Welnee, daar heb je dubieuze grappen en opmerkingen voor. En gewoon de totale lul uithangen af en toe.quote:
Vrouwen...quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee, daar heb je dubieuze grappen en opmerkingen voor. En gewoon de totale lul uithangen af en toe.
Nee, je date bestelt hetzelfde als jij , niet andersomquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
Gewoon aan de mixjes mensen. Is ook makkelijk op dates: je kan gewoon hetzelfde bestellen als je date.
Barman bij plaatselijke discotheek is collega bij de kerstman dus ik krijg altijd de meest vreemde shotjes met een hoog gehalte aan goldstrike en sambucaquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
Gewoon aan de mixjes mensen. Is ook makkelijk op dates: je kan gewoon hetzelfde bestellen als je date.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga jaarlijks. Nu al voor 7 jaar op rij. bedevaart weet je wel![]()
De bus terug naar venlo is toch altijd een ... bijzondere ervaring na een middagje op dat teras.quote:
Haha.quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Vrouwen... je kan beter een schuur bouw. Dan staat je fiets droog.
Ik was in gezelschap, niks geen busquote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
De bus terug naar venlo is toch altijd een ... bijzondere ervaring na een middagje op dat teras.
-100quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Vrouwen... je kan beter een schuur bouw. Dan staat je fiets droog.
Wat een bazendingquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
Zo fiets ik naar m'n werk; altijd vrolijke ochtend.. allemaal mensen toeteren en zwaaien
quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
Zo fiets ik naar m'n werk; altijd vrolijke ochtend.. allemaal mensen toeteren en zwaaien
Ja ik toch ook, maar samen uit, samen zuipenquote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik was in gezelschap, niks geen bus
hahahaha baaasquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik toch ook, maar samen uit, samen zuipen![]()
![]()
![]()
4 jaar terug bij die hj brouwerij tijdens het voetbal, zaten er voor dat scherm op het terras 2 kerels. 1 oude vent die helemaal gelukkig was dat zijn vrouw op vakantie was. Beste man blijf maar bier halen.
en een rus die goldslagerschnapsveelalcoholnogiets had en bleef schenken. Geen cent uitgegeven, en zat dat we waren. We hebben horst-sevenum gehaald en toen werden we allemaal wakker met "het volgende station is `dordrecht`
quote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]![]()
Hier, luie nailpolish
[..]Nou, thnks! Maar zoek het liever eerst zelf uit voor ik met zoiets m'n studieadviseur ga lastig vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
Daar zijn ze voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:23 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Nou, thnks! Maar zoek het liever eerst zelf uit voor ik met zoiets m'n studieadviseur ga lastig vallen.
Dat is het gekke, termijn kan niet voorbij zijn. Want heb het wekelijks gecheckt. Morgen aan studiegenootje vragen en anders maar bellen. Stom dat ze nergens verder inschrijf data noteren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daar zijn ze voorzeker als je termijn al voorbij is. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
Dat zijn dus juist zaken om aan een studieadviseur te vragen ipv een studiegenootquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:33 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Dat is het gekke, termijn kan niet voorbij zijn. Want heb het wekelijks gecheckt. Morgen aan studiegenootje vragen en anders maar bellen. Stom dat ze nergens verder inschrijf data noteren.
Ik ben meer het type van het eerst zelf uitzoeken en daarna pas gaan vragen bij iemand als de studieadviseur. Dus dat ga ik ook doen. Tweede semester begint eind februari, dus heb nog genoeg tijd zonder in paniek te hoeven raken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat zijn dus juist zaken om aan een studieadviseur te vragen ipv een studiegenootJe wil toch de juiste informatie hebben lijkt mij? Nogmaals, zelf weten hoor, onbetrouwbare bronnen en onnodige stress of gewoon even bij een bevoegd persoon navragen. Ik zou het wel weten. Ik heb zelfs gebeld om te vragen wat je nou wel en niet in je bundel mocht plakken/schrijven, hartstikke vriendelijke en behulpzame studieadviseur die me voor eens en altijd de juiste informatie heeft gegeven.
Okay, ik hoop dat het goed komt succes ermeequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Ik ben meer het type van het eerst zelf uitzoeken en daarna pas gaan vragen bij iemand als de studieadviseur. Dus dat ga ik ook doen. Tweede semester begint eind februari, dus heb nog genoeg tijd zonder in paniek te hoeven raken.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 06:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Dominicaanse Republiek brengt herinneringen. Zoals uitgaan met een overhemd en weer wakker worden in een shirt van Bayern München
Goedemorgen trouwens !
Fantastischquote:Op dinsdag 13 november 2012 06:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Dominicaanse Republiek brengt herinneringen. Zoals uitgaan met een overhemd en weer wakker worden in een shirt van Bayern München
Goedemorgen trouwens !
Hahahahahaha. Dat doet me denken aan die aflevering van Friends, over Gandalf de party-wizardquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Fantastisch.
Ik kan me nog een avond herinneren dat we met vrienden naar Hamburg reden voor de (oefen)interland Ned - Dui (was geloof ik vorig jaar). Eindigden in Kopenhagen
Gandalf the party wizardquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Dat doet me denken aan die aflevering van Friends, over Gandalf de party-wizard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |