Hop is persona non grata, oop vindt hem veel te dik, heb ie net nog gezegdquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Btw hoe is het met Hop, zwijgt ie hem dood=
Hop zit solitaire te spelen met Badrquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Volgens mij mist opa hem, ik hoor 'm snotteren.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Onwijs man.. wat een jetsers!quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
zit iedereen nou naar die dikke tieten op rtl7 te kijken?
en wat rodere oogjes ookquote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij mist opa hem, ik hoor 'm snotteren.
nu welquote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Jij hebt net zo''n kut toetsenbord op je laptop als ik aan de= te zien= ??quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Voor Leo wel Opa komt er nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.
Welke straat is het dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.
Met Miran ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hop kwam even melden dat-ie gaat douchen. Om opa jaloers te maken, zeker
Even kijken. Dat straatje van opa is toch een straatje van niks.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef pos het volgende:
Yeahhhhhh....wilde je net vermaken met dit, Scrut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |