We zullen hem zelfs opa's telefoonnummer geven als-ie dat wil.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter komt Hop hier posten, hij zal met open armen worden ontvangen.
zekerquote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter komt Hop hier posten, hij zal met open armen worden ontvangen.
It isquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het niet te confronterend is.
Volgens mij vindt hij jou wel leuk maar doet Miranda er alles aan om jou uit zijn buurt te houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
Ok...ik wordt een beetje g... van Oop...maar hij heeft het,jammergenoeg,nooit over mij en weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens moet doen......;(
we worden allemaal een beetje gek van Oop, geen puntquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
Ok...ik wordt een beetje g... van Oop...maar hij heeft het,jammergenoeg,nooit over mij en weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens moet doen......;(
Cam aanzetten, linkie hier neer gooien, wij wijzen Oop wel op de link.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
En dan bedenk je je dat hij ook ergens anders op zou kunnen drukken...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Dank je, mootie...weet je hoe hij nu weer op zn kies drukt.....
Geil, Jiam...geil.........quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
we worden allemaal een beetje gek van Oop, geen punt
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
Zou Mimi opa lelijke foto's van Posje voorschotelen?
Jezus...jaah.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan bedenk je je dat hij ook ergens anders op zou kunnen drukken...
Nee, Mimi zoekt gewoon lelijke vrouwen op teh interwebz en zegt dat het Pos is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?
Minnares en moderator van zijn chat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef ratsenflats het volgende:
Wie is die Miranda nu weer, een second love van oop ??
Ben je in goed gezelschap. De laatste die geil werd van Oop was oma, en dat was in 1942.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?
Ik begrijp je wel maar ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef pos het volgende:
Jullie snappen, gewoon, mn gevoelens niet.....
heeft ie net gedaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef mootie het volgende:
Opa, doe niet zo lullig en zeg eens wat liefs (geils) tegen Pos!
Ik had ook meer op een leverworst gerekend.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef ratsenflats het volgende:
wat een liefde stop er maar een cactus in
Voel me gewoon Kut.......quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:16 schreef mootie het volgende:
Nou lekker dan opa, weer iemand gekwetst.![]()
Wij vinden je lief hoor, Pos!
waarom denk je dat Hop zo zat te lachen, sweet memoriesquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:18 schreef ratsenflats het volgende:
zou hij er bij hop ook een cactus in stoppen ,beetje SM typ die oop
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom denk je dat Hop zo zat te lachen, sweet memories
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |