Leek mij ook inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
Is dit niet gewoon 71 graden noord onder een andere naam?
Ja klopt. In een nieuw jasjequote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
Ik denk het welquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
Hij had Popstars gewonnenquote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Faux. het volgende:
Oh, de broer van de winnaar van The Voice van drie jaar geleden is natuurlijk een bekende Nederlander. Excuses.
Die broer heeft toch zelf ook iets gewonnen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Faux. het volgende:
Oh, de broer van de winnaar van The Voice van drie jaar geleden is natuurlijk een bekende Nederlander. Excuses.
Doet Sibon mee?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik ken volgens mij alleen Dean Saunders en Sibon.
Serieus?quote:
En hij is een stuk normaler dan zijn broer vind ik. En slimmer.quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat 'ie lekker op het succes van zijn broer zat mee te liften
Dan ben ik vanaf nu fan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij is een stuk normaler dan zijn broer vind ik. En slimmer.
Want bij -4 vriezen zo je ballen erafquote:
Je bent minder bang voor ijsberen dan voor honden?quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Dit zou al niets voor mij zijn, ik ben bang voor honden
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent minder bang voor ijsberen dan voor honden?
Begrijp ik ook niet, alle programma's zijn zo tegenwoordig, Expeditie Robinson, WIe is de Mol, zonder de zogenaamde BNN'ers waren die programma's ook veel leuker.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moeten het weer semi-bekende NLers zijn. Waarom niet gewone Nederlanders. Bouwvakkers, slagers etc.
Ik herken er drie, Charlie Chan Dageletquote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moeten het weer semi-bekende NLers zijn. Waarom niet gewone Nederlanders. Bouwvakkers, slagers etc.
En daarom is het leuker met onbekende Nederlanders, die zeiken ten minste niet zoquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
En dat model is een jankbalGeeneens 1000 meter hoog en al gezeur over ijle lucht.
Amanda is huisvrouw.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Dio was geweldig bij WIDM.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Faux. het volgende:
Waarom moet er ook weer zo'n rapper bij. Ze deden het bij de Mol, bij Robinson en nu dus ook hier.
Anders kunnen ze niet genoeg bekende Nederlanders vindenquote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Faux. het volgende:
Waarom moet er ook weer zo'n rapper bij. Ze deden het bij de Mol, bij Robinson en nu dus ook hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Meh. Ik vind 'm eigenlijk nogal irritantquote:
Dit. Ik vind het eigenlijk gewoon saai.quote:
Het lukte echter niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat met die ijsberen was volgens mij gewoon om het spannend te maken...
Dat is vast vooral voor de tvquote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Kennis van me is ook op spitsbergen geweest. Die MOESTEN een geweer mee. Sowieso gelul dat ze alleen die hond hebben.
Nee, wachtlopen daar is wel zo verstandig. Of die beesten ook boven op een berg komen weet ik niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat met die ijsberen was volgens mij gewoon om het spannend te maken...
OK, ik had wel gehoopt er eentje te zienquote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, wachtlopen daar is wel zo verstandig. Of die beesten ook boven op een berg komen weet ik niet.
Net als met het lopen er naar toe, dat ze over een gletsjer moesten. Dat mag je niet zomaar even doen. Je hebt daar echt een gids nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat is vast vooral voor de tv
Alsof deze figuren überhaupt ook maar 1 keer gekampeerd hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
Handig ook om met zoveel kleding in je slaapzak te gaan liggen. Werkt alleen maar averechts
Nou, volgens mij heb ik weleens gelezen dat je dat moet doen inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef henkde_j het volgende:
Als er een beer komt moet je eerst gaan liggen?
Beter neem je 5 seconden langer de tijd dan 3 keer misschieten....quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef henkde_j het volgende:
Als er een beer komt moet je eerst gaan liggen?
Was dat niet met Beau als presentator?quote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Die Frederik Brom, was die niet van The Phone?
Dat was pas een bazenprogramma
Nee, als producent. Anders zou het immers wel geflopt zijnquote:Op maandag 12 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat niet met Beau als presentator?
Dat was leukquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik kan me van de vorige poolcirkel nog herinneren dat ze in ijskoud water moesten zwemmen.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, als producent. Anders zou het immers wel geflopt zijn
Ik heb dit ook al honderd keer als proef gezien bij Robinson trouwensquote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit is lame, dit is dat spel van vroeger bij Ted de BraakStokjes vangen.
Is dit programma ook weer van dezelfde producent? 71 graden Noord was wel van dezelfde ontwikkelaars als Robinsonquote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb dit ook al honderd keer als proef gezien bij Robinson trouwens
Dag dag kijkcijfersquote:
Geen idee, zou me niks verbazen trouwens want ik vond het allebei eerst leuk en nu vind het ik het allebei kutprogramma's.quote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dit programma ook weer van dezelfde producent? 71 graden Noord was wel van dezelfde ontwikkelaars als Robinson
Inderdaad. Ik had al bedacht dat als Charliequote:
Nou je kunt nog even blijven kijken dan... Charlie zit er nog inquote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had al bedacht dat als Charlieeruitgaat ik stop met kijken. Ik vond er tot nu toe al niet veel aan
Yep.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Dat ze nog 1000 euro krijgt vind ik ook idioot.
ja dat zwemmen is tenminste spannend.quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Faux. het volgende:
Hee Karina, ze hebben naar je geluisterd
Wat let je om zelf te gaan? Ik doe dit soort grappenmakerij zonder dat ik er 1000 ¤ voor gevangen ijspegel voor krijg, en zo ingewikkeld is kamperen/klimmen/lopen/kanoën nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
Elke keer als ik een programma als dit zie denk ik wel, kon ik maar mee
Kweenie. Luiheid. Reisgenoten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat let je om zelf te gaan? Ik doe dit soort grappenmakerij zonder dat ik er 1000 ¤ voor gevangen ijspegel voor krijg, en zo ingewikkeld is kamperen/klimmen/lopen/kanoën nou ook weer niet.
Of zie je tegen dat laatste programma onderdeel op
Ik bedoel Dean natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat een aansteller is die Ben, zogenaamd leuke grapjes steeds. Attention whore.
quote:
71 graden Noordquote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef iFok. het volgende:
Paar jaar geleden had je ook zo'n programma, hoe heette dat?
71 Graden Noord?quote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef iFok. het volgende:
Paar jaar geleden had je ook zo'n programma, hoe heette dat?
Hier staat 'ie ook weer aan om dezelfde reden. Als het deze week weer niks is dan dikke doei.quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Kijken of het wat spannender is dan vorige week.
Zelfs dan is het niet spannend.quote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Pietepietje het volgende:
Zit niet echt veel spanning in, het is steeds hetzelfde:
"Team 1 ligt voorop"
"Team 2 zit vlak achter ze aan"
"Team drie ligt ver achter"
"Team 2 haalt team 1 bijna in"
"Team 1 ligt voorop"
"Team drie ligt ver achter"
"Nu wordt het spannend"
Dit dus. Misschien komt dat straks bij het zwemmen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Teveel geklets tussendoor weer. Ik wil meer aktie zien.
Hm ik zal ook eens kijken... In Fort Boyard was ze allesbehalve lelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
Vind die Kim trouwens knap lelijk voor een (ex?-) model.
En de hoeveelste dag dat ze van huis zijn zou dit zijn?quote:
Inderdaad. Al doe je dat nou ergens voor de finale is het leuk, maar dit slaat nergens op.quote:
Volendammers zekerquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Faux. het volgende:
"AAAWWW"
"ZE LIJKEN OP JE"
"JE VROUW/MAN LIJKT OP JE"
Nu helemaal zeg, dat ze met z'n allen op een rijtje zittenquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef zoem het volgende:
Voorlopig lijkt het meer op een talkshow in de sneeuw.
Daar was het volgens mij ook veel kouder.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
Werden ze bij 71 graden Noord niet gewoon uit dat tentje van 2 bij 2 meter uitgerukt?
Die indruk krijg ik ook inderdaad. Wat een jankballen zegquote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar was het volgens mij ook veel kouder.
Ze mogen er ook maar vier minuten in. Dan moet je ook geluk hebben dat je snel zwemt, en is het niet echt een wedstrijd of je grenzen verleggen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Het zag er niet uit alsof ze het superkoud had. Ook niet toen ze uit het water kwam.
Ik heb het even opgezocht, hoger lichaamsvetgehalte inderdaad, wat ik al zeiquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb dat ooit gelezen.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef Faux. het volgende:
"Hoe lang is je pikkie?"
"STRAKS WEER TRIO!!!!1111!!![]()
![]()
DDD"
"hihihihihi naakte lichamen hihihihi"
Is vet toch nog ergens goed voor. Al denk ik dat een vrouw van 150 kg het ook niet redt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, hoger lichaamsvetgehalte inderdaad, wat ik al zei
Nee zoveel vet is weer teveelquote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Is vet toch nog ergens goed voor. Al denk ik dat een vrouw van 150 kg het ook niet redt.
En dan denk je dat het niet slechter kan na vorige week...quote:
quote:
Wel mannen door wie je warm gemaakt wil worden?quote:Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen een man daar die ik wel warm wil maken
Nee niet echt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wel mannen door wie je warm gemaakt wil worden?
Ik vind het best, al denk ik wel dat Charlie voor mij kiest.quote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
"eerlijk zullen we alles samen delen. .:)
Je kunt beter Love in the wild kijken ipv dit denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik het nog een keer ga kijken. Er is echt helemaal niks aan. Dat ze zo'n eigenlijk leuk programma zo weten te verpesten. Zonde.
leek mij ookquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef zoem het volgende:
Nee? Die was aardig vrij van de grond zou je zeggen.
Het is dat er op dit tijdstip toch niet zoveel op is, anders ging ik volgende week ook niet kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik het nog een keer ga kijken. Er is echt helemaal niks aan. Dat ze zo'n eigenlijk leuk programma zo weten te verpesten. Zonde.
Lekker twee uur ergeren. Eerst DWDD, en dan ditquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef Faux. het volgende:
Volgende week trouwens wel weer kijken, ik kan me hier zo heerlijk aan ergeren.
DWDD is prachttelevisie vergeleken met dit.quote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Lekker twee uur ergeren. Eerst DWDD, en dan dit
Neequote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Werd toch niet gezegd dat ie gebroken is?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
NeeMaar ik moet het toch nog spannend houden voor mezelf.
quote:Amanda Krabbé schaamt zich voor lelijkheid op tv
Amanda Krabbé vindt dat ze erg lelijk overkomt in het tv-programma Expeditie Poolcirkel. Dat vertelt de vrouw van Martijn Krabbé in Grazia. Krabbé schaamt zich lichtelijk voor de kijkers van de tv-show. “Tijdens de opnames zag ik mezelf soms terug in de weerspiegeling van de camera en dan dacht ik alleen maar: wat zie ik eruit! Tegenover de crew en de andere deelnemers kon het me niets schelen, maar ik baal er toch wel een beetje van dat ik zo lelijk ben voor de rest van Nederland.”
De vrouw van ergert zich niet alleen aan haar gezicht. “Als ik mezelf terughoor op de voicemail, denk ik al: die kinderlijk hoge stem is toch niet van mij? In mijn hoofd ben ik veel leuker.”
Na het primitieve leven tijdens de opnames in Lapland, moest Krabbé bij thuiskomst weer even wennen. “Ik was drie weken niet naar een normale wc geweest, dus ik dacht: wat zullen de buren wel niet denken als ik straks in de tuin ga zitten kakken?”
Expeditie Poolcirkel trok maandag 693.000 kijkers naar Nederland 3.
Bron
Noorwegen is groot he. In het zuiden staan op de zuidhellingen van de Fjorden appelboomgaarden, op Spitsbergen alleen maar mos.quote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Hmm, ze gaan best zuidelijk gezien de begroeiing hoger dan kniehoogte.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:54 schreef Karina het volgende:
Waar maak je je druk omHet is geen schoonheidswedstrijd:
[..]
Dat is bij ER ook nooit, dat ze zeiken over hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Faux. het volgende:
[..]_!
Wat een gezeik. Het leuke van dat programma is juist dat je iemands "ware" aard te weten komt, niet dat neppe dat je dagelijks op de tv ziet.
Leuke UI trouwens
Bij ER zou dat al helemaal wat worden inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is bij ER ook nooit, dat ze zeiken over hoe ze eruit zien.
En dankjeCredits gaan naar Hajee overigens
Mijn EK UI had hij volgens mij ook gemaakt, knap hoor hoe hij dat doetquote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bij ER zou dat al helemaal wat worden inderdaad
Mijn UI komt ook van Hajee. Hajee
En al zijn painttopics in ONZ. Ik wou dat ik het kon, zou het leven toch heel wat makkelijker makenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn EK UI had hij volgens mij ook gemaakt, knap hoor hoe hij dat doet
Ik kan er ook helemaal niks van, het enige wat ik kan is een stukje ergens uitknippenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
En al zijn painttopics in ONZ. Ik wou dat ik het kon, zou het leven toch heel wat makkelijker maken
Zelfs dat kan ik niet. Zit ik een werkstuk te maken, zit ik uren te zoeken op afbeeldingen zonder achtergrond omdat ik niet zelf die achtergrond transparant kan maken. Moeilijk levenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks van, het enige wat ik kan is een stukje ergens uitknippen
Oh maar dat kan ik ook niet. Ik bedoel gewoon een stukje knippen uit een plaatjequote:Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik niet. Zit ik een werkstuk te maken, zit ik uren te zoeken op afbeeldingen zonder achtergrond omdat ik niet zelf die achtergrond transparant kan maken. Moeilijk leven
De enige reden waarom ik het kijk is om dit topic eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ik ook niet. Ik bedoel gewoon een stukje knippen uit een plaatje![]()
Uh maar we gaan nogal offtopic geloof ikAl vraag ik me af of er volgende week nog veel mensen kijken en posten trouwens. Ik hoopte echt dat het deze week spannender zou zijn, maar het is gewoon te suf.
Ben ik het mee eensquote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Het is te traag, niet spannend of als het wel spannend was komt het op tv helemaal niet over. Het lijkt ook allemaal veel makkelijker te gaan, ik denk dat het ook makkelijker IS. Verder wordt er teveel gekletst tussendoor in plaats van te laten zien hoe ze de gletsjer ingingen, wat ze niet goed in beeld brachten en eigenlijk WEL spannend is volgens mij, mensen die in een gletsjer (of ijsgrot, wat was het) afdalen.
Erg jammer. Het had veel meer Expeditie Robinson moeten zijn, maar dan koud.
Weet ik ook wel, maar bij een programma dat van Spitsbergen naar de Noordpoolcirkel reist verwacht je dat men aan land gaat in Hammerfest of aan de Noordkaap of daar in de buurt. Daar groeit niets hoger dan een cm of 10. De noordelijkste 50km van het vaste land zijn gewoon kaal afgezien van wat dapper gras en mos.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Noorwegen is groot he. In het zuiden staan op de zuidhellingen van de Fjorden appelboomgaarden, op Spitsbergen alleen maar mos.
We krijgen vandaag een topaflevering te zien.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
We geven het nog een kans? NOG een kansVooruit dan maar.
Ja dat dacht ik vorige week ook alquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
We krijgen vandaag een topaflevering te zien.
Viel dat even tegen vorige weekquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik vorige week ook alToen ze in het voorstukje lieten zien dat ze gingen zwemmen.
Als kerel zou ik daar sowieso alleen gaan. Anders zit je met zo'n traag zeikwijfquote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Pietepietje het volgende:
Ze zouden gewoon zelf moeten kunnen kiezen of ze alleen gaan of een groepje van max. 3 vormen. Dan krijg je pas spanning in de groep
Die nemen de mannenroute!quote:
Zomer?quote:
Dit moet gewoon in de sneeuw, storm, afzien, kou.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die nemen de mannenroute!
[..]
Zomer?
,quote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in de sneeuw, storm, afzien, kou.
Van Dean verwacht je dat inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht, ze moeten zelf de stopwacht meenemen? Waar slaat dat nou op? Alsof je hem dan niet pauzeert tussendoor
Inderdaad, sadnessquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht, ze moeten zelf de stopwacht meenemen? Waar slaat dat nou op? Alsof je hem dan niet pauzeert tussendoor
Geduld, zometeen wordt het spannendquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Het is nog steeds niet echt spannend of zo hoor
Ik zie hetquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Het is nog steeds niet echt spannend of zo hoor
Volgens mij bij Wie is de Mol.quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Pannenkoeken het volgende:
Deze opdracht is ook eerder in een ander programma geweest!
Eerste waar ik aan dacht inderdaad. Alleen toen zat er nog een leuk denkspel bij, dit is gewoon droog bungeejumpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |