Hier in de stad schieten wij gewoon met een pistool.quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef ZOA het volgende:
Wij darten hier in ut boerendurp nog gewoon met hooivorken
Safe&soundquote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Coos het volgende:
Scrut je ben toch wel thuis hè??![]()
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat Pos geen nieuwe zou openen en dat 'die ene' de OP weer zou vernaggelen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is een kloon van Pearlbitch?
Ik was om die reden ook al een nieuwe aan het maken. Maar deze TT is beter, ik ben niet zo'n held met woorden.quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was een beetje bang dat Pos geen nieuwe zou openen en dat 'die ene' de OP weer zou vernaggelen.
Niet lief!quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was om die reden ook al een nieuwe aan het maken. Maar deze TT is beter, ik ben niet zo'n held met woorden.
'Die ene' met die lange ballen?quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was een beetje bang dat Pos geen nieuwe zou openen en dat 'die ene' de OP weer zou vernaggelen.
Ik zit hier al megagefrustreerd te zijn, probeer wat fatsoenlijke zinnen te produceren voor iemands website. Iemand die al helemaal geen taalheld is.quote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Ik kwam niet verder dan "Dikke maatjes."
Kan-ie z'n stoel meenemen?quote:Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef Coos het volgende:
Woensdag kan Oop er tegenaan. Speciaal voor hem vlak bij huis.
http://www.rondjebinnenho(...)aag/?instance_id=457
Ik wist hetquote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is een kloon van Pearlbitch?
Het was niet rot bedoeld. Ik vind het ook altijd moeilijk om op commando goede zinnen te fabriceren. Echte tekstschrijvers zoals Cc schudden dat zomaar uit hun mouw.quote:Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit hier al megagefrustreerd te zijn, probeer wat fatsoenlijke zinnen te produceren voor iemands website. Iemand die al helemaal geen taalheld is.
Niets verklappen he?quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef pos het volgende:
Scrut ik kijk nu Dexter, van gisteren in the US
Tuurlijk niet, alleen als je het wilquote:
Voor de beeldspraak zelfs gewenst dattie in zijn stoel komt.quote:
O had PB weer nieuwe voor opa? Mootie ziet er dus niet vals uit, volgens opa.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Oop zit weer naar foto's van mootie te kijken
quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Hij ziet een foto van kopiekut zegt ie ze ziet er goed uit maar is een vals wijf.quote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wiens foto zat opa nu te bekijken? Die van mootie?
Die zijn wel een hit bij hem ja.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Waarom, in godsnaam, subtitles?quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik wacht wel tot-ie in Nederland uitgezonden wordt.
Ik dacht dat-ie zei dat-ie liever de foto's van Kopiekut zag dan die hij nu gekregen had.quote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hij ziet een foto van kopiekut zegt ie ze ziet er goed uit maar is een vals wijf.
Daar maken we een quizvraag vanquote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wiens foto zat opa nu te bekijken? Die van mootie?
Ik heb helemaal geen foto's van mootie.quote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn wel een hit bij hem ja.Hij is Scrut ook erg dankbaar dat die ze heeft doorgestuurd
ow oke misschien verkeerd verstaan ,hij praat ook zo met dubbele tongquote:Op maandag 12 november 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie zij dat-ie liever de foto's van Kopiekut zag dan die hij nu gekregen had.
Stuur hem een fototje...quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef pos het volgende:
Oop heeft het nooit over mij, schijnbaar niet interesant
Nee, hij ziet liever die Koopiekut zei ie,quote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hij ziet een foto van kopiekut zegt ie ze ziet er goed uit maar is een vals wijf.
ik ben ook jaloers op opaquote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's van mootie.
Moet je eerst je tieten posten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef pos het volgende:
Oop heeft het nooit over mij, schijnbaar niet interesant
da was m jaquote:Op maandag 12 november 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie zij dat-ie liever de foto's van Kopiekut zag dan die hij nu gekregen had.
Dat sowiesoquote:
Waar is Scanman als je hem nodig hebt..quote:
Ik kijk tv, hd...geen compquote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tv-kijken op de computer vind ik niks.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tv-kijken op de computer vind ik niks.
Ik ook niet, niet eens met kleren aan, laat staan zonderquote:Op maandag 12 november 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook geen foto's van Kopiekut
Jezus, ik was die hele Scanman al vergeten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar is Scanman als je hem nodig hebt..
Blu-ray-speler? Ik ben niet zo van die moderne zooi.quote:Op maandag 12 november 2012 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]beetje blu-ray-speler speelt gewoon x264 en divx af, dus hop op een usb-stick prop in je blu-ray speler en klaar
Das liefde Scrut!quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is al naar bed maar opa praat nog steeds met haar
Screenshot progje. (gratis te downloaden)quote:
Ik gebruik gyazoquote:
Dat vermoedde ik al vandaar dat ik het erg basaal en bejaard heb gehouden met zo'n blu-ray speler Normaal modern haal je binnen vanaf usenet naar je network storage center en speel je direct af op je tvquote:Op maandag 12 november 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blu-ray-speler? Ik ben niet zo van die moderne zooi.
Doe niet zo naar....je weet wat ik bedoel....quote:
Iemand uit zijn of haar slaap houden is liefde? Dan houden mijn buren zo nu en dan erg van mij.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef pos het volgende:
[..]
Doe niet zo naar....je weet wat ik bedoel....
Maar met gyazo kan je geen bewegend beeld met geluid cappen toch?quote:
Kan ik die hier op aansluiten?quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al vandaar dat ik het erg basaal en bejaard heb gehouden met zo'n blu-ray speler Normaal modern haal je binnen vanaf usenet naar je network storage center en speel je direct af op je tv
Ik kan er geen gifjes mee maken nee,. maar gewoon die stream capen gaat prima.quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar met gyazo kan je geen bewegend beeld met geluid cappen toch?
je had antwoord.quote:
Ik doe het met CaptureWizz. Ook gratis.quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan er geen gifjes mee maken nee,. maar gewoon die stream capen gaat prima.
uhhh, weet je wat, wacht jij maar gewoon tot ie in Nederland wordt uitgezondenquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik die hier op aansluiten?
[ afbeelding ]
Ik heb die nar net uitgezetquote:
Ik met Josje, kost ook niksquote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe het met CaptureWizz. Ook gratis.
In een envelop?quote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Ik ga mn tieten naar Oop sturen, hij heeft het echt NOOIT over mij en ik ben best lekker
Post ze gewoon hier, hij leest toch meequote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Ik ga mn tieten naar Oop sturen, hij heeft het echt NOOIT over mij en ik ben best lekker
Ik doe mee met jequote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Doe niet zo stom !...jaloers?quote:
Als je tieten in een envelop passen niet neequote:
Man mn tieten passen niet in een envelop...zien?quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je tieten in een envelop passen niet nee
Goed planquote:Op maandag 12 november 2012 22:58 schreef pos het volgende:
[..]
Man mn tieten passen niet in een envelop...zien?
Weet je.....je was zo leuk.....quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger zo grappig.
Hey, ik ken een mop!
Twee tieten in een envelop!
Status!!quote:Op maandag 12 november 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet die man überhaupt met een horloge? Hij gaat toch nooit ergens heen.
Heb opa eigenlijk zelf een auto?quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft trouwens een invalidenparkeerplaats voor z'n deur. Daar staat nu de auto van grote oma met de invalidekaart van opa.
Ja, dan is ie zo fris als een kievitquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef mootie het volgende:
Hij kan lopen als een hoentje zodra oma naar bed is.
Man, ik ben echt moe!quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan is ie zo fris als een kievit
Beter vroeg dan ooitquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, ik ben echt moe!
Fris als een kievit fris als een kievit fris als een kievit... hoentje..... lopen... kievit!
Het duurde maar een minuut of 5.
Hop is persona non grata, oop vindt hem veel te dik, heb ie net nog gezegdquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Btw hoe is het met Hop, zwijgt ie hem dood=
Hop zit solitaire te spelen met Badrquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Volgens mij mist opa hem, ik hoor 'm snotteren.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Onwijs man.. wat een jetsers!quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
zit iedereen nou naar die dikke tieten op rtl7 te kijken?
en wat rodere oogjes ookquote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij mist opa hem, ik hoor 'm snotteren.
nu welquote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Jij hebt net zo''n kut toetsenbord op je laptop als ik aan de= te zien= ??quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Voor Leo wel Opa komt er nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.
Welke straat is het dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.
Met Miran ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hop kwam even melden dat-ie gaat douchen. Om opa jaloers te maken, zeker
Even kijken. Dat straatje van opa is toch een straatje van niks.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef pos het volgende:
Yeahhhhhh....wilde je net vermaken met dit, Scrut
Weer geen voer gehadquote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
Oorlog in het aquarium, zie die vissen gaan!
Hoe heet die steeg dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Jian het volgende:
hebbus, de straat van Leo, nou effe kijken
Daar woont Opa niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Leo zit op de hoek van de Linnaeusstraat en de Allard Piersonlaan
Niet dus. Fijne buurt!quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Leo zit op de hoek van de Linnaeusstraat en de Allard Piersonlaan
Oke maar naar ik weet is de naam van de plant Kaki en de vruchten sharon fruit ..kan het mis hebbenquote:
Arme Henk Mulquote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even kijken. Dat straatje van opa is toch een straatje van niks.
Sharonfruit is een broertje van onze lieve Kaki. De veredelde soort. Ook lekker!quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Oke maar naar ik weet is de naam van de plant Kaki en de vruchten sharon fruit ..kan het mis hebben
quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Oke maar naar ik weet is de naam van de plant Kaki en de vruchten sharon fruit ..kan het mis hebben
Opa woont in dezelfde buurt als Gertquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Coos het volgende:
Geen Laak dus. Maar bijna een buurman van onze geliefde moderator.![]()
Weer wat geleerdquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharonfruit is een broertje van onze lieve Kaki. De veredelde soort. Ook lekker!
Ahaquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa woont in dezelfde buurt als Gert
Heb jij mijn foto ook al doorgestuurd ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat dat wijf net zo zuur is als de foto van pos. Wie is "dat wijf" nou weer? Miranda? Mabel?
Loopafstand.quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa woont in dezelfde buurt als Gert
Ook van jou heb ik geen foto'squote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto ook al doorgestuurd ?![]()
Dat kan opa toch niet weten? Die heeft nog nooit fruit gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
En een granaatappel is helegaar niet zuur!
Nee zeg, stel je voor dat oma een keer gruizig is, Oop moet er niet aan denken. Ik trouwens ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef pos het volgende:
Gaat Oop trouwens wel eens gelijk met Oma naar bed?
Volgens mij niet. Eerder vanavond vertelde hij nog dat grote oma met haar mond open slaapt, dat geeft ook te denken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef pos het volgende:
Gaat Oop trouwens wel eens gelijk met Oma naar bed?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Eerder vanavond vertelde hij nog dat grote oma met haar mond open slaapt, dat geeft ook te denken.
Je hebt niks met sex???quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, stel je voor dat oma een keer gruizig is, Oop moet er niet aan denken. Ik trouwens ook niet
Nee, de straat van Gert heeft iets meer klasse.quote:
Nou ga je hem krijgen, jonguh.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij woont wel lekker dicht bij een begraafplaats. Als hij komt te overlijden hoeft hij ook zo goed als niet de buurt uit.
Hoezo???quote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
niet als de beoefenaars oop en oma zijn
Je zou bijna zeggen op loop afstand.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij woont wel lekker dicht bij een begraafplaats. Als hij komt te overlijden hoeft hij ook zo goed als niet de buurt uit.
Ik neem aan dat-ie begraven wil worden, dan hebben zijn fans nog een plek om heen te gaan om hem te herdenken.quote:
Gertquote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
Ze gaan Gert naar de overkant brengen? Wat is er met Gert gebeurd, halp!!!!
Huhquote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
Ze gaan Gert naar de overkant brengen? Wat is er met Gert gebeurd, halp!!!!
Moet ie wel bier blijven drinken, anders is het niet geloofwaardigquote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze opa gewoon opzetten na zijn dood kunnen ze hem gewoon weer op die stoel op de stream neerzetten zonder dat iemand in de gaten heeft dat-ie dood is.
Doen ze in Italië al járen met opa.quote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze opa gewoon opzetten na zijn dood kunnen ze hem gewoon weer op die stoel op de stream neerzetten zonder dat iemand in de gaten heeft dat-ie dood is.
Geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik. Nu maak ik me een beetje zorgen.
Gert is die man die steeds voorbij loopt en naar wie opa wel eens zwaait vanuit z'n stoelquote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk dat opa en Gert elkaar kennen.
Vluchten kan niet meer.quote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef ratsenflats het volgende:
hop ik maak van je lul een kurketrekker ik zuig het laken in je reet ,waar ben ik in terecht gekomen
Het is ook zo'n heerlijke free spirit.quote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa laat zich niet sturen, hij doet wat hij wil.
Hij wil héél weinig dus.
Hij is altijd naar tegen Hopquote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef Jian het volgende:
Oop zei, ik zuig het laken je reet in, .... tegen Hop
Ja, door aardige mensen die oprecht zijn en geen nare grappen over zijn rug maken, zoals oop dat doetquote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter komt Hop hier posten, hij zal met open armen worden ontvangen.
Maar wie is hop ?? ik hoor dat hij vast zit zou oop af en toe op bezoek gaan en dan een kamertje apart hebben met hop??quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
Oop doet wat hij wil, .. in een stoel hangen, bier zuipen, oma commanderen, tv kijken, het is gewoon een avontuur
We zullen hem zelfs opa's telefoonnummer geven als-ie dat wil.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
zekerquote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
It isquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het niet te confronterend is.
Volgens mij vindt hij jou wel leuk maar doet Miranda er alles aan om jou uit zijn buurt te houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
Ok...ik wordt een beetje g... van Oop...maar hij heeft het,jammergenoeg,nooit over mij en weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens moet doen......;(
we worden allemaal een beetje gek van Oop, geen puntquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
Ok...ik wordt een beetje g... van Oop...maar hij heeft het,jammergenoeg,nooit over mij en weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens moet doen......;(
Cam aanzetten, linkie hier neer gooien, wij wijzen Oop wel op de link.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
En dan bedenk je je dat hij ook ergens anders op zou kunnen drukken...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Dank je, mootie...weet je hoe hij nu weer op zn kies drukt.....
Geil, Jiam...geil.........quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
we worden allemaal een beetje gek van Oop, geen punt
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
Zou Mimi opa lelijke foto's van Posje voorschotelen?
Jezus...jaah.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan bedenk je je dat hij ook ergens anders op zou kunnen drukken...
Nee, Mimi zoekt gewoon lelijke vrouwen op teh interwebz en zegt dat het Pos is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?
Minnares en moderator van zijn chat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef ratsenflats het volgende:
Wie is die Miranda nu weer, een second love van oop ??
Ben je in goed gezelschap. De laatste die geil werd van Oop was oma, en dat was in 1942.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?
Ik begrijp je wel maar ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef pos het volgende:
Jullie snappen, gewoon, mn gevoelens niet.....
heeft ie net gedaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef mootie het volgende:
Opa, doe niet zo lullig en zeg eens wat liefs (geils) tegen Pos!
Ik had ook meer op een leverworst gerekend.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef ratsenflats het volgende:
wat een liefde stop er maar een cactus in
Voel me gewoon Kut.......quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:16 schreef mootie het volgende:
Nou lekker dan opa, weer iemand gekwetst.![]()
Wij vinden je lief hoor, Pos!
waarom denk je dat Hop zo zat te lachen, sweet memoriesquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:18 schreef ratsenflats het volgende:
zou hij er bij hop ook een cactus in stoppen ,beetje SM typ die oop
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom denk je dat Hop zo zat te lachen, sweet memories
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef mootie het volgende:
GATVERDEGATVERDEGATVER! Dat ik DAT nou net moest zien......
Brb, ff kotsen.
Heb je het gezien? Ik voel me psychisch aangerand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef Coos het volgende:
Pos hij wil likken.![]()
Ook de stream effe aangeslingerd
???? Wat is er mis met likken???quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je het gezien? Ik voel me psychisch aangerand.
Ik weet dat jij het heerlijk zou vinden als opa het deed. Mij windt het niet zo op, in tegendeel zelfs.quote:
Was het eerste wat ik van Oop gezien heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat Coos zei, en opa deed het ff voor.
Mijn hoofd staat nog steeds zo
Je kan je ogen toch dicht doen en denken dat het Brad Pitt isquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heerlijk zou vinden als opa het deed. Mij windt het niet zo op, in tegendeel zelfs.
Die boeren gaan hem toch verraden vrees ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan je ogen toch dicht doen en denken dat het Brad Pitt is
Oop windt me gewoon op. Ik geef dat gewoon toe......fuck U all....als je denkt dat ik gek benquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heerlijk zou vinden als opa het deed. Mij windt het niet zo op, in tegendeel zelfs.
Fantasy Island?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:25 schreef ratsenflats het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bedoeld het niet onaardig denk ik, hij wil deze cactus gebruiken zullen we maar denken.
The plane Boss, The plane !!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fantasy Island?
[ afbeelding ]
The plane, the plane!
Dat geef je toch een heel andere kijk op die seriequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fantasy Island?
[ afbeelding ]
The plane, the plane!
Whaha mn moeder was zelfs bang van hem. Heb jaren een poster gezocht om boven dr bed te hangen lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fantasy Island?
[ afbeelding ]
The plane, the plane!
Jij gaat iets doen. Zelfs dat doet opa zelden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:31 schreef Coos het volgende:
Ik ga iets doen wat Oop nog nooit gedaan heeft. Peertje schillen.![]()
Hij was ook doodeng.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:32 schreef pos het volgende:
[..]
Whaha mn moeder was zelfs bang van hem. Heb jaren een poster gezocht om boven dr bed te hangen lol
Ik doe alleen maar aardig als ik de volgende dag mag uitslapen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was vandaag heel aardig, daar moet ik nu voor boeten door morgen heel vroeg op te staan.
Er zijn comapatiënten die actiever zijn dan hij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef ratsenflats het volgende:
Ik heb me eens een beetje in gelezen maar die man doet inderdaad niet erg veel,ja flessen leeg maken hij houd de brouwer wel goed bezig
Ik vind je altijd liefquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aardig als ik de volgende dag mag uitslapen.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa neemt de telefoon niet op.Nou ja, dan ga ik ook maar slapen.
Trusten
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat iets doen. Zelfs dat doet opa zelden.
Mogguh, Jianquote:
Sorry hoor...ben nog een beetje nieuw hierquote:
Oop heeft wel eens van ochtend gehoord, maar gezien heeft hij het nog nooitquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:57 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry hoor...ben nog een beetje nieuw hier
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop heeft wel eens van ochtend gehoord, maar gezien heeft hij het nog nooit
O oke, ik ben hier hier pas een maandje ofzo...en natuurlijk verslaaft aan Oop zn streamquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik ben een "trouwe fan" van die ouwe. Ik ben alleen een tijdje niet geweest hier.
Ik begrijp dat je er verslaafd aan bent. Het is niet zomaar een stream. Het trekt je gewoon. Zelfs als er niets te zien is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef pos het volgende:
[..]
O oke, ik ben hier hier pas een maandje ofzo...en natuurlijk verslaaft aan Oop zn stream
Waarom kon jij, dan zo'n tijd, zonder Oop zn stream ??quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er verslaafd aan bent. Het is niet zomaar een stream. Het trekt je gewoon. Zelfs als er niets te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |