Ik doe alleen maar aardig als ik de volgende dag mag uitslapen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was vandaag heel aardig, daar moet ik nu voor boeten door morgen heel vroeg op te staan.
Er zijn comapatiėnten die actiever zijn dan hij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef ratsenflats het volgende:
Ik heb me eens een beetje in gelezen maar die man doet inderdaad niet erg veel,ja flessen leeg maken hij houd de brouwer wel goed bezig
Ik vind je altijd liefquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aardig als ik de volgende dag mag uitslapen.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa neemt de telefoon niet op.Nou ja, dan ga ik ook maar slapen.
Trusten
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat iets doen. Zelfs dat doet opa zelden.
Mogguh, Jianquote:
Sorry hoor...ben nog een beetje nieuw hierquote:
Oop heeft wel eens van ochtend gehoord, maar gezien heeft hij het nog nooitquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:57 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry hoor...ben nog een beetje nieuw hier
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop heeft wel eens van ochtend gehoord, maar gezien heeft hij het nog nooit
O oke, ik ben hier hier pas een maandje ofzo...en natuurlijk verslaaft aan Oop zn streamquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik ben een "trouwe fan" van die ouwe. Ik ben alleen een tijdje niet geweest hier.
Ik begrijp dat je er verslaafd aan bent. Het is niet zomaar een stream. Het trekt je gewoon. Zelfs als er niets te zien is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef pos het volgende:
[..]
O oke, ik ben hier hier pas een maandje ofzo...en natuurlijk verslaaft aan Oop zn stream
Waarom kon jij, dan zo'n tijd, zonder Oop zn stream ??quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er verslaafd aan bent. Het is niet zomaar een stream. Het trekt je gewoon. Zelfs als er niets te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |