quote:Op zondag 2 december 2012 02:18 schreef MrBaas het volgende:
Ik werk pas 5 maanden bij de AH. Ik ben 17 en heb zo'n formulier meegekregen (dan hoef ik geen loonheffing te betalen ofzo?). Maar ik heb dat formulier nog steeds niet ingeleverd en nu gaat er steeds 33% van mijn loon af. Als het goed is kan ik dat terugkrijgen (in april ofzo?) maar hoe gaat dat in zijn werking?
Volgens mij moet ik nu ik bij de AH werk ook belastingaangifte enzo ga doen dit moet ook rond maart/april toch?
Hoe werkt die shit?
Op dit tijdstip ben ik ook niet heel helder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet gewoon belastingaangifte doen dan. Biljet downloaden en alles netjes invullenDoe gewoon dan doe je al gek genoeg.
had laatst de belastingtelefoon gebeld en die waren een half uur aan het lullen begreep er helemaal niets van ze ging maar door dat wijf. ik zeg zo ja krijg ik die loonheffing terug zegt ze ja daar kan ik geen mededeling over doen ik kan u niets toezeggenquote:Op zondag 2 december 2012 02:25 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Op dit tijdstip ben ik ook niet heel helder.
Je moet gewoon belastingaangifte doen dan. Biljet downloaden en alles netjes invullen
Als je onder de 450 per periode verdient krijg je het terug...quote:Op zondag 2 december 2012 02:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
had laatst de belastingtelefoon gebeld en die waren een half uur aan het lullen begreep er helemaal niets van ze ging maar door dat wijf. ik zeg zo ja krijg ik die loonheffing terug zegt ze ja daar kan ik geen mededeling over doen ik kan u niets toezeggen
quote:Op zondag 2 december 2012 02:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als je onder de 450 per periode verdient krijg je het terug...
ik ga slapen morgen weer een dag (vrij)
Dat wijf = die vrouwquote:Op zondag 2 december 2012 02:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
had laatst de belastingtelefoon gebeld en die waren een half uur aan het lullen begreep er helemaal niets van ze ging maar door dat wijf. ik zeg zo ja krijg ik die loonheffing terug zegt ze ja daar kan ik geen mededeling over doen ik kan u niets toezeggen
quote:Op zondag 2 december 2012 02:18 schreef MrBaas het volgende:
Ik werk pas 5 maanden bij de AH. Ik ben 17 en heb zo'n formulier meegekregen (dan hoef ik geen loonheffing te betalen ofzo?). Maar ik heb dat formulier nog steeds niet ingeleverd en nu gaat er steeds 33% van mijn loon af. Als het goed is kan ik dat terugkrijgen (in april ofzo?) maar hoe gaat dat in zijn werking?
Volgens mij moet ik nu ik bij de AH werk ook belastingaangifte enzo ga doen dit moet ook rond maart/april toch?
Hoe werkt die shit?
Zo snel mogelijk dat loonheffingspapier opsturen, houd je elke maand meer geld over ;-) Of heb je nog een tweede baantje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En binnenkort is er waarschijnlijk op de site van de Belastingdienst het Tj biljet aan te vragen. Dat is speciaal voor jongeren. Of je kan het via het programmaatje digitaal insturen, heb je wel een Digi D code nodig!
Ik heb nog 2 krantenwijken maar daarbij zit ik niet in loondienst. Ik krijg daar alleen een vergoeding voor. Het levert iets van 70¤ op per maand.quote:Op zondag 2 december 2012 11:05 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk dat loonheffingspapier opsturen, houd je elke maand meer geld over ;-) Of heb je nog een tweede baantje?
En binnenkort is er waarschijnlijk op de site van de Belastingdienst het Tj biljet aan te vragen. Dat is speciaal voor jongeren. Of je kan het via het programmaatje digitaal insturen, heb je wel een Digi D code nodig!
Kan je gewoon bij je teamleider, ASM,SM aanvragen.quote:Op zondag 2 december 2012 11:47 schreef MrBaas het volgende:
Dat loonheffingspapier ben ik kwijt, kan ik dat ergens uitprinten of digitaal inleveren?
Afgaande op vorig jaar verwacht ik dat we deze krijgen in de week van de salarisbetaling (>10 december).quote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer worden de kerstpakketten eigenlijk uitgeleverd?
Ik moet je teleurstellen over de hoogtes van de bonussen. Ook klanttevredenheid en Medewerkerstevredenheid zijn hier in meegenomen naast de financiele doelstellingen om te voorkomen dat je bij goede financieen geen aandacht meer hebt voor de medewerker en klant...quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef monsterd. het volgende:
Jammer dat het uiteindelijk ten koste gaat van de klant, want ik kan straks gewoon niet alle klanten helpen en tegelijkertijd mijn werkzaamheden uitvoeren. Maarja in dat opzicht heeft het hoofdkantoor niet genoeg zicht op wat er daadwerkelijk in de winkel gebeurd. Die dingen staan ook boven de SM, maar aan de andere kant zullen er ook wel genoeg SM's zijn die ook wel zelf extreem willen bezuinigen. Uiteindelijk levert dat voor hen een hogere bonus op..
ja die word alleen gemeten via de enquete. Er zitten er wel degelijk een paar in die over je "direct" leidinggevende gaan.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef monsterd. het volgende:
Wordt de medewerkerstevredenheid alleen gemeten via de enquete? Ik vind daarin nooit echt vragen terug over de manier van leidinggeven, klopt dat?
Ik begrijp je frustratie volledig, maar het is natuurlijk erg onverstandig om je financiėle huishouding te laten leiden door afspraken die je niet op papier laat vastleggen. Je hebt een contract voor 32u per periode, meer uren hoeft AH je niet te geven hoe betrouwbaar je als medewerker ook mag zijn.quote:
De supermarkten zijn een vechtmarkt en het gevecht gaat voor het grootste deel op prijs. Om de marge nog enigszins te behouden zullen de kosten verder omlaag moeten en omlaag gaan. Natuurlijk heeft dat zijn weerslag op het winkelbeeld, het presenteren in dozen in 'maar een stap'. Er komt nog wel meer aan. Wees niet verbaasd als, op een enkele XL na, alle kaas vvp wordt aangeleverd om eens een voorbeeld te noemenquote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef ikbenschipper het volgende:
Daarnaast zouden ze nu eens moeten stoppen met uren weghalen in de winkel het is echt al op 0.
SM/ASM's zeggen niet voor niks steeds vaker dat ze per 100 uur 5 uur te kort komen......
Ik vermoed dat bij de volgende CAO alle inconveniėntietoeslag tot 22:00 en op zondag verdwijnt omdat dat gewoon tot de reguliere bedrijfsuren van de branche behoort, met een uitzonderingspositie voor ft'ers met verworven rechten. Het zal het plannen inderdaad makkelijker maken, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.quote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik hoop eigenlijk heel erg dat er wat geregeld gaat worden betreffende de toeslagen voor KPT dat maakt het namelijk allemaal ene stuk eenvoudiger om te plannen, als iedereen hier gewoon volgens R&R ook recht op heeft.....
Er wordt wel veel bezuinigd waar het voor de klant ook snel zichtbaar is. De werkdruk onder het winkelpersoneel staat echt op springen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
De supermarkten zijn een vechtmarkt en het gevecht gaat voor het grootste deel op prijs. Om de marge nog enigszins te behouden zullen de kosten verder omlaag moeten en omlaag gaan. Natuurlijk heeft dat zijn weerslag op het winkelbeeld, het presenteren in dozen in 'maar een stap'. Er komt nog wel meer aan. Wees niet verbaasd als, op een enkele XL na, alle kaas vvp wordt aangeleverd om eens een voorbeeld te noemen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |