Burkens is anders ook geen feest.quote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Staatsrecht vind ik redelijk boeiend totdat je mij vertelt dat ik van der Pot moet lezen.
Eensch. Bij ons redde de hoogleraar dat vak nog enigszins.quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Staatsrecht vind ik ook verschrikkelijk...
Bij mij de werkgroepdocente, want de docent die de hoorcolleges gaf sprong te veel van de hak op de tak (zijn vervanger was veel beter).quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Actaeon het volgende:
Eensch. Bij ons redde de hoogleraar dat vak nog enigszins.
Die hebben wij ookquote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Staatsrecht vind ik redelijk boeiend totdat je mij vertelt dat ik van der Pot moet lezen.
Deel hetquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu ik een beetje een studiemethode heb ontwikkeld die werkt vind ik eigenlijk geen enkel vak erg meer.
College's volgen, boek een beetje bij houden, 1,5 week voor het tentamen aantekening met wettenbundel en arresten ernaast doornemen, niet meer dan 45 minuten per dag in die 1,5 week, klaarquote:
Heeft z'n momenten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Personen-en familierecht lijkt me ook mooi.
Daar wordt bij ons helemaal geen aandacht aan besteed.quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Personen-en familierecht lijkt me ook mooi.
En je scriptie is in Arbeidsrecht?quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Staatsrecht vond ik wel een mooi vak, heb ik ook mijn bacheloressay in geschreven.
Die heb ik ook!quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hierboven las ik Rechtsgeschiedenis. Dat staat hier voor februari op de rol. Hoofdstukken van de Europese codificatiegeschiedenis.
Compleet de andere kant op! Klinkt gek, I knowquote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En je scriptie is in Arbeidsrecht?
Ik heb van allebei echt marginaal tot geen verstand dus daar kan ik niet zoveel over zeggenquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Compleet de andere kant op! Klinkt gek, I know
Het zijn natuurlijk wel twee uitersten, dus dat weet je vast welquote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb van allebei echt marginaal tot geen verstand dus daar kan ik niet zoveel over zeggen
Ja zover kom ik nog netquote:Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel twee uitersten, dus dat weet je vast wel
Maar vond/vind Staatrecht een interessant rechtsgebied, maar om de master te moeten doen lijkt me een ware hel ( Bestuursrecht)
Jammer van het bestuursrecht, maar staatsrecht is best interessant!quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb komend blok inleiding tot Staatsrecht en Bestuursrecht
Ze zouden het wetboek van strafrecht zo duidelijk moeten schrijven als de awbquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef NotGuilty het volgende:
Bestuursrecht lijkt mij momenteel ook interessanter dan staatsrecht..
Waarom per se Grolsch?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
Grolsch
Kerst
Kerstmuziek
Kerstsfeer
Kerstpakketten
Ik heb Vermande. De koning der wettenbundels.quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze zouden het wetboek van strafrecht zo duidelijk moeten schrijven als de awb
Ik kom altijd snel...met de kerstspullen.quote:
Die laatste toevoeging was van groot belangquote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom altijd snel...met de kerstspullen.
'quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb Vermande. De koning der wettenbundels.![]()
Het strafrechtdeel is het dunste deel ( C ) . Zou die echt zo onduidelijk zijn? Ik heb geen idee, alhoewel ik niet zo dol ben op vage uitleg zoals bij goederenrecht en verbintenissenrecht.
Strafrecht spreekt me voornamelijk aan omdat ik niet zo goed tegen de subcultuur in Nederland kan die voornamelijk anderen de schuld geeft van het feit dat ze niet gestudeerd hebben. Terwijl die personen vaak hard roepen " Lezen vind ik echt saai man" ofzoVervolgens voor overlast of gevaar voor andere mensen zorgen en dan weer roepen dat ze niet anders kunnen omdat de rijkelui en kakkers alleen maar aan zichzelf denken. Zo kan ik nog wel even door gaan. Iedere keer als ik zoiets hoor of lees, vraag ik mij af of diegene wel op de juiste wijze is gestraft. Daarom lijkt strafrecht me interessant, maar ik weet natuurlijk nog niet wat het qua vak inhoudt.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging was van groot belang
Twentenaar, vader 12 jaar bij grolsch gewerkt, altijd gratis grolsch, iedereen schenkt hier grolsch, iedereen drinkt grolsch. grolsch.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom altijd snel...met de kerstspullen.
Heb je wel eens een ander biertje geprobeerd?quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Twentenaar, vader 12 jaar bij grolsch gewerkt, altijd gratis grolsch, iedereen schenkt hier grolsch, iedereen drinkt grolsch. grolsch.
Vandaar weer de hele dag kerstmuziek geluisterd, kerstspullen gepakt, kerstkaarten gezien, kerst dingen gedaan, kerstmuts opgehad.
Genieten
ofquote:De aanslag ondernomen met het oogmerk om de Koning, de regerende Koningin of de Regent van het leven of de vrijheid te beroven of tot regeren ongeschikt te maken, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Hij die met een in het buitenland gevestigd persoon of lichaam in verbinding treedt met het oogmerk om een zodanig persoon of lichaam tot het verschaffen van steun aan het voorbereiden, bevorderen of teweegbrengen van omwenteling te bewegen, om een zodanig persoon of lichaam in het daartoe opgevatte voornemen te versterken of aan een zodanig persoon of lichaam daarbij hulp toe te zeggen of te verlenen, of om omwenteling voor te bereiden, te bevorderen of teweeg te brengen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
gratis bierquote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Twentenaar, vader 12 jaar bij grolsch gewerkt, altijd gratis grolsch, iedereen schenkt hier grolsch, iedereen drinkt grolsch. grolsch.
Vandaar weer de hele dag kerstmuziek geluisterd, kerstspullen gepakt, kerstkaarten gezien, kerst dingen gedaan, kerstmuts opgehad.
Genieten
Andere biertjes:quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ander biertje geprobeerd?
en wat voor kerstdingen heb je gedaan?
quote:
noemt ie budweiser, stella, bittburger...quote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Andere biertjes:
Ik mag graag brand drinken als ander Nederlands biertje.
Heb natuurlijk wel bavaria, heineken, hertog, alva, dommolsch, amstel en al dat andere bocht gehad maar doet me weinig.
Nederlandse speciaalbieren; palm, wieckse witte, herfstbok (grolsch)
Buitenlandse bieren:
estrella
cruz campo
san miguel
corona
budweiser
chang
leo
tiger
hans
tsingtao (ook erg lekker)
suntory
krombacher (heeft pa ook gezeten, heerlijk bier)
bittburger
warsteiner (ook veel gedronken in twente)
trougot simon
pilsner urquell
desperados
erdinger
kronenbourg
stella
en vele anderen. Maar dus wel andere biertjes gehad
Ik werk bij bedrijf dat kerstpakketten maakt? van 8:00 tot 22:00 gewerkt dus
[..]
En dan meteen, FRIENDZONE, BOEMquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
Gewoon aan de mixjes mensen. Is ook makkelijk op dates: je kan gewoon hetzelfde bestellen als je date.
wel geproefd ja.. en ook wel locale new yorkse bieren, locale chinese bieren toen ik in china was.. en vast nog veel meerquote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
noemt ie budweiser, stella, bittburger...
ik ga jaarlijks. Nu al voor 7 jaar op rij. bedevaart weet je welquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben bij de brouwerij geweest en heb daar gegeten. Wat een ervaring
Welnee, daar heb je dubieuze grappen en opmerkingen voor. En gewoon de totale lul uithangen af en toe.quote:
Vrouwen...quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee, daar heb je dubieuze grappen en opmerkingen voor. En gewoon de totale lul uithangen af en toe.
Nee, je date bestelt hetzelfde als jij , niet andersomquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
Gewoon aan de mixjes mensen. Is ook makkelijk op dates: je kan gewoon hetzelfde bestellen als je date.
Barman bij plaatselijke discotheek is collega bij de kerstman dus ik krijg altijd de meest vreemde shotjes met een hoog gehalte aan goldstrike en sambucaquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga jaarlijks. Nu al voor 7 jaar op rij. bedevaart weet je wel![]()
De bus terug naar venlo is toch altijd een ... bijzondere ervaring na een middagje op dat teras.quote:
Haha.quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Vrouwen... je kan beter een schuur bouw. Dan staat je fiets droog.
Ik was in gezelschap, niks geen busquote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
De bus terug naar venlo is toch altijd een ... bijzondere ervaring na een middagje op dat teras.
-100quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Vrouwen... je kan beter een schuur bouw. Dan staat je fiets droog.
Wat een bazendingquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
Zo fiets ik naar m'n werk; altijd vrolijke ochtend.. allemaal mensen toeteren en zwaaien
quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
Zo fiets ik naar m'n werk; altijd vrolijke ochtend.. allemaal mensen toeteren en zwaaien
Ja ik toch ook, maar samen uit, samen zuipenquote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik was in gezelschap, niks geen bus
hahahaha baaasquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik toch ook, maar samen uit, samen zuipen![]()
![]()
![]()
4 jaar terug bij die hj brouwerij tijdens het voetbal, zaten er voor dat scherm op het terras 2 kerels. 1 oude vent die helemaal gelukkig was dat zijn vrouw op vakantie was. Beste man blijf maar bier halen.
en een rus die goldslagerschnapsveelalcoholnogiets had en bleef schenken. Geen cent uitgegeven, en zat dat we waren. We hebben horst-sevenum gehaald en toen werden we allemaal wakker met "het volgende station is `dordrecht`
quote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]![]()
Hier, luie nailpolish
[..]Nou, thnks! Maar zoek het liever eerst zelf uit voor ik met zoiets m'n studieadviseur ga lastig vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
Daar zijn ze voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:23 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Nou, thnks! Maar zoek het liever eerst zelf uit voor ik met zoiets m'n studieadviseur ga lastig vallen.
Dat is het gekke, termijn kan niet voorbij zijn. Want heb het wekelijks gecheckt. Morgen aan studiegenootje vragen en anders maar bellen. Stom dat ze nergens verder inschrijf data noteren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daar zijn ze voorzeker als je termijn al voorbij is. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
Dat zijn dus juist zaken om aan een studieadviseur te vragen ipv een studiegenootquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:33 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Dat is het gekke, termijn kan niet voorbij zijn. Want heb het wekelijks gecheckt. Morgen aan studiegenootje vragen en anders maar bellen. Stom dat ze nergens verder inschrijf data noteren.
Ik ben meer het type van het eerst zelf uitzoeken en daarna pas gaan vragen bij iemand als de studieadviseur. Dus dat ga ik ook doen. Tweede semester begint eind februari, dus heb nog genoeg tijd zonder in paniek te hoeven raken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat zijn dus juist zaken om aan een studieadviseur te vragen ipv een studiegenootJe wil toch de juiste informatie hebben lijkt mij? Nogmaals, zelf weten hoor, onbetrouwbare bronnen en onnodige stress of gewoon even bij een bevoegd persoon navragen. Ik zou het wel weten. Ik heb zelfs gebeld om te vragen wat je nou wel en niet in je bundel mocht plakken/schrijven, hartstikke vriendelijke en behulpzame studieadviseur die me voor eens en altijd de juiste informatie heeft gegeven.
Okay, ik hoop dat het goed komt succes ermeequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Ik ben meer het type van het eerst zelf uitzoeken en daarna pas gaan vragen bij iemand als de studieadviseur. Dus dat ga ik ook doen. Tweede semester begint eind februari, dus heb nog genoeg tijd zonder in paniek te hoeven raken.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 06:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Dominicaanse Republiek brengt herinneringen. Zoals uitgaan met een overhemd en weer wakker worden in een shirt van Bayern München
Goedemorgen trouwens !
Fantastischquote:Op dinsdag 13 november 2012 06:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Dominicaanse Republiek brengt herinneringen. Zoals uitgaan met een overhemd en weer wakker worden in een shirt van Bayern München
Goedemorgen trouwens !
Hahahahahaha. Dat doet me denken aan die aflevering van Friends, over Gandalf de party-wizardquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Fantastisch.
Ik kan me nog een avond herinneren dat we met vrienden naar Hamburg reden voor de (oefen)interland Ned - Dui (was geloof ik vorig jaar). Eindigden in Kopenhagen
Gandalf the party wizardquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Dat doet me denken aan die aflevering van Friends, over Gandalf de party-wizard
Hoelang is het al geleden dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:56 schreef Yreal het volgende:
nog steeds geen cijfers van inkomstenbelasting of goederenrecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |