volgende:
Leuk stuk in de vi, Angelo. Veel humor gelukkig in het artikel.
veeg mij maar op whahaquote:De eerste interland tussen België en Nederland voor eenbenige voetballers is vandaag gestaakt. Aanleiding was een vechtpartij op het veld waar ook toeschouwers bij betrokken raakten.
De wedstrijd stond alleen open voor spelers die een been of een voet missen. De keepers moesten het zonder hand of arm doen.Krukken
Bij de stand 3-3 ontspoorde de wedstrijd. Spelers van beide ploegen struikelden over elkaars krukken. Dat zorgde voor een woordenwisseling en vervolgens voor de nodige klappen over en weer.
Desondanks willen de teams vaker tegen elkaar spelen, vertelden zij aan de Vlaamse zender VTM. "We moeten praten over wat er is gebeurd, maar stoppen is geen optie.
quote:
Er zijn ook gewoon beeldenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
Filmpje!
http://www.spitsnieuws.nl(...)-prothesen-interland
die nummer 10 op 45 seconden kan ineens wel heel snel wegkomen op z'n krukkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:49 schreef iBenny het volgende:
Filmpje!
http://www.spitsnieuws.nl(...)-prothesen-interland
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |