Denk het ook. Klaas is zich rotgeschrokken toen Willem op overweldigende wijze voor hem koos. Het gaat Klaas allemaal te snel volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook precies de reden waarom Klaas ervoor terugdeinsde. Willem wil constant heel graag, Klaas houdt steeds af. Samen hebben ze een verre van harmonieuze uitstraling.
Misschien trok ze onterecht die conclusie o.b.v. wat Bert zei en heeft ze hem ook niet zo goed verstaan?quote:Op maandag 12 november 2012 11:18 schreef Lienekien het volgende:
Het laatste gesprek van H en B ging vrij raar. B liet aanvankelijk nog wel de ruimte dat er nog best iets kon groeien, maar het was H die zei 'als het er niet is...'
Eigenlijk heeft H er zelf de stekker uitgetrokken. En terecht. Het dode paard passeerde bij ons ook al.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat er niet een enorm vuur in Henrieke brandde voor Bert. Wel een hoopvol waakvlammetje, maar dat is uitgewaaid in Parijs.
Ik had ook het idee dat Klaas toen terwijl hij gezoend werd nog niet doorhad dat hij gekozen wasquote:Op maandag 12 november 2012 12:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Denk het ook. Klaas is zich rotgeschrokken toen Willem op overweldigende wijze voor hem koos. Het gaat Klaas allemaal te snel volgens mij.
Dat het uiteindelijk nog stuk loopt op een misverstand?quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien trok ze onterecht die conclusie o.b.v. wat Bert zei en heeft ze hem ook niet zo goed verstaan?
quote:
Ah, dat dacht ik.quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klaas is niet de net uit de kast homo die jaren met een vrouw getrouwd was hè, dat was Jurriaan.
Klaas is vers uit een (homo)relatie van 20 jaar.
Die ex-vrouw van Jurjen heeft toch ook jarenlang met een enorme plaat voor dr kop geleefd? Het spat er van alle kanten van af dat die Jurjen homo is. Zijn manier van praten, zijn houding, bepaalde trekjes. Gewoon jarenlang in een leugen geleefdquote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klaas is niet de net uit de kast homo die jaren met een vrouw getrouwd was hè, dat was Jurriaan.
Klaas is vers uit een (homo)relatie van 20 jaar.
Omdat hij lange tijd met een vrouw heeft geleefd. Dacht dat hij nog niet zo lang uit de kast was, dus kan me voorstellen dat hij geen zin heeft in gedoe.quote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jurjen riskant? Op welke manier dan?
Ja, dat was ultiem klootzakkerig. En toch grappig dat Annemarie en Henrieke allebei voor zo'n lompe hendrik kozen. Vonden ze dat grote, stevige zo aantrekkelijk of zo?quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar Henrieke kan in ieder geval met opgeheven hoofd de afleveringen terug kijken. Aan haar ligt het niet en zij is nergens zielig en wordt ook niet zo neergezet.
Dat vond ik vorig jaar zo genant die scene op het strand met Annemarie en Adriaan, we kunnen altijd nog sms'en. Dat was zo sneu.
Angst voor het onbekende denk ik. Grote, onbehouwen lompe mannen kennen ze in hun omgeving. Ze weten niet wat ze met vlottere types aan moeten.quote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat was ultiem klootzakkerig. En toch grappig dat Annemarie en Henrieke allebei voor zo'n lompe hendrik kozen. Vonden ze dat grote, stevige zo aantrekkelijk of zo?
quote:Op maandag 12 november 2012 14:10 schreef Kiyoaki het volgende:
Denk dat Bert gewoon op zeker moment Henrieke naakt heeft gezien en toen hoefde hij niet meer.
Die twee zagen elkaar dan ook wel zitten.quote:Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk even de citytrip van dat seizoen maar Wietse en Neel zaten in het vliegtuig al hand in hand
Het scheelt dat Bert zelf wel een adonis is natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 14:10 schreef Kiyoaki het volgende:
Denk dat Bert gewoon op zeker moment Henrieke naakt heeft gezien en toen hoefde hij niet meer.
Volgens mij is dat helemaal niet zo, maar Bert kan er gewoon totaal niet mee omgaan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bert was uiteindelijk not that in to Henrieke.
Mooi is 'ie niet, maar denk dat 'ie bijvoorbeeld wel een grote lus en spieren heeft. Henrieke heeft niet eens tieten.quote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het scheelt dat Bert zelf wel een adonis is natuurlijk.
Wel een grote schuur denk ik. Of Bert daar warm van moet worden is een tweede.quote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Mooi is 'ie niet, maar denk dat 'ie bijvoorbeeld wel een grote lus en spieren heeft. Henrieke heeft niet eens tieten.
God said to Bert, "Come forth and receive this woman to be your wife." But Bert came fifth and won a toaster.quote:Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Mgolovic het volgende:
When Bert peals an union, he doesn't cry. The union does
Bert doesn't need Twitter. He is already following you
Bert made a Happy Meal cry
When Alexander Bell invented the phone, he had 3 missed calls from Bert
Jawel hoor, maar die vallen weg omdat ze zelf nogal fors gebouwd is en altijd zo'n tentzeil aanheeft. Ik ben het wel met je eens dat het dan eigenlijk niet telt.quote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Mooi is 'ie niet, maar denk dat 'ie bijvoorbeeld wel een grote lus en spieren heeft. Henrieke heeft niet eens tieten.
Een grote lus?quote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
It takes one to know onequote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die ex-vrouw van Jurjen heeft toch ook jarenlang met een enorme plaat voor dr kop geleefd? Het spat er van alle kanten van af dat die Jurjen homo is. Zijn manier van praten, zijn houding, bepaalde trekjes. Gewoon jarenlang in een leugen geleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |