abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119098911
121106_177156_op-footer-header.gif

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

121106_177156_op-footer-webshops.gif
121106_177156_op-pandawill.gif121106_177156_op-buyincoins.gif121106_177156_op-lightake.gif
121106_177156_op-tinydeal.gif121106_177156_op-dealextreme.gif121106_177156_op-mymemory.gif
121106_177156_op-geartaker.gif121106_177156_op-priceangles.gif121106_177156_op-tradetang.gif
121106_177156_op-kaidomain.gif121106_177156_op-focalprice.gif121106_177156_op-budgetgadgets.gif
121106_177156_op-chinabuye.gif121106_177156_op-dinodirect.gif121106_177156_op-madeinchina.gif
121106_177156_op-buying.gif121106_177156_op-vancl.gif121106_177156_op-mp4nation.gif
121106_177156_op-intimateGadgets.gif121106_177156_op-pinkcoon.gif121106_177156_op-sweety16.gif
121106_177156_op-wsdeal.gif121106_177156_op-goldenbridge.gif121106_177156_op-suntekstore.gif
121106_177156_op-fok.gif121106_177156_op-cninstock.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-taobao.gif
121106_177156_op-mistertao.gif121106_177156_op-buyintaobao.gif121106_177156_op-zarmark.gif
121106_177156_op-bhiner.gif121106_177156_op-choobuy.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-search.gif
Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).
121106_177156_op-search-2.gif121106_177156_op-search-3.gif

121106_177156_op-footer-QenA.gif

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

121106_177156_op-footer-korting.gif
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

121106_177156_op-footer-wholesale.gif

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

121106_177156_op-footer-dollar.gif

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
pi_119099493
Hoe gaat het eigenlijk met Jack?
pi_119101230
Lees in het vorige topic een hoop over telefoon accu's uit China.
Ik en een paar vrienden hebben allemaal reserve accu's uit China voor verschillende telefoons, allemaal gewoon de goedkoopste die te vinden zijn gekocht.
Werken gewoon, er is niemand gewond geraakt en tot op heden ook nog geen ontplofte telefoons :)

Dus ben je opzoek naar een reserve accu, raad ik gewoon aan om in China te shoppen!

EDIT:
Merk ook dat iedereen die er een mening over heeft nog nooit een batterij uit China heeft gehaald, maar wel zegt dat die dingen levensgevaarlijk zijn en niet werken...
Er is dus nog niemand die er een heeft gekocht die ook daadwerkelijk slecht was, en ik heb dus wel ervaring (verschillende batterijen van verschillende sites voor verschillende telefoons) en alles werkt.

[ Bericht 27% gewijzigd door DarkNoize op 11-11-2012 21:02:54 ]
  zondag 11 november 2012 @ 21:12:28 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119102391
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef DarkNoize het volgende:
Lees in het vorige topic een hoop over telefoon accu's uit China.
Ik en een paar vrienden hebben allemaal reserve accu's uit China voor verschillende telefoons, allemaal gewoon de goedkoopste die te vinden zijn gekocht.
Werken gewoon, er is niemand gewond geraakt en tot op heden ook nog geen ontplofte telefoons :)

Dus ben je opzoek naar een reserve accu, raad ik gewoon aan om in China te shoppen!

EDIT:
Merk ook dat iedereen die er een mening over heeft nog nooit een batterij uit China heeft gehaald, maar wel zegt dat die dingen levensgevaarlijk zijn en niet werken...
Er is dus nog niemand die er een heeft gekocht die ook daadwerkelijk slecht was, en ik heb dus wel ervaring (verschillende batterijen van verschillende sites voor verschillende telefoons) en alles werkt.
Zelf heb ik altijd de iets duurdere batterijen gekocht (en vooral gemeten!). Een vriend heeft een batterij gehad die een hoger voltage gaf dan aangegeven, daar kon zijn telefoon helaas niet tegen.

Goedkope batterijen zullen vaak genoeg ook prima zijn daar ben ik het mee eens. Maar de kans dat ze de aangegeven waarden niet halen is gewoon groter.
Zelf ook een keer een paar oplaadbare batterijen uit China gehad waar ik net op het goede moment bij de lader was (non-protected bleek achteraf). Dus ik blijf er mee oppassen.

Dit is net zoiets als die goedkope laders, de een gebruikt er 10 al tijden zonder problemen, de ander koopt er één en die vliegt de eerste keer in het stopcontact in de brand. Je zal maar net de pech hebben.
Zelf geef ik dan liever iets meer uit zodat ik meer zekerheid heb.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119102615
Heb er ook een lader bij die een losse batterij op kan laden, ook gewoon voor $1,50 en werkt ook prima, ookal laat ik hem de hele nacht in het stopcontact opladen :o

Dat ze misschien zoveel mAh aangeven en dat dan niet halen, dat zou goed kunnen. Maar ik (wij) gebruiken ze alleen in noodgevallen, en daarna meteen de originele batterij er weer in.

Werkt, bij ons tot op heden, prima. Dat wou ik even kwijt na al die negatieve reacties ;)
pi_119106210
Tot nu toe heb ik eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met immitatie accu's uit China.

Voor twee telefoons, voor compactcamera, voor dSLR... Alles doet het ongeveer net zo goed dan de originele accu's.
Don't let my username fool you...
pi_119106516
Zelfde hier , onlangs een Blackbery batterij besteld van Banggood en werkt gewoon prima , word niet warm of wat dan ook , mocht die ontploffen dan zal ik wel even een berichtje hier plaatsen :)
Nu beetje online aan het kijken voor kerst aankopen maar kan niet al te veel vinden haha ~:)
pi_119116357
Hier ook goede ervaring met batterij uit China.
Voor men moeder haar goeie ouwe Nokia 3310 batterij gehaald uit China (kosten hier blijkbaar nog steeds +30¤). Werkt prima.
Uiteraard heb je dikwijls dat die batterijen net iets minder prestatie hebt en dus de opgegeven waarden niet halen, maar wat wil je voor die prijs? ;).
pi_119119389
En wie is dit van onze leden met zijn Chinese lader?

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)orgebrande%20stekker
pi_119122391
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef Skiet het volgende:
En wie is dit van onze leden met zijn Chinese lader?

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)orgebrande%20stekker
ik *)
pi_119125266
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef pazara het volgende:

[..]

ik *)
Was te verwachten.... :N
  maandag 12 november 2012 @ 15:37:00 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119127342
Lol. :P
_

8,18 usd. Ben benieuwd of ze wat zijn. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119128142
Zo, na een *kuch* ongelukje kan ik ook weer wat Chinees bestellen; props en prop adapters en ik doe daar direct denk ik maar een velcro LiPo-strap en extra Lipo alarm bij...
pi_119132420
Haha, vandaag weer wat grappigs ik zag toevallig de postbode bij onze brievenbus staan en ik dacht wat doet die daar nou?
Ik naar buiten blijkt dat hij allemaal pakjes in de brievenbus stond te proppen, ik een krat halen en ik zei gooi hier maar in en die vent keek zo van kuuuuuut ik had ze dr bijna allemaal in gestouwd :')
Ik he sorry man :@
Weer binnen alles opgestapeld

en daarna uitpakken maar......

Ik heb er nu 24, als die andere 2 niet komen ga ik echt een claim indienen >:)
  maandag 12 november 2012 @ 17:51:53 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119132513
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef wesselbraaksma het volgende:
Haha, vandaag weer wat grappigs ik zag toevallig de postbode bij onze brievenbus staan en ik dacht wat doet die daar nou?

Stiekem is iedereen best wel jaloers ;)

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Zo, na een *kuch* ongelukje kan ik ook weer wat Chinees bestellen; props en prop adapters en ik doe daar direct denk ik maar een velcro LiPo-strap en extra Lipo alarm bij...
Kuch kuch, vertel dan ook wat voor ongelukje :Y
pi_119132923
ES800M´s vandaag ook overleden, moge zijn geest voortvloeien naar het leven hierboven (in de kliko dus)
Rechter oortjes doet niks meer zit m in de stekker want als ik die beweeg krijg ik heel soms weer een paar klanken te horen, anyway ik ga wel even kijken of ik een (gedeeltelijke)refund kan krijgen bij priceangels.
Ook zijn mijn accu´s en andere zooi van m´n V911 er nog niet helicopter heb ik op 24 oktober al gekregen staat sindsdien stof te happen omdat ik er nog niet mee kan vliegen -O-
Zo ook nog maar even zon SK68 bestellen en wat 14500 cellen, iemand een paar goede toevallig?

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Lol. :P
_

[ afbeelding ]
8,18 usd. Ben benieuwd of ze wat zijn. :D
let me know :)
  maandag 12 november 2012 @ 18:07:31 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119133056
quote:
Ik naar buiten blijkt dat hij allemaal pakjes in de brievenbus stond te proppen, ik een krat halen en ik zei gooi hier maar in en die vent keek zo van kuuuuuut ik had ze dr bijna allemaal in gestouwd :')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')

(Heb die van mij trouewns nog niet binnen :O , gewoon 1tje..)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_119133111
Ik kreeg er vandaag 1 binnen.
Het is blijkbaar verzonden via Swiss Post.. Dat is voor het eerst dat ik daarvan iets ontvang :P
pi_119133132
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:08 schreef AnimeFan het volgende:
Ik kreeg er vandaag 1 binnen.
Het is blijkbaar verzonden via Swiss Post.. Dat is voor het eerst dat ik daarvan iets ontvang :P
Voor mij al de 24e:P
pi_119133146
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat je ze allemaal binnen ging krijgen om eerlijk te zijn, maar toch nog :P

SPOILER
Wie besteld & test deze even? :D : http://lightake.com/detai(...)_Tablets___Red-59380

[ Bericht 7% gewijzigd door nodig op 12-11-2012 18:15:30 ]
pi_119133438
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Had niet verwacht dat je ze allemaal binnen ging krijgen om eerlijk te zijn, maar toch nog :P

SPOILER
Welke van de twee monitoren bedoel je?

En dat toetsenbord zat bij mij pc, gaat niet snel door de batterijen heen hoor alleen de muis maar dat ding typt niet altijd even lekker
pi_119133540
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef nodig het volgende:

[..]

SPOILER
Wie besteld & test deze even? :D : http://lightake.com/detai(...)_Tablets___Red-59380
Ergens in het review topic staat geloof ik een review van iemand die al eens iets soortgelijks had besteld wat erg goed bleek te bevallen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119133593
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Welke van de twee monitoren bedoel je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat toetsenbord zat bij mij pc, gaat niet snel door de batterijen heen hoor alleen de muis maar dat ding typt niet altijd even lekker
SPOILER
pi_119133630
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:19 schreef nodig het volgende:

[..]

SPOILER
Wat staat daar rechts dan?
En een cardreader in een oplader ;( wat moet je daar dan mee?
En dan heb ik die pc waarschijnlijk ook
pi_119133853
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Wat staat daar rechts dan?
En een cardreader in een oplader ;( wat moet je daar dan mee?
SPOILER
Denk dat je telefoon hem dan herkent als externe schijf ofzo zodat je meer geheugen tot je beschikking hebt, niet heel praktisch maar in noodgevallen kan het (misschien) handig zijn :P
pi_119133944
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')_! medelijden met de postbode.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 12 november 2012 @ 18:27:04 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119134014
Medelijden met z'n geweten... ;(
Beetje arme Chineesjes waren afhandig maken.
Ik heb er 0 besteld. :7 Wat moet ik met die troep. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 november 2012 @ 18:28:39 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119134084
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]

let me know :)
Wilco. Kudt om te horen dat mensen toch steeds tegen kwaliteitsproblemen lopen met de ES800M. Nu gebruik ik ze ook niet dagelijks, maar lijkt toch echt niks mis mee hier. :o

Was trouwens een paar dagen ziek thuis, verkouden en alles en oren dicht, dus ik zal ook ff de HD5000 waardig testen. ;)

-edit- KUTTTJEEEE! Double post... o|O :@ Het gebeurt de beste lui, je ziet het. _O-
pi_119135651
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Medelijden met z'n geweten... ;(
Beetje arme Chineesjes waren afhandig maken.
Ik heb er 0 besteld. :7 Wat moet ik met die troep. :P
Onder andere de patchkast eens even onder handen nemen 8-)
pi_119137142
Haha inderdaad, heb hier ook zo'n pizzadoos staan(IBM, 2 Xeon 2.8 ghz's processortjes..) maar als ik daar alles op aansluit word het helemaal een kabelzooi achter mijn bureau. (maar goed, heb dat ding toch haast nooit aan, slaap in dezelfde kamer namelijk. )
Wacht nog steeds op mijn cable ties.. Als ik ze morgen niet heb maar een claim indienen..

Hoelang duurt het trouwens voor pakketjes van Mister Tao aan komen? wacht daar nu ook al een maand op.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 12 november 2012 @ 19:50:57 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119137541
Ik wacht ook nog op een MisterTao-headphone die 19 september op de post ging. :'(
Al het andere is altijd super gegaan. Je ne comprend pas!
pi_119137599
mijn 1 cent fluitje is wel paid maar nog niet shipped...

dat gejank om die 1 cent deals claimine... helemaal als je een stuk of 20 heb.... beetje jammer daar is dit allemaal niet voor bedoeld.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119137865
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
mijn 1 cent fluitje is wel paid maar nog niet shipped...

dat gejank om die 1 cent deals claimine... helemaal als je een stuk of 20 heb.... beetje jammer daar is dit allemaal niet voor bedoeld.
Mijne ook niet, grrrrrrrrr.

Alleen nog maar een quadcopter onderweg (en 2x LG optimus L3 e400 voor 31 euro per stuk, maar dat is geen china :P)
pi_119138189
Koek-koek. Pakketje binnen.

De SK68-1 3W:
5,99 USD
18-10-12 besteld bij Ooit-kopen.
Link: http://www.ever buying.com/product158094.html (Spatie verwijderen)

Lekker felle lampjes, gewoon een AA batterij er in. Wat ook weer handig is. Klein, handig clipje. Ik had deze al maar heb er nog eens drie besteld waarvan twee voor collega's.

Edit: Wat trouwens wel wil zeggen dat ik inklaringskosten over mijn bmw logo projectors moet betalen :'(
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_119138907
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 20:02 schreef Skippy_ball het volgende:
Koek-koek. Pakketje binnen.

De SK68-1 3W:
5,99 USD
18-10-12 besteld bij Ooit-kopen.
Link: http://www.ever buying.com/product158094.html (Spatie verwijderen)

Lekker felle lampjes, gewoon een AA batterij er in. Wat ook weer handig is. Klein, handig clipje. Ik had deze al maar heb er nog eens drie besteld waarvan twee voor collega's.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Edit: Wat trouwens wel wil zeggen dat ik inklaringskosten over mijn bmw logo projectors moet betalen :'(
Sipik Sk-68 ^O^

Hoeft nog niet persé doune te betekenen op een eerder verzonden pakketje, ene gaat sneller dan het andere en daar is geen pijl op na te trekken..
pi_119139586
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef nodig het volgende:

[..]

Sipik Sk-68 ^O^

Hoeft nog niet persé doune te betekenen op een eerder verzonden pakketje, ene gaat sneller dan het andere en daar is geen pijl op na te trekken..
Wat is het verschil tussen beide? ;p
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_119142213
Heb pas geleden wat gekocht op Marktplaats via Paypal.
Echter heb ik het nog steeds niet binnen en de verkoper zou een 2e opsturen.
Maar nu niks meer vernomen, dus wss heeft hij dat ook niet gedaan.

Kun je je geld dan ook terug claimen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_119144078
zijn er nog leuke coupons van bic in omloop ? c_/
  maandag 12 november 2012 @ 21:50:28 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119144524
Was er niet iets met thanksgiving of kerstmis?
Meh, alleen deze actie lijkt het: http://www.buyincoins.com/lp/xmas-share-order.html
Voor coupons: www.retailmenot.com // www.tjoos.com
Voor 5%-recommenderkorting: 'shizzo' of check signatures van andere users.
pi_119144847
MK808 Android 4.1 (Jelly Bean) Mini PC+TV box
Heeft gewoon een Rockchip rk3066(dus dualcore ARM Cortex-A9) :+

Nu in order lijst gezet,volgende dinsdag week bestellen :9

[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 22:22:33 ]
  maandag 12 november 2012 @ 21:58:21 #41
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119144965
Ik heb trouwrns nog coupons voor banggood zal ze morgen ff posten ik weet alleen niet of ze voor anderen ook werken ik keeeg zr bij mijn tabley
Say whaaaat?
pi_119144995
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef SuperChips het volgende:
Ik heb trouwrns nog coupons voor banggood zal ze morgen ff posten ik weet alleen niet of ze voor anderen ook werken ik keeeg zr bij mijn tabley
tabley?? :P
  maandag 12 november 2012 @ 22:10:55 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119145786
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

tabley?? :P
Ik denk dat je begrijpt wat 'ie bedoelt... kijk eens naar je Qwerty-layout.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef SuperChips het volgende:
Hebben we daar meer aan dan die in de OP, dan? :o
pi_119145872
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik denk dat je begrijpt wat 'ie bedoelt... kijk eens naar je Qwerty-layout.

[..]

Hebben we daar meer aan dan die in de OP, dan? :o
tab toets?
  maandag 12 november 2012 @ 22:14:15 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119145997
:|W
pi_119146068
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] :|W
Ik ben met andere dingen bezig :P
pi_119146579
Ik heb ook nog tering veel coupons voor banggood.
YouTube
pi_119146807
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb ook nog tering veel coupons voor banggood.
Moet wel veel zijn :P
pi_119148029
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] :|W
Ben jij nou zo dom? ted van leeuwenn... ben jij nou zo dom? of is het niet.. 8)7
pi_119149684
Wie had er ook alweer een charger besteld voor de V911?

10%
10%coupon for v911 chareger Expired date: 2013-02-24 Security Code:d0ab15

:P
YouTube
pi_119150091
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie had er ook alweer een charger besteld voor de V911?

10%
10%coupon for v911 chareger Expired date: 2013-02-24 Security Code:d0ab15

:P
Hoezo een charger, dat zit er toch al bij ;( ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 12 november 2012 @ 23:34:56 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119150313
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoezo een charger, dat zit er toch al bij ;( ?
Als je de heli-only versie haalt niet. ;) Iemand wilde laatst eens niet gaan voor een RTF (ready-to-fly met transmitter, 2x accu's en laadstation) versie, maar alles los halen. Eventueel zonder charger omdat 'ie zelf nog wel wat had of in elkaar kon zetten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
zou je met zoiets geen verloopje kunnen maken voor zo'n v911 accu
http://www.banggood.com/W(...)acement-p-38690.html
Volgens mij had 'ie uiteindelijk wijs besloten toch de normale charger te nemen, maar had 'ie al een Turnigy 9x controller: http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992 .
pi_119150493
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je de heli-only versie haalt niet. ;) Iemand wilde laatst eens niet gaan voor een RTF (ready-to-fly met transmitter, 2x accu's en laadstation) versie, maar alles los halen. Eventueel zonder charger omdat 'ie zelf nog wel wat had of in elkaar kon zetten.

[..]

Volgens mij had 'ie uiteindelijk wijs besloten toch de normale charger te nemen, maar had 'ie al een Turnigy 9x controller: http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992 .
Ahh ja dat was ik, ik heb die complete versie toen gehaald voor 35 dollar die nu nog steeds onderweg is maar waar ik wel een 30% refund voor heb gekegen vanwege de vertraging :D
Top 5 China producten
pi_119150529
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ahh ja dat was ik, ik heb die complete versie toen gehaald voor 35 dollar die nu nog steeds onderweg is maar waar ik wel een 30% refund voor heb gekegen vanwege de vertraging :D
Lucky you, bijna 1/3 goedkoper is niet niks :P
pi_119150831
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Lucky you, bijna 1/3 goedkoper is niet niks :P
Ik vond het ook netjes van banggood.com en het gaat om deze http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

Ik had al een kortings coupon waardoor ik 35 euro betaalde, nu nog 30% eraf dus iets van ¤19,50 nu :)
Top 5 China producten
pi_119150873
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vond het ook netjes van banggood.com en het gaat om deze http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

Ik had al een kortings coupon waardoor ik 35 euro betaalde, nu nog 30% eraf dus iets van ¤19,50 nu :)
link is niet goed :P
pi_119150886
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus ook nog belastingsvrij ook nog ;) Ik had hem ook voor 35 euro geloof ik (en laatst vervangingsexemplaar voor 16 euro ongeveer..)
  maandag 12 november 2012 @ 23:50:38 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119150944
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

link is niet goed :P
Speciaal voor jou dan: http://www.banggood.com/-p-36779.html
pi_119150986
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan: http://www.banggood.com/-p-36779.html
Moet je me echt lastig vallen?en quoten? |:(
pi_119152158
Weet niet of 'ie al bekend was maar net code gevonden voor ArtsCow: 25OFFTHINGS, 25% korting en gratis shipping. Canvasprint van 20" bij 30" net voor $22.49 gehaald ipv $44.Kan ik best mee leven.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_119155191
Wat is jullie ervaring voor CC verificatie op aliexpress? er staat nu:

Your payment is being verified. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.You can make additional changes after verification.

Duurt dit altijd zo lang?
pi_119155411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:26 schreef dj_ko het volgende:
Wat is jullie ervaring voor CC verificatie op aliexpress? er staat nu:

Your payment is being verified. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.You can make additional changes after verification.

Duurt dit altijd zo lang?
Heb je betaald met VISA? Mijn betalingen werden steeds geweigerd uiteindelijk toen ik met VISA betaalde.
Mastercard werkt waarschijnlijk wel goed, heb ik alleen niet.
quote:
Dear AnimeFan,

AliExpress is dedicated to providing a safe and secure transaction platform for all our members. Please be advised that your Order no. 1017552593 has been cancelled for security reasons; the payment for this order was not deducted. Please check your credit card statement for details.

To avoid order cancellation in the future, please upload the documents listed below:

1. A copy of your business license or ID card
2. A photocopy of the front-side of your card
3. A copy of your card bank statement

Thank you for your understanding and cooperation in this matter.

Please visit http://channel.alibaba.com/complaint/home.htm and view case no. 410461324 to upload the document(s) after you sign in to your account.

If you have any further questions, please visit our Help Center at http://help.aliexpress.com

Sincerely
AliExpress Order Verification Team
En natuurlijk wil je geen kopie van je creditcard of paspoort naar AliExpress sturen, dan maak je identiteitsfraude wel heel makkelijk :')
Ik heb toen Jenny gevraagd of ik aan haar met Paypal kon betalen, en dat kon :)
Verder zal ik dus nooit AliExpress kunnen gebruiken, tenzij de verkoper Paypal heeft.
pi_119155491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Heb je betaald met VISA? Mijn betalingen werden steeds geweigerd uiteindelijk toen ik met VISA betaalde.

[..]

En natuurlijk wil je geen kopie van je creditcard of paspoort naar AliExpress sturen, dan maak je identiteitsfraude wel heel makkelijk :')
idd betaald met Mastercard, hoe lang duurde het bij jou voordat die geweigerd werd dan?
pi_119155502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:44 schreef dj_ko het volgende:

[..]

idd betaald met Mastercard
Dan zal het waarschijnlijk wel goed gaan :)
Bij mij duurde het steeds ongeveer 2 uur voordat de betaling werd geweigerd.
pi_119155754
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]v

Jep normale lader gekocht wacht er alleen nog steeds op straks maar eens even.horen.waar ie blijft
pi_119157894
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

[..]

Verder zal ik dus nooit AliExpress kunnen gebruiken, tenzij de verkoper Paypal heeft.
Gewoon met iDeal betalen?
pi_119157958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:21 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gewoon met iDeal betalen?
Oh ja dat kan :D
Handig voor als ik er in de toekomst nog eens iets wil kopen.
Het nadeel van iDeal ten opzichte van een creditcard is wel dat het definitief is, je kan het niet ongedaan maken. Dus dan moet je maar vertrouwen op de AliExpress buyer protection..

Thnx
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:11:17 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119161418
Zo zo, krijg ik mail van de CEO van Focalprice, VIP weet je wel 8-)

Wat een taal voor een CEO, gebruik geen LOL in je email _O-

quote:
Dear Focalprice customer,

This is William, CEO at Focalprice. I hope you don’t find this email intruding, for I understand this is one of the many emails you receive in this busy holiday season. The reason I’m writing is to firstly thank you for doing business with us. Please keep doing so, lol, since we’ve worked very hard and found many cool new stuff on Focalprice.com and hopefully to delight your holiday shopping experience!

Secondly, I cannot contain myself any longer and must share the news, vesst.com, our sister site specifically for clothing and accessories, is launching today, 11/11/2012. It is our statement that Focalprice has grown to a new stage, yet our commitment, to provide you great products at great prices, remains the same. Why is our name vesst, you might ask? In most Latin languages, for example, vest in English, veste in French, vestidos in Spanish, vestuário in Portuguese, they all mean clothes or a certain type of clothing. And since our customer, you, are from all around the world, we try to name it in a way that it’s easy for most of you to remember.

Thank you for already giving me this much of your time, I’ll be even more grateful if you can check vesst.com out, enjoy the shopping, and let us know how you feel! Thanks again and my very early greetings to you for the coming holidays!

Sincerely,

William
CEO at Focalprice
William schrijft mooie emails :') De uitleg waarom ze de debiele naam vesst gebruiken voor de nieuwe shop maakt het alleen maar erger _O-

Artscow horloges voor 6 dollar
Coupon Code: 20WATCH12
Expiry Date: 12/2/2012
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:24:18 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119161844
Haha, klopt, ik kreeg 'em ook al. Begint 'ie over dat 'ie CEO is en alles en dan zegt 'ie opeens 'lol' middenin een zin. _O- :') Toch ff gekeken. Maar echt een gevoel voor fijne smaak hebben ze niet... of mijn smaak is v*cked up, wat natuurlijk ook zijn kan. En ik heb m'n twijfels over de legaliteit bij de zwembroeken. :X

Ik zou me geld er niet in invessteren. Get it?

Vandaag trouwens een nieuwe Y3000 (cam) binnen. Die andere had ik kaput gemacht. :@
Neem ik altijd mee naar attractieparken, hang ik aan een keykoord om m'n nek en maak tijdens 'rides' filmpjes ermee.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:29:51 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119162000
Kleding kopen in een normale winkel is al een ramp omdat niets lekker past. Als je het gratis zou kunnen terugsturen...
pi_119162631
e

[ Bericht 98% gewijzigd door pazara op 13-11-2012 13:51:10 ]
pi_119162790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef pazara het volgende:
e
Wederom bedankt voor je geweldige bijdrage aan dit topic!
pi_119162957
Tja, bij een van die zwembroeken staat er Quicksilver in de print verstopt..
En ik kan nou ook niet zeggen dat ik de kleding echt goedkoop vind. (30 usd voor een shirt bv..)
Het is dus ook niks voor mij.
pi_119171242
wat is het rustig hier....
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:45:47 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119171456
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald. ;) Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.

Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk. c_/ Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.

Dan natuurlijk: soundquality!
Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes. :Y Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase. :P Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.

Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.

So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).

Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.

Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberen
pi_119173113
Zijn jullie ook zo blij ( maar niet heus ) met de nieuwe manier van bestellen bij Zarmark ?
Item in je shoppingcart, maximaal bedrag betalen en dan later pas verrekening van de lagere prijs die het item in werkelijkheid kost ? er zijn nogal wat van-voor aanbiedingen op Taobao.

Erg onhandig omdat je dan steeds meer shopcredit op je rekening hebt staan, en dat je geen correcte paypal betaling aan de douane kan overhandigen. En daarnaast bij terugboeken ook de extra paypalfee die verloren gaat..........
Benefit of digital: it works or it doesn't
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:47:16 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119173341
Klopt. Dat was een van de redenen dat ik via MisterTao m'n spullen van Taobao haal (leek voordeliger dan Zarmark + Buyincoins _O_ + 10% depositbonus nieuw account + foto's van je items). Heb Zarmark links laten liggen, maar begreep dat je daar wel met Paypal kunt betalen, dus als je geen CC hebt, dan blijft er weinig anders over.

Buyintaobao-link is hier trouwens dood. Misschien ga ik binnenkort eens kijken of die Choobuy en Bhiner wat zijn (OP).
pi_119173356
Mooie review shiznuts!

Vandaag trouwens ook de V949 (quadcopter) binnengekregen, helaas nog niet aan het vliegen gekregen. Hij gaat bij het opstijgen telkens naar link of naar linksachter, krijg hem dus niet de lucht in. Rechtsachter was het blad een stuk verbogen dus die vervangen maar hij gaat nu nog steeds naar links.. Soms als je gast gaan er ook bijvoorbeeld maar 3 bladen draaien en later pas 4, maar ook als ze allemaal draaien stijgt die alsnog niet op en gaat die op zn linkerkant.

Dat trimmen snap ik weinig van, handleiding doorgelezen en heel wat ''getrimd'' maar dat had sowiezo weinig effect.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:55:49 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119173624
Hmm, dat later de 4e er pas bijkomt, dat is normaal gedrag. Wat niet normaal is dat 'ie volledig oncontroleerbaar is. Hij zou standaard vrij stabiel moeten zijn, misschien met een lichte drift die vrij eenvoudig weg te trimmen is. Apart. Heb je er videofootage bij toevallig?

Batterij loskoppelen, batterijen uit je controller ook even eruit (trim-reset) en dan nog eens proberen? In je hand houden en met je andere hand gasgeven terwijl je 'em vasthoudt. Dan voel je 'em een bepaalde richting op willen gaan, dan moet je dus in tegenovergestelde richting trimmen. Draait het neusje naar links, dan bij het linker pookje naar rechts trimmen. Helt je quadcopter naar links, dan bij het rechter pookje naar rechts trimmen. De controls werken met de copter met z'n neus in de richting die jij ook kijkt. Als je de neus van je quadcopter richting jezelf hebt, dan moet je dus andersom trimmen.

Probeer 'em dan ook te handlaunchen in stabiele zweeftoestand en niet vanaf de grond.
pi_119175766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald. ;) Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.

[ afbeelding ]

Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk. c_/ Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.

Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes. :Y Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase. :P Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.

Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.

So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).

Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.

Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberen
Nice review thanks
Cheap splitter van 80 cent ftw 8-)
enne komt de review van de takkie er ook aan? *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door wesselbraaksma op 13-11-2012 20:02:44 ]
pi_119183865
Zijn er nog echte musthaves uit China? Ik wil weer eens wat euro's die kant op gaan sturen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:33:17 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119184009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef Gutz het volgende:
Zijn er nog echte musthaves uit China? Ik wil weer eens wat euro's die kant op gaan sturen.
Telefoon, horloge, oordopjes, afstandbestuurbaar spul, zaklamp?
Zijn een van de telkens weer terugkerende populaire hebbedingetjes.

Waar mensen over te spreken zijn delen ze vaak hier.
pi_119184160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Telefoon, horloge, oordopjes, afstandbestuurbaar spul, zaklamp?
Zijn een van de telkens weer terugkerende populaire hebbedingetjes.

Waar mensen over te spreken zijn delen ze vaak hier.
Dat is nou net het punt, al dat spul heb ik al wel. Ik ben eigenlijk op zoek naar juist dat ene fucking handige hebbeding uit china. Ik weet alleen totaal niet wat :')
Zit nu ook alle new-arrivals door te struinen tot ik zoiets vind.
pi_119184405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Gutz het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt, al dat spul heb ik al wel. Ik ben eigenlijk op zoek naar juist dat ene fucking handige hebbeding uit china. Ik weet alleen totaal niet wat :')
NFC chips? :P
pi_119184446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

NFC chips? :P
Moet ik eerst een telefoon met NFC hebben. So far nog tevreden met mijn SII. Op het moment dat ik een telefoon met NFC heb ga ik die zeker aanschaffen!
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:43:00 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119184548
quote:

[..]

Heb je al Titanic-ijsblokjes en beersavers (check ook eBay)?
Een mooie aanstekert van Honest, injectiepen of een spaarpotje?
pi_119184633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Allemaal leuk, thnx :D
pi_119184816
quote:

[..]

MK808, tablet, uhhhhh, externe accu, hoesjes van psy :') , uhhhh, sipik sk68 (maarja zaklamp wou je niet), led strips/lampies, touchscreen handschoenen, usb warmtepantoffels, mutsen met speaker erin, ip cam, arduino spul en een led piggie.
pi_119185013
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef nodig het volgende:

[..]

MK808, tablet, uhhhhh, externe accu, hoesjes van psy :') , uhhhh, sipik sk68 (maarja zaklamp wou je niet), led strips/lampies, touchscreen handschoenen, usb warmtepantoffels, mutsen met speaker erin, ip cam, arduino spul en een led piggie.
heb ik al, heb ik al, heb ik al, nooit, zaklamp hoef ik niet, heb ik al,, heb ik al, heb geen pantoffels aan, heb in ears, heb ik al,, geen tijd voor, heb ik al.

Ben nu Ebay aan 't leegkoppen, rete goedkope kleding scoren ;) http://myworld.ebay.co.uk/thehut_group_outlet
pi_119185134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bedankt! direct de Titanics besteld als kerstcadeau :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:58:45 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119185339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Allemaal leuk, thnx :D
:P Ik heb een hele map ('various') vol met zulk soort linkjes in de linkmap 'Chinashopping'. Hier nog een paar dan:
Pleister-memo's , infuus-nachtlampje , spinnenstand , golvenprojector of een wallclimber ?
pi_119185496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Ik heb een hele map ('various') vol met zulk soort linkjes in de linkmap 'Chinashopping'. Hier nog een paar dan:
Pleister-memo's , infuus-nachtlampje , spinnenstand , golvenprojector of een wallclimber ?
_O- Ik moet zeker een paar van die dingen bestellen
pi_119188948
quote:
Awei vs Senns...
Duidelijk en bedankt! Ik heb zelf de cx300's nu al ruim 2 jaar. Nooit andere dopjes gehad en ze blijven het echt goed doen. Daarnaast worden ze ook niet vies, verliezen ze geen comfort en alles blijft heel. Ik denk dat ook op deze punten de sennheisers het stukken beter doen dan de Awei's, maar dat is logisch voor de prijs.
Nu krijg ik hopelijk deze week, 11 oktober besteld, de Awei's binnen, dus dan kan ik de vergelijking vanaf de andere kant beoordelen.
pi_119189215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Gutz het volgende:

[..]

heb ik al, heb ik al, heb ik al, nooit, zaklamp hoef ik niet, heb ik al,, heb ik al, heb geen pantoffels aan, heb in ears, heb ik al,, geen tijd voor, heb ik al.

Ben nu Ebay aan 't leegkoppen, rete goedkope kleding scoren ;) http://myworld.ebay.co.uk/thehut_group_outlet
Heb jij ook zulke hoge verzendkosten?
Geen referral hier.
pi_119189525
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Gutz het volgende:

[..]

De maten vallen hetzelde als hier?
pi_119190185
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef nodig het volgende:

[..]

Zo'n muts met speakers hoe heet dat in het engels?
pi_119191412
Ik zag in een folder de touchscreen handschoenen voor 99 cent staan :')
pi_119191579
quote:

[ afbeelding ]

_O_
Helemaal mee eens inderdaad.
Mijn ES800M's hebben het binnen 1 maand jammer genoeg al begeven. Bij mij is inderdaad ook het "huisje" eruit gevallen en moet ik met mijn kabel draaien om goed geluid te krijgen.
Misschien dat ik hem opstuur of gewoon een nieuwe kopen
pi_119191928
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

_O_
Helemaal mee eens inderdaad.
Mijn ES800M's hebben het binnen 1 maand jammer genoeg al begeven. Bij mij is inderdaad ook het "huisje" eruit gevallen en moet ik met mijn kabel draaien om goed geluid te krijgen.
Misschien dat ik hem opstuur of gewoon een nieuwe kopen
Ik zeg niet dat dit voor jou geldt...

Maar in principe is de manier van opbergen van oordoppen ook een erg grote factor in het falen van oordoppen.

Je kreukt als het ware de interne draden, waardoor ze breekbaar worden.

Het beste is, om ze bijvoorbeeld op te rollen.... want elke keer die knopen erin :s
YouTube
  woensdag 14 november 2012 @ 09:45:02 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119192011
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dit voor jou geldt...

Maar in principe is de manier van opbergen van oordoppen ook een erg grote factor in het falen van oordoppen.

Je kreukt als het ware de interne draden, waardoor ze breekbaar worden.

Het beste is, om ze bijvoorbeeld op te rollen.... want elke keer die knopen erin :s
Drie vingers, en daar omheen rollen. Vervolgens netjes in pouch van brainwavz. Nog nooit problemen gehad :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')