2:08:quote:
Jammer genoeg één van de weinigen die dit durft opmerken.quote:The president and other government officials denounce school violence, yet still advocate for endless undeclared wars abroad and easy abortion at home. U.S. drone strikes kill thousands, but nobody in America holds vigils or devotes much news coverage to those victims, many of which are children, albeit, of a different color.
Obviously I don’t want to conflate complex issues of foreign policy and war with the Sandy Hook shooting, but it is important to make the broader point that our federal government has zero moral authority to legislate against violence.
Ook zero credibility.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
2:08:
[..]
Jammer genoeg één van de weinigen die dit durft opmerken.
Dit is POL...quote:Op donderdag 3 januari 2013 05:19 schreef maartena het volgende:
Kunnen we de politiek verhuizen naar POL? Daar is dit topic niet voor bedoeld.
"Ja maar... Ron Paul is gek, bla bla bla"quote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
2:08:
[..]
Jammer genoeg één van de weinigen die dit durft opmerken.
Gek zou ik niet direct willen zeggen. Het is een Amerikaanse blanke, christelijke, oudere conservatief met de bijbehorende denkbeelden over rechten voor vrouwen, niet hetero's en kleurlingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Ja maar... Ron Paul is gek, bla bla bla"
Ik las in mijn eigen krant dat de Puerto Ricaanse afgevaardigden daarmee over de streep getrokken waren, maar dat vind ik raar want die hebben toch helemaal geen stemrecht?quote:1. A $9 billion “sop for Wall Street banks and major multinationals”
2. A rum tax for Puerto Rico
3. Cheaper office space for Goldman Sachs
4. Help NASCAR build racetracks
5. Treat coal from Indian lands as an alternative energy source
6. Promote plug-in electric scooters.
7. Repair the railroads
8. Subsidize Hollywood films
9. Crack down on tax cheats… in prison
10. Provide incentives for commuters to take the bus or train
Je blijft maar lastercampagnes voeren he. Totaal ongefundeerd dit. Pleur toch een keer op met je overloze getroll. Dat jij nog mod bent hier is echt onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gek zou ik niet direct willen zeggen. Het is een Amerikaanse blanke, christelijke, oudere conservatief met de bijbehorende denkbeelden over rechten voor vrouwen, niet hetero's en kleurlingen.
Het is juist prima onderbouwd, keer op keer zelfs.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je blijft maar lastercampagnes voeren he. Totaal ongefundeerd dit. Pleur toch een keer op met je overloze getroll. Dat jij nog mod bent hier is echt onbegrijpelijk.
Nou, lekker onderbouwd zeg. Wat dacht je ervan als je iemand van iets beschuldigd dat je het met feiten staaft, of op zijn minst een citaat. Loze aantijgingen zijn het, gewoon zwartmakerij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is juist prima onderbouwd, keer op keer zelfs.
Dat is dan ook keer op keer gebeurd. Ik vertel je hier toch niets nieuws?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, lekker onderbouwd zeg. Wat dacht je ervan als je iemand van iets beschuldigd dat je het met feiten staaft, of op zijn minst een citaat. Loze aantijgingen zijn het, gewoon zwartmakerij.
Waar heb je het over man, keer op keer gebeurd. Je vertelt zeker niets nieuws, je kotst dezelfde ongefundeerde onzin telkens uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is dan ook keer op keer gebeurd. Ik vertel je hier toch niets nieuws?
Dat het door mij en anderen keer op keer is uitgelegd aan de hand van voorbeelden. Van zijn wens om abortus strafbaar te stellen via fanatiek in cliëntelisme tot het voor zoveel mogelijk homo's het huwelijk onmogelijk te maken. Het is keer op keer uitgelegd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, keer op keer gebeurd.
Wat heeft dat met 'denkbeelden over vrouwen, niet hetero's en kleurlingen' te maken?. Niets.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat het door mij en anderen keer op keer is uitgelegd aan de hand van voorbeelden. Van zijn wens om abortus strafbaar te stellen via fanatiek in cliëntelisme tot het voor zoveel mogelijk homo's het huwelijk onmogelijk te maken. Het is keer op keer uitgelegd.
Alles lijkt me.Die zijn minderwaardig in de ogen van een christelijke, mannelijke conservatief en moeten in hun mogelijkheden klein gehouden worden. Het is ook niks bijzonders voor een Amerikaanse conservatief.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met 'denkbeelden over vrouwen, niet hetero's en kleurlingen' te maken?. Niets.
Het opheffen van het huwelijk als wettelijk erkend en het in handen leggen van de kerken gaat de mogelijkheden voor homo's om te trouwen niet beperkenquote:Wat je zegt over het homohuwelijk klopt trouwens helemaal niet, het is simpelweg een verkeerde voorstelling van zaken.
Waarom toch keer op keer op de man spelen? Ik ben in het geheel niet aan het trollen, ik geef een vrij accuraat beeld van een man die hier door enkelen als een halve messias wordt aanbeden. Dat beeld bevalt je niet dus word je als een ware gelovige boos, prima maar reageer dat dan niet op de boodschapper af.quote:Welbewust, om te trollen. Echt, ga buiten in de zandbak spelen. Een beetje hier allerlei topics lopen verzieken met dit soort geneuzel, hoe triest ben je dan.
Dat zjin gewoon belachelijke aantijgingen die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles lijkt me.Die zijn minderwaardig in de ogen van een christelijke, mannelijke conservatief en moeten in hun mogelijkheden klein gehouden worden.
Het opheffen van het burgerlijk huwelijk is een consequent en logisch standpunt wat gebaseerd is op libertarische principes. Namelijk dat de overheid, als die al zou moeten bestaan, zich daar niet mee moet bemoeien en je als individu moet behandelen (geen discriminatie van vrijgezellen etc.). Wat jij daar allemaal achter zoekt zit in je eigen hoofd.quote:Het opheffen van het huwelijk als wettelijk erkend en het in handen leggen van de kerken gaat de mogelijkheden voor homo's om te trouwen niet beperken?
Is dit een serieuze opmerking?Van jou?quote:Waarom toch keer op keer op de man spelen?
Je bent alleen maar met poep aan het gooien. Meer heb je ook niet te bieden, dus ik zou zeggen rot lekker een eind op.quote:Ik ben in het geheel niet aan het trollen, ik geef een vrij accuraat beeld van een man die hier door enkelen als een halve messias wordt aanbeden. Dat beeld bevalt je niet dus word je als een ware gelovige boos, prima maar reageer dat dan niet op de boodschapper af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |