abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 december 2012 @ 14:22:23 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120551143
ik snap niet zo goed wat zijn huidskleur ermee te maken heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120555305
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Dat is juist het punt. It doesn't matter.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120585088
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:25:34 #229
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120636018
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120638964
quote:
Die website komt nogal partijdig over, maar het is volgens mij iets dat heel onderbelicht is.
Dit is een website die uitgebreid hierop ingaat, met onderaan een link naar het rapport "living under drones":
http://livingunderdrones.org/

We houden in Europa gewoon van de persoon Obama, in tegenstelling tot Bush. Hij komt eigenlijk niet vaak naar Europa, is bij mijn weten nog niet in Brussel geweest, doodt mensen met drones,... en toch houden we van hem (hoewel ik misschien toch ook voor hem ipv Romney gestemd zou hebben)

Verder: wat denken jullie van de fiscal cliff? Zal Obama het hard spelen en mislukte onderhandelingen in de schoenen van de republikeinen schuiven?

Ik ben in de war over de huidige staatsschuld, soms hoor ik 16000 miljard dollar, soms 73% van het GDP, soms 100% van het GDP,... weet iemand hoe het nou zit?
pi_120639638
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Dan nog slaat die verwijzing naar zijn huidskleur nergens op.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_120640055
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:16 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Dan nog slaat die verwijzing naar zijn huidskleur nergens op.
De politieke bloedgroep waar dat plaatje vandaan komt heeft altijd een beetje een obsessie met kleur :P
pi_120642149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Die website komt nogal partijdig over, maar het is volgens mij iets dat heel onderbelicht is.
Dit is een website die uitgebreid hierop ingaat, met onderaan een link naar het rapport "living under drones":

We houden in Europa gewoon van de persoon Obama, in tegenstelling tot Bush. Hij komt eigenlijk niet vaak naar Europa, is bij mijn weten nog niet in Brussel geweest, doodt mensen met drones,... en toch houden we van hem (hoewel ik misschien toch ook voor hem ipv Romney gestemd zou hebben)

De massamedia heeft een enorme cult of personality rondom Obama gecreeerd. Er hangen nog net geen posters overal op de muren.
pi_120656607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Partijdig als in mensen die tegen het vermoorden van kinderen zijn? :P

quote:
Mensen weten gewoon helemaal niet wat er allemaal daadwerkelijk gebeurt, en gaan af op wat flitsbeelden op TV van een gelikte speech. What else is new.

quote:
Verder: wat denken jullie van de fiscal cliff? Zal Obama het hard spelen en mislukte onderhandelingen in de schoenen van de republikeinen schuiven?
Dat hele gebeuren met die zogenaamde fiscal cliff is een show, theater, de US Government is al veel te ver heen qua financiën.

quote:
Ik ben in de war over de huidige staatsschuld, soms hoor ik 16000 miljard dollar, soms 73% van het GDP, soms 100% van het GDP,... weet iemand hoe het nou zit?
Als je maar genoeg inflatie toepast kun je dat percentage behoorlijk terugbrengen. ;)

Daarnaast, nog veel groter dan de staatsschuld zijn de unfunded liabilities, schattingen variëren maar ga uit van minimaal $ 60 trillion (biljoen).
pi_120656634
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De politieke bloedgroep waar dat plaatje vandaan komt heeft altijd een beetje een obsessie met kleur :P
Nee hoor, het plaatje komt van Adam Vs. The Man (staat er trouwens ook op). :)

[ Bericht 22% gewijzigd door heiden6 op 24-12-2012 19:42:28 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2012 @ 22:04:05 #236
862 Arcee
Look closer
pi_120691803
quote:
'Romney had weinig zin in het presidentschap'

Mitt Romney had niet veel zin in het presidentschap van de Verenigde Staten. Hij was van meet af aan een onwillige kandidaat. Dat zegt Romney's oudste zoon Tagg in de zondagseditie van de Amerikaanse krant Boston Globe.

De Republikein Romney verloor op 6 november de strijd om het Witte Huis van Democraat Barack Obama, die als president opgaat voor een tweede termijn van 4 jaar.

Tagg Romney zegt in de krant dat hij in zijn leven nooit eerder iemand is tegengekomen die zo weinig zin had om president te worden als zijn vader. 'Als hij iemand had kunnen vinden om zijn plaats in te nemen, had hij opgetogen een stap opzij gedaan.'

De lust om mee te doen aan de strijd om het presidentschap zou Romney zijn vergaan nadat hij in 2008 de strijd om de Republikeinse nominatie voor de presidentsverkiezingen had verloren. Zijn vrouw Ann en zoon Tagg haalden hem over om het dit jaar toch nog eens te proberen.

Tagg Romney speelde een belangrijke rol in de politieke carrière van zijn vader. Hij was adviseur in de campagne 2012 en was ook actief tijdens eerdere campagnes.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:13:58 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692495
Als je echt niet wil laat je je toch niet overhalen. Anders moet je als het tegenzit 8 jaar werk doen wat je eigenlijk niet wil :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 23:36:44 #238
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_120698187
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Als je echt niet wil laat je je toch niet overhalen. Anders moet je als het tegenzit 8 jaar werk doen wat je eigenlijk niet wil :')
Ach, het gaat om een simpel bijbaantje met beperkte uren en weinig tot geen stress. Prima voor 8 jaartjes vol te houden zonder motivatie.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_120738645

Oud dus de cijfers kloppen niet meer, maar de tendens is hetzelfde.
  maandag 24 december 2012 @ 22:19:37 #240
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120739928
Dat moet toch echt ooit een keer vreselijk fout gaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120741044
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef Dos37 het volgende:
Dat moet toch echt ooit een keer vreselijk fout gaan.
Kan niet lang meer duren. :)
pi_120741886
Pak lekker de FY2010 figures erbij, ja. De top van Obama's stimuluspakket én het diepste dal in de revenues. Ook leuk dat je het naar CC debt gooit, maar dat de US waarschijnlijk iets minder dan CC-level interest betaalt over zijn schulden is je waarschijnlijk al bekend. Een politiek plaatje voor een politiek draadje, m.a.w..

Ik had een redelijke wall of text, maar hier is een korte vraag... Op wat voor een manier is de US government nét zoals een gemiddeld (man, vrouw, hond, 2 kinderen) gezin?
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_120742252
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:04 schreef Omentuva het volgende:
Pak lekker de FY2010 figures erbij, ja. De top van Obama's stimuluspakket én het diepste dal in de revenues. Ook leuk dat je het naar CC debt gooit, maar dat de US waarschijnlijk iets minder dan CC-level interest betaalt over zijn schulden is je waarschijnlijk al bekend. Een politiek plaatje voor een politiek draadje, m.a.w..
Er staat letterlijk helemaal niets vermeld over de rente, waar heb je het over? :?

quote:
Ik had een redelijke wall of text, maar hier is een korte vraag... Op wat voor een manier is de US government nét zoals een gemiddeld (man, vrouw, hond, 2 kinderen) gezin?
Totaal niet. :)
pi_120742615
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er staat niets vermeld over de rente, waar heb je het over? :?
Implicaties enzovoort. De meeste mensen zullen niet weten wat een regering over zijn schulden betaalt en gaan dus uit van de voor hen meest toepasbare situatie. In de VS: CC of Student Loans waarschijnlijk. Het gebruiken van deze analogie is een mooi voorbeeld van dingen niet zeggen en mensen zelf de gaten in laten vullen, terwijl er dus redelijk cruciale, maar niet genoemde, details verschillen.

M.i. dan.

quote:
Totaal niet. :)
:)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_120743138
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Implicaties enzovoort. De meeste mensen zullen niet weten wat een regering over zijn schulden betaalt en gaan dus uit van de voor hen meest toepasbare situatie. In de VS: CC of Student Loans waarschijnlijk. Het gebruiken van deze analogie is een mooi voorbeeld van dingen niet zeggen en mensen zelf de gaten in laten vullen, terwijl er dus redelijk cruciale, maar niet genoemde, details verschillen.

M.i. dan.

Ik denk dat bij het terugbrengen naar een gezinshuishouden het zo wordt neergezet omdat een credit card de default manier is voor Amerikanen om tekorten op te vangen met leningen. Misschien geef jij bonds uit bij de supermarkt, dat weet ik niet. In elk geval wordt er wordt niets gezegd over rente, noch over afbetaling. De bedoeling van de cijfers is overduidelijk om zogenaamde bezuinigingen in verhouding tot de tekorten en de schuld in perspectief te plaatsen

Iedereen die de US Government geld heeft geleend zou gewoon alles kwijt moeten raken. Dat krijg je ervan als je geld investeert in een criminele organisatie. :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 december 2012 @ 00:16:07 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120744940
zolang miljonairs minder belasting betalen dan hun secretaresse is er sowieso wat mis in het systeem
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120745053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef rubbereend het volgende:
zolang miljonairs minder belasting betalen dan hun secretaresse is er sowieso wat mis in het systeem
1. Dat is natuurlijk bij lange na niet het geval;
2. Zo lang er zoiets bestaat als belasting is er iets mis.
pi_120798058
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kan niet lang meer duren. :)
quote:
Amerika bereikt op 31 december schuldenplafond
WASHINGTON - De schulden van de Verenigde Staten bereiken op 31 december de daarvoor afgesproken limiet.

Het land zal dan een aantal uitzonderlijke maatregelen treffen om volgend jaar 200 miljard dollar aan tekorten te financieren. Dat zei minister van Financiën Timothy Geithner woensdag.
Vanwege 'de grote onzekerheid' omtrent belastingverhogingen en bezuinigingen, ofwel de fiscal cliff, is het nog niet duidelijk voor hoe lang de uitzonderlijke ingrepen van kracht blijven.

Volgens Geithner kan de Amerikaanse overheid onder normale omstandigheden ongeveer 2 maanden vooruit met 200 miljard dollar.
http://www.nu.nl/economie(...)schuldenplafond.html

Helemaal niet lang meer.
pi_120800436
volgens Wouter Zwart in Met Het Oog Op Morgen komt het de Democraten wel goed uit als de automatische belastingverhogingen ingevoerd gaan worden, de Republikeinen moeten dan in plaats van strijden tegen belastingverhogingen in de nieuwe situatie strijden voor belastingverlagingen, het is onwaarschijnlijk dat ze dat gaan winnen, met een Democratische meerderheid in de Senaat en het grote begrotingstekort wat de financiële wereld zorgen baart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')