nee er is geen sprake van conflicterende wetgeving, je kunt het blijven roepen maar het is gewoon niet het gevalquote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake van conflicterende wetgeving en anders wel belangen, het doel heiligt de middelen, als het doel is om op deze manier vrede te bereiken dient dat afgewogen te worden.
zouden 2 vijanden ooit vrienden kunnen worden?quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat als alle soldaten gecrepeerd zijn, op een slagveld vrede heerst.
stranger things have happenedquote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zouden 2 vijanden ooit vrienden kunnen worden?
ja en hoe zou jij de palestijnen laten stoppen met vechten of andersom hoe zou jij israel de staat palestina laten erkennen?quote:
ik zou ze allemaal verzamelen op het dorpsplein en zeggenquote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja en hoe zou jij de palestijnen laten stoppen met vechten of andersom hoe zou jij israel de staat palestina laten erkennen?
wij zijn tegenwoordig vriendjes met de Engelsenquote:
Zeker wel vooral omdat de nederzettingen geen permanente status hebben en dat is jouw uitgangspunt ook.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er is geen sprake van conflicterende wetgeving, je kunt het blijven roepen maar het is gewoon niet het geval
shit mag niet
punt
nopequote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeker wel vooral omdat de nederzettingen geen permanente status hebben en dat is jouw uitgangspunt ook.
en wat nou als de palestijnen de dans van de joden niet mooi vinden?quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal verzamelen op het dorpsplein en zeggen
'hey! mafklappers!!!
stop met vechten!!!!!!'
en daarna gaan we dansen
[..]
wij zijn tegenwoordig vriendjes met de Engelsen
dan hebben ze gewonnenquote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en wat nou als de palestijnen de dans van de joden niet mooi vinden?
dan heeft iedereen gewonnenquote:
Jawel.quote:
Zit te kijken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef waht het volgende:
Deze is vast al voorbij gekomen, voor iedereen die hem nog niet heeft gezien:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)alestijnse-stad.html
Documentaire over een innovatieve onderneming in de Westoever.
ik stopte met lezenquote:
ik verwijt je toch ook niets?quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mag jij weten maar verwijt mij dan ook niets voortaan.
Als je stopt met lezen vind ik dat weinig respectvol.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik verwijt je toch ook niets?
jij verwijt mij vanalles ...
either way, de advocaat van de verdediging is zelden de meest objectieve bron die je kunt vinden
bij wijze van sprekenquote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je stopt met lezen vind ik dat weinig respectvol.
de bron maakt iig een beter punt dan jou, dat moet ik ze nagevenquote:Hoe dan ook getuigt de bron wel degelijk van de tegenstrijdige meningen binnen deze zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |