Jouw mening.quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
precies, we zitten op een discussieforum en we vinden het onderwerp om welke reden dan ook interessant en dus voeren we deze discussie tot het einde der tijden of tot het ons niet meer kan boeien
je stelde een domme vraag ...
Grapjas, Sharon en nog regelmatig het Israelische hooggerechtshof laten zien dat het niet permanent is, ondanks wat de radicale kolonisten daar roepen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk heeft het wel een permanente status
het zijn geen tentenkampen ofzo ...
[..]
natuurlijk heeft het een doel, dat doel is niet te rechtvaardigen
ja zo ken ik er nog wel meerquote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Grapjas, Sharon en nog regelmatig het Israelische hooggerechtshof laten zien dat het niet permanent is, ondanks wat de radicale kolonisten daar roepen.
duh?quote:
Zolang het doel is om op die manier tot vrede te komen dan kan het als legitiem worden opgevat. Nogmaals, geen enkele vorm van recht is statisch en altijd hetzelfde, dat zou ridicuul zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zo ken ik er nog wel meer
'ik was echt van plan dat geld terug te leggen agent dus het is geen diefstal!'
het mag gewoon niet, de regels zijn hier heel helder over
volgens mij distantiëren jullie je mening alleen maar meer van elkaar door elkaar steeds het tegendeel te bewijzen en enzovoorts.. maar ik kan fout zijn..quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
precies, we zitten op een discussieforum en we vinden het onderwerp om welke reden dan ook interessant en dus voeren we deze discussie tot het einde der tijden of tot het ons niet meer kan boeien
je stelde een domme vraag ...
nee dat kan nietquote:Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zolang het doel is om op die manier tot vrede te komen dan kan het als legitiem worden opgevat. Nogmaals, geen enkele vorm van recht is statisch en altijd hetzelfde, dat zou ridicuul zijn.
jouw meningquote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
I rest my case.
Dat blijkt maar weer.
zolang we onszelf maar vermakenquote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
volgens mij distantiëren jullie je mening alleen maar meer van elkaar door elkaar steeds het tegendeel te bewijzen en enzovoorts.. maar ik kan fout zijn..
Daar zat ik ook al te zoeken.quote:
Ja dat kan wel, het doel kan de middelen rechtvaardigen, misschien een cursus internationaal recht volgen dan krijg je dat vast wel mee, het moet altijd afgewogen worden, elke zaak weer.quote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat kan niet
'ik speel tijdelijk met 14 veldspelers omdat ik wereldkampioen wil worden'
Dat blijktquote:
nee de regels zijn hier echt kraakhelder, misschien moet je die cursus zelf eens volgen want je kletst echt uit je nek hierquote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, het doel kan de middelen rechtvaardigen, misschien een cursus internationaal recht volgen dan krijg je dat vast wel mee, het moet altijd afgewogen worden, elke zaak weer.
liever niet maar het komt wel eens voor op fok!, zul je zelf ongetwijfeld ook wel eens meegemaakt hebbenquote:
Flauwekul, maar goed, als jij denkt het beter te weten mag je dat denken natuurlijk, ridicuul, maar jouw dwaasheid zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de regels zijn hier echt kraakhelder, misschien moet je die cursus zelf eens volgen want je kletst echt uit je nek hier
ik weet het absoluut beter, zoek het maar naquote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul, maar goed, als jij denkt het beter te weten mag je dat denken natuurlijk, ridicuul, maar jouw dwaasheid zullen we maar zeggen.
Inderdaad: ow.quote:
Doe het zelf vriend nogmaals je maakt je echt enorm belachelijkquote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het absoluut beter, zoek het maar na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |