Leek mij ook inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
Is dit niet gewoon 71 graden noord onder een andere naam?
Ja klopt. In een nieuw jasjequote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
Ik denk het welquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
Hij had Popstars gewonnenquote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Faux. het volgende:
Oh, de broer van de winnaar van The Voice van drie jaar geleden is natuurlijk een bekende Nederlander. Excuses.
Die broer heeft toch zelf ook iets gewonnen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Faux. het volgende:
Oh, de broer van de winnaar van The Voice van drie jaar geleden is natuurlijk een bekende Nederlander. Excuses.
Doet Sibon mee?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik ken volgens mij alleen Dean Saunders en Sibon.
Serieus?quote:
En hij is een stuk normaler dan zijn broer vind ik. En slimmer.quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat 'ie lekker op het succes van zijn broer zat mee te liften
Dan ben ik vanaf nu fan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij is een stuk normaler dan zijn broer vind ik. En slimmer.
Want bij -4 vriezen zo je ballen erafquote:
Je bent minder bang voor ijsberen dan voor honden?quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Dit zou al niets voor mij zijn, ik ben bang voor honden
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent minder bang voor ijsberen dan voor honden?
Begrijp ik ook niet, alle programma's zijn zo tegenwoordig, Expeditie Robinson, WIe is de Mol, zonder de zogenaamde BNN'ers waren die programma's ook veel leuker.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moeten het weer semi-bekende NLers zijn. Waarom niet gewone Nederlanders. Bouwvakkers, slagers etc.
Ik herken er drie, Charlie Chan Dageletquote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moeten het weer semi-bekende NLers zijn. Waarom niet gewone Nederlanders. Bouwvakkers, slagers etc.
En daarom is het leuker met onbekende Nederlanders, die zeiken ten minste niet zoquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
En dat model is een jankbalGeeneens 1000 meter hoog en al gezeur over ijle lucht.
Amanda is huisvrouw.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Dio was geweldig bij WIDM.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Faux. het volgende:
Waarom moet er ook weer zo'n rapper bij. Ze deden het bij de Mol, bij Robinson en nu dus ook hier.
Anders kunnen ze niet genoeg bekende Nederlanders vindenquote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Faux. het volgende:
Waarom moet er ook weer zo'n rapper bij. Ze deden het bij de Mol, bij Robinson en nu dus ook hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Meh. Ik vind 'm eigenlijk nogal irritantquote:
Dit. Ik vind het eigenlijk gewoon saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |