Ik kreeg de indruk dat Klaas juist met Willem wil praten, hem wil observeren en beter wil leren kennen. Dat zijn interesse daarnaar uit ging i.p.v. naar langslopende mensen. Kwam op mij niet negatief over..quote:Op maandag 12 november 2012 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het juist ook intiemer om op een terras naast elkaar te zitten eigenlijk.
Tsja, als je nooit Twente uitkomt dan krijg je dat al snel. Aad en Jeannette vonden het ook allemaal reuzespannend, zo ver weg in Hamburg.quote:Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar die Bert is dus niet alleen onhandig met vrouwen, maar ook met het leven in het algemeen. Als je je twee keer zo belachelijk op laat lichten door een stel Nigerianen en een derderangsschilder dan ben je toch wel erg wereldvreemd.
Dat ver weg snap ik alleen van Jeanette niet.... die woont toch in Leeuwarden of Groningen? Dan is Hamburg bijna dichterbij dan Noordwijkerhoutquote:Op maandag 12 november 2012 09:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit Twente uitkomt dan krijg je dat al snel. Aad en Jeannette vonden het ook allemaal reuzespannend, zo ver weg in Hamburg.
Het ergste was eigenlijk dat hij zei "maar ze zeggen niet met welke vrouw je die kinderen krijgt..."quote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Mgolovic het volgende:
"10 Euro veur zo'n stukkie touw. Als je naar de bouwmarkt gaat heb ie voor dat bedrag een hele rol"![]()
En dat opgelicht worden door die schilder is waarschijnlijk toch gewoon in scene gezet. Je vraagt toch vooraf wat de prijs is? Van de andere kant... ze zijn er wereldvreemd genoeg voor.
Zo lang Bert een stapje opzij doet als een vrouw bij hem komt staan gebeurt er bij hem helemaal niks. Nog niet met 1.000 vruchtbaarheidsarmbandjes.quote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste was eigenlijk dat hij zei "maar ze zeggen niet met welke vrouw je die kinderen krijgt..."
Bert ziet Henrieke niet als potentiele moeder van z'n kinderen, dus dat is einde verhaal.
Hou oud is Bert eigenlijk? Kon het nergens vinden, ik weet dat Henrieke 29 is.quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef pleeborstel het volgende:
Mensen van de leeftijd van Bert die zich zo slecht kunnen redden in een stad vind ik zo'n afknapper. Hoe klein is zijn wereld
Volgens mij zet hij die stapjes opzij omdat hij Henrieke niet ziet zittenquote:Op maandag 12 november 2012 10:33 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Zo lang Bert een stapje opzij doet als een vrouw bij hem komt staan gebeurt er bij hem helemaal niks. Nog niet met 1.000 vruchtbaarheidsarmbandjes.
Nou inderdaad zeg, en dan ook nog strontchagrijnig worden steeds.quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef pleeborstel het volgende:
Mensen van de leeftijd van Bert die zich zo slecht kunnen redden in een stad vind ik zo'n afknapper. Hoe klein is zijn wereld
Eerlijk gezegd zie ik Bert helemaal niet aan de vrouw komen...quote:Op maandag 12 november 2012 10:33 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Zo lang Bert een stapje opzij doet als een vrouw bij hem komt staan gebeurt er bij hem helemaal niks. Nog niet met 1.000 vruchtbaarheidsarmbandjes.
Denk het ookquote:Op maandag 12 november 2012 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zet hij die stapjes opzij omdat hij Henrieke niet ziet zitten
Om er vooral maar geen misverstanden over te laten ontstaan zeg maar, voor je het weet ziet zij het feit dat hij niet opzij stapt voor een positieve wending aan.
Veel te exotisch voor die kerel. Die houdt het vast heel zijn leven bij koeien insemineren.quote:Op maandag 12 november 2012 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij haalt op z'n 45ste nog een jong ding uit Thailand.
Op de juiste vraag kan dat heel positief voor hem uit pakken anders.quote:Op maandag 12 november 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien vond Bert het ook een flinke tegenvaller dat er uit Henrieke ook niks kwam. In het oproepfilmpje dacht ik ook dat ze wel iets meer inhoud had. Ze lijkt ook alleen te knikken.
ja ergernis. Omdat ie werd afgezet en de Fransen geen Engels kunnen/willen spreken (dat laatste is inderdaad een terechte ergernis)quote:Op maandag 12 november 2012 10:46 schreef Silenus het volgende:
Nouja Henrieke is inderdaad niet het toonbeeld van een lekker vlotte chick, maar als je haar afzet tegen Bert probeert ze toch wel af en toe een geintje te maken of effe iets romantisch te doen.
Bij Henrieke denk ik nog: op ieder potje past een deksel. Bij Bert denk ik dat totaal niet, die kerel is ongeschikt voor het liefdesvak.
Liefde is emotie. En hebben we bij Bert al iets van emotie bespeurd? Een lach, een traan, boos, blij, geil, vrolijk, verdrietig, IETS?
Die gast is zo fucking neutraal, Zwitserland is er niks bij.
Hij kan zelf ook geen Engelsquote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ergernis. Omdat ie werd afgezet en de Fransen geen Engels kunnen/willen spreken (dat laatste is inderdaad een terechte ergernis)
Hoe is Bert z'n Engels eigenlijk?quote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ergernis. Omdat ie werd afgezet en de Fransen geen Engels kunnen/willen spreken (dat laatste is inderdaad een terechte ergernis)
mensen als Bert doe je gewoon echt geen plezier met zo'n vakantie...alles is anders en eng. Zij zien daar echt het nut niet van in. Je slaapt toch beter in je eigen bed, thuis weet je welke Knorr pakjes je lust en de weg naar de buursuper/schuurfeest vinden kan zonder kaart..quote:Op maandag 12 november 2012 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kan zelf ook geen Engels.
Maar ik snap echt niet dat ie het voor zichzelf al niet leuk maakt. Het romantische gedoe nog even daargelaten.
Die tijd duurt bij hem alleen een jaar of 30 ja.quote:Op maandag 12 november 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Bert roept ook al weken 'Ja bij mij gaat het niet zo snel, dat heeft tijd nodig.'
Waarom dan meedoen aan het programma?
VWO wil niet zeggen dat je Frans kunt hoorquote:Op maandag 12 november 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
Die jongen is vee-arts, hij zal toch een VWO-diploma hebben en een paar jaar Frans op school moeten hebben gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |