*Hardop meelacht*quote:
In het middenstuk, iets naar beneden scrollen, daar zie je twee plaatjes, eentje met een topic over Ministeck en daarnaast over jullie projectquote:
Kun je zien hoeveel clicks hij heeft gehad?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
daar staan is altijd heel goed voor de views
mooi zo haha nu nog stemmen hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
daar staan is altijd heel goed voor de views
Gelukkig heb je je humor nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef angelo1982 het volgende:
thanks voor alles iedereen .
we zijn ver gekomen maar helaas nu moeten we weer verder kijken .
wil fok ons niet sponsoren whahaha
komt er op het shirtje FOK waar is me poot
Fok, waar is mijn pootquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef angelo1982 het volgende:
thanks voor alles iedereen .
we zijn ver gekomen maar helaas nu moeten we weer verder kijken .
Angelo is leukquote:
Als FOK! jullie wel wil sponsoren, wat komt er dan te staan? We hebben FOK! een poot uitgedraaidquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef angelo1982 het volgende:
haha ook een goede !quote:Op zondag 23 december 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het niet is gelukt
[..]
Als FOK! jullie wel wil sponsoren, wat komt er dan te staan? We hebben FOK! een poot uitgedraaid
En wat rubbereend zegt: om hoeveel geld gaat het eigenlijk?
idd volgende keer beterquote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig Angelo![]()
Jammer maar volgende keer beter vent. Succes
Als jullie aan een andere actie meedoen of zelf een actie organiseren, gewoon hier spammenquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
haha ook een goede !
We proberen geld bij elkaar te krijgen om mee te kunnen doen met de wereld kampioenschapen in de VS
Dat doe ik zeker hahaquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jullie aan een andere actie meedoen of zelf een actie organiseren, gewoon hier spammen
VBL / Zo Fokker Angelo met zijn amputatieteam in het Sportjournaalquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
haha ook een goede !
We proberen geld bij elkaar te krijgen om mee te kunnen doen met de wereld kampioenschapen in de VS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |