abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119832759
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:18 schreef MrBaas het volgende:
Ik werk pas 5 maanden bij de AH. Ik ben 17 en heb zo'n formulier meegekregen (dan hoef ik geen loonheffing te betalen ofzo?). Maar ik heb dat formulier nog steeds niet ingeleverd en nu gaat er steeds 33% van mijn loon af. Als het goed is kan ik dat terugkrijgen (in april ofzo?) maar hoe gaat dat in zijn werking?
Volgens mij moet ik nu ik bij de AH werk ook belastingaangifte enzo ga doen dit moet ook rond maart/april toch?
Hoe werkt die shit :P ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit tijdstip ben ik ook niet heel helder.
Je moet gewoon belastingaangifte doen dan. Biljet downloaden en alles netjes invullen
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 2 december 2012 @ 02:27:10 #152
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_119832782
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:25 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Op dit tijdstip ben ik ook niet heel helder.
Je moet gewoon belastingaangifte doen dan. Biljet downloaden en alles netjes invullen
had laatst de belastingtelefoon gebeld en die waren een half uur aan het lullen begreep er helemaal niets van ze ging maar door dat wijf. ik zeg zo ja krijg ik die loonheffing terug zegt ze ja daar kan ik geen mededeling over doen ik kan u niets toezeggen
pi_119832807
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:27 schreef MrBaas het volgende:

[..]

had laatst de belastingtelefoon gebeld en die waren een half uur aan het lullen begreep er helemaal niets van ze ging maar door dat wijf. ik zeg zo ja krijg ik die loonheffing terug zegt ze ja daar kan ik geen mededeling over doen ik kan u niets toezeggen
Als je onder de 450 per periode verdient krijg je het terug...

ik ga slapen morgen weer een dag (vrij)
  zondag 2 december 2012 @ 02:30:01 #154
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_119832813
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:29 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Als je onder de 450 per periode verdient krijg je het terug...

ik ga slapen morgen weer een dag (vrij)
:D nice! :D

Goeden nacht.
pi_119835874
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:27 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Dat wijf = die vrouw

Je stelde de verkeerde vraag. Niet of je geld terug kreeg (dat kan zij inderdaad niet weten), maar of er een formulier is voor belastingteruggave in jouw situatie. Met zo'n formulier kan je een poging wagen, maar garantie is er niet.
pi_119836472
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:18 schreef MrBaas het volgende:
Ik werk pas 5 maanden bij de AH. Ik ben 17 en heb zo'n formulier meegekregen (dan hoef ik geen loonheffing te betalen ofzo?). Maar ik heb dat formulier nog steeds niet ingeleverd en nu gaat er steeds 33% van mijn loon af. Als het goed is kan ik dat terugkrijgen (in april ofzo?) maar hoe gaat dat in zijn werking?
Volgens mij moet ik nu ik bij de AH werk ook belastingaangifte enzo ga doen dit moet ook rond maart/april toch?
Hoe werkt die shit :P ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel mogelijk dat loonheffingspapier opsturen, houd je elke maand meer geld over ;-) Of heb je nog een tweede baantje?
En binnenkort is er waarschijnlijk op de site van de Belastingdienst het Tj biljet aan te vragen. Dat is speciaal voor jongeren. Of je kan het via het programmaatje digitaal insturen, heb je wel een Digi D code nodig!
  zondag 2 december 2012 @ 11:45:30 #157
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_119837320
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:05 schreef CaveCanem het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk dat loonheffingspapier opsturen, houd je elke maand meer geld over ;-) Of heb je nog een tweede baantje?
En binnenkort is er waarschijnlijk op de site van de Belastingdienst het Tj biljet aan te vragen. Dat is speciaal voor jongeren. Of je kan het via het programmaatje digitaal insturen, heb je wel een Digi D code nodig!
Ik heb nog 2 krantenwijken maar daarbij zit ik niet in loondienst. Ik krijg daar alleen een vergoeding voor. Het levert iets van 70¤ op per maand.
Bij de AH krijg ik meestal rond de 200 netto (300 bruto).
  zondag 2 december 2012 @ 11:47:50 #158
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_119837372
Dat loonheffingspapier ben ik kwijt, kan ik dat ergens uitprinten of digitaal inleveren?
pi_119842560
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:47 schreef MrBaas het volgende:
Dat loonheffingspapier ben ik kwijt, kan ik dat ergens uitprinten of digitaal inleveren?
Kan je gewoon bij je teamleider, ASM,SM aanvragen.
pi_119849491
Bij mij was het zo (ruim 5 jaar geleden) dat ik na het inleveren van het loonheffingsformulier alle belasting met terugwerkende kracht uitbetaald kreeg van de ah. Toen lag er opeens een stapel met 5 loonstookjes in mijn vakje (toen nog fysiek) met correcties.
pi_119850072
Wat een gedoe allemaal.. Heb naast mijn contract zo'n formulier getekend, tot op heden geen cent belasting betaald.
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  zondag 2 december 2012 @ 20:33:40 #162
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119853320
Wanneer worden de kerstpakketten eigenlijk uitgeleverd? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_119854694
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer worden de kerstpakketten eigenlijk uitgeleverd? :+
Afgaande op vorig jaar verwacht ik dat we deze krijgen in de week van de salarisbetaling (>10 december).

Niet dat de kerstpakketten tegenwoordig nog zo super zijn :'(
pi_119855813
Af en toe wordt ik wel erg moe van het bezuinigen en de winstdrang van Albert Heijn, vooral van bovenaf zonder een idee te hebben wat er op de winkelvloer speelt. Schijnbaar zit Albert Heijn in ´zwaar weer´en worden de doelstellingen voor dit jaar niet gehaald. (Lees: de winst groeit niet hard genoeg). Gevolg: we krijgen geen extra uren voor de kersttijd, sterker nog, we worden strenger aan de uren gehouden dan normaal. Vakkenvullers moeten om 8 uur klaar zijn, deli heeft 1 persoon staan de hele dag, zelfs de zaterdag voor kerst als ik het goed begrijp. De zondag voor kerst, als we een dagje extra open zijn mogen er geen dure krachten (alleen <20 jaar) op verkoop staan en dan 1 persoon per afdeling.

En wat mij persoonlijk in de shit helpt, dure krachten mogen absoluut niet meer boven contract werken. Ik heb een contract van 8 uur (eigenlijk alleen zaterdagmedewerker), maar pak regelmatig wat uren bij bij ziekte, vakantie, enz. Nu heb ik 3 weken geleden afgesproken dat ik standaard de vrijdag erbij zou pakken als mijn vrijdag collega niet kan werken (ongeveer 2 weken per maand, afhankelijk van haar rooster). Nu hoor ik dus dat dit niet kan en ik alleen nog de zaterdag mag werken. Als ik mijn SM er op aanspreek dat er afspraken over zijn gemaakt en het mij financieel in een strop zet (ik heb (o.a. naar aanleiding van die afspraak een appartement gehuurd waarmee ik niet rond kom met 8 uur per week) krijg ik een verhaal dat hij ook met zijn rug tegen de muur staat en dat zijn baas echt heel streng is...
Los van dat ik zometeen geen geld meer heb voel ik me gewoon een beetje genaaid, ik heb me altijd gewaardeerd gevoeld bij de AH en heb altijd met plezier en inzet voor de winkel gewerkt. Regelmatig mijn bed uit gebeld als er een zieke was en een half uur later op de afdeling gestaan. Ik heb me in 5.5 jaar 1 of 2 keer ziek gemeld en dan krijg ik nu dit gezeik.
Ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet, want ik weet dat het niet mijn SM is die hier achter zit, hij heeft altijd heel veel vrijheid gegeven 'zolang het onder de streep maar allemaal klopt' en staat echt in een hoek door het beleid van Albert Heijn, daar wil ik eigenlijk niet van de andere kant nog druk op gaan zetten...
Ik wacht het iig nog even af, want gezien de gaten in het rooster de komende weken geloof ik niet dat hij veel anders kan dan me toch inplannen, maar het voelt niet goed allemaal.

--Sorry voor het lange verhaal, moest even mijn hart luchten--
  zondag 2 december 2012 @ 21:27:28 #165
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119856386
Ik herken precies hetzelfde in je verhaal.. Voor mij is precies om die reden de lol om graag te komen werken ook weg. Het werk opzich blijft prima te doen (ik doe het eigenlijk nog alleen maar voor een bedankje van een klant) maar voor de rest is mijn vertrouwen in Albert Heijn ontzettend gezakt..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_119856541
Ik hoop eigenlijk heel erg dat er wat geregeld gaat worden betreffende de toeslagen voor KPT dat maakt het namelijk allemaal ene stuk eenvoudiger om te plannen, als iedereen hier gewoon volgens R&R ook recht op heeft.....
  zondag 2 december 2012 @ 21:31:32 #167
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119856652
Maar ze zijn wel heel erg krampachtig aan het korten op het betalen van toeslaguren aan kpters vind ik :'). Al die moeite om niet meer dan 12 uur per weer werken voor nog geen 1 euro toeslag meer per uur...
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_119856657
Daarnaast zouden ze nu eens moeten stoppen met uren weghalen in de winkel het is echt al op 0.
SM/ASM's zeggen niet voor niks steeds vaker dat ze per 100 uur 5 uur te kort komen......

[ Bericht 3% gewijzigd door ikbenschipper op 02-12-2012 21:37:40 ]
  zondag 2 december 2012 @ 21:45:56 #169
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119857635
Jammer dat het uiteindelijk ten koste gaat van de klant, want ik kan straks gewoon niet alle klanten helpen en tegelijkertijd mijn werkzaamheden uitvoeren. Maarja in dat opzicht heeft het hoofdkantoor niet genoeg zicht op wat er daadwerkelijk in de winkel gebeurd. Die dingen staan ook boven de SM, maar aan de andere kant zullen er ook wel genoeg SM's zijn die ook wel zelf extreem willen bezuinigen. Uiteindelijk levert dat voor hen een hogere bonus op.. :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_119858372
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef monsterd. het volgende:
Jammer dat het uiteindelijk ten koste gaat van de klant, want ik kan straks gewoon niet alle klanten helpen en tegelijkertijd mijn werkzaamheden uitvoeren. Maarja in dat opzicht heeft het hoofdkantoor niet genoeg zicht op wat er daadwerkelijk in de winkel gebeurd. Die dingen staan ook boven de SM, maar aan de andere kant zullen er ook wel genoeg SM's zijn die ook wel zelf extreem willen bezuinigen. Uiteindelijk levert dat voor hen een hogere bonus op.. :')
Ik moet je teleurstellen over de hoogtes van de bonussen. Ook klanttevredenheid en Medewerkerstevredenheid zijn hier in meegenomen naast de financiele doelstellingen om te voorkomen dat je bij goede financieen geen aandacht meer hebt voor de medewerker en klant...
  zondag 2 december 2012 @ 22:02:41 #171
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119858660
Wordt de medewerkerstevredenheid alleen gemeten via de enquete? Ik vind daarin nooit echt vragen terug over de manier van leidinggeven, klopt dat?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_119858730
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef monsterd. het volgende:
Wordt de medewerkerstevredenheid alleen gemeten via de enquete? Ik vind daarin nooit echt vragen terug over de manier van leidinggeven, klopt dat?
ja die word alleen gemeten via de enquete. Er zitten er wel degelijk een paar in die over je "direct" leidinggevende gaan.
  zondag 2 december 2012 @ 22:04:18 #173
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119858766
Oke, volgende keer maar eens opletten dan. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zondag 2 december 2012 @ 23:24:55 #174
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_119862793
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:16 schreef bigbass het volgende:

Ik begrijp je frustratie volledig, maar het is natuurlijk erg onverstandig om je financiële huishouding te laten leiden door afspraken die je niet op papier laat vastleggen. Je hebt een contract voor 32u per periode, meer uren hoeft AH je niet te geven hoe betrouwbaar je als medewerker ook mag zijn.
Tenzij:
je in de afgelopen 13 weken zo vaak meer hebt gewerkt dat je op basis daarvan een contractverhoging kan afdwingen. Hiervoor moet je even goed uren gaan tellen. Hou er wel rekening mee dat recht hebben en recht krijgen twee verschillende dingen zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef ikbenschipper het volgende:
Daarnaast zouden ze nu eens moeten stoppen met uren weghalen in de winkel het is echt al op 0.
SM/ASM's zeggen niet voor niks steeds vaker dat ze per 100 uur 5 uur te kort komen......
De supermarkten zijn een vechtmarkt en het gevecht gaat voor het grootste deel op prijs. Om de marge nog enigszins te behouden zullen de kosten verder omlaag moeten en omlaag gaan. Natuurlijk heeft dat zijn weerslag op het winkelbeeld, het presenteren in dozen in 'maar een stap'. Er komt nog wel meer aan. Wees niet verbaasd als, op een enkele XL na, alle kaas vvp wordt aangeleverd om eens een voorbeeld te noemen
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik hoop eigenlijk heel erg dat er wat geregeld gaat worden betreffende de toeslagen voor KPT dat maakt het namelijk allemaal ene stuk eenvoudiger om te plannen, als iedereen hier gewoon volgens R&R ook recht op heeft.....
Ik vermoed dat bij de volgende CAO alle inconveniëntietoeslag tot 22:00 en op zondag verdwijnt omdat dat gewoon tot de reguliere bedrijfsuren van de branche behoort, met een uitzonderingspositie voor ft'ers met verworven rechten. Het zal het plannen inderdaad makkelijker maken, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 2 december 2012 @ 23:40:25 #175
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119863389
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[..]

De supermarkten zijn een vechtmarkt en het gevecht gaat voor het grootste deel op prijs. Om de marge nog enigszins te behouden zullen de kosten verder omlaag moeten en omlaag gaan. Natuurlijk heeft dat zijn weerslag op het winkelbeeld, het presenteren in dozen in 'maar een stap'. Er komt nog wel meer aan. Wees niet verbaasd als, op een enkele XL na, alle kaas vvp wordt aangeleverd om eens een voorbeeld te noemen

[..]

Er wordt wel veel bezuinigd waar het voor de klant ook snel zichtbaar is. De werkdruk onder het winkelpersoneel staat echt op springen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zondag 2 december 2012 @ 23:42:52 #176
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_119863494
Op plaza staat dat ik vandaag van 09:00 tot 18:00 gewerkt heb, maar ik heb tussendoor ook pauzes gehad. Ook een pauze die niet werd doorbetaald. Hoe zie ik dit in Plaza?
  zondag 2 december 2012 @ 23:43:26 #177
346939 Janneke141
pi_119863516
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef MrBaas het volgende:
Op plaza staat dat ik vandaag van 09:00 tot 18:00 gewerkt heb, maar ik heb tussendoor ook pauzes gehad. Ook een pauze die niet werd doorbetaald. Hoe zie ik dit in Plaza?
Niet.
  zondag 2 december 2012 @ 23:48:48 #178
346939 Janneke141
pi_119863686
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Er wordt wel veel bezuinigd waar het voor de klant ook snel zichtbaar is. De werkdruk onder het winkelpersoneel staat echt op springen.
Er worden gewoon andere keuzes gemaakt, maar dat is weer een andere discussie. De formule uit blijven voeren zoals 10 jaar geleden is in de huidige markt onmogelijk.

Dat de werkdruk stijgt staat buiten kijf. AH maakt (overigens net als veel meer formuleketens, andere supermarkten maar ook bijv. Action en Mc) gebruik van een vrij eenvoudig marktgegeven: er zijn mensen genoeg. Dus als je er eens een aanneemt die het niet redt of te hard begint te zeiken dan ga je gewoon verder met de volgende voorbijganger. Niet moreel verheffend, maar wel de realiteit.
pi_119863903
quote:

[..]

Ik begrijp je frustratie volledig, maar het is natuurlijk erg onverstandig om je financiële huishouding te laten leiden door afspraken die je niet op papier laat vastleggen. Je hebt een contract voor 32u per periode, meer uren hoeft AH je niet te geven hoe betrouwbaar je als medewerker ook mag zijn.
Tenzij:
je in de afgelopen 13 weken zo vaak meer hebt gewerkt dat je op basis daarvan een contractverhoging kan afdwingen. Hiervoor moet je even goed uren gaan tellen. Hou er wel rekening mee dat recht hebben en recht krijgen twee verschillende dingen zijn.

[..]

[..]

Ik vermoed dat bij de volgende CAO alle inconveniëntietoeslag tot 22:00 en op zondag verdwijnt omdat dat gewoon tot de reguliere bedrijfsuren van de branche behoort, met een uitzonderingspositie voor ft'ers met verworven rechten. Het zal het plannen inderdaad makkelijker maken, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Je hebt helemaal gelijk, achteraf was het niet heel verstandig, misschien wat naïef. Maar ik werd bijna gesmeekt de vrijdag er standaard bij te nemen omdat ze zo omhoog zitten met personeel. Ik heb gevraagd om welke termijn het ging en dat was 'zeker de komende paar maanden'.
Genoeg zekerheid om op te vertrouwen vanuit een prima ASM voor mij. Maar ik had er niet op gerekend dat ze terug gefloten konden (zouden) worden.

Maargoed, ik ben net afgestudeerd (vandaar de tijd om extra te werken) en ik zal mijn solliciteren maar wat naar voren halen zodat ik sneller een echte baan heb.
pi_119864131
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:43 schreef Janneke141 het volgende:
Niet.
Maar stel dat ik tussen 09:00 en 18:00 heb gewerkt en geen pauze heb gehad(in mijn geval was het mijn eigen keuze een half uur eerder te beginnen)? Wordt het dan alsnog afgehaald of kunnen de tl's dat aanpassen?
pi_119869004
Als een half uur pauze is genomen, en dit ook is aangepast in RR dan zie je dit staan op Plaza: 9.00-12.00 12.30-18.00
pi_119870900
AH slaat wel weer door met de nieuwe thema actie.. 20 uur werk?:o kunnen ze niet is gewoon normaal doen...:p
PSN: Metal_Akilla
  maandag 3 december 2012 @ 09:55:55 #183
346939 Janneke141
pi_119870919
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:54 schreef Akilla het volgende:
AH slaat wel weer door met de nieuwe thema actie.. 20 uur werk?:o kunnen ze niet is gewoon normaal doen...:p
Zijn dat niet gewoon de uren voor het ophangen van de kerstguirlandes?
pi_119872821
quote:
[..]
Kijk ik weet heel goed hoe het zit natuurlijk, en dat de markt en de economie beide niet echt meewerken. SRP vullen zie ik tot op heden niet de "vulwinst" in in de betreffende groepen... Maar misschien komt dat omdat ik zelf nooit een "gemiddelde" vuller ben geweest. Doos erin doos eruit kost mij net zoveel tijd als als een colli knorr sauszakjes vullen. Ik vind het tot op heden i.i.g. meevallen hoe het tenkoste van het winkelbeeld gaat.

quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Janneke141 het volgende:[..]
Ik vermoed dat de Vakbonden er niet mee gaan instemmen, of er een goede loonsverhoging tegenover willen zien voor de hele branche.
Echter maakt het mij niet uit of het nu iedereen of niemand is 90% van de part-timers komt er zelden aan. Maar iemand een keer 15 uur laten werken kan een duur geintje zijn als hij daardoor 4 uur extra krijgt aan toeslagen. en ik gun het diegene dan best (anders had ik hem niet gevraagd).
pi_119872928
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:54 schreef Akilla het volgende:
Euh dat zijn er al zo'n 12 minder dan een paar jaar geleden ;)
pi_119874158
Van mij mogen ze een week wachten met de kerstversiering. Heel vervelend om die al te zien als sinterklaas nog gevierd moet worden.
pi_119875512
Ze hangen er ook nog niet, pas na Sinterklaas mogen we beginnen.
Waren het alleen maar die gerlandes dan was ik blij. Maar het is echt veel, alle moet zowat in kerststal sfeer gemaakt worden..nep stro op de grond bij de ingang, spuitsneeuw op de ramen, etc
PSN: Metal_Akilla
pi_119878085
En die nep kersttakken met lampjes overal langs de plafondrand. Wat een kutwerkje was dat om op de hangen afgelopen 2 jaar.
pi_119878510
Bij ons zijn ze ook lekker vroeg begonnen met kerst. De sinterklaas stand staat er nog (met pepernoten , chocolade letters etc) maar ze hebben er nu ook leuk een kerst stand bij gezet.
Hele pad is nu vol :')
pi_119889027
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef houwert het volgende:
Bij ons zijn ze ook lekker vroeg begonnen met kerst. De sinterklaas stand staat er nog (met pepernoten , chocolade letters etc) maar ze hebben er nu ook leuk een kerst stand bij gezet.
Wij hebben er ook onwijs veel :')

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 07:51 schreef UncleSam het volgende:
Als een half uur pauze is genomen, en dit ook is aangepast in RR dan zie je dit staan op Plaza: 9.00-12.00 12.30-18.00
Als het goed is is dit alleen als het handmatig zo erin is gezet. Als je automatisch al een halfuur pauze hebt (bijv. 10.00-14.00 of 17.00 - 22.00 ), zie je dit niet terug op plaza.

Als iemand dus echt in R&R jou van 17.00 - 1930 en en 20.00 tot 22.00 zet, zie je dit wel terug op plaza.

Dit gebeurt dus bijna niet en daarom zie je nooit je pauzes terug op plaza.

Overigens kunnen de TL's je pauzes eruit halen.
De microfoon heeft gesproken.
pi_119889587
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:40 schreef Microfoon het volgende:

[..]

Als het goed is is dit alleen als het handmatig zo erin is gezet. Als je automatisch al een halfuur pauze hebt (bijv. 10.00-14.00 of 17.00 - 22.00 ), zie je dit niet terug op plaza.

Als iemand dus echt in R&R jou van 17.00 - 1930 en en 20.00 tot 22.00 zet, zie je dit wel terug op plaza.

Dit gebeurt dus bijna niet en daarom zie je nooit je pauzes terug op plaza.

Overigens kunnen de TL's je pauzes eruit halen.
Ja maar Ecelletor, had het over 09.00-18.00 dan heb je een uur pauze. Als je dan afspreekt met je TL dat je maar een half uur gaat, kan hij het op die manier in R&R verwerken.
Het is trouwens geen recht om maar een half uur te nemen en een half uur extra uitbetaalt wilt hebben.
pi_119889786
Heb je helemaal gelijk in. ;)
De microfoon heeft gesproken.
pi_119892493
3/4 van vullers op vers officiële waarschuwing gekregen vanwege foutief FiFo vullen :')
Bij 3 waarschuwingen word je ontslagen...
Zouden ze zo het aantal vullers verkleinen vanwege SRP? xD
pi_119906098
Hebben jullie sinterklaas muziek? Bij mij nog niks gehoord terwijl het normaal al een week van te voren begon
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_119906103
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef houwert het volgende:
3/4 van vullers op vers officiële waarschuwing gekregen vanwege foutief FiFo vullen :')
Terecht, moet je maar niet te lui zijn om FIFO te vullen. Wil je dat niet, dan ga je maar ergens anders werken.
pi_119925783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:58 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Hebben jullie sinterklaas muziek? Bij mij nog niks gehoord terwijl het normaal al een week van te voren begon
Jup. Iemand bij jullie zo'n hekel aan sinterklaas dat ze de nieuwe CD er niet in hebben gedaan?
pi_119929872
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef Teslynd het volgende:
Van mij mogen ze een week wachten met de kerstversiering. Heel vervelend om die al te zien als sinterklaas nog gevierd moet worden.
Kerstviering mag volgens mij woensdagavond pas worden opgehangen/geplaatst.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef houwert het volgende:
De rolley's met kerstspul mochten, dacht ik, pas vanaf donderdag de winkel in. Wij hebben in totaal zo'n 20 rolley's gekregen, als het er niet meer zijn. :{

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef houwert het volgende:
Terecht. Dat mensen niet op houdbaar FiFo vullen, kan ik me nog enigzins iets bij voorstellen. (het mag natuurlijk niet overal) Maar bij vers is het echt uit den boze. Als 3/4 van de vullers dat niet snapt bij jullie, beginnen bij mij vragen omhoog te komen. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:06:44 #198
346939 Janneke141
pi_119936941
De AH To Go filialen die onder Servex vallen hebben een eigen winkelwedstrijd die los staat van AH, maar met een eigen feest (voor 6 filialen) en een eigen winnaar. Inmiddels zijn de poulewinnaars bekend en dus ook de filialen die naar dat befaamde eindfeest mogen.

De directie heeft vandaag bekend gemaakt dat het befaamde feest vanwege tegenvallende resultaten dit jaar geen doorgang vindt. De winkelmanagers mogen dus even aan hun personeel gaan uitleggen dat ze zich voor jan lul ingezet hebben voor die hele wedstrijd.
En alle wm's knikken amechtig ja en amen. De grote leider heeft beslist.
pi_119939309
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:14 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jup. Iemand bij jullie zo'n hekel aan sinterklaas dat ze de nieuwe CD er niet in hebben gedaan?
Geen idee. We hebben trouwens ook geen schoentje zetten meer, er was iets met een grabbelton heb ik gehoord :?
HAR!!! HAR!!11!!!1
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:57:07 #200
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_119939932
Ik moet nog steeds achter mn Plaza en mn overuren aan, heb het allemaal netjes in Excel bijgehouden en ga morgen eens kijken of ik de manager even hierop kan aanwijzen, ik neem aan dat ze de overuren wel gewoon netjes betalen? En krijg je na 20.00 150% betaald?

Anyway, a.s. zondag een Q-telling en of ik dan om 5.45 aanwezig wil zijn, is trouwens een ander filiaal binnen Amsterdam, 5u op het fietsie stappen danmaar :s)
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')