SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!Extremistisch gematigd.
Is dat een woordspeling?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die laatste is echt wel met opzet gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ze hier vandaan kwamen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:16 schreef dekilo het volgende:
Als je al zo lang meekijkt waarom doe je dan reposten? of was dat juist je grap?
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:02 schreef P8 het volgende:
[..]
En de neger is weer een barbarian, racist.
quote:
Zijn best lekker die snoepjesquote:
Ghehe.quote:
Fuck, ik kan hier niet naar luisteren. Wat een verschrikking.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
dan heb je deze nog niet gehoord:
![]()
Beter uitgevoerd dan die zwarte pietenstijl.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck, ik kan hier niet naar luisteren. Wat een verschrikking.
Omg!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Magic-IRC het volgende:
Tijd voor een drankje.
[ afbeelding ]
![]()
Gaaf beest.quote:
Daar is de basis voor een ijzersterke vertrouwensband gecreeerd.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Magic-IRC het volgende:
Tijd voor een drankje.
[ afbeelding ]
![]()
Is hier paniek ofzo of is dit gewoon ff helpen met alle kracht die ze hebben?quote:
Die walvis moet snel het water in, anders sterft hij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is hier paniek ofzo of is dit gewoon ff helpen met alle kracht die ze hebben?
Goeie Jack v Gelder imitatie.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is ready steady cook eng...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice onequote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
Nee leuk,quote:
quote:Oh Noes! This Product is Out of Stock
We're sorry, this product is not available for purchase at this time. But all hope is not lost, young padawan! You can still keep in the know on this and possibly pick it up in the future.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde en infectie
Wat een leuke gifjes!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)spin_in_je_nek_.html
Dit is overigens het origineel.. wel leuk gemaakt !quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Hier een oudje voor dit topic denk ik, maar ik lurk hier nog niet zo lang mee.
[ afbeelding ]
Die was in 2002 idd vrij onverwacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
Cool inderdaad.
Deze vind ik wel onverwacht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mystery solved.
Pakketje lag er al, maar die mooie dame had niet goed genoeg gekeken.
Andere medewerkster vond hem vandaag wel..
maar niet wat ik verwacht had :S Ever buying is niet zo snel...
tomtop daarentegen wel weer.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik moest echt twee keer kijken lol...
en hier:quote:
quote:
Deze is zo tofquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:06 schreef NJ het volgende:
Obama is also not impressed!
[ afbeelding ]
like a bossquote:
wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:06 schreef NJ het volgende:
Obama is also not impressed!
[ afbeelding ]
je eigen filmpje postenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Geeft een hele nieuwe betekenis aan "eierscheet".
Nope, niet van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je eigen filmpje posten
wel mooi filmpje
howtobasicquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, niet van mij.
Ben abonnee bij heel wat van die kanalen.
Ik zit meer in de fretten en de anti-spyware (spywarvrij channel en channel4ferrets).
Ook de "HowToBasic" reeks:
Wie gebruikt dat woord?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Geeft een hele nieuwe betekenis aan "eierscheet".
Een soort mislukte kakhiel inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 11:39 schreef Elvander het volgende:
Sjit wat zijn die fucknutt plaatjes enorm slecht, is echt het posten niet waard.
Hij lijkt wel psychotischquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hij lijkt wel psychotischDie is duidelijk niet helemaal in orde in zijn bovenkamer
quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit is z'n broer.
Jajajaja iesj koeltoer.
En als ik zo voor de cam ga staan terwijl ik een vinger-beweging maak, schrikt dat vrouwen af, denk ik.quote:
Die heeft vast een leuk telefoongesprek met zijn vrouw gehadquote:
Aaaah, inderdaad. Zie het nu pasquote:Op zondag 18 november 2012 19:02 schreef µ het volgende:
[..]
Wat had er gestaan als het 'X'-icoon een 'E' was geweest?
quote:
weet ik niet zekerquote:Op zondag 18 november 2012 15:47 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En als ik zo voor de cam ga staan terwijl ik een vinger-beweging maak, schrikt dat vrouwen af, denk ik.
Meteen gedownloadquote:
software nietquote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Meteen gedownload
Gelukkig heb ik 20cent kopieerheffing betaald op mijn pack van DVD's en is het downloaden daardoor legaal
Software ook. Wanneer jij software download, installeert en gebruikt via een DVD waarop jij kopieerheffing betaald hebt ben je binnen de NL wetgeving vrij van vervolging.quote:Op maandag 19 november 2012 00:52 schreef Manke het volgende:
[..]
software niet
mja, boeieuh
lijkt me ook wel een vet spel, heb alleen kut pc
Bron?quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Software ook. Wanneer jij software download, installeert en gebruikt via een DVD waarop jij kopieerheffing betaald hebt ben je binnen de NL wetgeving vrij van vervolging.
Ik zie niks...quote:Op maandag 19 november 2012 10:06 schreef Woestijnvos het volgende:
[ afbeelding ]
Arme kat.
[ afbeelding ]
Yup. 1picposts voor optimale postcountopkriksensatie.quote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
Is dit nu het random picdump topic geworden?
quote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
Is dit nu het random picdump topic geworden?
quote:
Blijft geweldigquote:
Vond deze versie beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |