Jezus, ik was die hele Scanman al vergeten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar is Scanman als je hem nodig hebt..
Blu-ray-speler? Ik ben niet zo van die moderne zooi.quote:Op maandag 12 november 2012 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]beetje blu-ray-speler speelt gewoon x264 en divx af, dus hop op een usb-stick prop in je blu-ray speler en klaar
Das liefde Scrut!quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is al naar bed maar opa praat nog steeds met haar
Screenshot progje. (gratis te downloaden)quote:
Ik gebruik gyazoquote:
Dat vermoedde ik al vandaar dat ik het erg basaal en bejaard heb gehouden met zo'n blu-ray speler Normaal modern haal je binnen vanaf usenet naar je network storage center en speel je direct af op je tvquote:Op maandag 12 november 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blu-ray-speler? Ik ben niet zo van die moderne zooi.
Doe niet zo naar....je weet wat ik bedoel....quote:
Iemand uit zijn of haar slaap houden is liefde? Dan houden mijn buren zo nu en dan erg van mij.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef pos het volgende:
[..]
Doe niet zo naar....je weet wat ik bedoel....
Maar met gyazo kan je geen bewegend beeld met geluid cappen toch?quote:
Kan ik die hier op aansluiten?quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al vandaar dat ik het erg basaal en bejaard heb gehouden met zo'n blu-ray speler Normaal modern haal je binnen vanaf usenet naar je network storage center en speel je direct af op je tv
Ik kan er geen gifjes mee maken nee,. maar gewoon die stream capen gaat prima.quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar met gyazo kan je geen bewegend beeld met geluid cappen toch?
je had antwoord.quote:
Ik doe het met CaptureWizz. Ook gratis.quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan er geen gifjes mee maken nee,. maar gewoon die stream capen gaat prima.
uhhh, weet je wat, wacht jij maar gewoon tot ie in Nederland wordt uitgezondenquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik die hier op aansluiten?
[ afbeelding ]
Ik heb die nar net uitgezetquote:
Ik met Josje, kost ook niksquote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe het met CaptureWizz. Ook gratis.
In een envelop?quote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Ik ga mn tieten naar Oop sturen, hij heeft het echt NOOIT over mij en ik ben best lekker
Post ze gewoon hier, hij leest toch meequote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Ik ga mn tieten naar Oop sturen, hij heeft het echt NOOIT over mij en ik ben best lekker
Ik doe mee met jequote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Doe niet zo stom !...jaloers?quote:
Als je tieten in een envelop passen niet neequote:
Man mn tieten passen niet in een envelop...zien?quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je tieten in een envelop passen niet nee
Goed planquote:Op maandag 12 november 2012 22:58 schreef pos het volgende:
[..]
Man mn tieten passen niet in een envelop...zien?
Weet je.....je was zo leuk.....quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger zo grappig.
Hey, ik ken een mop!
Twee tieten in een envelop!
Status!!quote:Op maandag 12 november 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet die man überhaupt met een horloge? Hij gaat toch nooit ergens heen.
Heb opa eigenlijk zelf een auto?quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft trouwens een invalidenparkeerplaats voor z'n deur. Daar staat nu de auto van grote oma met de invalidekaart van opa.
Ja, dan is ie zo fris als een kievitquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef mootie het volgende:
Hij kan lopen als een hoentje zodra oma naar bed is.
Man, ik ben echt moe!quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan is ie zo fris als een kievit
Beter vroeg dan ooitquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, ik ben echt moe!
Fris als een kievit fris als een kievit fris als een kievit... hoentje..... lopen... kievit!
Het duurde maar een minuut of 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |