dan hebben ze gewonnenquote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en wat nou als de palestijnen de dans van de joden niet mooi vinden?
dan heeft iedereen gewonnenquote:
Jawel.quote:
Zit te kijken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef waht het volgende:
Deze is vast al voorbij gekomen, voor iedereen die hem nog niet heeft gezien:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)alestijnse-stad.html
Documentaire over een innovatieve onderneming in de Westoever.
ik stopte met lezenquote:
ik verwijt je toch ook niets?quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mag jij weten maar verwijt mij dan ook niets voortaan.
Als je stopt met lezen vind ik dat weinig respectvol.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik verwijt je toch ook niets?
jij verwijt mij vanalles ...
either way, de advocaat van de verdediging is zelden de meest objectieve bron die je kunt vinden
bij wijze van sprekenquote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je stopt met lezen vind ik dat weinig respectvol.
de bron maakt iig een beter punt dan jou, dat moet ik ze nagevenquote:Hoe dan ook getuigt de bron wel degelijk van de tegenstrijdige meningen binnen deze zaak.
Indrukwekkende man.quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef waht het volgende:
Deze is vast al voorbij gekomen, voor iedereen die hem nog niet heeft gezien:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)alestijnse-stad.html
Documentaire over een innovatieve onderneming in de Westoever.
Hij is gewoon puur gericht op handel en ontwikkeling, zoals het hoort. Geen onnodig (religieus) geneuzel.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Indrukwekkende man.
Typerend die tegenwerking. En de praktische problemen: we kunnen bijna geen cement importeren.
De voortdurende dreiging dat om wat voor willekeurige reden ook het project verlamd kan worden.
En zijn constatering: "De extremisten van beide kanten vallen me aan op precies dezelfde onderwerpen. Dat betekent dat ik het goed doe."
Die kolonist die zijn fobie uitleeft. PVV-idioot!
Nou ja, als Israel dit saboteert, laat het meteen zien wat zijn werkelijke aard is.
En zo niet, dan is er een sprankje hoop.
Hoe dan ook: beter dan raketten schieten.
Geen religieus geneuzel. Pas aan het eind realiseerde ik me dat hij nergens meldde dat er een moskee gebouwd zou worden!!!quote:Op zondag 11 november 2012 23:20 schreef waht het volgende:
[..]
Hij is gewoon puur gericht op handel en ontwikkeling, zoals het hoort. Geen onnodig (religieus) geneuzel.
Dat maakt het nou niet echt meer respectvol.quote:
Hetzelfde punt ach ja.quote:de bron maakt iig een beter punt dan jou, dat moet ik ze nageven
Ik zie geen bron, alleen schuine tekst. En die kan iedereen wel maken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij wijze van spreken
[..]
de bron maakt iig een beter punt dan jij, dat moet ik ze nageven
bom het plat en maak er een waterpark vanquote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe zou het conflict volgens jouw opgelost moeten worden?
Sodom en Gomorra!quote:Op maandag 12 november 2012 00:40 schreef C_S het volgende:
[..]
bom het plat en maar er een waterpark van
Dan google je het.quote:Op maandag 12 november 2012 00:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zie geen bron, alleen schuine tekst. En die kan iedereen wel maken.
De opgegeven militaire noodzaak en veiligheidsredenen zijn geen valide redenen (de kolonisten zijn in principe burgers, bewapend, dat wel, maar geen militairen) en zijn ook beslist andere redenen dan het naar de onderhandelingstafel dwingen van Palestijnen.
Het blijft illegaal.
Wat jammer.quote:Op maandag 12 november 2012 01:07 schreef Kees22 het volgende:
Ik hoor net: In de IDFA-cyclus: five broken cameras, woensdag bij NL2.
Ik heb zelf dienst van 18:00 tot 22:00, dus zal vast niet kunnen kijken.
Dat is jouw mening maar ik vind in principe dat het wel degelijk te rechtvaardigen is, dat betekent niet dat er maar bijgebouwd moet worden, maar in principe is het wel degelijk een te rechtvaardigen doel.quote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk heeft het een doel, dat doel is niet te rechtvaardigen
cry me a river?quote:Op zondag 11 november 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat maakt het nou niet echt meer respectvol.
helemaal nietquote:[..]
[..]
Hetzelfde punt ach ja.
neequote:Op maandag 12 november 2012 03:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening maar ik vind in principe dat het wel degelijk te rechtvaardigen is, dat betekent niet dat er maar bijgebouwd moet worden, maar in principe is het wel degelijk een te rechtvaardigen doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |