abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119115696
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het juist ook intiemer om op een terras naast elkaar te zitten eigenlijk.
Ik kreeg de indruk dat Klaas juist met Willem wil praten, hem wil observeren en beter wil leren kennen. Dat zijn interesse daarnaar uit ging i.p.v. naar langslopende mensen. Kwam op mij niet negatief over..
  maandag 12 november 2012 @ 09:52:44 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119115733
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar die Bert is dus niet alleen onhandig met vrouwen, maar ook met het leven in het algemeen. Als je je twee keer zo belachelijk op laat lichten door een stel Nigerianen en een derderangsschilder dan ben je toch wel erg wereldvreemd.
Tsja, als je nooit Twente uitkomt dan krijg je dat al snel. Aad en Jeannette vonden het ook allemaal reuzespannend, zo ver weg in Hamburg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119116237
"10 Euro veur zo'n stukkie touw. Als je naar de bouwmarkt gaat heb ie voor dat bedrag een hele rol" _O-

En dat opgelicht worden door die schilder is waarschijnlijk toch gewoon in scene gezet. Je vraagt toch vooraf wat de prijs is? Van de andere kant... ze zijn er wereldvreemd genoeg voor.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_119116429
Mensen van de leeftijd van Bert die zich zo slecht kunnen redden in een stad vind ik zo'n afknapper. Hoe klein is zijn wereld ;(
  maandag 12 november 2012 @ 10:22:40 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119116520
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, als je nooit Twente uitkomt dan krijg je dat al snel. Aad en Jeannette vonden het ook allemaal reuzespannend, zo ver weg in Hamburg.
Dat ver weg snap ik alleen van Jeanette niet.... die woont toch in Leeuwarden of Groningen? Dan is Hamburg bijna dichterbij dan Noordwijkerhout :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 november 2012 @ 10:28:33 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119116654
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Mgolovic het volgende:
"10 Euro veur zo'n stukkie touw. Als je naar de bouwmarkt gaat heb ie voor dat bedrag een hele rol" _O-

En dat opgelicht worden door die schilder is waarschijnlijk toch gewoon in scene gezet. Je vraagt toch vooraf wat de prijs is? Van de andere kant... ze zijn er wereldvreemd genoeg voor.
Het ergste was eigenlijk dat hij zei "maar ze zeggen niet met welke vrouw je die kinderen krijgt..."
Bert ziet Henrieke niet als potentiele moeder van z'n kinderen, dus dat is einde verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119116765
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ergste was eigenlijk dat hij zei "maar ze zeggen niet met welke vrouw je die kinderen krijgt..."
Bert ziet Henrieke niet als potentiele moeder van z'n kinderen, dus dat is einde verhaal.
Zo lang Bert een stapje opzij doet als een vrouw bij hem komt staan gebeurt er bij hem helemaal niks. Nog niet met 1.000 vruchtbaarheidsarmbandjes.
pi_119116797
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef pleeborstel het volgende:
Mensen van de leeftijd van Bert die zich zo slecht kunnen redden in een stad vind ik zo'n afknapper. Hoe klein is zijn wereld ;(
Hou oud is Bert eigenlijk? Kon het nergens vinden, ik weet dat Henrieke 29 is.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 12 november 2012 @ 10:37:02 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119116841
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:33 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Zo lang Bert een stapje opzij doet als een vrouw bij hem komt staan gebeurt er bij hem helemaal niks. Nog niet met 1.000 vruchtbaarheidsarmbandjes.
Volgens mij zet hij die stapjes opzij omdat hij Henrieke niet ziet zitten ;)
Om er vooral maar geen misverstanden over te laten ontstaan zeg maar, voor je het weet ziet zij het feit dat hij niet opzij stapt voor een positieve wending aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 10:37:06 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119116846
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef pleeborstel het volgende:
Nou inderdaad zeg, en dan ook nog strontchagrijnig worden steeds.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119116860
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:33 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik Bert helemaal niet aan de vrouw komen...
pi_119116868
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij zet hij die stapjes opzij omdat hij Henrieke niet ziet zitten ;)
Om er vooral maar geen misverstanden over te laten ontstaan zeg maar, voor je het weet ziet zij het feit dat hij niet opzij stapt voor een positieve wending aan.
Denk het ook :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 12 november 2012 @ 10:38:23 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119116873
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:37 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik Bert helemaal niet aan de vrouw komen...
Of hij haalt op z'n 45ste nog een jong ding uit Thailand.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119116899
Zag ik nou ook goed dat hij in ieder willekeurige attractie een beetje bangig lijkt te worden? Daar waar de rode wangetjes van Henrieke nog roder worden gaat zijn gezicht alleen maar meer hangen.
  maandag 12 november 2012 @ 10:41:19 #65
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119116925
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of hij haalt op z'n 45ste nog een jong ding uit Thailand.
Veel te exotisch voor die kerel. Die houdt het vast heel zijn leven bij koeien insemineren.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119116933
Misschien vond Bert het ook een flinke tegenvaller dat er uit Henrieke ook niks kwam. In het oproepfilmpje dacht ik ook dat ze wel iets meer inhoud had. Ze lijkt ook alleen te knikken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119116941
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien vond Bert het ook een flinke tegenvaller dat er uit Henrieke ook niks kwam. In het oproepfilmpje dacht ik ook dat ze wel iets meer inhoud had. Ze lijkt ook alleen te knikken.
Op de juiste vraag kan dat heel positief voor hem uit pakken anders.
  maandag 12 november 2012 @ 10:46:11 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119117031
Nouja Henrieke is inderdaad niet het toonbeeld van een lekker vlotte chick, maar als je haar afzet tegen Bert probeert ze toch wel af en toe een geintje te maken of effe iets romantisch te doen.

Bij Henrieke denk ik nog: op ieder potje past een deksel. Bij Bert denk ik dat totaal niet, die kerel is ongeschikt voor het liefdesvak. :')

Liefde is emotie. En hebben we bij Bert al iets van emotie bespeurd? Een lach, een traan, boos, blij, geil, vrolijk, verdrietig, IETS?

Die gast is zo fucking neutraal, Zwitserland is er niks bij.
pi_119117054
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:46 schreef Silenus het volgende:
Nouja Henrieke is inderdaad niet het toonbeeld van een lekker vlotte chick, maar als je haar afzet tegen Bert probeert ze toch wel af en toe een geintje te maken of effe iets romantisch te doen.

Bij Henrieke denk ik nog: op ieder potje past een deksel. Bij Bert denk ik dat totaal niet, die kerel is ongeschikt voor het liefdesvak. :')

Liefde is emotie. En hebben we bij Bert al iets van emotie bespeurd? Een lach, een traan, boos, blij, geil, vrolijk, verdrietig, IETS?

Die gast is zo fucking neutraal, Zwitserland is er niks bij.
ja ergernis. Omdat ie werd afgezet en de Fransen geen Engels kunnen/willen spreken (dat laatste is inderdaad een terechte ergernis)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 12 november 2012 @ 10:48:58 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117103
Bert roept ook al weken 'Ja bij mij gaat het niet zo snel, dat heeft tijd nodig.'

Waarom dan meedoen aan het programma? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 12 november 2012 @ 10:49:33 #71
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119117116
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ergernis. Omdat ie werd afgezet en de Fransen geen Engels kunnen/willen spreken (dat laatste is inderdaad een terechte ergernis)
Hij kan zelf ook geen Engels :D.

Maar ik snap echt niet dat ie het voor zichzelf al niet leuk maakt. Het romantische gedoe nog even daargelaten.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 november 2012 @ 10:50:23 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119117142
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Hoe is Bert z'n Engels eigenlijk?

Die jongen is vee-arts, hij zal toch een VWO-diploma hebben en een paar jaar Frans op school moeten hebben gehad?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119117185
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hij kan zelf ook geen Engels :D.

Maar ik snap echt niet dat ie het voor zichzelf al niet leuk maakt. Het romantische gedoe nog even daargelaten.
mensen als Bert doe je gewoon echt geen plezier met zo'n vakantie...alles is anders en eng. Zij zien daar echt het nut niet van in. Je slaapt toch beter in je eigen bed, thuis weet je welke Knorr pakjes je lust en de weg naar de buursuper/schuurfeest vinden kan zonder kaart..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 12 november 2012 @ 10:52:54 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119117203
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Bert roept ook al weken 'Ja bij mij gaat het niet zo snel, dat heeft tijd nodig.'

Die tijd duurt bij hem alleen een jaar of 30 ja.

Maar inderdaad, 'ergernis' was een emotie. De enige, dus dan kom je niet zo heel leuk over. Hij had in ieder geval nog indruk op Henrieke kunnen maken door die oplichter helemaal te slopen.
"QUELLE? CENT ET VINGT EURO?? QUESTECUE PENSE TOI ZELF???" , dat ding helemaal aan stukken scheuren en zeggen: Henrieke, mitkommen! Laat mie verdomme nie zo oplichten hier.

Dan had Henrieke waarschijnlijk van pure opwinding Bert meteen willen bespringen, en had je haar slakkenspoor van Montmartre tot de Sacre Coeur kunnen volgen. Oh, de passie.
  maandag 12 november 2012 @ 10:52:56 #75
296917 Abby79
Being myself!
pi_119117205
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
Die jongen is vee-arts, hij zal toch een VWO-diploma hebben en een paar jaar Frans op school moeten hebben gehad?
VWO wil niet zeggen dat je Frans kunt hoor :P (ik heb vier jaar Frans gehad op school, maar om nou te zeggen dat ik er nog veel van weet... uh, nee ;) Wel meer dan Bert gok ik, dat dan weer wel)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  maandag 12 november 2012 @ 10:53:24 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119117216
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:

Ik vermoed dat Bert dacht dat Henrieke wel degene zou zijn die de actie zou ondernemen... gewoon zoals vrouwen wel vaker doen in het programma, maar hij vergat daarbij even dat die vrouwen in een concurrentiepositie zaten en de boer in kwestie moesten veroveren.
Henrieke had de keuze, en toen ze voor Bert gekozen had dacht hij dat hij er helemaal geen bal meer voor hoefde te doen.

Daarbij denk ik dat hij juist door zijn onhandigheid en lompheid vaak zat van mensen heeft gehoord dat het "vanzelf wel zou komen", en komt het misschien niet eens in hem op dat je er wel wat voor moet doen voor het "vanzelf wel komt".
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 10:54:15 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117238
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 10:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die tijd duurt bij hem alleen een jaar of 30 ja.

Maar inderdaad, 'ergernis' was een emotie. De enige, dus dan kom je niet zo heel leuk over. Hij had in ieder geval nog indruk op Henrieke kunnen maken door die oplichter helemaal te slopen.
"QUELLE? CENT ET VINGT EURO?? QUESTECUE PENSE TOI ZELF???" , dat ding helemaal aan stukken scheuren en zeggen: Henrieke, mitkommen! Laat mie verdomme nie zo oplichten hier.

Dan had Henrieke waarschijnlijk van pure opwinding Bert meteen willen bespringen, en had je haar slakkenspoor van Montmartre tot de Sacre Coeur kunnen volgen. Oh, de passie.
Zijn 'verdomme' was de enige emotie die ik bij hem gezien heb dusver. Die bouwmarkt-opmerking was ook wel geniaal :') Hij heeft ergens wel humor :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_119117269
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zijn 'verdomme' was de enige emotie die ik bij hem gezien heb dusver. Die bouwmarkt-opmerking was ook wel geniaal :') Hij heeft ergens wel humor :)
Hey, jij hier. :D

Ik moet de aflevering nog kijken maar ben na al het commentaar hier wel heel benieuwd!
  maandag 12 november 2012 @ 10:55:46 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119117274
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:52 schreef Abby79 het volgende:

[..]

VWO wil niet zeggen dat je Frans kunt hoor :P (ik heb vier jaar Frans gehad op school, maar om nou te zeggen dat ik er nog veel van weet... uh, nee ;) Wel meer dan Bert gok ik, dat dan weer wel)
Na 4 jaar Frans op het VWO weet je toch verdorie wel dat je Pain du Chocolat niet als Peen uispreekt?
Je hoeft niet heel veel kennis van Engels en Frans te hebben, om te weten dat het een toch heel anders klinkt dan het ander (hoewel de woorden geschreven soms vrijwel gelijk zijn).
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 10:57:04 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117310
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Bert dacht dat Henrieke wel degene zou zijn die de actie zou ondernemen... gewoon zoals vrouwen wel vaker doen in het programma, maar hij vergat daarbij even dat die vrouwen in een concurrentiepositie zaten en de boer in kwestie moesten veroveren.
Henrieke had de keuze, en toen ze voor Bert gekozen had dacht hij dat hij er helemaal geen bal meer voor hoefde te doen.

Daarbij denk ik dat hij juist door zijn onhandigheid en lompheid vaak zat van mensen heeft gehoord dat het "vanzelf wel zou komen", en komt het misschien niet eens in hem op dat je er wel wat voor moet doen voor het "vanzelf wel komt".
Zijn onhandigheid in de liefde zal ook wel meespelen, cameraploeg om je heen etc. Beetje hetzelfde als Wietse toen. Die is nog steeds bij Neeltje. Dus ja.
  maandag 12 november 2012 @ 10:57:43 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119117327
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Na 4 jaar Frans op het VWO weet je toch verdorie wel dat je Pain du Chocolat niet als Peen uispreekt?
Je hoeft niet heel veel kennis van Engels en Frans te hebben, om te weten dat het een toch heel anders klinkt dan het ander (hoewel de woorden geschreven soms vrijwel gelijk zijn).
Hij heeft diergeneeskunde gestudeerd, voor hetzelfde geld heeft ie op het VWO gewoon Frans direct laten vallen. En diergeneeskunde-studenten zijn sowieso vaak een beetje rare lui. Die zitten 50 uur per week met elkaar in de stal, hebben meestal weinig contact met studenten die andere studies doen en ontwikkelen dus een eigen soort humor/manier van omgang, etc.

Ik heb dat in mijn studententijd gemerkt met heel veel van die lui, het blijven echt aparte types.
pi_119117333
Hoe wereldvreemd hij ook is, ik krijg bij Bert wel een beetje het Chuck Norris Facts - gevoel.

When Bert peels an onion, he doesn't cry. The union does

Bert doesn't need Twitter. He is already following you

Bert made a Happy Meal cry

When Alexander Bell invented the phone, he had 3 missed calls from Bert

[ Bericht 0% gewijzigd door Mgolovic op 12-11-2012 14:39:04 ]
pi_119117336
Eigenlijk zou ik van een redelijk hoog opgeleid persoon als Bert wel verwachten dat hij in staat moet zijn een keer al z'n principes aan de kant te zetten en eens vol voor de liefde te gaan. (het wordt hem notabene bijna in de schoot geworpen, hij hoeft er niets voor te doen.)

Maar nee hoor, niks van dat alles, meneer blijft gewoon de schuchtere introverte veearts die zelfs nog nooit een vrouw in de ogen heeft aangekeken.

En bovendien zet hij zichzelf ook nog aardig voor lul voor vier miljoen kijkers, hij is toch wel het lachtertje van dit seizoen. Schrijf dan geen brief, nu ben je ook nog een bekende Nederlander.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 12 november 2012 @ 10:58:06 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117344
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hey, jij hier. :D

Ik moet de aflevering nog kijken maar ben na al het commentaar hier wel heel benieuwd!
Hey you O+

Al jaren trouwe volger hoor :D :@

Aflevering was wel ok. Vooral de Bert en Henrieke scenes :D
pi_119117379
Volgens mij snapt Bert ook niet dat als hij überhaupt ooit iets wil dat ie er dan zelf ook iets van moet maken. 'Gaat niet zo snel', 'moet een bietie vanzelf goan', denken dat je in Parijs vanzelf een zacht prijsje krijgt voor souvernirs...

En als je daar dan al chagrijnig van wordt, dan vind ik dat het gewoon aan jezelf ligt. Natuurlijk is dat vervelend, maar pfff je kunt er toch ook om lachen? Lijkt me erg vermoeiend, iemand die nergens de humor van in kan zien. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die Bert nu op tv hebben gezien en zeggen, 'goh wat een leuke kerel'. Terwijl ik me dat van Henrieke veel meer voor kan stellen.

Ze mag dan geen Neeltje zijn, maar ze probeert het iig en zij is degene die het gesprek steeds lopend probeert te houden. Ik vraag me echt af of Bert op een type Neeltje zit te wachten en of een type Neeltje er na 3 dagen sjorren aan een dood paard nog zin in zou hebben. Wietse was wel stil, maar veel meegaander en opgewekter dan Bert.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 11:02:26 #86
296917 Abby79
Being myself!
pi_119117467
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef Leandra het volgende:
Jaaaa, dat uiteraard wel!
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Mgolovic het volgende:
When Alexander Bell invented the phone, he had 3 missed calls from Bert
Bert die de telefoon gebruikt om iemand te bellen? Vast niet...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  maandag 12 november 2012 @ 11:04:54 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117550
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:59 schreef alors het volgende:
Volgens mij snapt Bert ook niet dat als hij überhaupt ooit iets wil dat ie er dan zelf ook iets van moet maken. 'Gaat niet zo snel', 'moet een bietie vanzelf goan', denken dat je in Parijs vanzelf een zacht prijsje krijgt voor souvernirs...

En als je daar dan al chagrijnig van wordt, dan vind ik dat het gewoon aan jezelf ligt. Natuurlijk is dat vervelend, maar pfff je kunt er toch ook om lachen? Lijkt me erg vermoeiend, iemand die nergens de humor van in kan zien. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die Bert nu op tv hebben gezien en zeggen, 'goh wat een leuke kerel'. Terwijl ik me dat van Henrieke veel meer voor kan stellen.

Ze mag dan geen Neeltje zijn, maar ze probeert het iig en zij is degene die het gesprek steeds lopend probeert te houden. Ik vraag me echt af of Bert op een type Neeltje zit te wachten en of een type Neeltje er na 3 dagen sjorren aan een dood paard nog zin in zou hebben. Wietse was wel stil, maar veel meegaander en opgewekter dan Bert.
Daar heb je wel een punt. Wietse durfde nog wel eens iets liefs te zeggen of fysiek contact te zoeken.
  maandag 12 november 2012 @ 11:06:58 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119117603
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Mgolovic het volgende:
Hoe wereldvreemd hij ook is, ik krijg bij Bert wel een beetje het Chuck Norris Facts - gevoel.

When Bert peals an union, he doesn't cry. The union does
peel
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119117614
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Wietse durfde nog wel eens iets liefs te zeggen of fysiek contact te zoeken.
Ik kijk even de citytrip van dat seizoen maar Wietse en Neel zaten in het vliegtuig al hand in hand :D
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 11:08:24 #90
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119117643
quote:
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die Bert nu op tv hebben gezien en zeggen, 'goh wat een leuke kerel'. Terwijl ik me dat van Henrieke veel meer voor kan stellen.
_O- Je bedoelt het niet zo maar het klinkt heel erg grappig. :')
pi_119117667
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 11:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- Je bedoelt het niet zo maar het klinkt heel erg grappig. :')
Ik toen ik em terug las dacht ik ook, hmm, maarja :') mensen weten wel wat ik bedoel hopelijk.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 11:09:26 #92
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117668
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kijk even de citytrip van dat seizoen maar Wietse en Neel zaten in het vliegtuig al hand in hand :D
Wietse was eigenlijk wel een koning _O_
  maandag 12 november 2012 @ 11:09:32 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119117669
quote:

Ik vraag me toch af hoe Bert in de rol van Wietse zou zijn.... op een of andere manier denk ik wel dat het meetelt dat ze bij een boerin die moet kiezen als man in principe in een ondergeschikte rol zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 11:10:35 #94
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119117701
Of Gerrit tijdens de citytrip: 'Salmon, wat i dat jong? Salamanders?'

Friese boeren _O_
pi_119117724
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 11:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wietse was eigenlijk wel een koning _O_
Hij heeft ook de hele tijd die grijns op zijn kop :D Hahah en nu zegt ie zelfs 'oh we zitten wel een eind van elkaar af zo' toen ze in bankjes tegen over elkaar moesten zitten. En dan komt Wietse bij haar zitten. Zie ik Bert nog niet doen. Ze lopen ook steeds omarmd. Wietse was zo raar nog niet.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1133925
:D Was echt een veel leuker seizoen, ik moet altijd weer lachen om d'n Peter _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door alors op 12-11-2012 11:18:37 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_119117857
Bert is wel 2 keer genaaid in Parijs
Twinning = boring
pi_119117979
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wietse was een casanova vergeleken bij Bert :P
  maandag 12 november 2012 @ 11:18:44 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119118000
Het laatste gesprek van H en B ging vrij raar. B liet aanvankelijk nog wel de ruimte dat er nog best iets kon groeien, maar het was H die zei 'als het er niet is...'

Eigenlijk heeft H er zelf de stekker uitgetrokken. En terecht. Het dode paard passeerde bij ons ook al.
The love you take is equal to the love you make.
pi_119118041
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Eigenlijk zou ik van een redelijk hoog opgeleid persoon als Bert wel verwachten dat hij in staat moet zijn een keer al z'n principes aan de kant te zetten en eens vol voor de liefde te gaan. (het wordt hem notabene bijna in de schoot geworpen, hij hoeft er niets voor te doen.)

Maar nee hoor, niks van dat alles, meneer blijft gewoon de schuchtere introverte veearts die zelfs nog nooit een vrouw in de ogen heeft aangekeken.

En bovendien zet hij zichzelf ook nog aardig voor lul voor vier miljoen kijkers, hij is toch wel het lachtertje van dit seizoen. Schrijf dan geen brief, nu ben je ook nog een bekende Nederlander.

My thoughts exactly. Dat gezeur over dat hij zichzelf "niet helemaal kan geven" vanwege de camera's en entourage er omheen. Wat had hij dan verwacht toen hij zich opgaf voor het programma, dat er geen camera's aanwezig zouden zijn?

Vind het ook wel sneu voor Henrieke, ze probeert zich te geven maar ze krijgt overal een nukkige reactie op. En dan ook zeuren dat hij is afgezet door voor 10 euro een polsbandje te kopen :') Joh wat had je dan verwacht? Je bent niet verplicht dat bandje te kopen, waarom koop je het uberhaupt dan... Zelfs dan is hij te laf om zijn bek open te trekken en verneukt liever 10 euro op het moment dat het ongemakkelijk werd toen die donkere mannen over seks en kinderen begonnen.

Ook met dat portret. In een normale wereld vraag je eerst wat iets kost voor je een portret van jezelf laat tekenen in plaats van daarna te zeuren dat hij weer is "afgezet".

Wat een wereldvreemde gozer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_119118072
Bert is overtreffende trap, maar Henrieke is ook apathisch tot en met. Ze lijkt toch ook telkens nog wat initiatief te verwachten. :')
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')