Burkens is anders ook geen feest.quote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Staatsrecht vind ik redelijk boeiend totdat je mij vertelt dat ik van der Pot moet lezen.
Eensch. Bij ons redde de hoogleraar dat vak nog enigszins.quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Staatsrecht vind ik ook verschrikkelijk...
Bij mij de werkgroepdocente, want de docent die de hoorcolleges gaf sprong te veel van de hak op de tak (zijn vervanger was veel beter).quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Actaeon het volgende:
Eensch. Bij ons redde de hoogleraar dat vak nog enigszins.
Die hebben wij ookquote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Staatsrecht vind ik redelijk boeiend totdat je mij vertelt dat ik van der Pot moet lezen.
Deel hetquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu ik een beetje een studiemethode heb ontwikkeld die werkt vind ik eigenlijk geen enkel vak erg meer.
College's volgen, boek een beetje bij houden, 1,5 week voor het tentamen aantekening met wettenbundel en arresten ernaast doornemen, niet meer dan 45 minuten per dag in die 1,5 week, klaarquote:
Heeft z'n momenten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Personen-en familierecht lijkt me ook mooi.
Daar wordt bij ons helemaal geen aandacht aan besteed.quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Personen-en familierecht lijkt me ook mooi.
En je scriptie is in Arbeidsrecht?quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Staatsrecht vond ik wel een mooi vak, heb ik ook mijn bacheloressay in geschreven.
Die heb ik ook!quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hierboven las ik Rechtsgeschiedenis. Dat staat hier voor februari op de rol. Hoofdstukken van de Europese codificatiegeschiedenis.
Compleet de andere kant op! Klinkt gek, I knowquote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En je scriptie is in Arbeidsrecht?
Ik heb van allebei echt marginaal tot geen verstand dus daar kan ik niet zoveel over zeggenquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Compleet de andere kant op! Klinkt gek, I know
Het zijn natuurlijk wel twee uitersten, dus dat weet je vast welquote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb van allebei echt marginaal tot geen verstand dus daar kan ik niet zoveel over zeggen
Ja zover kom ik nog netquote:Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel twee uitersten, dus dat weet je vast wel
Maar vond/vind Staatrecht een interessant rechtsgebied, maar om de master te moeten doen lijkt me een ware hel ( Bestuursrecht)
Jammer van het bestuursrecht, maar staatsrecht is best interessant!quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb komend blok inleiding tot Staatsrecht en Bestuursrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |