Ze zouden het wetboek van strafrecht zo duidelijk moeten schrijven als de awbquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef NotGuilty het volgende:
Bestuursrecht lijkt mij momenteel ook interessanter dan staatsrecht..
Waarom per se Grolsch?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
Grolsch
Kerst
Kerstmuziek
Kerstsfeer
Kerstpakketten
Ik heb Vermande. De koning der wettenbundels.quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze zouden het wetboek van strafrecht zo duidelijk moeten schrijven als de awb
Ik kom altijd snel...met de kerstspullen.quote:
Die laatste toevoeging was van groot belangquote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom altijd snel...met de kerstspullen.
'quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb Vermande. De koning der wettenbundels.![]()
Het strafrechtdeel is het dunste deel ( C ) . Zou die echt zo onduidelijk zijn? Ik heb geen idee, alhoewel ik niet zo dol ben op vage uitleg zoals bij goederenrecht en verbintenissenrecht.
Strafrecht spreekt me voornamelijk aan omdat ik niet zo goed tegen de subcultuur in Nederland kan die voornamelijk anderen de schuld geeft van het feit dat ze niet gestudeerd hebben. Terwijl die personen vaak hard roepen " Lezen vind ik echt saai man" ofzoVervolgens voor overlast of gevaar voor andere mensen zorgen en dan weer roepen dat ze niet anders kunnen omdat de rijkelui en kakkers alleen maar aan zichzelf denken. Zo kan ik nog wel even door gaan. Iedere keer als ik zoiets hoor of lees, vraag ik mij af of diegene wel op de juiste wijze is gestraft. Daarom lijkt strafrecht me interessant, maar ik weet natuurlijk nog niet wat het qua vak inhoudt.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging was van groot belang
Twentenaar, vader 12 jaar bij grolsch gewerkt, altijd gratis grolsch, iedereen schenkt hier grolsch, iedereen drinkt grolsch. grolsch.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom altijd snel...met de kerstspullen.
Heb je wel eens een ander biertje geprobeerd?quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Twentenaar, vader 12 jaar bij grolsch gewerkt, altijd gratis grolsch, iedereen schenkt hier grolsch, iedereen drinkt grolsch. grolsch.
Vandaar weer de hele dag kerstmuziek geluisterd, kerstspullen gepakt, kerstkaarten gezien, kerst dingen gedaan, kerstmuts opgehad.
Genieten
ofquote:De aanslag ondernomen met het oogmerk om de Koning, de regerende Koningin of de Regent van het leven of de vrijheid te beroven of tot regeren ongeschikt te maken, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Hij die met een in het buitenland gevestigd persoon of lichaam in verbinding treedt met het oogmerk om een zodanig persoon of lichaam tot het verschaffen van steun aan het voorbereiden, bevorderen of teweegbrengen van omwenteling te bewegen, om een zodanig persoon of lichaam in het daartoe opgevatte voornemen te versterken of aan een zodanig persoon of lichaam daarbij hulp toe te zeggen of te verlenen, of om omwenteling voor te bereiden, te bevorderen of teweeg te brengen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
gratis bierquote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Twentenaar, vader 12 jaar bij grolsch gewerkt, altijd gratis grolsch, iedereen schenkt hier grolsch, iedereen drinkt grolsch. grolsch.
Vandaar weer de hele dag kerstmuziek geluisterd, kerstspullen gepakt, kerstkaarten gezien, kerst dingen gedaan, kerstmuts opgehad.
Genieten
Andere biertjes:quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ander biertje geprobeerd?
en wat voor kerstdingen heb je gedaan?
quote:
noemt ie budweiser, stella, bittburger...quote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Andere biertjes:
Ik mag graag brand drinken als ander Nederlands biertje.
Heb natuurlijk wel bavaria, heineken, hertog, alva, dommolsch, amstel en al dat andere bocht gehad maar doet me weinig.
Nederlandse speciaalbieren; palm, wieckse witte, herfstbok (grolsch)
Buitenlandse bieren:
estrella
cruz campo
san miguel
corona
budweiser
chang
leo
tiger
hans
tsingtao (ook erg lekker)
suntory
krombacher (heeft pa ook gezeten, heerlijk bier)
bittburger
warsteiner (ook veel gedronken in twente)
trougot simon
pilsner urquell
desperados
erdinger
kronenbourg
stella
en vele anderen. Maar dus wel andere biertjes gehad
Ik werk bij bedrijf dat kerstpakketten maakt? van 8:00 tot 22:00 gewerkt dus
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |