Hoezo een charger, dat zit er toch al bijquote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie had er ook alweer een charger besteld voor de V911?
10%
10%coupon for v911 chareger Expired date: 2013-02-24 Security Code:d0ab15
Als je de heli-only versie haalt niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoezo een charger, dat zit er toch al bij?
Volgens mij had 'ie uiteindelijk wijs besloten toch de normale charger te nemen, maar had 'ie al een Turnigy 9x controller: http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992 .quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
zou je met zoiets geen verloopje kunnen maken voor zo'n v911 accu
http://www.banggood.com/W(...)acement-p-38690.html
Ahh ja dat was ik, ik heb die complete versie toen gehaald voor 35 dollar die nu nog steeds onderweg is maar waar ik wel een 30% refund voor heb gekegen vanwege de vertragingquote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je de heli-only versie haalt niet.Iemand wilde laatst eens niet gaan voor een RTF (ready-to-fly met transmitter, 2x accu's en laadstation) versie, maar alles los halen. Eventueel zonder charger omdat 'ie zelf nog wel wat had of in elkaar kon zetten.
[..]
Volgens mij had 'ie uiteindelijk wijs besloten toch de normale charger te nemen, maar had 'ie al een Turnigy 9x controller: http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992 .
Lucky you, bijna 1/3 goedkoper is niet niksquote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh ja dat was ik, ik heb die complete versie toen gehaald voor 35 dollar die nu nog steeds onderweg is maar waar ik wel een 30% refund voor heb gekegen vanwege de vertraging
Ik vond het ook netjes van banggood.com en het gaat om deze http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.htmlquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Lucky you, bijna 1/3 goedkoper is niet niks
link is niet goedquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vond het ook netjes van banggood.com en het gaat om deze http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
Ik had al een kortings coupon waardoor ik 35 euro betaalde, nu nog 30% eraf dus iets van ¤19,50 nu
Dus ook nog belastingsvrij ook nogquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vond het ook netjes van banggood.com en het gaat om deze http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
Ik had al een kortings coupon waardoor ik 35 euro betaalde, nu nog 30% eraf dus iets van ¤19,50 nu
Speciaal voor jou dan: http://www.banggood.com/-p-36779.htmlquote:
Moet je me echt lastig vallen?en quoten?quote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan: http://www.banggood.com/-p-36779.html
Heb je betaald met VISA? Mijn betalingen werden steeds geweigerd uiteindelijk toen ik met VISA betaalde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:26 schreef dj_ko het volgende:
Wat is jullie ervaring voor CC verificatie op aliexpress? er staat nu:
Your payment is being verified. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.You can make additional changes after verification.
Duurt dit altijd zo lang?
En natuurlijk wil je geen kopie van je creditcard of paspoort naar AliExpress sturen, dan maak je identiteitsfraude wel heel makkelijkquote:Dear AnimeFan,
AliExpress is dedicated to providing a safe and secure transaction platform for all our members. Please be advised that your Order no. 1017552593 has been cancelled for security reasons; the payment for this order was not deducted. Please check your credit card statement for details.
To avoid order cancellation in the future, please upload the documents listed below:
1. A copy of your business license or ID card
2. A photocopy of the front-side of your card
3. A copy of your card bank statement
Thank you for your understanding and cooperation in this matter.
Please visit http://channel.alibaba.com/complaint/home.htm and view case no. 410461324 to upload the document(s) after you sign in to your account.
If you have any further questions, please visit our Help Center at http://help.aliexpress.com
Sincerely
AliExpress Order Verification Team
idd betaald met Mastercard, hoe lang duurde het bij jou voordat die geweigerd werd dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heb je betaald met VISA? Mijn betalingen werden steeds geweigerd uiteindelijk toen ik met VISA betaalde.
Mastercard werkt waarschijnlijk wel goed, heb ik alleen niet.
[..]
En natuurlijk wil je geen kopie van je creditcard of paspoort naar AliExpress sturen, dan maak je identiteitsfraude wel heel makkelijk
Ik heb toen Jenny gevraagd of ik aan haar met Paypal kon betalen, en dat kon
Dan zal het waarschijnlijk wel goed gaanquote:
Jep normale lader gekocht wacht er alleen nog steeds op straks maar eens even.horen.waar ie blijftquote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je de heli-only versie haalt niet.Iemand wilde laatst eens niet gaan voor een RTF (ready-to-fly met transmitter, 2x accu's en laadstation) versie, maar alles los halen. Eventueel zonder charger omdat 'ie zelf nog wel wat had of in elkaar kon zetten.
[..]v
Volgens mij had 'ie uiteindelijk wijs besloten toch de normale charger te nemen, maar had 'ie al een Turnigy 9x controller: http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992 .
Gewoon met iDeal betalen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heb je betaald met VISA? Mijn betalingen werden steeds geweigerd uiteindelijk toen ik met VISA betaalde.
Mastercard werkt waarschijnlijk wel goed, heb ik alleen niet.
[..]
En natuurlijk wil je geen kopie van je creditcard of paspoort naar AliExpress sturen, dan maak je identiteitsfraude wel heel makkelijk
Ik heb toen Jenny gevraagd of ik aan haar met Paypal kon betalen, en dat kon
Verder zal ik dus nooit AliExpress kunnen gebruiken, tenzij de verkoper Paypal heeft.
Oh ja dat kanquote:
William schrijft mooie emailsquote:Dear Focalprice customer,
This is William, CEO at Focalprice. I hope you don’t find this email intruding, for I understand this is one of the many emails you receive in this busy holiday season. The reason I’m writing is to firstly thank you for doing business with us. Please keep doing so, lol, since we’ve worked very hard and found many cool new stuff on Focalprice.com and hopefully to delight your holiday shopping experience!
Secondly, I cannot contain myself any longer and must share the news, vesst.com, our sister site specifically for clothing and accessories, is launching today, 11/11/2012. It is our statement that Focalprice has grown to a new stage, yet our commitment, to provide you great products at great prices, remains the same. Why is our name vesst, you might ask? In most Latin languages, for example, vest in English, veste in French, vestidos in Spanish, vestuário in Portuguese, they all mean clothes or a certain type of clothing. And since our customer, you, are from all around the world, we try to name it in a way that it’s easy for most of you to remember.
Thank you for already giving me this much of your time, I’ll be even more grateful if you can check vesst.com out, enjoy the shopping, and let us know how you feel! Thanks again and my very early greetings to you for the coming holidays!
Sincerely,
William
CEO at Focalprice
Nice review thanksquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald.Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.
[ afbeelding ]
Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk.Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.
Dan natuurlijk: soundquality!
Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes.Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase.
Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.
Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).
Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.
Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberen
Telefoon, horloge, oordopjes, afstandbestuurbaar spul, zaklamp?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef Gutz het volgende:
Zijn er nog echte musthaves uit China? Ik wil weer eens wat euro's die kant op gaan sturen.
Dat is nou net het punt, al dat spul heb ik al wel. Ik ben eigenlijk op zoek naar juist dat ene fucking handige hebbeding uit china. Ik weet alleen totaal niet watquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Telefoon, horloge, oordopjes, afstandbestuurbaar spul, zaklamp?
Zijn een van de telkens weer terugkerende populaire hebbedingetjes.
Waar mensen over te spreken zijn delen ze vaak hier.
NFC chips?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, al dat spul heb ik al wel. Ik ben eigenlijk op zoek naar juist dat ene fucking handige hebbeding uit china. Ik weet alleen totaal niet wat![]()
Zit nu ook alle new-arrivals door te struinen tot ik zoiets vind.
Moet ik eerst een telefoon met NFC hebben. So far nog tevreden met mijn SII. Op het moment dat ik een telefoon met NFC heb ga ik die zeker aanschaffen!quote:
Heb je al Titanic-ijsblokjes en beersavers (check ook eBay)?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, al dat spul heb ik al wel. Ik ben eigenlijk op zoek naar juist dat ene fucking handige hebbeding uit china. Ik weet alleen totaal niet wat![]()
Allemaal leuk, thnxquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je al Titanic-ijsblokjes en beersavers (check ook eBay)?
Een mooie aanstekert van Honest, injectiepen of een spaarpotje?
MK808, tablet, uhhhhh, externe accu, hoesjes van psyquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Gutz het volgende:
[..]
heb ik al, heb ik al, heb ik al, nooit, zaklamp hoef ik niet, heb ik al,, heb ik al, heb geen pantoffels aan, heb in ears, heb ik al,, geen tijd voor, heb ik al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
MK808, tablet, uhhhhh, externe accu, hoesjes van psy, uhhhh, sipik sk68 (maarja zaklamp wou je niet), led strips/lampies, touchscreen handschoenen, usb warmtepantoffels, mutsen met speaker erin, ip cam, arduino spul en een led piggie.
Bedankt! direct de Titanics besteld als kerstcadeauquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je al Titanic-ijsblokjes en beersavers (check ook eBay)?
Een mooie aanstekert van Honest, injectiepen of een spaarpotje?
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik heb een hele map ('various') vol met zulk soort linkjes in de linkmap 'Chinashopping'. Hier nog een paar dan:
Pleister-memo's , infuus-nachtlampje , spinnenstand , golvenprojector of een wallclimber ?
Duidelijk en bedankt! Ik heb zelf de cx300's nu al ruim 2 jaar. Nooit andere dopjes gehad en ze blijven het echt goed doen. Daarnaast worden ze ook niet vies, verliezen ze geen comfort en alles blijft heel. Ik denk dat ook op deze punten de sennheisers het stukken beter doen dan de Awei's, maar dat is logisch voor de prijs.quote:
Heb jij ook zulke hoge verzendkosten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
heb ik al, heb ik al, heb ik al, nooit, zaklamp hoef ik niet, heb ik al,, heb ik al, heb geen pantoffels aan, heb in ears, heb ik al,, geen tijd voor, heb ik al.
Ben nu Ebay aan 't leegkoppen, rete goedkope kleding scorenhttp://myworld.ebay.co.uk/thehut_group_outlet
De maten vallen hetzelde als hier?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
heb ik al, heb ik al, heb ik al, nooit, zaklamp hoef ik niet, heb ik al,, heb ik al, heb geen pantoffels aan, heb in ears, heb ik al,, geen tijd voor, heb ik al.
Ben nu Ebay aan 't leegkoppen, rete goedkope kleding scorenhttp://myworld.ebay.co.uk/thehut_group_outlet
Zo'n muts met speakers hoe heet dat in het engels?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
MK808, tablet, uhhhhh, externe accu, hoesjes van psy, uhhhh, sipik sk68 (maarja zaklamp wou je niet), led strips/lampies, touchscreen handschoenen, usb warmtepantoffels, mutsen met speaker erin, ip cam, arduino spul en een led piggie.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald.Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.
[ afbeelding ]
Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk.Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.
Dan natuurlijk: soundquality!
Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes.Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase.
Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.
Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).
Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.
Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberen
Ik zeg niet dat dit voor jou geldt...quote:Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Helemaal mee eens inderdaad.
Mijn ES800M's hebben het binnen 1 maand jammer genoeg al begeven. Bij mij is inderdaad ook het "huisje" eruit gevallen en moet ik met mijn kabel draaien om goed geluid te krijgen.
Misschien dat ik hem opstuur of gewoon een nieuwe kopen
Drie vingers, en daar omheen rollen. Vervolgens netjes in pouch van brainwavz. Nog nooit problemen gehadquote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dit voor jou geldt...
Maar in principe is de manier van opbergen van oordoppen ook een erg grote factor in het falen van oordoppen.
Je kreukt als het ware de interne draden, waardoor ze breekbaar worden.
Het beste is, om ze bijvoorbeeld op te rollen.... want elke keer die knopen erin :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |